Αμερικανίδα ακαδημαϊκός αποθεώνει την ελληνική εκδοχή του Όσα παίρνει ο άνεμος | Πρώτες εικόνες από την παράσταση

Λίγες ώρες πριν την πρεμιέρα στο Δημοτικό Θέατρο Πειραιά, η Αμερικανίδα καθηγήτρια θεάτρου Laura L. Tesman μιλά με ενθουσιασμό για την ελληνική διασκευή του «Όσα Παίρνει ο Άνεμος», χαρακτηρίζοντάς την ως μια «ισχυρή πράξη διαπολιτισμικής χειρονομίας». Μαζί, κυκλοφορούν και οι πρώτες φωτογραφίες από τη σκηνική μεταφορά του έργου.

ΟΣΑ ΠΑΙΡΝΕΙ Ο ΑΝΕΜΟΣ Κική Παπαδοπούλου

Η Ιόλη Ανδρεάδη και ο Άρης Ασπρούλης, έχοντας ήδη μεταφέρει στη σκηνή δύο μνημειώδη λογοτεχνικά έργα μέσα από πρωτότυπες θεατρικές διασκευές – το "Πόλεμος και Ειρήνη" του Τολστόι (2019, Δημοτικό Θέατρο Πειραιά) και το "Περηφάνια και Προκατάληψη" της Τζέιν Όστεν (2020, Θέατρο Αλκυονίς) – επιστρέφουν τώρα με το εμβληματικό "Όσα παίρνει ο άνεμος" της Μάργκαρετ Μίτσελ, στο Δημοτικό Θέατρο Πειραιά.

ΟΣΑ ΠΑΙΡΝΕΙ Ο ΑΝΕΜΟΣ
Κική Παπαδοπούλου

 

Το ανέβασμα αυτού του τόσο σπουδαίου, διαχρονικού και ταυτόχρονα επίκαιρου έργου, σε σκηνοθεσία της Ιόλης Ανδρεάδη, αποτελεί στην πραγματικότητα τη μεταφορά ενός βαθιά προσωπικού αναγνώσματος. Πρόκειται για μια θεατρική μετεγγραφή που εστιάζει στην αντιπολεμική κραυγή του έργου, φωτίζοντας παράλληλα τον έρωτα και τις κοινωνικές ανισότητες, με βασικό μέσο έκφρασης τη ζωντανή μουσική του Γιώργου Παλαμιώτη και τις ισχυρές αναφορές στον αμερικανικό Νότο.

Ερμηνεύουν οι: Λένα Παπαληγούρα, Ορέστης Τζιόβας, Όμηρος Πουλάκης, Γεράσιμος Γεννατάς, Ιφιγένεια Καραμήτρου, Idra Kayne, Θάνος Κόνιαρης, Δάφνη Καμμένου και Ελευθερία Πάλλα. Στον ρόλο της μικρής Μπόνι Μπλου εμφανίζονται σε διπλή διανομή οι Νάρια Αθανασοπούλου και Άνα Χριστοδούλου.

ΟΣΑ ΠΑΙΡΝΕΙ Ο ΑΝΕΜΟΣ
Κική Παπαδοπούλου

Η Αμερικανίδα ακαδημαϊκός και πρόεδρος του Τμήματος Θεάτρου του Πανεπιστημίου του Μπρούκλιν στη Νέα Υόρκη, Laura L. Tesman, αποθεώνει την ελληνική διασκευή του "Όσα Παίρνει ο Άνεμος", λίγες ώρες πριν την αποψινή πρεμιέρα στο Δημοτικό Θέατρο Πειραιά. Μια από τις κορυφαίες φωνές στον ακαδημαϊκό χώρο του θεάτρου παγκοσμίως, η Tesman, διαβάζει την ελληνική θεατρική εκδοχή του εμβληματικού αμερικανικού έργου και στέλνει τις εντυπώσεις της από την άλλη πλευρά του Ατλαντικού. "Αυτό δεν είναι θεατρική διασκευή. Αυτό είναι ιστορική διόρθωση", γράφει σε ένα βαθιά συγκινητικό σημείωμα που έφτασε στους συντελεστές της παράστασης.

ΟΣΑ ΠΑΙΡΝΕΙ Ο ΑΝΕΜΟΣ
Κική Παπαδοπούλου

 

Η Tesman κάνει λόγο για μια τολμηρή θεατρική πρόταση που "στοιχειώνει από το πρώτο λεπτό", καθώς, όπως σημειώνει, αναδεικνύει για πρώτη φορά όλα όσα είχαν αποσιωπηθεί κάτω από τη μεγαλοπρέπεια του μύθου. "Οι χαρακτήρες της Μίτσελ αναδύονται καθαρά και ζωντανά, αναγεννημένοι με την επείγουσα και σύγχρονη σημασία τους, τόσο ως λαμπεροί ήρωες αλλά και ως τραγικοί αντι-ήρωες", συνεχίζει.

Καταλήγει χαρακτηρίζοντας την παράσταση "προσωπικό όσο και καλλιτεχνικό ορόσημο", τονίζοντας πως "η παρουσίαση του έργου στην Ελλάδα, από Έλληνες καλλιτέχνες, αποτελεί μια ισχυρή πράξη διαπολιτισμικής χειρονομίας. Είναι ένας ιστορικός διάλογος μεταξύ της μυθοπλασίας της Αμερικής και της πολιτικής και θεατρικής παράδοσης της Ελλάδας".

ΟΣΑ ΠΑΙΡΝΕΙ Ο ΑΝΕΜΟΣ
Κική Παπαδοπούλου

Οι δηλώσεις της Laura L. Tesman δεν έχουν μόνο συναισθηματική ή ακαδημαϊκή βαρύτητα· αποκτούν ξεχωριστή σημασία γιατί προέρχονται από μια διεθνώς αναγνωρισμένη φωνή στον χώρο των θεατρικών σπουδών και καταφθάνουν από το κέντρο της αμερικανικής θεατρικής εκπαίδευσης. Η αποθέωση της ελληνικής διασκευής από μια Αμερικανίδα ειδικό στο θέατρο συνιστά όχι μόνο μια τιμητική αναγνώριση, αλλά και μια έμμεση πιστοποίηση της πολιτισμικής και καλλιτεχνικής αξίας της παράστασης. Σε μια εποχή που ο διάλογος γύρω από την πολιτισμική κληρονομιά, τη μυθοπλασία και την ιστορική αλήθεια είναι πιο έντονος από ποτέ, η αποδοχή και ο ενθουσιασμός της Tesman ενισχύουν τη δυναμική της ελληνικής θεατρικής πρότασης στη διεθνή σκηνή.

ΟΣΑ ΠΑΙΡΝΕΙ Ο ΑΝΕΜΟΣ
Κική Παπαδοπούλου

Διαβάστε ολόκληρο το σημείωμα της Laura L. Tesman

Τι σημαίνει να ξαναδιηγηθείς μια ιστορία που έχει ήδη ειπωθεί; Που έχει ειπωθεί όμορφα και λαμπερά. Ταυτόχρονα, προβληματικά και ανολοκλήρωτα. Και που παραμένει τόσο διάσημη. Το "Όσα Παίρνει ο Άνεμος" είναι μια ιστορία χαραγμένη στη συλλογική φαντασία, ένα επικό έργο του Αμερικανικού Νότου που έχει εδώ και καιρό εξυμνηθεί για τον ρομαντισμό του και τις μνημειώδεις περιγραφές του βιώματος του έρωτα και της επιβίωσης - και που δικαίως έχει επικριθεί για τις σιωπές του. Σε αυτή την τολμηρή θεατρική διασκευή από την Ιόλη Ανδρεάδη και τον Άρη Ασπρούλη, που από τον πρώτο λεπτό σε στοιχειώνει, επισκεπτόμαστε ξανά τον κόσμο της Μάργκαρετ Μίτσελ, όχι όμως απλώς για να τον παρακολουθήσουμε - αλλά για να τον ακούσουμε πιο βαθιά. Για να ακούσουμε, για πρώτη φορά, ό,τι δεν ακούστηκε ποτέ. Για να ενισχύσουμε αυτό που ήταν θαμμένο κάτω από τη μεγαλοπρέπεια.

ΟΣΑ ΠΑΙΡΝΕΙ Ο ΑΝΕΜΟΣ
Κική Παπαδοπούλου

Στο νέο αυτό θεατρικό έργο, από την πρώτη στιγμή που η Μάμμυ -η μαύρη σκλάβα της οικογένειας Ο’Χάρα- ανεβαίνει στο μικρόφωνο και αρχίζει να μιλά -απαλά, ρυθμικά, με χιούμορ, μέσα στη φωτιά και τη σοφία που γεννάνε τα μπλουζ- καταλαβαίνουμε ότι αυτό είναι ένα διαφορετικό ταξίδι. Η Μάμμυ, δεν είναι πλέον μια παρουσία στο παρασκήνιο. Είναι η αφηγήτρια του έργου. Είναι ο παλμός του έργου. Είναι η συνείδησή του. Η φωνή της, διαμορφωμένη μέσα από θρησκευτικούς ύμνους, γκόσπελ και λαϊκά αμερικάνικα τραγούδια επιβίωσης, γίνεται ο καθοδηγητής και σύμμαχος του θεατή, μέσα σε αυτό το δαιδαλώδες τοπίο του έρωτα, του πολέμου, της μνήμης και του μύθου.

ΟΣΑ ΠΑΙΡΝΕΙ Ο ΑΝΕΜΟΣ
Κική Παπαδοπούλου

Η μουσική είναι παντού σε αυτό το σπουδαίο εγχείρημα. Κάθε άλλο παρά διακοσμητική, κατέχει σε αυτή τη θεατρική διασκευή τον ρόλο της αποκάλυψης. Τα τραγούδια αντηχούν απευθείας από τα χωράφια με τις βαμβακοφυτείες, από τα στασίδια της εκκλησίας, από τα κελιά της φυλακής και από τις φωνές των εξεγερμένων. Μας συνδέουν με μια γενιά Μαύρης αντίστασης και αντοχής - μια γενιά που διαγράφηκε στην αρχική αφήγηση. Οι μελωδίες των γκόσπελ που καταφτάνουν στη σκηνή κουβαλούν αιώνες θλίψης και χαράς, ενώ κάθε στίχος τους ανακαλεί μια ζωντανή ιστορία που η Μίτσελ επέλεξε να μην ονομάσει.

ΟΣΑ ΠΑΙΡΝΕΙ Ο ΑΝΕΜΟΣ
Κική Παπαδοπούλου

Αυτή η νέα θεατρική γραφή του "Όσα Παίρνει ο Άνεμος" εστιάζει και εμβαθύνει στην ιστορία μιας γυναίκας που καταφέρνει να επιβιώσει με όπλα της τη δύναμη, το ένστικτο και ένα ταλέντο να αφήνει τα πράγματα πίσω, στη λήθη. Στη Σκάρελτ Ο’ Χάρα που βλέπουμε εδώ, συναντάμε την ίδια στιγμή μια ρομαντική ηρωίδα, αλλά και μια συγκλονιστική αντι-ηρωίδα: μια φιγούρα που σταδιακά συνθλίβεται ανάμεσα στην αγάπη και τον πόλεμο, την επιθυμία και το καθήκον, τον μύθο του Νότου και την αλήθεια πάνω στην οποία χτίστηκε αυτός ο μύθος. Το ταξίδι της δεν είναι απλώς ένα ταξίδι επιβίωσης, είναι ένα ταξίδι συνενοχής. Ένα ταξίδι στο οποίο επιλέγει τη δύναμη, συχνά εις βάρος των άλλων. Ωστόσο, καθώς ο κόσμος γύρω της αρχίζει να καταρρέει, δεν έχει τρόπο, ούτε η ίδια, να γαντζωθεί, πλέον, από τις πεποιθήσεις που κάποτε την κρατούσαν όρθια.

ΟΣΑ ΠΑΙΡΝΕΙ Ο ΑΝΕΜΟΣ
Κική Παπαδοπούλου

Ο Ρετ Μπάτλερ, επίσης, δεν γλιτώνει από αυτή την αναθεώρηση των δύο συγγραφέων. Η κάποτε απόλυτη προσωποποίηση της επικίνδυνης γοητείας και ευφυΐας, γίνεται στη διασκευή αυτή μια φιγούρα πολύ πιο σύνθετη. Ένας άντρας που αναγνωρίζει την υποκρισία του κόσμου, αλλά επιλέγει να επωφεληθεί από αυτήν. Η αγάπη του για τη Σκάρλετ είναι πραγματική, αλλά όχι λυτρωτική. Ο κυνισμός του είναι σαγηνευτικός, αλλά όχι χωρίς συνέπειες. Σε αυτή την επανεξιστόρηση, ο Ρετ δεν σώζει την ιστορία, ούτε προσφέρει σωτηρία στη Σκάρλετ. Αντίθετα, ενσαρκώνει την ένταση μεταξύ ιδέας και πράξης - μεταξύ αναγνώρισης της αδικίας και άρνησης να κάνει κάτι για αυτή. Η επιστροφή του, στο τέλος του έργου, δεν αποκαθιστά την τάξη, ούτε επαναφέρει τον ρομαντισμό, αλλά βαθαίνει το ερώτημα σχετικά με το ποιο πραγματικά είναι το κόστος για την επιβίωση. Όπως η Σκάρλετ, έτσι και ο Ρετ, είναι προϊόν ενός κατακερματισμένου κόσμου - ένας άντρας βαθιά στοιχειωμένος όχι μόνο από όσα έχει χάσει, αλλά και από εκείνα που επέτρεψε να συμβούν.

ΟΣΑ ΠΑΙΡΝΕΙ Ο ΑΝΕΜΟΣ
Κική Παπαδοπούλου

Ίσως η πιο ριζοσπαστική απόφαση αυτής της πρωτότυπης νέας γραφής του "Όσα παίρνει ο Άνεμος" από την Ιόλη Ανδρεάδη και τον Άρη Ασπρούλη, έρχεται όταν η Μάμμυ διακόπτει τον ρου της θεατρικής ιστορίας, σπάει τον "τέταρτο τοίχο" και μιλάει απευθείας στο κοινό. Εκεί, παύει να ερμηνεύει, πλέον, μέσα στα όρια της μυθοπλασίας που ορίζει ο ρόλος της και ονομάζει αυτά που δεν γράφτηκαν ποτέ: το νομιμοποιημένο απαρτχάιντ του Τζιμ Κρόου, τον τρόμο της Κου Κλουξ Κλαν μετά τον Εμφύλιο Πόλεμο. Τη σφαγή χιλιάδων μαύρων ανθρώπων που μόλις είχαν απελευθερωθεί. Την αλήθεια ότι η ελευθερία ήρθε στα χαρτιά, αλλά όχι στην πράξη. Και μετά μάς μεταφέρει πιο μακριά - στο τώρα - με τις λέξεις "Δεν μπορώ να αναπνεύσω” να αντηχούν στη σκιά της δολοφονίας του Τζορτζ Φλόιντ από την αστυνομία και στη γενικότερη βαρβαρότητα του επίσημου κράτους απέναντι στους φυλετικά καταπιεσμένους. Αυτό δεν είναι θεατρική διασκευή. Αυτό είναι ιστορική διόρθωση. Μια ρήξη. Μια απαραίτητη θεατρική παράβαση που τολμά να μετατρέψει τη σκηνή σε τόπο ξεκαθαρίσματος λογαριασμών.

ΟΣΑ ΠΑΙΡΝΕΙ Ο ΑΝΕΜΟΣ
Κική Παπαδοπούλου

Και παρόλα αυτά, η ιστορία της Σκάρλετ παραμένει στο κέντρο βάρους και του νέου αυτού θεατρικού έργου. Η Σκάρλετ είναι εκεί, με τη φθαρτή λαμπρότητά της, τη φιλοδοξία της, τη σκληρότητά της, τη δίψα της για επιβίωση. Περπατάμε μαζί της, μέσα από τα καρδιοχτύπια της και τις απώλειές της, μέσα από την απελπισία της και τις αυταπάτες της. Επιστρέφουμε, ξανά και ξανά, στη γη της Τάρα, που δεν είναι εδώ απλώς μια πατρίδα, αλλά ένα σύμβολο: μια φυτεία, μια πληγή, μια βυθισμένη στους μύθους καταγωγή.

ΟΣΑ ΠΑΙΡΝΕΙ Ο ΑΝΕΜΟΣ
Κική Παπαδοπούλου

Το "Όσα Παίρνει ο Άνεμος" της Ιόλης Ανδρεάδη και του Άρη Ασπρούλη είναι ένα "Όσα Παίρνει ο Άνεμος" στοιχειωμένο από τα φαντάσματά του. Τα τραγούδια της Μάμμυ δίνουν φωνή σε ό,τι δεν λέγεται. Ο μελαγχολικός Άσλεϋ γίνεται σκοτεινότερος, ο τρυφερός Τζέραλντ κρατιέται απελπισμένα από τις συλλογικές και προσωπικές αυταπάτες και γκρεμίζεται. Η Μέλανι συγχωρεί, η Σουέλλεν μισεί, η Έλλεν πονάει. Οι πρώην σύζυγοι της Σκάρλετ γίνονται ακόμα πιο αφελείς. Η μικρή Μπόνι Μπλού συμβολίζει κάτι πολύ περισσότερο από ένα παιδί στη σκηνή. Και η επιστροφή του Ρετ κάθε άλλο παρά ρομαντική είναι. Σε αυτή τη διασκευή το παρελθόν δεν μένει θαμμένο. Και η επιβίωση, τελικά, δεν λογίζεται ως νίκη, αλλά ως το ερώτημα που θα μείνει αναπάντητο.

ΟΣΑ ΠΑΙΡΝΕΙ Ο ΑΝΕΜΟΣ
Κική Παπαδοπούλου

Η Ιόλη Ανδρεάδη και ο Άρης Ασπρούλης με τη πλούσια, παραγωγική συνεργασία τους σε δεκαέξι θεατρικά έργα, έχουν το βάθος της εμπειρίας και της ενόρασης που λίγες ομάδες συγγραφέων διαθέτουν. Η ικανότητά τους να αποστάξουν ΣΧΕΔΟΝ ΧΙΛΙΕΣ ΣΕΛΙΔΕΣ σε μια σφιχτά δομημένη, συναισθηματικά εκρηκτική πλοκή, δείχνει τη δεξιοτεχνία τους και την τολμηρή καλλιτεχνική φωνή τους. Οι διάλογοι ρέουν, οι σκηνές είναι επιδέξια κατασκευασμένες, οι χαρακτήρες της Μίτσελ αναδύονται καθαρά και ζωντανά – αναγεννημένοι με την επείγουσα και σύγχρονη σημασία τους.

ΟΣΑ ΠΑΙΡΝΕΙ Ο ΑΝΕΜΟΣ
Κική Παπαδοπούλου

Αυτό το έργο αποτελεί προσωπικό όσο και καλλιτεχνικό ορόσημο. Η διασκευή  του "Όσα Παίρνει ο Άνεμος" σε θεατρικό έργο σήμερα, και η παρουσίασή του στην Ελλάδα, από Έλληνες καλλιτέχνες, είναι μια ισχυρή πράξη διαπολιτισμικής χειρονομίας. Είναι ένας ιστορικός διάλογος μεταξύ της μυθοπλασίας της Αμερικής και της πολιτικής και θεατρικής παράδοσης της Ελλάδας. Από τη διασκευή τους πάνω στο "Πόλεμος και Ειρήνη" του Τολστόι μέχρι το πρωτότυπο έργο τους για την ιστορία της Φιλικής Εταιρείας και από την τριλογία τους για τον Αντονέν Αρτώ ως το "Όσα Παίρνει ο Άνεμος", η Ιόλη Ανδρεάδη και ο Άρης Ασπρούλης αναγνωρίζουν το μακρύ, αγκαθωτό μονοπάτι της θεατρικής αφήγησης. Και βλέπουν σε αυτό το εγχείρημα μια ευκαιρία όχι μόνο να ξαναδιηγηθούν μια κλασική ιστορία, αλλά να την ανακτήσουν και να την επαναπλαισιώσουν μέσα από ένα πρίσμα κριτικής ενσυναίσθησης.

ΟΣΑ ΠΑΙΡΝΕΙ Ο ΑΝΕΜΟΣ
Κική Παπαδοπούλου

Εδώ δεν έχουμε απλώς μια διασκευή. Πρόκειται για μια σύγκλιση φωνών μέσα στον χρόνο, φωνών που ταξιδεύουν μέσα από απέραντους ωκεανούς. Πρόκειται για ένα μυθιστόρημα που, ενώ έρχεται από το παρελθόν, καταφέρνει, με τη δουλειά των δύο συγγραφέων, να γίνεται καθρέφτης για το τώρα.

Και κάπως έτσι ξεκινάμε να κοιτάμε αλλιώς προς τα πίσω.
Όχι για να διαγράψουμε το παρελθόν.
Αλλά για να το θυμηθούμε με καθαρό βλέμμα.
Γιατί υπάρχουν δύο τρόποι να λάμψει ένα σπίτι.
Ο ένας είναι να το κάψεις.
Ο άλλος είναι αυτό που συνέβη εδώ: να αφήσεις το φως να μπει μέσα του.

Διαβάστε Επίσης

Διαβάστε Επίσης

Περισσότερες πληροφορίες

Όσα παίρνει ο άνεμος

  • Δραματοποιημένο Μυθιστόρημα
  • Διάρκεια: 150 '

Η μεγάλη λογοτεχνική ερωτική ιστορία με φόντο τον αμερικανικό εμφύλιο και τον σκληρό αγώνα μιας κοινωνίας να επιλέξει ανάμεσα στην ηθική και την επιβίωση, περιστρέφεται γύρω από την χειραφετημένη γόνο οικογένειας γαιοκτημόνων του Νότου, Σκάρλετ Ο’ Χάρα. Ανεβαίνει σε μια διασκευή που επικεντρώνεται στον έρωτα, τον πόλεμο και τις κοινωνικές ανισότητες, φιλοδοξώντας να φέρει το άρωμα και τις μουσικές του αμερικανικού νότου στη σκηνή. Το κορυφαίο αντιπολεμικό έργο της παγκόσμιας λογοτεχνίας έχει γνωρίσει μνημειώδεις μνημειώσεις κινηματογραφικές εκδοχές, με ανάγλυφους μνημειώδεις χαρακτήρες.

Δημοτικό Θέατρο Πειραιά

Ηρώων Πολυτεχνείου & Βασ. Γεωργίου

Διαβάστε ακόμα

Τελευταία άρθρα Θέατρο

Χορός στη σκιά της εξουσίας: Εντατικό θεατρικό workshop στη Λευκάδα

Στο κάστρο της Αγίας Μαύρας, αρχαίος λόγος και σύγχρονη αγωνία ενώνονται σε ένα εντατικό workshop για ηθοποιούς και performers, με επίκεντρο το δεύτερο χορικό του "Προμηθέα Δεσμώτη". Οι εγγραφές είναι ανοιχτές έως τις 10 Αυγούστου.

ΓΡΑΦΕΙ: ATHINORAMA TEAM
01/08/2025

"Η Λέλα και η Λέλα" επιστρέφουν στον κήπο του Θεάτρου Αλεξάνδρεια

Η ανατρεπτική υπαρξιακή κωμωδία του Ανδρέα Στάϊκου που εστιάζει στην εξουσία, την ταυτότητα και τις ανθρώπινες σχέσεις ανεβαίνει για δύο μόνο παραστάσεις στο θέατρο Αλεξάνδρεια, στον Κήπο, στις 9 και 10 Σεπτεμβρίου.

Το 13th Handmade and Recycled Theater Festival επιστρέφει στην καρδιά της Αθήνας

Για 13η χρονιά το φεστιβάλ προσφέρει από θεατρικές παραστάσεις, σεμινάρια, εκπαιδευτικά προγράμματα μέχρι και bazaar.

Ο "μάγος των εικόνων" Μπομπ Ουίλσον δε μένει πια εδώ

Έγινε γνωστός ο θάνατος του σπουδαίου Αμερικανού σκηνοθέτη που μάγεψε ουκ ολίγες φορές και το ελληνικό κοινό.

Δύο παραστάσεις που αγάπησε η Αθήνα επιστρέφουν- και όχι τυχαία

Το Θέατρο Μπέλλος που μπήκε δυναμικά στη ζωή μας επαναφέρει την επόμενη θεατρική σεζόν δύο παραστάσεις που ξεχώρισαν και που αξίζει να δείτε.

"Επόμενη Στάση: Κυψέλη" – Η γειτονιά γίνεται ξανά θεατρική σκηνή

Η επιτυχημένη θεατρική διαδρομή "Επόμενη Στάση: Κυψέλη" επιστρέφει για 6η χρονιά, μεταμορφώνοντας ξανά την Κυψέλη σε σκηνή γεμάτη μνήμες, ιστορίες, πρόσωπα και εκπλήξεις. Από τις 14 Σεπτεμβρίου, για επτά Κυριακές.

Νέες φωτογραφίες από την παγκόσμια πρεμιέρα του "Όρκου της Ευρώπης" με την Ζιλιέτ Μπινός στην Επίδαυρο

"Ο όρκος της Ευρώπης" του Ουαζντί Μουαουάντ, σε παγκόσμια πρεμιέρα στο Αρχαίο Θέατρο Επιδαύρου (1 & 2 Αυγούστου), αποκαλύπτεται μέσα από νέες φωτογραφίες που αποτυπώνουν το θεατρικό γεγονός.