"Σε φιλώ, Πέτρος" : Ο Βασίλης Βηλαράς και η Λένα Κιτσοπούλου σε ένα διάλογο αγάπης και αποδοχής

Μια συναρπαστική ιστορία, βασισμένη σε αληθινά γεγονότα, ζωντανεύει στη σκηνή του Δίπυλον. Ένα εκρηκτικό, αντισυμβατικό και βαθιά συναισθηματικό ερμηνευτικό ντουέτο, ο Βασίλης Βηλαράς και η Λένα Κιτσοπούλου, ξετυλίγει την πορεία ενός νέου άντρα προς την αυτοαποδοχή και τη μάχη του να κερδίσει την κατανόηση της μητέρας του.

ΣΕ ΦΙΛΩ ΠΕΤΡΟΣ Χρήστος Συμεωνίδης

Η αγάπη ανάμεσα σε μια μητέρα και τον γιο της μπορεί να είναι βαθιά, αλλά και γεμάτη δυσκολίες, ειδικά όταν η κοινωνία ορθώνει εμπόδια στην αποδοχή. Το "Σε φιλώ, Πέτρος"  του Βασίλη Βηλαρά είναι μια θεατρική μεταφορά μιας αληθινής ιστορίας, που ξετυλίγει την πορεία ενός νέου άντρα προς την αυτοαποδοχή και τη μάχη του να κερδίσει την κατανόηση της μητέρας του. Μέσα από μια συγκινητική αλληλογραφία, ο Πέτρος και η μητέρα του προσπαθούν να γεφυρώσουν το χάσμα που τους χωρίζει, σε μια Ελλάδα όπου η διαφορετικότητα δεν είχε ακόμα χώρο να αναπνεύσει.

ΣΕ ΦΙΛΩ ΠΕΤΡΟΣ
Χρήστος Συμεωνίδης

Στην Πάτρα του 1977, ο Πέτρος παίρνει την απόφαση να γράψει στη μητέρα του, αποκαλύπτοντάς της ότι είναι gay. Η απάντησή της είναι αδέξια, αμήχανη, γεμάτη από την επιρροή μιας κοινωνίας που δεν αφήνει περιθώρια για κάτι διαφορετικό. Όμως, μέσα από αυτή τη φαινομενική απόσταση, γεννιέται μια συνομιλία. Ένα παιχνίδι αλληλογραφίας που θα τους φέρει, αργά και επίπονα, πιο κοντά. Ο Πέτρος, ένας νέος επαναστάτης της δεκαετίας του ’70, επιμένει στην ανάγκη να τον καταλάβει η μητέρα του, να τον γνωρίσει όπως πραγματικά είναι. Εκείνη, από την άλλη, προσπαθεί να συμφιλιώσει τις πεποιθήσεις της με την αγάπη της για τον γιο της.

ΣΕ ΦΙΛΩ ΠΕΤΡΟΣ
Χρήστος Συμεωνίδης

Ο σκηνοθέτης και ηθοποιός Βασίλης Βηλαράς αντλώντας έμπνευση από αυτό το μοναδικό υλικό που βρήκε σε δημοσίευση στο περιοδικό ΑΜΦΙ το πρώτο περιοδικό στην Ελλάδα που μίλησε ανοιχτά για την ομοφυλόφιλη επιθυμία, συνεργάστηκε με τη Λένα Κιτσοπούλου και μαζί, φέρουν στη σκηνή του Δίπυλον μια ιστορία γεμάτη ένταση, πάθος, αλλά και βαθιά τρυφερότητα. Μέσα από την παράσταση, αναδεικνύεται η διαχρονική ανάγκη για αποδοχή και κατανόηση, η οποία παραμένει εξίσου επίκαιρη το 2025, όπως και το 1977.

ΣΕ ΦΙΛΩ ΠΕΤΡΟΣ
Χρήστος Συμεωνίδης

Οι δύο δημιουργοί, ο καθένας με το δικό του ξεχωριστό στίγμα, συναντιούνται σε έναν κοινό τόπο: τη θεατρική αλήθεια χωρίς φίλτρα. Μαζί δημιουργούν ένα δίδυμο που δεν φοβάται να ρισκάρει. Η συνάντηση τους δεν είναι τυχαία καθώς καταπιάνονται με σκληρά θέματα με τρόπο που είναι ταυτόχρονα τρυφερός και ανατρεπτικός.

ΣΕ ΦΙΛΩ ΠΕΤΡΟΣ
Χρήστος Συμεωνίδης

Ο Βασίλης Βηλαράς διαθέτει μια σκηνοθετική ματιά που ισορροπεί ανάμεσα στη σκληρή πραγματικότητα και την ποιητικότητα της ανθρώπινης εμπειρίας. Από την άλλη, η Λένα Κιτσοπούλου, με την αμεσότητα, την αιχμηρή γραφή και τη θεατρική της παρουσία, προσθέτει στην παράσταση την ωμή ενέργεια και την αλήθεια που πάντα κουβαλά στις δουλειές της.

ΣΕ ΦΙΛΩ ΠΕΤΡΟΣ
Χρήστος Συμεωνίδης

Η συνεργασία τους στον "Σε φιλώ, Πέτρος” μοιάζει σχεδόν μοιραία—δύο καλλιτέχνες που, με διαφορετικά μέσα, καταλήγουν στο ίδιο σημείο: την απογύμνωση της ανθρώπινης σχέσης επί σκηνής. Για τη δημιουργία της παράστασης συνεργάστηκαν οι: Ecati (μουσική), Δήμος Κλιμενώφ (σκηνικά / κοστούμια) και Βάσια Ατταριάν (φωτισμοί).

 

Προπώληση εισιτηρίων: more.com

ΣΕ ΦΙΛΩ ΠΕΤΡΟΣ
Χρήστος Συμεωνίδης

Περισσότερες πληροφορίες

Σε φιλώ, Πέτρος

  • Κοινωνικό
  • Διάρκεια: 80 '

Με φόντο τη δεκαετία του ‘70 και τα βαθιά ριζωμένα κοινωνικά στερεότυπα εκείνης της εποχής, εξελίσσεται η αληθινή ιστορία ενός γιου που αποκαλύπτει στη μητέρα του ότι είναι ομοφυλόφιλος μέσα από ένα γράμμα. Η παράσταση αντλεί από μια επιστολή που δημοσιεύθηκε στις σελίδες του περιοδικού «Αμφί», του πρώτου ελληνικού περιοδικού που μίλησε ανοιχτά για την ομοφυλόφιλη επιθυμία. Ο ήρωας της ιστορίας προσπαθεί να προσκαλέσει την μητέρα του στο δικό του σύμπαν και επιμένει στην ανάγκη να γνωριστούν πραγματικά. Δύο διαφορετικοί κόσμοι που παλεύουν παρόλα αυτά για τη σχέση που υπάρχει ανάμεσά τους, ξεδιπλώνονται στην παράσταση που ανοίγει ένα διάλογο μεταξύ της Πάτρας του 1977 και της Αθήνας του 2025 μέσα από παραδοχές, μυστικά και καψουροτράγουδα.

Δίπυλον

Καλογήρου Σαμουήλ 2 & Διπύλου

Διαβάστε ακόμα

Τελευταία άρθρα Θέατρο

Η οργή ως κραυγή ύπαρξης: Έξι νέοι ηθοποιοί μιλούν για "Τη μέρα της Φούστας"

Στην παράσταση "Η μέρα της φούστας" σε σκηνοθεσία Ζωής Χατζηαντωνίου, νέοι ηθοποιοί ερμηνεύουν "οργισμένα παιδιά" μιας γενιάς που ασφυκτιά. Μιλούν για την οργή, τον φόβο, τη βία και την ανάγκη να ακουστούν.

ΓΡΑΦΕΙ: ΜΑΡΙΑ ΚΡΥΟΥ
03/11/2025

Συνεχόμενα sold out για την παράσταση "Άνθρωποι και ποντίκια" του Βασίλη Μπισμπίκη

Η Ομάδα Cartel μεταφέρει το εμβληματικό έργο του Στάινμπεκ που έχει κατακτήσει το αθηναϊκό κοινό.

Οι συντελεστές του "Annie" μιλούν για το μιούζικαλ - φαινόμενο στο Παλλάς

Όσα δήλωσαν οι Θέμις Μαρσέλλου, Γιάννης Στάνκογλου, Δανάη Παππά, Μαρία Κατσανδρή, Αργύρης Αγγέλου για το πολυβραβευμένο μιούζικαλ "Annie" στο Παλλάς.

10 παραστάσεις κάνουν πρεμιέρα σήμερα

Σήμερα ανοίγουν οι σκηνές για δέκα παραστάσεις, νέες και επαναλήψεις, φέρνοντας στο προσκήνιο ποικίλα θέματα, δυνατές ερμηνείες και σύγχρονα θεατρικά έργα που συζητούν, προβληματίζουν και γοητεύουν το κοινό.

Προσεχώς "Cats" στο Christmas Theater

Ετοιμαστείτε να ζήσετε ένα μαγευτικό βράδυ με τις πιο γοητευτικές γάτες της σκηνής μέσα από τη μουσική του Άντριου Λόιντ Βέμπερ.

"Nina Simone – 4 οκτάβες ελευθερίας": Η Idra Kayne συναντά τη θρυλική φωνή

Η ταλαντούχα ερμηνεύτρια και ηθοποιός ενσαρκώνει τη θρυλική Αμερικανίδα μουσικό, τραγουδίστρια και ακτιβίστρια Νίνα Σιμόν, στη μουσικοθεατρική παράσταση "Nina Simone – 4 οκτάβες ελευθερίας".

Η Ναταλία Δραγούμη δεν μπορεί να φανταστεί τον εαυτό της έξω από το θέατρο

Με αφορμή τη δεύτερη χρονιά της παράστασης "2:22 – A Ghost Story" στο Αλάμπρα, η Ναταλία Δραγούμη μιλά για την παράσταση, αποκαλύπτει στιγμές από την ζωή της, τις επιλογές που τη διαμόρφωσαν, αλλά και τη βαθιά σύνδεση με την οικογένεια και την καλλιτεχνική της καταγωγή. Μέσα από τις λέξεις της, ξεδιπλώνεται η αγάπη της για το θέατρο, η αφοσίωση στους ρόλους και η ζωντάνια που φέρνει κάθε φορά στη σκηνή.