Δύο νέα θεατρικά κείμενα από τις εκδόσεις Βακχικόν

Ο εκδοτικός οίκος κυκλοφόρησε πρόσφατα τους δύο νέους τίτλους "Αγάπη ή πώς να γεννήσεις κάποιον απ’ τον κώλο σου" και "Άχθος αρούρης".

Εκδόσεις Βακχικόν θεατρικά

Κυκλοφόρησαν πρόσφατα από τις εκδόσεις Βακχικόν δύο νέα βιβλία με θεατρικά κείμενα. Πρόκειται για τους τίτλους "Αγάπη ή πώς να γεννήσεις κάποιον απ’ τον κώλο σου" και "Άχθος αρούρης". Διαβάστε περισσότερα για αυτούς στη συνέχεια του κειμένου.

Αγάπη ή πώς να γεννήσεις κάποιον απ’ τον κώλο σου - Μαριάντζελα Κατσιαβριά

445 φορές είχαν μόνο ο ένας τον άλλον. Η Α και ο Κ κάθε ημέρα υπάρχουν μαζί, αλλά διαφορετικά. Ανήλικοι ενήλικοι, αδέρφια, εραστές, γονείς και δολοφόνοι ο ένας του άλλου. Καταδικασμένοι σε έναν αέναο κύκλο συνύπαρξης δίχως τελειωμό. Όλα αλλάζουν όταν η Α αποφασίζει να σπάσει αυτήν τη λούπα. Τότε, ένα μικρό μωρό που θα ονομαστεί Αγάπη θα γεννηθεί. Εκείνη θα μετατραπεί στην τιμωρία για όλα τα λάθη της ανθρώπινης ύπαρξής τους.

Το έργο της Αγάπη ή πώς να γεννήσεις κάποιον απ’ τον κώλο σου ανέβηκε για πρώτη φορά στη Θεσσαλονίκη από τη θεατρική ομάδα Μωβ Αμόκ τον Μάιο του 2024.

Άχθος αρούρης - Γιώργος Ι. Σπανουδάκης

Αυτά απασχολούν τον Θεόκλητο όταν δημιουργεί τον Ήρωα Μούρτζουφλο, ένα άσχημο και καμπουριασμένο κατασκεύασμα, με οξύ νου όμως που του αρέσει να διαβάζει πολύ. Η Άννα, η σύζυγός του, αποτροπιασμένη από το δημιούργημά του, φέρνει στο σπίτι ως αντιστάθμισμα την Ντόλι, μια πανέμορφη, αφελή όμως, ζωντανή κούκλα. Μέσα στο χάος αυτής της σχέσης γεννιέται ο γιος τους, που άργησε να έρθει στη ζωή τους.

Ο Χρυσόγονος θα μεγαλώσει σε ένα σπίτι δίχως φωτογραφίες, αναζητώντας το παραμικρό που θα του θυμίσει έστω και λίγο τον πατέρα του που χάθηκε όταν ήταν μικρός. Δεν του επιτρέπεται να πει καν το όνομά του και η μητέρα του αρνείται πεισματικά να μιλήσει γι’ αυτόν. Στο εξοχικό τους, θα ανακαλύψει τον Μούρτζουφλο και την Ντόλι –ξεχασμένους εκεί από καιρό– και θα προσπαθήσει να γνωρίσει μέσω αυτών τον πατέρα του.

Ένα θεατρικό έργο που μιλά για τις ανθρώπινες σχέσεις του σήμερα, της εποχής της λήθης και της επιδερμικής ομορφιάς. Μια ιστορία για το πώς έχουμε λησμονήσει να μιλάμε για την ψυχή του ανθρώπου και μας απασχολεί μόνο η γενετική του εξέλιξη.

Διαβάστε Επίσης

Διαβάστε ακόμα

Τελευταία άρθρα Θέατρο

"Η ράβδος"- Τελευταίες παραστάσεις στο Οδού Κυκλάδων

Ένα έργο που διεγείρει τη σκέψη και ανοίγει θέματα προς συζήτηση και προβληματισμό "Η ράβδος" του Ρέιβενχιλ, παρουσιάζεται για λίγο ακόμα στο Θέατρο Οδού Κυκλάδων "Λευτέρης Βογιατζής" με πρωταγωνιστή τον Άρη Λεμπεσόπουλο.

ΓΡΑΦΕΙ: ATHINORAMA TEAM
20/11/2025

"Taniko"- κρασί στο χέρι, αγγλικοί υπέρτιτλοι στη σκηνή

Το "Taniko" δίνει τις τελευταίες παραστάσεις του με εκλεκτό κρασί και αγγλικούς υπέρτιτλους, προσκαλώντας το κοινό σε μια ιδιαίτερη πρόταση στο Studio Μαυρομιχάλη.

Σε αυτό το τεύχος έχεις όλη τη θεατρική σεζόν στα χέρια σου

Πιστή στο ραντεβού της με το θεατρόφιλο κοινό, η αγαπημένη σας ετήσια έκδοση "Θέατρο" κυκλοφορεί σήμερα, Πέμπτη 20/11, δωρεάν μαζί με το "αθηνόραμα"!

"Φαέθων" του Δημητριάδη: Η οικογένεια ως πεδίο μάχης

Εμπνευσμένος από τον αρχαίο μύθο του Φαέθοντα, ο τίτλος του έργου του Δημήτρη Δημητριάδη παραπέμπει στην επικίνδυνη πορεία από το σκοτάδι προς την αναλαμπή. Το έργο που μετατρέπει την οικογενειακή βία σε κοσμική σύγκρουση ανάμεσα στο Φως και στο Σκοτάδι ανεβαίνει από τη Χρύσα Καψούλη.

Στην πρόβα του "Οιδίποδα" του Ρόμπερτ Άικ: Όταν η αλήθεια αρχίζει να γεμίζει το χώρο

Η πρόβα του "Οιδίποδα" του Ρόμπερτ Άικ στη Στέγη Ιδρύματος Ωνάση μάς έδειξε πώς μια ευφυής μεταγραφή μπορεί να ανανεώσει το αρχαίο δράμα και να το μεταφέρει στο σήμερα με οξυδέρκεια. Το έργο χτίζεται αθόρυβα, η αλήθεια κατακλύζει τη σκηνή σαν αναπόφευκτη αποκάλυψη, κι εσύ δεν μπορείς να μη σκέφτεσαι τα πρωτοσέλιδα των εφημερίδων.

"Interview": Η ομάδα Εμείς μοιράζεται αναμνήσεις από την πολυταξιδεμένη παράσταση

Οι ερμηνευτές και συντελεστές της μαύρης κωμωδίας "Interview" που καυτηριάζει την εργασιακή πραγματικότητα, αφηγούνται ιστορίες της πολυταξιδεμένης παράστασης, με αφορμή την επιστροφή της στο θέατρο Olvio.

Εχθρός του λαού

Η παράσταση του Γερμανού σκηνοθέτη ενεργοποιεί τον Ίψεν ως φορέα ζωντανού δημόσιου διαλόγου, με μια παράσταση-φόρουμ που εξετάζει τη σύγκρουση ηθικής και κέρδους στη σύγχρονη πραγματικότητα. | Powered by Uber