"Blue train": Συνεχίζεται το έργο του Γεράσιμου Ευαγγελάτου, με μια αλλαγή στη διανομή

Συνέχεια παραστάσεων με τη Μαρία Αλιφέρη στη διανομή του έργου του πολυαγαπημένου στιχουργού, που μιλάει για την πρώιμη υπαρξιακή και ηλικιακή κρίση μιας χαμένης γενιάς.

Blue train © Christos Simeonidis

Το νέο έργο του Γεράσιμου Ευαγγελάτου, σε σκηνοθεσία του Γιώργου Σουλεϊμάν, συνεχίζει με επιτυχία τις παραστάσεις του στο θέατρο Άλμα, με τις ερμηνείες αξιόλογων ηθοποιών της νέας γενιάς: Σπύρος Χατζηαγγελάκης, Γιώργος Μπένος, Αναστασία Στυλιανίδη, Γιάννης Τσουμαράκης. Από τις 13 Ιανουαρίου, το ρόλο της Σοφίας αναλαμβάνει, σε αντικατάσταση της Λουκίας Πιστιόλα η Μαρία Αλιφέρη. Πρόκειται για ένα σύγχρονο έργο πέντε προσώπων, το οποίο με χιούμορ, συγκίνηση και τρυφερότητα, αποτυπώνει την πρώιμη υπαρξιακή και ηλικιακή κρίση μιας χαμένης γενιάς που παλεύει να διατηρήσει την αθωότητα της, προσπαθώντας παράλληλα να συμβαδίσει με το χρόνο που κυλάει αμείλικτος.

Blue train
Χρήστος Συμεωνίδης©

Η υπόθεση

Μια φαινομενικά συνηθισμένη Κυριακή, λίγες μέρες πριν τα 45α του γενέθλια, ο Μιχάλης δέχεται τις διαδοχικές επισκέψεις τεσσάρων κομβικών προσώπων της ζωής του, οι οποίες καταλήγουν να γίνουν συναισθηματικές εισβολές που τον απογυμνώνουν. Η μητέρα του, η κολλητή του, ο πρώην σύντροφός του και ένα εικοσάχρονο αγόρι ως ραντεβού για ευκαιριακό σεξ, ξεδιπλώνουν όλη την βεντάλια των επιλογών που θα μπορούσε να έχει κανείς, ώστε να προλάβει το τρένο της ενηλικίωσης του.

Σημείωμα του συγγραφέα

Αν ισχύει ότι είμαστε οι άνθρωποι που μας αγάπησαν, τότε, αυτή η Κυριακή είναι για τον Μιχάλη η μέρα της αμετάκλητης αποκάλυψης της ταυτότητάς του. Τέσσερις διαδοχικές επισκέψεις λίγο πριν τα γενέθλιά του τον φέρνουν αντιμέτωπο με τα όνειρα, τις φοβίες, τις ανασφάλειες του κι όλα αυτά μαζί με ένα φρικτό hangover. Ποιο είναι το τίμημα της αέναης παιδικότητας; Ποιο είναι το οριστικό βήμα της ενηλικίωσης; Κι αν δεν μας βγει; Έχει δεύτερη ζωή όπως στα videogames; Υπάρχει δίχτυ ασφαλείας ή μόνο οι ευθύνες των επιλογών μας; Το "BlueTrain" είναι ένα κλείσιμο ματιού στη γενιά μου που μεγάλωσε μέσα σε αγκαλιές και τρυφερές προσδοκίες, για να προσγειωθεί στη σκληρή πραγματικότητα, ουσιαστικά ανέγγιχτη.

Blue train, 2024-25 Χρήστος Συμεωνίδης
Χρήστος Συμεωνίδης

Σημείωμα του σκηνοθέτη

Το σύμπαν του Μιχάλη, στην αρχή μιας κρίσης ηλικίας, είναι ένα πάρτυ που δεν θέλει να τελειώσει. Η μουσική που παίζει δυνατά, τα φώτα, οι καπνοί και το σεξ "θολώνουν” μια πραγματικότητα που δεν θέλει να δει. Μεγαλώνει. Δικοί του άνθρωποι, και αναφορές όλων μας: μια μητέρα, μια κολλητή φίλη και ένας πρώην σύντροφος ζουν διακριτικά στο σύμπαν αυτό ως φαντάσματα. Φαντάσματα που θέλουν να επέμβουν στις αποφάσεις που αρνείται πεισματικά να πάρει. Αντιστέκεται. Το πάρτυ αυτό πρέπει πάση θυσία να συνεχίσει. Το τρένο του χρόνου πλησιάζει, τα φώτα του εκθαμβωτικά τον τυφλώνουν! Θα γλιτώσει άραγε την μετωπική;

Τον σχεδιασμό των σκηνικών και των κοστουμιών υπογράφει η Ηλένια Δουλαδίρη και τον σχεδιασμό των φωτισμών η Ζωή ΜολυβδάΦαμέλη. Η επιμέλεια κίνησης είναι του Χρήστου Ξυραφάκη.

Διαβάστε Επίσης

Περισσότερες πληροφορίες

Blue train

  • Κοινωνικό
  • Διάρκεια: 90 '

Ο Μιχάλης βρίσκεται στην αρχή μιας κρίσης ηλικίας μιας χαμένης γενιάς που παλεύει να διατηρήσει την αθωότητα της, προσπαθώντας παράλληλα να συμβαδίσει με το χρόνο που κυλάει αμείλικτος. Η ζωή του είναι ένα πάρτι που δεν θέλει να τελειώσει. Η μουσική, τα φώτα, οι καπνοί και το σεξ “θολώνουν” την πραγματικότητα που δεν θέλει να δει. Λίγο πριν τα γενέθλιά του δέχεται επισκέψεις από τέσσερα πρόσωπα -τη μητέρα, την κολλητή, τον πρώην σύντροφό του κι έναν εικοσάχρονο με τον οποίο βγήκε ραντεβού για ευκαιριακό σεξ- που θα τον φέρουν αντιμέτωπο με τα όνειρα, τις φοβίες και τις ανασφάλειές του. Το νέο έργο του Γεράσιμου Ευαγγελάτου αποτυπώνει αυτή την πρώιμη υπαρξιακή και ηλικιακή κρίση με χιούμορ, συγκίνηση και τρυφερότητα, κλείνοντας το μάτι στη γενιά του.

Άλμα

Ακομινάτου 15-17 & Αγ. Κωνσταντίνου

Διαβάστε ακόμα

Τελευταία άρθρα Θέατρο

"Η Μάρθα είναι σαν κεραυνός": Η Έφη Μουρίκη ετοιμάζεται για ένα ρόλο ζωής στο 'Ποιος φοβάται τη Βιρτζίνια Γουλφ'

Η σπουδαία ηθοποιός Έφη Μουρίκη εξομολογείται για τον εμβληματικό ρόλο της Μάρθας στο "Ποιος φοβάται τη Βιρτζίνια Γουλφ" του Έντουαρντ Άλμπι, που κάνει πρεμιέρα στο Ζίνα 9 Οκτωβρίου, αλλά και για τη δική της κοινή πορεία με τον Βλαδίμηρο Κυριακίδη. Μοιράζεται στιγμές τρυφερότητας, δυσκολίες και μυστικά που κρατούν ζωντανή μια σχέση επί σκηνής και στη ζωή.

ΓΡΑΦΕΙ: ΜΑΡΙΑ ΚΡΥΟΥ
04/10/2025

"Ούτε μπρος ούτε πίσω": Η σατιρική κωμωδία των Ρέππα-Παπαθανασίου που γελάς με κάθε ατάκα

Η σατιρική κωμωδία "Ούτε μπρος ούτε πίσω" επιστρέφει με ανανεωμένο καστ: οι Αντώνης Λουδάρος, Ματθίλδη Μαγγίρα, Πάνος Σταθακόπουλος, Σταύρος Νικολαΐδης, Δήμητρα Στογιάννη, Μάνος Ιωάννου και Κατερίνα Ζαρίφη ζωντανεύουν τη σύγχρονη ελληνική πραγματικότητα με χιούμορ και σπιρτάδα στον Ελληνικό Κόσμο.

45 χορευτές, 8 μουσικοί, άπειρα Impro Shots!

Έρχεται το Impro Shots, ένα πρώτο βήμα για έναν θεσμό που φιλοδοξεί να συνεχιστεί και να επεκταθεί με εργαστήρια, συζητήσεις και νέες δράσεις για όλους τους φίλους του χορού και της μουσικής. Η ποικιλία των προσωπικοτήτων και των στυλ γεννά τις πιο απρόβλεπτες και ζωντανές στιγμές επί σκηνής.

"Πετριχώρα: Το γιοφύρι της Άρτας ζωντανεύει στη σκηνή του Nous

Η παράσταση της Εταιρείας Θεάτρου DOT Ensemble, που συζητήθηκε στη Θεσσαλονίκη φέρνει στην Αθήνα τη μυσταγωγική ιστορία της Λυγερής, συνδυάζοντας παράδοση, μουσική, τελετουργικό θέατρο.

"Πόσο χρόνο έχω;"- Ο Βαγγέλης Χαρισόπουλος σε μια stand up παράσταση που μιλάει για όλα

Το stand up στην Ελλάδα απογειώνεται – και ο Βαγγέλης Χαρισόπουλος (ναι, η φωνή του Shopping Star) το πετάει ακόμα πιο ψηλά με την πρώτη του σόλο παράσταση "Πόσο χρόνο έχω;". Ένα σόου που μιλάει στο ενήλικο κοινό: από όσους μεγάλωσαν με το MTV, μέχρι εκείνους που ψάχνουν ακόμα το κουμπί στο TikTok.

Αυτές τις παραστάσεις θα δούμε στο HOOD art space

Το HOOD art space, το σπίτι της bijoux de kant στο Μοναστηράκι, μπαίνει σε μια νέα σεζόν με ιστορίες που μας αφορούν, μας συγκινούν και μας φέρνουν πιο κοντά.

Ποιος είναι ο 'Ευγένιος' και γιατί επέλεξε ο Γιώργος Καραμίχος να το σκηνοθετήσει;

Αυτό μας κίνησε την περιέργεια και του ζητήσαμε να μας μιλήσει γι' αυτό το γεμάτο πόνο, χιούμορ και οικογενειακά τραύματα έργο, που κάνει πρεμιέρα 3/10 στο θέατρο Σημείο.