"Μη σου τύχει!...": Δείτε τις πρώτες φωτογραφίες από την παράσταση πριν από την πρεμιέρα

Ο Αιμίλιος Χειλάκης και ο Μανώλης Δούνιας συνσκηνοθετούν τη μαύρη κωμωδία του Γάλλου συγγραφέα Φράνσις Βέμπερ που θα κάνει πρεμιέρα στο Θέατρο Αθηνών τον Οκτώβριο.

Μη σου τύχει Κωνσταντίνος Λέπουρης©

Η κλασική μαύρη κωμωδία του Γάλλου συγγραφέα Φράνσις Βέμπερ κάνει πρεμιέρα στις 12 Οκτωβρίου στο Θέατρο Αθηνών σε μετάφραση Αντώνη Γαλέου και σκηνοθεσία Αιμίλιου Χειλάκη και Μανώλη Δούνια. Ερμηνεύουν οι ηθοποιοί: Αιμίλιος Χειλάκης, Χριστόδουλος Στυλιανού, Τάνια Τρύπη, Ελένη Καρακάση, Ευγενία Ξυγκόρου, Νίνα Φώσκολου.

Μη σου τύχει
Κωνσταντίνος Λέπουρης©

Το έργο είναι ένα από τα πιο δημοφιλή έργα στις γαλλόφωνες και στις αγγλόφωνες σκηνές,  όπου έχει ανέβει δυο φορές από τον Kenneth Branagh. Έχει διασκευαστεί πέντε φορές για τον κινηματογράφο με πιο γνωστές την αμερικάνικη εκδοχή του Billy Wilder με τον Jack Lemmon και τον Walter Matthau και την γαλλική με τον Jacques Brel και τον Lino Ventura. 

Μη σου τύχει
Κωνσταντίνος Λέπουρης©

Λίγα λόγια για το έργο

Δυο ξένοι. Δύο  διπλανά δωμάτια ξενοδοχείου. Ένας απατημένος σύζυγος. Ένας επαγγελματίας δολοφόνος. Ο ένας θέλει να αυτοκτονήσει. Ο άλλος θέλει απλά να εκτελέσει… την δουλειά του. Μια οποιαδήποτε μέρα θα τα είχαν καταφέρει και οι δύο. Όχι όμως σήμερα. Γιατί σήμερα, όλα θα τους πάνε στραβά.

Δείτε περισσότερες φωτογραφίες της παράστασης "Μη σου τύχει!..."

Μη σου τύχει
Κωνσταντίνος Λέπουρης©

Μη σου τύχει
Κωνσταντίνος Λέπουρης©

Μη σου τύχει
Κωνσταντίνος Λέπουρης©

Μη σου τύχει
Κωνσταντίνος Λέπουρης©

Μη σου τύχει
Κωνσταντίνος Λέπουρης©

Διαβάστε Επίσης

Περισσότερες πληροφορίες

Μη σου τύχει...!

  • Κωμωδία
  • Διάρκεια: 105 '

Δυο ξένοι βρίσκονται σε δύο διπλανά δωμάτια ξενοδοχείου. Ο πρώτος, ένας απατημένος σύζυγος ο οποίος θέλει να αυτοκτονήσει και ο δεύτερος ένας επαγγελματίας δολοφόνος ο οποίος θέλει απλά να εκτελέσει… την δουλειά του. Μια οποιαδήποτε άλλη μέρα θα τα είχαν καταφέρει και οι δύο. Όχι όμως εκείνη. Γιατί τότε έμελλε όλα να τους πάνε στραβά με απρόβλεπτες συνέπειες. Αυτή είναι η υπόθεση της κλασικής γαλλικής μαύρης κωμωδίας (που έχει ανέβει δύο φορές από τον Κένεθ Μπράνα, ενώ έχει μεταφερθεί και στον κινηματογράφο), γραμμένη από τον συγγραφέα του «Δείπνου ηλιθίων», αλλά και της κινηματογραφικής μεταφοράς του έργου «Το κλουβί με τις τρελές».

Διαβάστε ακόμα

Τελευταία άρθρα Θέατρο

Ο Μάνος Θηραίος για τις "Λέξεις των άλλων" που μπορεί να είναι παρηγοριά ή όπλο θανάσιμο

Μια συζήτηση με αφορμή το θεατρικό μπρα ντε φερ που παίζεται στο Άβατον για δεύτερη χρονιά και μάς φέρνει αντιμέτωπους με ερωτήματα που δεν έχουν εύκολες απαντήσεις καθώς οι ήρωες του αποζητούν λύτρωση.

ΓΡΑΦΕΙ: ΧΡΥΣΑ ΠΑΣΙΑΛΟΥΔΗ
05/09/2025

Η παράσταση των συνεχόμενων sold out επιστρέφει για 10η χρονιά στο Studio Μαυρομιχάλη

Μια ασφυκτικά καφκική ανάκριση λαμβάνει χώρα από τις 10 Οκτωβρίου 2025.

Επέτειος για τον Γιάννη Καλαβριανό με δύο παραστάσεις στο ιστορικό Αμφι-θέατρο

"Γιοι και κόρες, μια παράσταση για την αναζήτηση της ευτυχίας" και "Η Πύλη της Κόλασης": Με δύο θεατρικές παραστάσεις κάτω από την ίδια στέγη γιορτάζει ο πολυγραφότατος δημιουργός και σκηνοθέτης τη νέα σεζόν 2025-26 τα 20 χρόνια της Εταιρείας Θεάτρου Sforaris.

Πρώτο trailer για το "Άρωμα γυναίκας" με τον Άκη Σακελλαρίου

Το διάσημο οσκαρικό έργο "Scent of a woman", που έγινε ευρέως γνωστό από τον κινηματογράφο, σκηνοθετεί φέτος για πρώτη φορά στην ελληνική σκηνή ο Κωνσταντίνος Ασπιώτης.

Η Μελία Κράιλινγκ από το "Emily in Paris" στους "Ερωτευμένους" του Bios

Η σκηνοθέτις και συγγραφέας Έλενα Πέγκα σκηνοθετεί μια παράσταση που αποκαλύπτει με σκληρότητα, αλλά και ποιητική ένταση την κόλαση του έρωτα και τη βαριά κληρονομιά μίας οικογένειας.

Εξτρά μέρα για το "Τέλος του παιχνιδιού" με τους Μάκη Παπαδημητρίου-Γιώργο Χρυσοστόμου

Λόγω ζήτησης, προστέθηκε επιπλέον ημέρα παραστάσεων για το έργο του Μπέκετ που έρχεται στο θέατρο Ιλίσια.

Οιδίποδας Τύραννος

Η Σοφία Αντωνίου σκηνοθετεί τη γνωστή τραγωδία του Σοφοκλή, αναθέτοντας την ερμηνεία της στον -εξαιρετικό- Χάρη Χαραλάμπους-Καζέπη και καταλήγει σε ένα πυκνό, επιδραστικό θέαμα που επαναπροσδιορίζει τη σχέση του θεατή με το παραστασιακό γεγονός. | Powered by Uber