Ο Μάνος Καρατζογιάννης "συναντιέται" με τη Νάνα Μούσχουρη

Το μονόλογο του Νταβίντ Λελέ-Ελό "Όταν μεγαλώσω, θα γίνω Νάνα Μούσχουρη" ερμηνεύει ο ταλαντούχος ηθοποιός στο Θέατρο Σταθμός. Με αφορμή την παράσταση για την αξία των ονείρων και της επιμονής μας μίλησε για το έργο.

όταν μεγαλώσω θα γίνω Νανα Μουσχουρη Αθηνά Λιάσκου©

Από 29 Σεπτεμβρίου στο Θέατρο Σταθμός θα γνωρίσουμε μια πολύ προσωπική και ιδιαίτερα ποιητική ιστορία ενηλικίωσης, αυτήν του Νταβίντ Λελέ-Ελό, μέσα από το μονόλογο με τίτλο "Όταν μεγαλώσω, θα γίνω Νάνα Μούσχουρη", που σκηνοθετεί ο Ελισσαίος Βλάχος και ερμηνεύει ο Μάνος Καρατζογιάννης. Ο ταλαντούχος ηθοποιός μας μίλησε για το ρόλο του και το έργο. 

Μέσα από το έργο αναδύεται με ζεστασιά, ειλικρίνεια, ευαισθησία αλλά και σκληρότητα, χιούμορ και συγκίνηση, η αληθινή ιστορία του Γάλλου συγγραφέα που μεγάλωσε σε μια μικρή επαρχιακή πόλη τη δεκαετία του ’80, "εκεί που τα όνειρα δεν είναι πολύ μεγάλα", όπως σημειώνει ο Μάνος Καρατζογιάννης. "Είμαι ένα παιδί της γης που του έμαθαν πως ο ουρανός δεν υπάρχει", λέει ο Μιλού, ο ήρωας που υποδύεται. Ήταν διαφορετικός από τα άλλα παιδιά, έκανε μεγάλα όνειρα, αγαπούσε να παριστάνει τη βασίλισσα της Αιγύπτου και απεχθανόταν τα αγορίστικα πράγματα. Στα δεκατέσσερά του χρόνια άκουσε για πρώτη φορά στην τηλεόραση τη φωνή της Νάνας Μούσχουρη και μαγεύτηκε. Η Ελληνίδα καλλιτέχνιδα, που εκείνη την εποχή μεσουρανούσε στη Γαλλία, έγινε το ίνδαλμά του. Η γιαγιά του τού έλεγε ότι είναι πολυτέλεια να ονειρεύεσαι. "Ίσως αυτή η μοναξιά που ένιωθε λόγω της διαφορετικότητάς του και της σχολικής βίας που συναντούσε να τον έκαναν να αφουγκραστεί περισσότερο ο ίδιος μέσα από αυτήν τη σιωπή την ψυχή του", σχολιάζει ο ηθοποιός. Η ταύτιση με το πρόσωπο της Νάνας Μούσχουρη και τα τραγούδια της έδειξαν στον Μιλού το δρόμο για να ανακαλύψει τον πραγματικό του εαυτό. Το όνειρο έγινε πραγματικότητα, αφού ο συγγραφέας διατηρεί στενή φιλική σχέση με τη σπουδαία ερμηνεύτρια εδώ και πολλά χρόνια.

Όταν μεγαλώσω, θα γίνω Νάνα Μούσχουρη
Αθηνά Λιάσκου©

"Το έργο ουσιαστικά μιλάει για τη δύναμη των ονείρων. Για το πώς ακόμα και όταν τα προγνωστικά δεν είναι και πολύ υπέρ μας, εμείς μπορούμε να τα καταφέρουμε και να κάνουμε το όνειρό μας πραγματικότητα. Ο Μιλού αναρωτιέται στο έργο αν ένα όνειρο πεθαίνει. Μερικές φορές πεθαίνει και είναι τρομερό. Τότε δεν έχεις παρά να πεθάνεις και εσύ αργά μαζί του. Άλλες φορές, όμως, μέσα από ανατροπές γεννιούνται ολοκαίνουργια όνειρα", τονίζει ο Μάνος Καρατζογιάννης για το μονόλογο που έχει για εκείνον μια ξεχωριστή δύναμη, τη δύναμη της ζωής, που μπορεί να έχει μόνο μία αληθινή ιστορία. Όπως μας είπε αυτή ήταν και η μεγαλύτερή του έγνοια.

Τη μετάφραση υπογράφει η Αγγελική Βουλουμάνου, τα σκηνικά και τα κοστούμια η Σεμίραμις Μοσχοβάκη, τη μουσική ο Νίκος Κολλάρος, την κινησιολογία η Ματίνα Κωστιάνη και τους φωτισμούς ο Γιώργος Αγιαννίτης

Το έργο "Όταν μεγαλώσω, θα γίνω Νάνα Μούσχουρη" παρουσιάστηκε στο Φεστιβάλ της Αβινιόν το 2019 με εξαιρετική επιτυχία, το καλοκαίρι παίχτηκε για πρώτη φορά στην Ελλάδα στο 10ο Φεστιβάλ Θεάτρου "Ερμηνείες στην Ερμιονίδα" στις 8 Ιουλίου, ενώ παίζεται ήδη από τις αρχές Σεπτεμβρίου στο Παρίσι, στο θέατρο Studio Hébertot.

Προπώληση εισιτηρίων: more.com

Διαβάστε Επίσης

Διαβάστε Επίσης

Περισσότερες πληροφορίες

Όταν μεγαλώσω, θα γίνω Νάνα Μούσχουρη!

  • Μονόλογος
  • Διάρκεια: 80 '

Η αληθινή ιστορία του Γάλλου συγγραφέα που μεγάλωσε σε μια επαρχιακή πόλη τη δεκαετία του ’80, περιγράφει με ειλικρίνεια, χιούμορ και ζεστασιά τα εφηβικά του χρόνια, τη διαφοροποίησή του από τους συνομηλίκους του και την αγάπη του στις μεταμφιέσεις. Η φωνή της Νάνας Μούσχουρη τον σημάδεψε, ακούγοντάς την για πρώτη φορά στην τηλεόραση στα δεκατέσσερα του χρόνια. Η Ελληνίδα καλλιτέχνιδα με τη διεθνή ακτινοβολία, που εκείνη την εποχή μεσουρανούσε στη Γαλλία, έγινε το ίνδαλμά του και τον βοήθησε να βρει τον πραγματικό του εαυτό. Στην πορεία έγραψε πολλές βιογραφίες διάσημων γυναικών, όπως οι Εβίτα Περόν, Μαρία Κάλλας, Δαλιδά κ.ά. Το 2019 παρουσίασε με μεγάλη επιτυχία στο Φεστιβάλ της Αβινιόν τον μονόλογο που αφιέρωσε στη Νάνα Μούσχουρη στον οποίο παράλληλα με την ιστορία του ανασυνθέτει την εικόνα της μεγάλης σταρ, ενώ μέχρι σήμερα διατηρεί μαζί της μια στενή φιλική σχέση.

Σταθμός Θέατρο

Βίκτωρος Ουγκώ 55

Διαβάστε ακόμα

Τελευταία άρθρα Θέατρο

Το "Matilda The Musical" έρχεται στο Παλλάς τη νέα σεζόν 2024-25 και ετοιμάζει πρώτη ακρόαση για παιδιά

Η Θέμις Μαρσέλλου ετοιμάζει μια νέα υπερπαραγωγή του πολυβραβευμένου μιούζικαλ των Ντένις Κέλι και Τιμ Μίντσιν που βασίζεται στο ομώνυμο βιβλίο του Ρόαλντ Νταλ και ανακοινώνει ακρόαση για κορίτσια και αγόρια 6-13 ετών.

ΓΡΑΦΕΙ: ATHINORAMA TEAM
10/05/2024

42 θεατρικές παραστάσεις που συνεχίζονται μετά το Πάσχα

Σημαντικά έργα της παγκόσμιας δραματουργίας, η ελληνική δραματουργία σε πολλές διαφορετικές εκφάνσεις, ερευνητικό θέατρο, δικαστικό δράμα και μυστήριο, θέατρο έξω από το θέατρο και ιστορίες αληθινών προσώπων που ενέπνευσαν θεατρικά έργα. Όλα αυτά συμπεριλαμβάνονται στο σύνολο των θεατρικών παραστάσεων που συνεχίζονται μετά το Πάσχα, δίνοντάς μας μια ακόμα ευκαιρία για ανοιξιάτικες εξορμήσεις στη θεατρική Αθήνα.

"If I can not dance, I will not be a part of your revolution" δηλώνει η Μαρία Κολιοπούλου στο νέο της έργο

Στο νέο της χορογραφικό έργο μεγάλης κλίμακας, το ιδρυτικό μέλος της ομάδας Πρόσχημα συμπράττει με ερμηνεύτριες διαφορετικών ηλικιών και ικανοτήτων αναζητώντας την βαθιά απόλαυση της στιγμής.

"The last lunch" σερβίρει το πρώτο αγγλόφωνο θέατρο στην Ελλάδα

Το Theatre of the No, μετά την επιτυχία της παράστασης "Περιμένοντας τον Γκοντό", παρουσιάζει τη μουσική κωμωδία του Γιόελ Γούλφχαρτ σε σκηνοθεσία του Μάνου Τσότρα.

"Ηλικία και διακρίσεις" είναι το νέο θέμα του κύκλου συζητήσεων του Εθνικού

Σε συνέχεια της πρωτοβουλίας που πυροδοτεί τον διάλογο για φλέγοντα κοινωνικά ζητήματα, έρχεται μία νέα συζήτηση με ελεύθερη είσοδο, όπου θα μιλήσουν μεταξύ άλλων η Μαριάννα Κάλμπαρη, η Αλίκη Αλεξανδράκη και ο Θέμης Πάνου.

To 3ο Φεστιβάλ σύγχρονου καλλιτεχνικού καμπαρέ έρχεται στο Red Jasper Cabaret Thatre

Το φεστιβάλ της καμπαρέ θεατρικής σκηνής της Κυψέλης είναι και πάλι εδώ για να προσφέρει στο κοινό δέκα ημέρες με παραστάσεις θεάτρου, χορού, cabaret acts, music performances, aerial acrobatics, drag performances και πολλά ακόμη.

Θέλω να σου κρατάω το χέρι

Οι σύγχρονες σχέσεις και οι ρόλοι των δύο φύλων μέσα σε αυτές απασχολούν το πρώτο θεατρικό έργο του Ιορδανίδη, που κινείται με άνεση στο είδος της δραμεντί και παρουσιάζεται σε ένα φυσικό όσο και προσωπικό ανέβασμα. | Powered by Uber