Παράταση για τον "Αίαντα" με τον Μιχάλη Σαράντη

Ο μονόλογος σε σκηνοθεσία του Γιώργου Νανούρη που μεταφέρει την ομώνυμη τραγωδία του Σοφοκλή σε κλειστό χώρο, επενδεδυμένη με το ζωγραφικό σύμπαν του Απόστολου Χαντζαρά, συνεχίζεται με επιτυχία στο Αλκυονίς.

Αίας Ελίνα Γιουνανλή

Το κοινό έχει αγκαλιάσει τον "Αίαντα” σε σκηνοθεσία του Γιώργου Νανούρη, που μεταφέρει την ομώνυμη τραγωδία του Σοφοκλή σε κλειστό χώρο με τον Μιχάλη Σαράντη να ερμηνεύει εξαιρετικά τους εννιά ρόλους του έργου στη σκηνή του θεάτρου Αλκυονίς. Ο ηθοποιός -ένας από τους ικανότερους της σύγχρονης γενιάς- συνομιλεί με το ζωγραφικό σύμπαν του Απόστολου Χαντζαρά, καθώς υποδύεται πρωτίστως τον μεγαλύτερο πολεμιστή του στρατοπέδου των Ελλήνων, ο οποίος δικαιούται τα όπλα του Αχιλλέα μετά το θάνατο του. Όταν αυτά καταλήγουν με δολοπλοκία στα χέρια του Οδυσσέα, αποφασίζει να εκδικηθεί. Γίνεται, όμως, έρμαιο της θεάς Αθηνάς και περίγελος του στρατεύματος των Αργείων και αυτό τον οδηγεί στην απόγνωση και την αυτοκτονία. 

Αίας

Τη μετάφραση έχει κάνει ο ποιητής Νίκος A. Παναγιωτόπουλος. Ο Γιώργος Νανούρης υπογράφει επίσης την επιμέλεια του σκηνικού και τους φωτισμούς, ενώ έχει διασκευάσει και προσαρμόσει το πρωτότυπο κείμενο του Σοφοκλή από κοινού με τον Μιχάλη Σαράντη. 

"Αν ο στόχος του Γιώργου Νανούρη ήταν να καταλάβει σε ένα πρώτο επίπεδο ο θεατής την ιστορία του προδομένου Αίαντα από τους Αχαιούς συμπολεμιστές του, και ταυτόχρονα να αναδειχθεί η ψυχική ένταση του σπουδαίου αυτού μαχητή, το κατάφερε με εξαιρετικό τρόπο", διαβάζουμε στην κριτική του "α” για την παράσταση παρακάτω.

Διαβάστε Επίσης

Προπώληση μέσω viva.gr

Διαβάστε Επίσης

Περισσότερες πληροφορίες

Αίας

  • Μονόλογος
  • Διάρκεια: 80 '

Ο Μιχάλης Σαράντης ερμηνεύει και τους εννιά ρόλους της τραγωδίας που έγραψε ο Σοφοκλής, συνομιλώντας την ίδια στιγμή με το ζωγραφικό σύμπαν του Απόστολου Χαντζαρά σε μια πρωτότυπη παράσταση, μια εξωστρεφή σκηνική συνάντηση λόγου, κινήσεων και αισθήσεων. Κεντρικό πρόσωπο του έργο είναι ο Αίας, ο μεγαλύτερος πολεμιστής στο στρατόπεδο των Ελλήνων, ο οποίος δικαιούται τα όπλα του Αχιλλέα μετά τον θάνατό του. Όταν αυτά, όμως, με δολοπλοκία καταλήγουν στον Οδυσσέα, αποφασίζει να πάρει εκδίκηση. Ωστόσο, τελικά καταλήγει έρμαιο της θεάς Αθηνάς και όντας πια περίγελος του στρατεύματος των Αργείων, νιώθοντας πλήρως ατιμασμένος και απεγνωσμένος, δίνει τέλος στη ζωή του.

Αλκυονίς

Ιουλιανού 42-46

Διαβάστε ακόμα

Τελευταία άρθρα Θέατρο

"Μάρτυρας κατηγορίας"- Μυστήριο και αμείωτο σασπένς και 3η χρονιά στο "Δημήτρης Χορν"

Με ένα καστ γεμάτο ταλέντο και ενέργεια, η παράσταση "Μάρτυρας κατηγορίας" ζωντανεύει το θρυλικό δικαστικό θρίλερ της Άγκαθα Κρίστι στο θέατρο "Δημήτρης Χορν". Για 3η χρονιά η ένταση και η αληθοφάνεια κρατούν το κοινό καθηλωμένο από την πρώτη στιγμή ως το συγκλονιστικό φινάλε.

ΓΡΑΦΕΙ: ATHINORAMA TEAM
05/12/2025

"Το μεγάλο μας τσίρκο": Το ιστορικό έργο του Ιάκωβου Καμπανέλλη ξανά στα φώτα της σκηνής

Ο Πέτρος Ζούλιας σκηνοθετεί το έργο-σταθμός της θεατρικής και πολιτικής ιστορίας μας, σε μια μουσικοθεατρική υπερπαραγωγή, με την Ελεωνόρα Ζουγανέλη και τον Δημήτρη Γκοτσόπουλο επικεφαλής του πολυμελούς θιάσου.

Τιμητική βράβευση στον σκηνοθέτη και συγγραφέα Μπάμπη Πλαϊτάκη από τον οργανισμό Heritage & Museums

Προβολή της θεατρικής του παράστασης "Δείπνο με τον Μεγαλέξανδρο".

Η "Φόνισσα" σε σκηνοθεσία Θοδωρή Αμπαζή

Η "Φόνισσα" εμπνέει τη νεοσύστατη Ομάδα "Φάος", που υπό τη σκηνοθεσία του Θοδωρή Αμπαζή μετατρέπει τον παπαδιαμαντικό λόγο σε μουσικοθεατρική παράσταση, φωτίζοντας εκ νέου τη σκοτεινή δύναμη του εμβληματικού έργου.

Το θέατρο "Τζένη Καρέζη" υποστηρίζει την απεργία των ηθοποιών

'Το θέατρο χωρίς τους ανθρώπους του, δεν μπορεί να υπάρξει': Σε ακύρωση παραστάσεων προχωράει το θέατρο "Τζένη Καρέζη", δείχνοντας την υποστήριξή του στο Σωματείο Ελλήνων Ηθοποιών.

Τι ισχύει με την απεργία που ανακοίνωσε το Σ.Ε.Η.

Διαβάστε την ανακοίνωση της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Θεάματος Ακροάματος που στηρίζει τα αιτήματα του Σωματείου Ελλήνων Ηθοποιών.

Έξι παραστάσεις σηκώνουν ξανά αυλαία (4-10/12)

Επιστρέφουν στις σκηνές από 4 έως 10 Δεκεμβρίου κι αξίζουν οι έξι θεατρικές επαναλήψεις που ακολουθούν.