"Με σιχάθηκα… αλλά και πάλι όχι εντελώς" στο Θέατρο Tempus Verum - Εν Αθήναις

Την σκηνική σύνθεση τριών έργων της Λένας Κιτσοπούλου -"Μ.Α.Ι.Ρ.Ο.Υ.Λ.Α.", "Το Πράσινό μου το Φουστανάκι", "Ο Κατάθλας"- σκηνοθετεί η Κρίστελ Καπερώνη με τις ηθοποιούς Νάστια Βραχάτη, Τζωρτζίνα Λιώση και Ηρώ Πεκτέση.

Με σιχάθηκα… αλλά και πάλι όχι εντελώς

Η Κρίστελ Καπερώνη συμπράττει με τις ηθοποιούς Νάστια Βραχάτη, Τζωρτζίνα Λιώση και Ηρώ Πεκτέση στην σκηνική σύνθεση τριών έργων της Λένας Κιτσοπούλου -"Μ.Α.Ι.Ρ.Ο.Υ.Λ.Α.", "Το Πράσινό μου το Φουστανάκι", "Ο Κατάθλας"- με τίτλο "Με σιχάθηκα… αλλά και πάλι όχι εντελώς". Τρεις ιστορίες γυναικών που αγωνίζονται να καταλάβουν τον εαυτό τους και τους γύρω τους ενώνονται σε μία, με το ερώτημα "Πως γίνεται να αισθάνομαι μόνη ανάμεσα σε τόσο πλήθος” να τις ταλανίζει. Οι Αγνή Χιώτη και Σταμάτης Μπάκνης υπογράφουν την δραματουργική επεξεργασία, ο Στέφανος Λώλος τα σκηνικά, η Χριστίνα Μαριάνου την κινησιολογία, η Σοφία Αδαμοπούλου τους φωτισμούς και η Κρίστελ Καπερώνη τα κοστούμια. Στο μπουζούκι ο Πέτρος Δημητρακόπουλος. Αναμένουμε την πρεμιέρα στις 28 Νοεμβρίου στο Θέατρο Tempus Verum - Εν Αθήναις.

Με σιχάθηκα… αλλά και πάλι όχι εντελώς

 Λίγα λόγια για το "Με σιχάθηκα… αλλά και πάλι όχι εντελώς"

Τι συμβαίνει όταν τρεις, φαινομενικά, άγνωστοι άνθρωποι βρίσκονται σε ένα νυχτερινό κέντρο, ξεχασμένο από το Θεό, χωρίς κανέναν τρόπο διαφυγής; Πώς στο διάολο έφτασα εδώ; Γιατί δε θυμάμαι πού ήμουν πριν; Τι σκατά φοράω; Πού πήγε η πόρτα; Ποιος είσαι εσύ; Μαλάκα, κάτι μου θυμίζεις. Αυτό το τραγούδι γιατί παίζει συνέχεια; Χορεύω χωρίς να μπορώ να σταματήσω. Χορεύω χωρίς λόγο. Χορεύω χωρίς χέρια. Χορεύω χωρίς πόδια. Ξανά και ξανά. Και πάλι ξανά. Και φτου και πάλι από την αρχή. Σκατά.

Με σιχάθηκα… αλλά και πάλι όχι εντελώς

Τριάντα κάτι χρονών στην Ελλάδα σημαίνει: γεμιστά, Εξάρχεια, ουίσκια, ένα τελευταίο τσιγάρο και φύγαμε, κάποιος φίλος που έχει σκοτωθεί, διακοπές, θερινό σινεμά, άπνοια, μποτιλιάρισμα, ονόματα, αδέσποτα, μοναξιά, παρέα, βρώμα, απεργία οι σκουπιδιάρηδες, γέρος στο παγκάκι, γέρος στην στάση λεωφορείου, κλαμένη στην Κυψέλη, χωρίς στόχο, χωρίς ελπίδα, μαλάκες, μαλάκες, χιλιάδες μαλάκες παντού, κόρνες, κούραση, απογοήτευση, αγκαλιά, φιλί, πρώτο φιλί, δεύτερο φιλί, εκατομμυριοστό φιλί, η μάνα μου, η φωνή της μάνας μου, έχω καιρό να μιλήσω με τον πατέρα μου, οικειότητα, φίλοι χρόνων, μαλάκα δεν έχεις αλλάξει καθόλου, να τα πούμε σύντομα, ύπνος, ιδρώτας, τά 'χα, τα χάλασα, τα ξανάφτιαξα, μάτι, μάτια, μάτια, νεκροταφείο, άγνοια, φόβος, κατάθλιψη, αυτοάνοσα, εγώ μικρή, εγώ μεγαλύτερη, εγώ όπως είμαι τώρα· Πώς είμαι;

Με σιχάθηκα… αλλά και πάλι όχι εντελώς

Προπώληση μέσω viva.gr

Διαβάστε Επίσης

Διαβάστε ακόμα

Τελευταία άρθρα Θέατρο

Ο Μάνος Θηραίος για τις "Λέξεις των άλλων" που μπορεί να είναι παρηγοριά ή όπλο θανάσιμο

Μια συζήτηση με αφορμή το θεατρικό μπρα ντε φερ που παίζεται στο Άβατον για δεύτερη χρονιά και μάς φέρνει αντιμέτωπους με ερωτήματα που δεν έχουν εύκολες απαντήσεις καθώς οι ήρωες του αποζητούν λύτρωση.

ΓΡΑΦΕΙ: ΧΡΥΣΑ ΠΑΣΙΑΛΟΥΔΗ
05/09/2025

Η παράσταση των συνεχόμενων sold out επιστρέφει για 10η χρονιά στο Studio Μαυρομιχάλη

Μια ασφυκτικά καφκική ανάκριση λαμβάνει χώρα από τις 10 Οκτωβρίου 2025.

Επέτειος για τον Γιάννη Καλαβριανό με δύο παραστάσεις στο ιστορικό Αμφι-θέατρο

"Γιοι και κόρες, μια παράσταση για την αναζήτηση της ευτυχίας" και "Η Πύλη της Κόλασης": Με δύο θεατρικές παραστάσεις κάτω από την ίδια στέγη γιορτάζει ο πολυγραφότατος δημιουργός και σκηνοθέτης τη νέα σεζόν 2025-26 τα 20 χρόνια της Εταιρείας Θεάτρου Sforaris.

Πρώτο trailer για το "Άρωμα γυναίκας" με τον Άκη Σακελλαρίου

Το διάσημο οσκαρικό έργο "Scent of a woman", που έγινε ευρέως γνωστό από τον κινηματογράφο, σκηνοθετεί φέτος για πρώτη φορά στην ελληνική σκηνή ο Κωνσταντίνος Ασπιώτης.

Η Μελία Κράιλινγκ από το "Emily in Paris" στους "Ερωτευμένους" του Bios

Η σκηνοθέτις και συγγραφέας Έλενα Πέγκα σκηνοθετεί μια παράσταση που αποκαλύπτει με σκληρότητα, αλλά και ποιητική ένταση την κόλαση του έρωτα και τη βαριά κληρονομιά μίας οικογένειας.

Εξτρά μέρα για το "Τέλος του παιχνιδιού" με τους Μάκη Παπαδημητρίου-Γιώργο Χρυσοστόμου

Λόγω ζήτησης, προστέθηκε επιπλέον ημέρα παραστάσεων για το έργο του Μπέκετ που έρχεται στο θέατρο Ιλίσια.

Οιδίποδας Τύραννος

Η Σοφία Αντωνίου σκηνοθετεί τη γνωστή τραγωδία του Σοφοκλή, αναθέτοντας την ερμηνεία της στον -εξαιρετικό- Χάρη Χαραλάμπους-Καζέπη και καταλήγει σε ένα πυκνό, επιδραστικό θέαμα που επαναπροσδιορίζει τη σχέση του θεατή με το παραστασιακό γεγονός. | Powered by Uber