Είδαμε τον Λάμπρο Φισφή μπροστά σε 5.000 θεατές σε μια παράσταση-τομή για το ελληνικό stand up

Το “Αυτά είναι” ήταν η βραδιά που ο δημοφιλής κωμικός ανέβηκε στη σκηνή του Τάε Κβον Ντο και απέδειξε ότι μπορεί να ενώσει χιλιάδες ανθρώπους σε μια παρέα.

Λάμπρος Φισφής Αυτά είναι

Ήμασταν εκεί το βράδυ της 6ης Ιουνίου, όταν ένα κοινό 5.000 θεατών υποδέχτηκε στη σκηνή τον Λάμπρο Φισφή με το πιο ζεστό του χειροκρότημα στο "Αυτά είναι”. Η μεγαλύτερη πρόκληση της μέχρι τώρα πορείας του, που πέρασε από "χίλια” επιδημιολογικά κύματα τα τελευταία δύο χρόνια προκειμένου να πραγματοποιηθεί, δικαίωσε τον κωμικό που τελικά εκπλήρωσε την επιθυμία του, να κάνει δηλαδή όλον αυτόν τον κόσμο να γελάσει και να γίνει μια τεράστια παρέα.

Λάμπρος Φισφής Αυτά είναι

Είναι η πρώτη φορά που βλέπουμε τόσο μεγάλη παράσταση stand up comedy στην ελληνική σκηνή και μάλιστα από έναν και μόνο κωμικό. Το γεγονός αυτό επιβεβαιώνει όχι μόνο την εδραίωση του stand up στις προτιμήσεις του κοινού που τα τελευταία χρόνια έχει γνωρίσει ραγδαία ανάπτυξη (περισσότερο από κάθε άλλο είδος!) αλλά και την εμπιστοσύνη των θεατών διαφορετικών ηλικιών στο πρόσωπο του Λάμπρου Φισφή που αποδείχτηκε για άλλη μια φορά ο πιο δημοφιλής κωμικός ανάμεσα σε μια χούφτα stand up comedian που έχουν οργώσει και συνεχίζουν να οργώνουν όλη τη χώρα -κι όχι μόνο- αλλά και το YouTube. Ήταν ίσως ο μοναδικός που μπορούσε να το κάνει χωρίς opening act και μάλιστα τόσο επιτυχημένα. Μπορεί ο χώρος του Τάε Κβον Ντο να μην τον ευνόησε όσο θα περίμενε κανείς τόσο από άποψη ήχου όσο και από άποψη εικόνας, καθώς οι διαθέσιμες οθόνες ήταν πολύ μικρές για να ενισχύσουν τις κερκίδες με μεγάλη απόσταση από τη σκηνή, ο Λάμπρος Φισφής, όμως, κατάφερε να προκαλέσει κύματα γέλιου που ταξίδευαν από τη μια άκρη του σταδίου στην άλλη. Στην ερώτηση για το αν μπορεί να προκαλέσει γέλιο 8 φορές το λεπτό, η απάντηση είναι δεδομένη.

Λάμπρος Φισφής Αυτά είναι

Η μεγαλύτερη ίσως επιτυχία του, που αποδεικνύει για άλλη μια φορά την δεξιότητα του να επικοινωνεί με το κοινό, ήταν ότι μεγάλο μέρος της παράστασης στηρίχθηκε σε αυτό το παιχνίδι αλληλεπίδρασης, το οποίο λειτούργησε ακόμη και με 5.000 άτομα. Δεν μπορούμε, ωστόσο, να μην αναρωτηθούμε αν το "Αυτά είναι” αποτελεί απλώς το πικ της μέχρι τώρα πορείας της "όρθιας” κωμωδίας στην Ελλάδα ή αν είναι την ίδια στιγμή προάγγελος μιας νέας εποχής για το εγχώριο stand up που μετά την εμπειρία της πανδημίας μοιάζει να έχει επιστρέψει πιο δυνατό και ανανεωμένο από ποτέ για να ξορκίσει τα κακώς κείμενα της καθημερινότητας.

Λάμπρος Φισφής Αυτά είναι

Το σίγουρο είναι ότι ο Λάμπρος Φισφής κατάφερε για δύο περίπου ώρες να ξορκίσει όλα όσα συνέβησαν τα χρόνια του Covid 19, ξεκινώντας από αυτή την κοινή για όλους εμπειρία. Φυσικά, δεν αρκέστηκε μόνο σε αυτό. Μερικές από τις καλύτερες στιγμές της βραδιάς ήταν το bit με τα google maps σε αντιδιαστολή με τις οδηγίες του Έλληνα πατέρα που "πάει πάντα από Τουρκοβούνια”, η κίνηση στους δρόμους και τα πολλά και διαφορετικά της στάδια, το σεξ στο ντους και πως ακριβώς μπορεί να συμβεί σε μια καταιγιστική αλληλεπίδραση με τους θεατές, τα ανεξήγητα για τους άντρες φαινόμενα που συνοδεύουν τις γυναίκες, καθώς και η εμπειρία του ως γονιός που τον οδήγησε στη συνειδητοποίηση ότι είναι η μάνα του!

Διαβάστε Επίσης

Διαβάστε ακόμα

Τελευταία άρθρα Θέατρο

Theatre pick: "Τελευταία έξοδος - Ρίτα Χέιγουορθ", το συναρπαστικό best seller σε μια παράσταση ξεχωριστής ατμόσφαιρας και δυνατών ερμηνειών

Η θρυλική ιστορία που ενέπνευσε μία από τις πιο αγαπημένες ταινίες όλων των εποχών ανεβαίνει για πρώτη φορά στην Ελλάδα, στην επιτυχημένη παράσταση που σκηνοθετούν οι ταλαντούχοι εκπρόσωποι της νέας σκηνοθετικής γενιάς, Δημήτρης και Ορέστης Σταυρόπουλος.

ΓΡΑΦΕΙ: ATHINORAMA TEAM
08/12/2025

16ο Athens Video Dance Project: Τέσσερις ημέρες αφιερωμένες στο σώμα και την κίνηση

Το 16ο Athens Video Dance Project φέρνει στην Αθήνα ένα δυναμικό σύμπαν χορού, video dance και επιτέλεσης. Με θεματική τις "Φυσικές Αποκρίσεις", το φεστιβάλ παρουσιάζει ένα πολυδιάστατο πρόγραμμα που αναδεικνύει τη σύγχρονη καλλιτεχνική δημιουργία.

"Πτέρυγα Α’ – Κελί 71": Ελευθερία και εγκλεισμός σε παράξενες συνθήκες

Η παράσταση "Πτέρυγα Α’ – Κελί 71" του Βασίλη Τσιράκη στο Αλκμήνη φέρνει δύο διαφορετικούς κόσμους αντιμέτωπους, διερευνώντας ελευθερία, ασφάλεια και ανθρώπινη συνύπαρξη μέσα σε σουρεάλ, αποστειρωμένες φυλακές.

"Οιδίποδας" στη Στέγη σε συνθήκες προσβασιμότητας

Η παράσταση "Οιδίποδας" του Ρόμπερτ Άικ, βασισμένη στον "Οιδίποδα Τύραννο" του Σοφοκλή, είναι από τις μεγάλες θεατρικές στιγμές της σεζόν, μια σύγχρονη, συναρπαστική ανάγνωση ενός κλασικού μύθου γεμάτη ένταση και πολιτικό σασπένς.

Αλέξανδρος Σωτηρίου: Στο θέατρο ‘Τζένη Καρέζη’, ένα προσωπικό ‘αντίο’ γίνεται επαναστατική πράξη

Στην πρώτη ελληνική παρουσίαση του έργου του Εντουάρ Λουί, "Αγώνες και μεταμορφώσεις μιας γυναίκας", ο σκηνοθέτης Αλέξανδρος Σωτηρίου καθοδηγεί τους Ελένη Κοκκίδου και Κωνσταντίνο Γεωργόπουλο σε μια ιστορία χειραφέτησης, επιβίωσης αλλά και κάτι ακόμη βαθύτερο.

Σε αυτά τα έργα τέχνης γινόμαστε άλλα ζώα

Οι καλλιτεχνικές αφορμές για να απο-ανθρωποκεντρώσουμε για λίγο το βλέμμα μας και να αντιληφθούμε τον κόσμο από την πλευρά των ζώων πληθαίνουν.

Για τον Χάρη Ρώμα, η ανάγκη να αισθανθούμε ορατοί είναι πιο βαθιά απ’ όσο νομίζουμε

Με αφορμή την πρεμιέρα της νέας του κωμωδίας "Η Πριγκίπισσα των Αγίων Σαράντα" στο Coronet (από 4/12), ο Χάρης Ρώμας μιλά για τη συγγραφή, την υποκριτική, αλλά και για την πολιτική, αποκαλύπτοντας πώς συνδέει το χιούμορ με την κοινωνική κριτική και την προσωπική αλήθεια.