3 Rooms: Κωνσταντίνος Ρήγος, Γίρζι Κίλιαν και Οχάντ Ναχαρίν σε λυρικό 3Χ3

GNO_3 Rooms - Minus 16 by Ohad Naharin

Tο Μπαλέτο της Εθνικής Λυρικής Σκηνής ερμηνεύει τρεις χορογραφίες διαφορετικών δημιουργών, που ανοίγουν διάλογο για τη σύγχρονη γλώσσα του χορού. Ο Κωνσταντίνος Ρήγος και δύο από τα μεγαλύτερα ονόματα του σύγχρονου χορού παγκοσμίως, ο Γίρζι Κίλιαν και ο Οχάντ Ναχαρίν, συμπράττουν για 5 παραστάσεις (18, 20, 21, 22, 25 Μαΐου) στην Αίθουσα "Σταύρος Νιάρχος" του ΚΠΙΣΝ.

Ο Κωνσταντίνος Ρήγος, διευθυντής του Μπαλέτου της ΕΛΣ, υπογράφει τη χορογραφία και το σκηνικό του νέου έργου με τίτλο "Το ισοκράτημα ενός παιδιού". Πάνω στην ομώνυμη σύνθεση του Γιώργου Κουμεντάκη και με αφετηρία τη βυζαντινή μουσική, δημιουργεί μια χορογραφία σε τρία μέρη, στην οποία μελετά την ανακάλυψη του φυσικού κόσμου και σκιαγραφεί την παιδική ηλικία, με όργανο μια… μαριονέτα.  

GNO_3 Rooms - PETITE MORT by Jiří Kylián


Το "Petite mort" ("Μικρός θάνατος") σε χορογραφία, σκηνικά και φωτισμούς του Γίρζι Κίλιαν παρουσιάστηκε για πρώτη φορά στο Σάλτσμπουργκ με αφορμή τα 200 χρόνια από το θάνατο του Β. Α. Μότσαρτ. Ο σπουδαίος Τσέχος χορογράφος και πρώην καλλιτεχνικός διευθυντής του Nederlands Dans Theater (1975-1999) χορογράφησε τα αργά μέρη από τα δημοφιλή κοντσέρτα για πιάνο αρ. 21 και 23 του Αυστριακού συνθέτη. "Αυτή η συνειδητή επιλογή δεν θα πρέπει να θεωρηθεί προκλητική. Είναι ο δικός μου τρόπος να αναγνωρίσω το γεγονός ότι ζω σε έναν κόσμο όπου τίποτα δεν είναι ιερό και στον οποίο η βαρβαρότητα και η αυθαιρεσία πρωταγωνιστούν", έχει δηλώσει για το συγκεκριμένο έργο στο οποίο η επιθετικότητα, η σεξουαλικότητα, η ενέργεια και η σιωπή παίζουν τον κύριο ρόλο.


O Οχάντ Ναχαρίν, καλλιτεχνικός διευθυντής της διάσημης ομάδας χορού Μπατσέβα (1990-2019), υπογράφει τη χορογραφία και τα κοστούμια του έργου "Minus 16", που ακυρώνει τα όρια μεταξύ κοινού και χορευτών με έναν μοναδικό, απρόβλεπτο τρόπο. Ο χορογράφος έχει επινοήσει την κινητική γλώσσα Γκάγκα: μια αντι-τεχνική που αδιαφορεί για το στιλ και ωθεί τους ερμηνευτές να αμφισβητήσουν τα όριά τους. Στο έργο που θα παρουσιάσει στο πλαίσιο του τρίπτυχου, χορογραφεί πάνω σε μουσικές επιρροές που διατρέχουν το μάμπο, την τέκνο και την παραδοσιακή ισραηλινή μουσική.

Διαβάστε ακόμα

Τελευταία άρθρα Θέατρο

"Annie": Αποκλειστικές φωτογραφίες από την πρώτη ανάγνωση στο Παλλάς

Δείτε φωτογραφίες από την πρώτη ανάγνωση του πολυβραβευμένου μιούζικαλ του Μπρόντγουεϊ που ανεβάζει για τέταρτη φορά η Θέμις Μαρσέλλου με all star θίασο.

ΓΡΑΦΕΙ: ATHINORAMA TEAM
05/09/2025

Έξτρα παράσταση για την "Ορέστεια" του Θεόδωρου Τερζόπουλου

Τελευταία ευκαιρία για την παράσταση - σταθμό στην ιστορία του ελληνικού θεάτρου που έδωσε νέο νόημα στις σύγχρονες αναγνώσεις του αρχαίου δράματος.

Ο Μάνος Θηραίος για τις "Λέξεις των άλλων" που μπορεί να είναι παρηγοριά ή όπλο θανάσιμο

Μια συζήτηση με αφορμή το θεατρικό μπρα ντε φερ που παίζεται στο Άβατον για δεύτερη χρονιά και μάς φέρνει αντιμέτωπους με ερωτήματα που δεν έχουν εύκολες απαντήσεις καθώς οι ήρωες του αποζητούν λύτρωση.

Η παράσταση των συνεχόμενων sold out επιστρέφει για 10η χρονιά στο Studio Μαυρομιχάλη

Μια ασφυκτικά καφκική ανάκριση λαμβάνει χώρα από τις 10 Οκτωβρίου 2025.

Επέτειος για τον Γιάννη Καλαβριανό με δύο παραστάσεις στο ιστορικό Αμφι-θέατρο

"Γιοι και κόρες, μια παράσταση για την αναζήτηση της ευτυχίας" και "Η Πύλη της Κόλασης": Με δύο θεατρικές παραστάσεις κάτω από την ίδια στέγη γιορτάζει ο πολυγραφότατος δημιουργός και σκηνοθέτης τη νέα σεζόν 2025-26 τα 20 χρόνια της Εταιρείας Θεάτρου Sforaris.

Πρώτο trailer για το "Άρωμα γυναίκας" με τον Άκη Σακελλαρίου

Το διάσημο οσκαρικό έργο "Scent of a woman", που έγινε ευρέως γνωστό από τον κινηματογράφο, σκηνοθετεί φέτος για πρώτη φορά στην ελληνική σκηνή ο Κωνσταντίνος Ασπιώτης.

Η Μελία Κράιλινγκ από το "Emily in Paris" στους "Ερωτευμένους" του Bios

Η σκηνοθέτις και συγγραφέας Έλενα Πέγκα σκηνοθετεί μια παράσταση που αποκαλύπτει με σκληρότητα, αλλά και ποιητική ένταση την κόλαση του έρωτα και τη βαριά κληρονομιά μίας οικογένειας.