Αυλαία για την "Φροσύνη" και την "Πασού" στο Άβατον

Δύο Δευτερότριτα απομένουν για τους δύο επιτυχημένους μονολόγους του Στέφανου Παπατρέχα που αναδεικνύουν από διαφορετική σκοπιά την ιστορία δύο γυναικών που ερωτεύτηκαν τον ίδιο άντρα, με πρωταγωνίστρια τη Σύνθια Μπατσή, σε συνσκηνοθεσία του συγγραφέα με τον Λάζαρο Βαρτάνη.

Φροσύνη

Οι δύο επιτυχημένοι μονόλογοι του Στέφανου Παπατρέχα "Φροσύνη” και "Πασού”, που συνθέτουν κάθε μία από τις δύο όψεις του ίδιου νομίσματος, ολοκληρώνονται στο Θέατρο Άβατον στις 22 Μαρτίου. Φέτος, οι δύο παραστάσεις παρουσιάζονται η μία μετά την άλλη σε μία δυναμική σκηνική εκπλήρωση με την Σύνθια Μπατσή να αποτελεί καθοριστικό παράγοντα δικαίωσης του εγχειρήματος, επιδεικνύοντας μεγάλη ερμηνευτική ευελιξία, όπως διαβάζουμε και στην κριτική του "α”.

Φροσύνη
Ναταλία Β.©
"Φροσύνη”

Στις δύο παραστάσεις που υπογράφουν σκηνοθετικά ο Στέφανος Παπατρέχας από κοινού με τον Λάζαρο Βαρτάνη, μια ηθοποιός ετοιμάζει δύο μονολόγους στο πλαίσιο ενός αυτοσχεδιασμού, πάνω σε δύο αλληλένδετες προσωπικότητες της ιστορίας, οι οποίες ερωτεύτηκαν τον ίδιο άντρα.

Πασού
Ναταλία Β.©
"Πασού”

Η "Φροσύνη” είναι εμπνευσμένη από το ιστορικό πρόσωπο της κυρα-Φροσύνης, τη θρυλική προσωπικότητα των Ιωαννίνων που πνίγηκε από τον Αλί Πασά στη λίμνη Παμβώτιδα. Προκειμένου να μπει στο ρόλο, δοκιμάζει ρούχα, στάσεις, φωνές, ψάχνει πληροφορίες και υλικό για εκείνη, αντλώντας από την τελευταία νύχτα της Φροσύνης, τη ζωή, το γάμο, τα παιδιά της και τον έρωτα της για τον γιο του Αλί Πασά, Μουχτάρ. Η "Πασού” είναι η ιστορία της ηθικής αυτουργού του θανάτου της Φροσύνης, της απατημένης συζύγου του Μουχτάρ, υπεύθυνης για τον πνιγμό 16 ακόμα γυναικών.

Ισχύει προσφορά προπώλησης εισιτηρίων και για τις δύο παραστάσεις | Προπώληση μέσω viva.gr για τη "Φροσύνη” & την "Πασού”

Περισσότερες πληροφορίες

Πασού

  • Μονόλογος
  • Διάρκεια: 70 '

Στο πλαίσιο ενός αυτοσχεδιασμού, μια ηθοποιός καλείται να ετοιμάσει ένα μονόλογο πάνω στην Πασού, την ηθική αυτουργό του θανάτου της κυρα-Φροσύνης.

Φροσύνη

  • Μονόλογος
  • Διάρκεια: 60 '

Μια ηθοποιός καλείται, στο πλαίσιο ενός αυτοσχεδιασμού, να ετοιμάσει ένα μονόλογο πάνω στο ιστορικό πρόσωπο της κυρα-Φροσύνης.

Άβατον

Ευπατριδών 3

Διαβάστε ακόμα

Τελευταία άρθρα Θέατρο

Τι ισχύει με την απεργία που ανακοίνωσε το Σ.Ε.Η.

Διαβάστε την ανακοίνωση της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Θεάματος Ακροάματος που στηρίζει τα αιτήματα του Σωματείου Ελλήνων Ηθοποιών.

ΓΡΑΦΕΙ: ATHINORAMA TEAM
04/12/2025

Έξι παραστάσεις σηκώνουν ξανά αυλαία (4-10/12)

Επιστρέφουν στις σκηνές από 4 έως 10 Δεκεμβρίου κι αξίζουν οι έξι θεατρικές επαναλήψεις που ακολουθούν.

"Αγωνία Ιερή": Σπουδή πάνω στο έργο και τη ζωή της Εύας Palmer Σικελιανού

Μια τελετουργική παράσταση για τη ζωή και το όραμα της Εύας Palmer Σικελιανού. Η γυναίκα που ύφανε τον μύθο με το παρόν, αντιστάθηκε σε καθεστώτα και ανέστησε το αρχαίο δράμα επιστρέφει στη σκηνή μέσα από μια πολιτική, ποιητική σπουδή με πρωταγωνίστρια την Ελένη Νιωτάκη.

"Last Dance of Ivan Vasiliev"- Μια ιστορική βραδιά στο Christmas Theater

Ο Ιβάν Βασίλιεφ, ένας από τους σπουδαιότερους χορευτές της εποχής μας, επιστρέφει στις 8 Δεκεμβρίου στο Christmas Theater για μια στιγμή που ήδη γράφει ιστορία: το "Last Dance of Ivan Vasiliev". Μια παράσταση–εξομολόγηση, ένας τελευταίος χορός γεμάτος πάθος, αλήθεια και βαθιά ευγνωμοσύνη.

Δρώμενο πάνω σε κείμενο του Δημητριάδη με τη μορφή της Κερασίας Σαμαρά

Ένα πρωτότυπο ψηφιακό-εικαστικό δρώμενο του Δημήτρη Κωτσή, βασισμένο στο κείμενο του Δημήτρη Δημητριάδη, ζωντανεύει με τη μορφή της Κερασίας Σαμαρά στο Ίδρυμα "Μιχάλης Κακογιάννης", εξερευνώντας τη διαρκή ανθρώπινη πορεία προς αυτογνωσία και μεταμόρφωση.

"Μακριά νύχτα στη γη του Νοντ": Θεατρικό ταξίδι στην Αυστραλιανή Ενδοχώρα

Συνεχίζεται το αφιέρωμα στους σύγχρονους Αυστραλούς συγγραφείς στο Αγγέλων Βήμα και μόλις έκανε πρεμιέρα το έργο του Duncan Graham "Μακριά νύχτα στη γη του Νοντ", που αναφέρεται στη δυνατή ιστορία δύο αδελφών.

Χρήστος Λούλης: "Για να ενωθείς πραγματικά, πρέπει να περάσεις από μια κόλαση"

Ο Χρήστος Λούλης, πρωταγωνιστής στο "Cleansed" της Σάρα Κέιν σε σκηνοθεσία Δημήτρη Καραντζά, που ανεβαίνει στο Ίδρυμα "Μιχάλης Κακογιάννης" από 4/12, μιλά ανοιχτά για τη σχέση του με το θέατρο και τη ζωή, την πατρότητα, αλλά και για την ουσία των ανθρώπινων σχέσεων και μας αποκαλύπτει πώς το έργο αντικατοπτρίζει καθημερινές μάχες ψυχής.