Τι λέτε για ένα «Δείπνο ηλιθίων» online;

Πέντε χρόνια και λίγα είναι για την απίθανη κωμωδία του Φρανσίς Βεμπέρ «Δείπνο ηλιθίων». Ο λυτρωτικός σαρκασμός της παράστασης που έστησε ο Σπύρος Παπαδόπουλος θα σας χαλαρώσει και θα σας διασκεδάσει απίστευτα.

Τι λέτε για ένα «Δείπνο ηλιθίων» online;

Το «Δείπνο ηλιθίων», ξεκίνησε την καριέρα ως πετυχημένο νεο-μπουλβάρ το 1993, μεταγράφηκε σε σενάριο το 1998 και αποδείχθηκε μια ταινία-φαινόμενο, ένας καλλιτεχνικός και εισπρακτικός θρίαμβος με πολυάριθμα ριμέικ, τόσο στο Χόλιγουντ όσο και στο Μπόλιγουντ. Με την επιτυχία συνδέθηκε το έργο του Φρανσίς Βεμπέρ και, στην Αθήνα. Ο Σπύρος Παπαδόπουλος απογείωσε την ευρηματική κωμωδία με την συν πρωταγωνιστική του ομάδα, για πέντε χρονιά, στο Κάππα. Παραγωγός, σκηνοθέτης και πρωταγωνιστής της παράστασης, πατώντας στη μετάφραση της Νικολέτας Κοτσαϊλίδου, δούλεψε λέξη λέξη το έργο του Γάλλου συγγραφέα αναζητώντας τις βαθύτερες «περιοχές» του και το αποτέλεσμα είναι απογειωτικό. Διατηρώντας τον φαρσικό χαρακτήρα του έργου και ποντάροντας στην ερμηνευτική επιδεξιότητα των πρωταγωνιστών (Πυγμαλίωνας Δαδακαρίδης, Βασίλης Ρίσβας, Άννα Μενενάκου, Χρήστος Σπανός, Ξανθή Γεωργίου και Δημήτρης Μαυρόπουλος) αποκαλύπτει τη μεγαλοαστική κενότητα, σαρκάζει με λεπτότητα την αστική μοναξιά, όμως αυτό που κυριαρχεί είναι το γέλιο που γεννούν οι απανωτές γκάφες. Η παράσταση «Δείπνο ηλιθίων» θα παιχτεί διαδικτυακά στις 9 και 10 Ιανουαρίου στις 11 π.μ., 5 μ.μ., 9 μ.μ. μέσω του Viva.gr
Αγοράστε εισιτήριο € 12 εδώ

Να σας θυμίσουμε την υπόθεση

Τι λέτε για ένα «Δείπνο ηλιθίων» online; - εικόνα 1
Ο Σπύρος Παπαδόπουλος ερμηνεύει με αναπάντεχο λυρισμό τον αξιαγάπητο χαρακτήρα του γκαφατζή Φρανσουά

Ο μπον-βιβέρ εκδότης Πιέρ Μπροσνάν έχει με την παρέα του ένα μάλλον ανήθικο, αλλόκοτο χόμπι: κάθε Πέμπτη στήνουν ένα δείπνο στο οποίο ο καθένας τους προσκαλεί κι από έναν «ηλίθιο» για να σπάσουν πλάκα. Εκείνος, μάλιστα, που θα φέρει τον πιο «τέλειο ηλίθιο», κερδίζει. Αυτήν τη φορά, όμως, ο Πιέρ θα την πατήσει. Λόγω ενός λουμπάγκο, θα ξεμείνει στη μεγαλοαστική οικία του παρέα με τον τελευταίο «ηλίθιό» του, τον απρόβλεπτο, αφελή και καλοπροαίρετο Φρανσουά Πινιόν. Μόνο που αυτός ο τελευταίος, με τις αθέλητες γκάφες του, θα φέρει τον Πιέρ σε απόγνωση – ίσως, όμως, και σε μια πρωτόγνωρη αυτογνωσία.

Διαβάστε ακόμα

Τελευταία άρθρα Θέατρο

"Ο ομφαλός της γης" – Μια μουσικοθεατρική προφητεία για τον πλανήτη στην Εναλλακτική Λυρική Σκηνή

Μια μουσικοθεατρική σύνθεση λόγου, ήχου και εικόνας, όπου η αρχαία Πυθία επιστρέφει για να αφυπνίσει τη σύγχρονη ανθρωπότητα. Ο Κώστας Παπακωστόπουλος μετατρέπει την οικολογική αγωνία σε τελετουργία ελπίδας και αντίστασης.

ΓΡΑΦΕΙ: ATHINORAMA TEAM
27/10/2025

"Match": Το έργο για τον έρωτα στην εποχή των dating app επιστρέφει

Η ομάδα B.p.m. theater group παρουσιάζει για δεύτερη χρονιά τη σκληρή κωμωδία της Δανάης Λιοδάκη για το τέλος του έρωτα.

Επανεκκίνηση για τον "Ακίνητο δρομέα"

Η πολυεπίπεδη εικαστική performance της ομάδας Πλεύσις, με στοιχεία σωματικού θεάτρου, σύγχρονου χορού και θεάτρου αντικειμένων παρουσιάζεται για 2η χρονιά σε σύλληψη, ερμηνεία, σκηνικά αντικείμενα και φωτισμούς του Αντώνη Κουτρουμπή.

Στην παράσταση που μπορείς να μείνεις 4 λεπτά αλλά και 4 ώρες - και μάλλον θα συμβεί το δεύτερο

Είδαμε τη "Διαρκή Πρόβα" της Πειραματικής Σκηνής του Εθνικού Θεάτρου "ΚΑΠΟΥΤ / Πόλεμος, ένα Vaudeville" και δεν θέλαμε να φύγουμε.

"Σε βλέπω": Οι πρώτες φωτογραφίες της παράστασης αποτυπώνουν μια συνεργασία γεμάτη χημεία

Θοδωρής Αθερίδης, Πέγκυ Τρικαλιώτη και Βίκυ Βολιώτη συναντιούνται για πρώτη φορά επί σκηνής, σε μια ζεστή, ανθρώπινη ιστορία για σχέσεις και αλήθειες.

Αυτές οι έξι παραστάσεις κάνουν πρεμιέρα σήμερα

Τέσσερις ολοκαίνουργιες θεατρικές παραστάσεις και δύο αγαπημένες που επιστρέφουν στη σκηνή κάνουν πρεμιέρα σήμερα Δευτέρα 27 Οκτωβρίου.

Οι ηθοποιοί της παράστασης "Τα σκυλιά" του Ανέστη Αζά μιλούν για την εμπειρία τους στη σκοτεινή φάρσα

Μια ομάδα ηθοποιών κατεβαίνει στα τέσσερα για να σταθεί όρθια απέναντι στην αδικία. "Τα σκυλιά" είναι μια παράσταση-κραυγή, με χιούμορ, ιδρώτα και ελπίδα για μια γενιά που δεν σωπαίνει.