Το τηλέφωνο στην υπηρεσία της αφήγησης

Μια ομάδα ανήσυχων καλλιτεχνών βρίσκεται πίσω από την περφόρμανς «Ο Καλλιτέχνης της Πείνας», που κάνει πρεμιέρα…τηλεφωνικά με διήγημα του Φραντς Κάφκα.

Γιορτινοί εξοδούχοι, προσοχή!
Τα θέατρα τροποποιούν τα ωράρια και τις ημέρες των παραστάσεων κατά τη διάρκεια της εορταστικής περιόδου. Πριν την έξοδό σας επιβεβαιώσετε τις όποιες αλλαγές για να οργανώσετε καλύτερα τις θεατρικές σας εξορμήσεις.
 Το τηλέφωνο στην υπηρεσία της αφήγησης

Ο πόθος της δημιουργίας είναι ζωντανός για τους καλλιτέχνες, το μεγάλο ερώτημα είναι πως μπορούν να τον εκφράσουν με τα θέατρα κλειστά; Πολιτιστικοί, οργανισμοί, θεατρικές εταιρείες και μεμονωμένοι καλλιτέχνες δεν έμειναν άπραγοι μέσα στην καραντίνα, πήραν την πρωτοβουλία να δημιουργήσουν διαδικτυακές και ραδιοφωνικές παραστάσεις, πρωτότυπα βιντεάκια, δράσεις με τρόπο που κανείς δεν φανταζόταν πριν, αποδεικνύοντας πως η αλληλεγγύη είναι πάντα ένας δρόμος μπροστά σε όποια δυσκολία. Κάτω από αυτό το πνεύμα ο χώρος τέχνης 1927 δημιούργησε την περφόρμανς «Ο Καλλιτέχνης της Πείνας» που εξελίσσεται τηλεφωνικά και τα έσοδα της ελεύθερης συνεισφοράς θα δοθούν για την ενίσχυση της κοινωνικής κουζίνας Ο Άλλος Άνθρωπος. Συνεργάζεται με ομάδα ηθοποιών, οι οποίοι αφηγούνται από τηλεφώνου το διήγημα του Φραντς Κάφκα «Ο Καλλιτέχνης της Πείνας» για ένα άτομο κάθε φορά.
Γραμμένη το 1922, δύο χρόνια πριν το θάνατό του, η ιστορία του Κάφκα αφηγείται τη ζωή και το τέλος ενός ανώνυμου καλλιτέχνη, αφοσιωμένου στην τέχνη της πείνας. «Με όχημα την αφήγηση, η ομάδα των ηθοποιών αυτού του εγχειρήματος αναρωτιέται για τη σχέση της κοινωνίας με τον καλλιτέχνη και τους ρόλους του θεάματος και του θεατή σε μια εποχή που το θέαμα καθίσταται αδύνατο και ο καλλιτέχνης αόρατος». Το κοινό μπορεί να κάνει ηλεκτρονική κράτηση εδώ με ελεύθερη συνεισφορά. Στη συνέχεια θα λάβει τον αριθμό τηλεφώνου που θα πρέπει να καλέσει (μέσω viber) προκειμένου να παρακολουθήσει την περφόρμανς. Ημέρες και ώρες: Σάββατο 28 Νοεμβρίου έως Κυριακή 20 Δεκεμβρίου κάθε Πέμπτη και Παρασκευή 7-9.30 μ.μ. ανά μισή ώρα και κάθε Σάββατο και Κυριακή 5-9.30 μ.μ. ανά μισή ώρα. Πληροφορίες/Ερωτήσεις: 1927online.art.blog / 1927bts@gmail.com / 2114140970.

Διαβάστε ακόμα

Τελευταία άρθρα Θέατρο

"Πνεύμονες" : Last call για το βραβευμένο έργο

Στις 27 & 28/12 προλαβαίνετε να δείτε τους "Πνεύμονες" στο Θέατρο Κάτω Από Τη Γέφυρα, ένα έξυπνο και αστείο δράμα, μια ιστορία παράξενης, σκληρά αληθινής και συνηθισμένης αγάπης.

ΓΡΑΦΕΙ: ATHINORAMA TEAM
22/12/2025

Theatre pick | Όταν το ελληνικό θέατρο γίνεται αιχμηρό: η "Έντα" του Παλούμπη και του Τσιοτσιόπουλου

Το "Έντα" των Αντώνη Τσιοτσιόπουλου και Γιώργου Παλούμπη φέρνει στη σκηνή ένα ωμό, πολιτικό, σημερινό έργο, συνεχίζοντας τη δυναμική των ελληνικών in-yer-face κειμένων που μιλούν ανοιχτά για εξουσία, ηθική και το μέλλον αυτής της χώρας. Πρωταγωνιστεί μια δυναμική ομάδα ηθοποιών.

Γιατί τα αγόρια δυσκολεύονται να βρουν τη θέση τους σε έναν κόσμο που μεταβάλλεται ραγδαία;

Στο νέο του έργο, "Δύο ή τρία πράγματα που ξέρω γι’ αυτόν", που ανεβαίνει στο Θέατρο Προσκήνιο, ο Αζάς στρέφει το βλέμμα του στην κρίση της ανδρικής ταυτότητας — ένα θέμα όλο και πιο παρόν στη δημόσια και ιδιωτική μας ζωή.

Πρεμιέρες: Οι νέες παραστάσεις της εβδομάδας

Συγκεντρώσαμε τις παραστάσεις που σηκώνουν αυλαία από 22-28 Δεκεμβρίου και αξίζουν.

"Η σκιά της μύγας" σε ένα καφενείο, σε μια πόλη που αλλάζει

Ένα μονόπρακτο για δύο ηθοποιούς "Η σκιά της μύγας" της Βαλεντίνας Παπαδημητράκη, τρυφερό, σκληρό και συγκινητικό ξεκινά νέο κύκλο παραστάσεων, αυτή τη φορά στο Ρεκτιφιέ.

Ετοιμαστείτε για Ρεβεγιόν Πρωτοχρονιάς στο Τρένο στο Ρουφ

Αν είστε φιλότεχνος μπορείτε να καλωσορίστε τη νέα χρονιά με γεύσεις και θέαμα! Το Τρένο στο Ρουφ σας προσκαλεί σε ένα μοναδικό Πρωτοχρονιάτικο Ρεβεγιόν με ειδικό μενού, ζωντανή μουσική και καλλιτεχνικές εκπλήξεις.

"Locandiera" σε σκηνοθεσία Κακλέα και μουσική Παπαδημητρίου

Στο Θέατρο Τέχνης θα δούμε τη "Locandiera" του Γκολντόνι. Μέσα από τη σκηνοθετική ματιά του Γιάννη Κακλέα, μετατρέπεται σε μια τολμηρή επαναδιαπραγμάτευση που φέρνει το παρελθόν αντιμέτωπο με το παρόν.