Αν δεν είδατε «Το σώσε» τώρα είναι η ευκαιρία

Μια παράσταση που τρέχει με ιλιγγιώδεις ρυθμούς, σε ένα από τα πιο έξυπνα σκηνικά που έχουμε δει στο θέατρο παρουσίασε ο Έκτορας Λυγίζος το ξεκαρδιστικό έργο «Το σώσε» του Μάικλ Φρέιν στη Στέγη. Δείτε την παράσταση online

Γιορτινοί εξοδούχοι, προσοχή!
Τα θέατρα τροποποιούν τα ωράρια και τις ημέρες των παραστάσεων κατά τη διάρκεια της εορταστικής περιόδου. Πριν την έξοδό σας επιβεβαιώσετε τις όποιες αλλαγές για να οργανώσετε καλύτερα τις θεατρικές σας εξορμήσεις.
Αν δεν είδατε «Το σώσε» τώρα είναι η ευκαιρία

Μια πρωταγωνίστρια ξεχνάει συνέχεια τις ατάκες της και δεν καταφέρνει ποτέ να συγχρονίσει τα λόγια με την κίνηση, ένας ηθοποιός αριβίστας μιλά, μιλά και ποτέ κανείς δεν καταλαβαίνεις τι λέει, μια παθιασμένη κουτσομπόλα, ένας απόμαχος αλκοολικός, μια ενζενί που χάνει συνεχώς τους φακούς επαφής της και κάποιο ακόμα αποτελούν έναν απροσάρμοστο θίασο που ζει «μεγάλες» στιγμές στα παρασκήνια ενός θεάτρου. «Το σώσε» γίνεται με τους ήρωες του Μάικλ Φρέιν! Ο Βρετανός θεατρικός συγγραφέας σηκώνει την αυλαία για να δούμε τι συμβαίνει πίσω, στον αδηφάγο και χαοτικό χώρο των παρασκηνίων με τη διάθεση να σατιρίσει τη ζωή στο θέατρο στην έξυπνη φάρσα καταστάσεων με τίτλο «Το σώσε».

Αν δεν είδατε «Το σώσε» τώρα είναι η ευκαιρία - εικόνα 1

Ο Έκτορας Λυγίζος ανέβασε «Το σώσε» το 2018 στη Στέγη του Ιδρύματος Ωνάση σε μια παράσταση υψηλών προδιαγραφών όπου συνυπάρχουν μια δαιμόνια δραματουργική κατασκευή, ένας πρώτης τάξεως θίασος και ένα εξαιρετικό σκηνικό περιβάλλον. Περιορίζοντας τη δράση σε ό,τι συμβαίνει στα παρασκήνια, ο Λυγίζος παίζει με ένα μηχανισμό που στηρίζεται στη συνεχή εναλλαγή μεταξύ δύο δράσεων –του «Σώσε» και του έργου που παίζεται στο «Σώσε» (η δεύτερη πράξη διαδραματίζεται στα παρασκήνια την ώρα που παίζεται η «παράσταση»). Υπάρχει ένα κρεσέντο εισόδων και εξόδων από τα παρασκήνια στη σκηνή και τούμπαλιν και αντιστοίχως δύο παράλληλες σκηνικές δράσεις πολύ αστείες. Στη σκηνή δημιουργείται ένα αληθινό κομφούζιο και σ’ αυτό βοηθά εξαιρετικά το σκηνικό της Κλειώς Μπομπότη. Παίζουν οι: Κωνσταντίνος Αβαρικιώτης, Μιχάλης Κίμωνας, Γιάννης Κλίνης, Σοφία Κόκκαλη, Έμιλυ Κολιανδρή, Έκτορας Λυγίζος, Άννα Μάσχα, Άρης Μπαλής, Αρετή Σεϊταρίδου. Ζωντανή YouTube πρεμιέρα της παράστασης την Κυριακή 15 Νοεμβρίου ώρα 9 μ.μ. εδώ


Διαβάστε ακόμα

Τελευταία άρθρα Θέατρο

"Πνεύμονες" : Last call για το βραβευμένο έργο

Στις 27 & 28/12 προλαβαίνετε να δείτε τους "Πνεύμονες" στο Θέατρο Κάτω Από Τη Γέφυρα, ένα έξυπνο και αστείο δράμα, μια ιστορία παράξενης, σκληρά αληθινής και συνηθισμένης αγάπης.

ΓΡΑΦΕΙ: ATHINORAMA TEAM
22/12/2025

Theatre pick | Όταν το ελληνικό θέατρο γίνεται αιχμηρό: η "Έντα" του Παλούμπη και του Τσιοτσιόπουλου

Το "Έντα" των Αντώνη Τσιοτσιόπουλου και Γιώργου Παλούμπη φέρνει στη σκηνή ένα ωμό, πολιτικό, σημερινό έργο, συνεχίζοντας τη δυναμική των ελληνικών in-yer-face κειμένων που μιλούν ανοιχτά για εξουσία, ηθική και το μέλλον αυτής της χώρας. Πρωταγωνιστεί μια δυναμική ομάδα ηθοποιών.

Γιατί τα αγόρια δυσκολεύονται να βρουν τη θέση τους σε έναν κόσμο που μεταβάλλεται ραγδαία;

Στο νέο του έργο, "Δύο ή τρία πράγματα που ξέρω γι’ αυτόν", που ανεβαίνει στο Θέατρο Προσκήνιο, ο Αζάς στρέφει το βλέμμα του στην κρίση της ανδρικής ταυτότητας — ένα θέμα όλο και πιο παρόν στη δημόσια και ιδιωτική μας ζωή.

Πρεμιέρες: Οι νέες παραστάσεις της εβδομάδας

Συγκεντρώσαμε τις παραστάσεις που σηκώνουν αυλαία από 22-28 Δεκεμβρίου και αξίζουν.

"Η σκιά της μύγας" σε ένα καφενείο, σε μια πόλη που αλλάζει

Ένα μονόπρακτο για δύο ηθοποιούς "Η σκιά της μύγας" της Βαλεντίνας Παπαδημητράκη, τρυφερό, σκληρό και συγκινητικό ξεκινά νέο κύκλο παραστάσεων, αυτή τη φορά στο Ρεκτιφιέ.

Ετοιμαστείτε για Ρεβεγιόν Πρωτοχρονιάς στο Τρένο στο Ρουφ

Αν είστε φιλότεχνος μπορείτε να καλωσορίστε τη νέα χρονιά με γεύσεις και θέαμα! Το Τρένο στο Ρουφ σας προσκαλεί σε ένα μοναδικό Πρωτοχρονιάτικο Ρεβεγιόν με ειδικό μενού, ζωντανή μουσική και καλλιτεχνικές εκπλήξεις.

"Locandiera" σε σκηνοθεσία Κακλέα και μουσική Παπαδημητρίου

Στο Θέατρο Τέχνης θα δούμε τη "Locandiera" του Γκολντόνι. Μέσα από τη σκηνοθετική ματιά του Γιάννη Κακλέα, μετατρέπεται σε μια τολμηρή επαναδιαπραγμάτευση που φέρνει το παρελθόν αντιμέτωπο με το παρόν.