Θεατρικοί σκηνοθέτες σε ρόλο μικρομηκά

Μέσα σε 120 ώρες, πέντε άνθρωποι του θεάτρου δημιούργησαν ένα ταινιάκι ο καθένας για τον εγκλεισμό στο πλαίσιο του «Enter», μιας δράσης της Στέγης του Ιδρύματος Ωνάση εν καιρώ πανδημίας που σίγουρα αξίζει να δείτε και σήμερα μετά τη λήξη της.

Θεατρικοί σκηνοθέτες σε ρόλο μικρομηκά

Μέσα σε 120 ώρες, πέντε άνθρωποι του θεάτρου δημιούργησαν ένα ταινιάκι ο καθένας για τον εγκλεισμό στο πλαίσιο του «Enter», μιας δράσης της Στέγης του Ιδρύματος Ωνάση εν καιρώ πανδημίας που σίγουρα αξίζει να δείτε και σήμερα μετά τη λήξη της.

#1 Λένα Κιτσοπούλου

Εκδηλώνει με τον πιο ακραίο τρόπο τον παθιασμένο της σαρκασμό για τις παθογένειες και τους πειθαναγκασμούς που εμφιλοχωρούν στην κοινωνία. Μπορεί το «Λάλκα» να ξεσήκωσε τις φιλοζωικές οργανώσεις λόγω του περιεχομένου όμως η Κιτσοπούλου με ωμότητα φυτεύει στη συνείδησή μας μια υποψία για το πώς η ανθρώπινη φύση αντιστρατεύεται τον εαυτό της και προτείνει: «Shoot the shit out of your brains… Shoot the fear of death».

#2 Δημήτρης Καραντζάς

Σαν υβριδικός αστικός κήπος φάνταζε η πόλη την εποχή της καραντίνας και, μέσα στο θερμοκήπιο-σπίτι, ο άνθρωπος ήταν το παράξενο φρούτο που προσπαθούσε να βρει τα πατήματά του, να επιβιώσει και να αναπτυχθεί… Αυτά αισθανθήκαμε παρακολουθώντας το καλογυρισμένο ταινιάκι του Δημήτρη Καραντζά με πρωταγωνιστή τον Αινεία Τσαμάτη.

#3 Σίμος Κακάλας

Με προσωπικό τόνο ο Σίμος Κακάλας αποκαλύπτει τις σκέψεις του για ένα σκοτεινό μέλλον σε δύο ταινιάκια. Στο «Tarantino» δυο φιγούρες βγάζουν παράξενους φθόγγους, ενώ στο κάτω μέρος της οθόνης εμφανίζονται σχόλια για τους ιούς. Από την άλλη, η μελαγχολία της έρημης πόλης διατρέχει το ζοφερό «Destination Acropolis»...

#4 Ηλίας Αδάμ

Με μουσικό χαλί μια σειρά από ετερόκλητα κομμάτια, από το «Θα γίνω βασιλιάς» της ταινίας «The Lion King» μέχρι το «Toxic Ruski» της Μπρίτνεϊ Σπίαρς, ο Άμλετ περιηγείται την επιφάνεια εργασίας ενός υπολογιστή στο ιντερνετικό χάπενινγκ που έστησε ο σκηνοθέτης Ηλίας Αδάμ. Το «Άμλετ, A Desktop Performance» ξεκινά ως έκπληξη αλλά σε οδηγεί στη συνειδητοποίηση πως αυτή η γη «που κάποτε ήταν θαύμα, αλλά όχι πια… Είναι απλά γη».

#5 Ευθύμης Φιλίππου

Ο άντρας, η γυναίκα, τα σωματικά χαρακτηριστικά τους, ο τρόπος με τον οποίο γίνεται ή…γινόταν η αναπαραγωγή, τα ρούχα, οι συνήθειες, το περιβάλλον όπου ζουν ή… ζούσαν οι άνθρωποι περιγράφει on camera ο Enrico Cappelli. Στο «Μέλη του σώματος, υφάσματα και σπορ» ο Ευθύμης Φιλίππου αφήνει το χρόνο μετέωρο και περιγράφει με λίγα λόγια το ανθρώπινο γένος που μάλλον έχει εξαφανιστεί πια.

Διαβάστε ακόμα

Τελευταία άρθρα Θέατρο

Η φωνή της Σοφίας Σεϊρλή ζει στην "Παλαιόχωρα"

Μια immersive ηχητική παράσταση στο απόλυτο σκοτάδι, ντυμένη με τρισδιάστατα ηχοτοπία. Το "Πρόσεξε μην νυχτωθείς εις την Παλαιόχωρα" επιστρέφει στο Άβατον, κρατώντας ζωντανή τη συγκλονιστική φωνή της αξέχαστης Σοφίας Σεϊρλή.

ΓΡΑΦΕΙ: ΜΑΡΙΑ ΚΡΥΟΥ
09/09/2025

Tο άγνωστο έργο του Ουίλιαμ Σαίξπηρ που ανεβαίνει σε ελληνική σκηνή για πρώτη φορά μετά από 85 χρόνια

Με ένα εξαιρετικό πρωταγωνιστικό καστ καταφθάνει από τις 7 Νοεμβρίου και για περιορισμένο αριθμό παραστάσεων.

Τελευταία στάση για τον "Ξένο" του Μαρμαρινού;

Μετά τις sold out παραστάσεις σε Επίδαυρο και Αττική, η παραγωγή "ζ-η-θ, ο Ξένος" παρουσιάζεται για τελευταία φορά ολοκληρώνοντας μια ποιητική θεατρική περιπλάνηση.

"Σύμφωνο επιβίωσης": Το γέλιο καταφθάνει στο Θέατρο Άλσος με Κρόμπα και Ελευθερίου

Ο Αντώνης Κρόμπας και ο Λευτέρης Ελευθερίου μας μαθαίνουν τα πάντα για το...."Σύμφωνο επιβίωσης". Στη σκηνή του Άλσους στήνουν ένα ξέφρενο ταξίδι γέλιου, στρατηγικής… και ανθρώπινης τρέλας.

"Όρνιθες": Η τελική πτήση του Αριστοφάνη με Παπασπηλιόπουλο–Χρυσοστόμου

Last call για τους "Όρνιθες" του Άρη Μπινιάρη, την παράσταση που με τρυφερή και λυρική ματιά ανέβασε το οικουμενικό ποιητικό έργο του Αριστοφάνη και μίλησε για την ανάγκη μιας νέας αρχής, μακριά από την παρακμή και τη διαφθορά των σύγχρονων κοινωνιών.

Οι θεατρικές παραστάσεις που θα δούμε στην πόλη τον Σεπτέμβριο

Υποδεχόμαστε το φθινόπωρο με παραστάσεις που ανυπομονούμε να δούμε σε κάθε γωνιά της πόλης. Και μην ξεχνάτε πως μπορείτε να φτάσετε εύκολα και με ασφάλεια σε όλες, καλώντας απλώς ένα UberTaxi.

Λίντα Καπετανέα: Η δύναμη του χορού στο τιμόνι της ΚΣΟΤ

Η Λίντα Καπετανέα επιστρέφει εκεί όπου ξεκίνησαν όλα, στην Κρατική Σχολή Ορχηστικής Τέχνης. Ως νέα διευθύντρια αναλαμβάνει να ενώσει εμπειρία και όραμα, δίνοντας στους σπουδαστές μια υπόσχεση για δημιουργία, εξωστρέφεια και ανανέωση.