Carlos Couturier: «Δεν δημιουργούμε ξενοδοχεία, αλλά εμπειρίες»

Ο ιθύνων νους μιας από τις πλέον ανερχόμενες ξενοδοχειακές οικογένειες στη Λατινική Αμερική, του Grupo Habita, μας μιλά με αφορμή το re-opening του ξενοδοχείου-μύθος «Boca Chica», στο Ακαπούλκο.

Carlos Couturier: «Δεν δημιουργούμε ξενοδοχεία, αλλά εμπειρίες»

Ο ιθύνων νους μιας από τις πλέον ανερχόμενες ξενοδοχειακές οικογένειες στη Λατινική Αμερική, του Grupo Habita, μας μιλά με αφορμή το re-opening του ξενοδοχείου-μύθος «Boca Chica», στο Ακαπούλκο.

Carlos Couturier: «Δεν δημιουργούμε ξενοδοχεία, αλλά εμπειρίες» - εικόνα 1
To "Boca Chica" στο Ακαπούλκο

«Δεν χτίζουμε ξενοδοχεία, δημιουργούμε εμπειρίες. Κάθε ξενοδοχείο μας “μιλάει” για τον τόπο στον οποίο βρίσκεται και είναι εμπνευσμένο από το περιβάλλον του. Ανοίξαμε το πρώτο το 2000 και η επιτυχία ήταν άμεση. Κανένα άλλο ξενοδοχείο στη Νότια Αμερική δεν διέθετε καλή αρχιτεκτονική, σύγχρονη τέχνη, πρωτότυπο εσωτερικό σχεδιασμό, δημιουργική μουσική και καλό φαγητό σε έναν ενιαίο χώρο. Έγινε αμέσως προορισμος. Αποφασίσαμε ότι θέλαμε ν’ ανοίξουμε κι άλλα ξενοδοχεία, αλλά το καθένα από αυτά να είναι εξαιρετικό. Με αυτό τον τρόπο γίναμε γνωστοί. Όχι ως αλυσίδα, αλλά ως δημιουργοί μοναδικών χώρων και εμπειριών.

Carlos Couturier: «Δεν δημιουργούμε ξενοδοχεία, αλλά εμπειρίες» - εικόνα 2
Ο Carlos Couturier

Αυτό που μας κάνει διαφορετικούς είναι η εντιμότητά μας. Ανακαλύπτουμε πάντα καινούργια ταλέντα. Δουλεύουμε με ανερχόμενους αρχιτέκτονες, νέους σχεδιαστές εσωτερικών χώρων, σεφ και graphic designers, καλούς DJs. Παίρνουμε ρίσκα. Ο όρος design hotel βρίσκεται συνεχώς σε εξέλιξη. Δεν έχει να κάνει πια με λευκούς τοίχους και trendy επίπλωση. Επιλέγεις να μείνεις σε αυτά τα design hotels όχι για το design τους, αλλά επειδή και οι άλλοι επισκέπτες είναι άνθρωποι σαν κι εσένα – που ταξιδεύουν πολύ και είναι έξυπνοι ταξιδιώτες.

Carlos Couturier: «Δεν δημιουργούμε ξενοδοχεία, αλλά εμπειρίες» - εικόνα 3
Δωμάτιο στο "Boca Chica"

Το “Boca Chica” είναι ένα σέξι ξενοδοχείο, σε μια πόλη όπως το Ακαπούλκο, που είναι μια μείξη του Ρίο, της Punta del Este και του Μαϊάμι. Αποπνέει την αίσθηση των ’50s αλλά και την άνεση που χαρακτηρίζει το 2010. Θα μπορούσε να είναι το ξενοδοχείο μιας ταινίας του James Bond.

Carlos Couturier: «Δεν δημιουργούμε ξενοδοχεία, αλλά εμπειρίες» - εικόνα 4
Άποψη της πισίνας του "Habita" στο Μέξικο Σίτι

Αναζητώ τη γνησιότητα. Ένα ξενοδοχείο με ψυχή. Το τέλειο ξενοδοχείο για μένα θα ήταν χτισμένο από τον Peter Zunthor σε ένα νησί στην Μπάχα Καλιφόρνια, με φαγητό από το “Milos” στο Μόντρεαλ, μουσική από Κουβανούς τραγουδιστές και αρώματα πορτοκαλιάς... Το μέλλον στις ξενοδοχειακές επιχειρήσεις θα έχει να κάνει με την απλότητα και όχι με την υπερβολή όπως στο παρελθόν. Η τωρινή πραγματικότητα είναι βαρετή. Πρέπει να χτίζουμε ξενοδοχεία που αντέχουν στο χρόνο, που προωθούν το ευ ζην, χρησιμοποιούν πολύ λίγο την τεχνολογία μέσα στο δωμάτιο και σερβίρουν υγιεινά μενού. Ξενοδοχεία που σου προσφέρουν ωραία όνειρα όταν ακουμπάς στο μαξιλάρι των δωματίων τους». Πληροφορίες: www.hotelhabita.com, www.designhotels.com

Διαβάστε ακόμα

Τελευταία άρθρα Αφιερώματα

Τα ξενοδοχεία του χειμώνα: Πού θα μείνεις στις φετινές χειμερινές σου εξορμήσεις

Αν ετοιμάζεστε για χειμερινές και Χριστουγεννιάτικες διακοπές στην Ελλάδα αυτά είναι τα ξενοδοχεία που πρέπει να τσεκάρετε!

ΓΡΑΦΕΙ: ATHINORAMA TEAM
11/12/2025

Eliamos Villas Hotel & Spa: Το boutique καταφύγιο στην Κεφαλονιά με θέα που κόβει την ανάσα

Ένα wellness retreat όπου η πολυτέλεια συναντά τη φύση και την αυθεντικότητα του Ιονίου.

Amirandes: Η ψυχή της Κρήτης γίνεται εμπειρία όπως μόνο η Grecotel ξέρει

Όσοι έχουν έρθει στo "Amirandes" το γνωρίζουν. Δεν είναι απλώς ένα από τα κορυφαία resorts στην Ελλάδα, αλλά η επιτομή του πώς η Grecotel ξέρει να κάνει την ψυχή ενός τόπου αξέχαστη ταξιδιωτική εμπειρία. Αυτόν το χειμώνα ζούμε την Κρήτη αλλιώς.

Η Αθηναϊκή φινέτσα του "The Dolli"

Στο σημείο όπου η ελληνική πρωτεύουσα ενώνει το παρελθόν με το παρόν και το μέλλον της, ο επισκέπτης συναντά τον αληθινό εαυτό της, μέσα από μια αυθεντική εμπειρία φιλοξενίας, ανόθευτης κομψότητας και ταξιδιωτικής έμπνευσης.

Το χειμερινό περιοδικό "Taste & Travel" κυκλοφορεί την Πέμπτη 4 Δεκεμβρίου μαζί με το "αθηνόραμα"

Πλούσιο και χορταστικό, σας στρώνει το χάρτη για τα πιο νόστιμα ταξίδια του χειμώνα!