Wine trip στη Ρόδο

Ο παγκόσμιος διαγωνισμός για την ανάδειξη του καλύτερου οινοχόου της χρονιάς μας δίνει την αφορμή για ένα weekend με... υψηλή περιεκτικότητα σε αλκοόλ στο ανανεωμένο Rodos Palace και σε ένα από τα πιο ενδιαφέροντα από οινικής άποψης νησιά της Ελλάδας.

Wine trip στη Ρόδο

Ο παγκόσμιος διαγωνισμός για την ανάδειξη του καλύτερου οινοχόου της χρονιάς μας δίνει την αφορμή για ένα weekend με... υψηλή περιεκτικότητα σε αλκοόλ στο ανανεωμένο Rodos Palace και σε ένα από τα πιο ενδιαφέροντα από οινικής άποψης νησιά της Ελλάδας.

Wine trip στη Ρόδο - εικόνα 1

Tο κρασί αποτελεί σημαντικό πόλο έλξης για τον τουρισμό παγκοσμίως, χαράσσοντας συχνά νέους προορισμούς, αλλά και επαναπροσδιορίζοντας τους ήδη υπάρχοντες μέσα από το πρίσμα και το ενδιαφέρον ενός διαφορετικού κοινού. Εντυπωσιακό είναι το γεγονός ότι στην Ιταλία το κρασί αποτελεί τον τρίτο λόγο για την επίσκεψη τουριστών από το εξωτερικό. Τα τελευταία χρόνια στην Ελλάδα γίνονται, αργά αλλά σταθερά, προσπάθειες για την προβολή του τουρισμού του κρασιού με τη δημιουργία «δρόμων κρασιού» και θεματικών ξενοδοχείων, όπως αυτό που ετοιμάζει η εταιρεία Κατώγι-Στροφιλιά στους αμπελώνες της στο Μέτσοβο. Μένει όμως πολύ δουλειά να γίνει. Δεν θα μπορούσε για παράδειγμα η Σαντορίνη με τόσες οινικές και ταξιδιωτικές ιδιαιτερότητες και αρκετά επισκέψιμα οινοποιεία να αποτελεί ΤΟΝ προορισμό για οινικό τουρισμό; Ο 12ος Παγκόσμιος Διαγωνισμός Οινοχόων (Sommelier), ο οποίος θα διεξαχθεί για δεύτερη φορά στη χώρα μας και συγκεκριμένα στη Ρόδο, θεωρείται ένα σημαντικό οικονομικό και εμπορικό γεγονός, δεδομένου ότι τα ελληνικά κρασιά θα έχουν την ευκαιρία να προβληθούνπαγκοσμίως με απώτερο σκοπό να κατακτήσουν τη θέση που τους αξίζει στην παγκόσμια αγορά. Ο διαγωνισμός διεξάγεται από τις 18 έως τις 21 Μαΐου στο ξενοδοχείο «Rodos Palace Hotel». Θεωρείται το μεγαλύτερο γεγονός της παγκόσμιας οινοχοΐας και οι διοργανωτές της Διεθνούς Ένωσης Οινοχόων (ASI) περιμένουν ότι περισσότεροι από 300 ειδικοί (δημοσιογράφοι και οινολόγοι) θα παρακολουθήσουν το γεγονός, το οποίο πραγματοποιείται κάθε τρία χρόνια από το 1969, χρονιά κατά την οποία ιδρύθηκε η Διεθνής Ένωση. Τα αντικείμενα προς εξέταση κατά τη διάρκεια του 12ου Παγκόσμιου Διαγωνισμού Οινοχόων καλύπτουν ένα ευρύ φάσμα θεμάτων, όπως η προέλευση και η ποικιλιακή σύνθεση του κρασιού, τα οργανοληπτικά χαρακτηριστικά του, πώς συνοδεύει τα διάφορα φαγητά, πώς σερβίρεται κ.λπ. Τι μπορεί να δει το κοινό: Τη δεύτερη μέρα της διαγωνιστικής διαδικασίας οι τέσσερις φιναλίστ θα διαγωνισθούν ενώπιον της διεθνούς κριτικής επιτροπής, σε μια λαμπρή ανοικτή για το κοινό εκδήλωση, επιδεικνύοντας τις γνώσεις τους και το ταλέντο τους και διεκδικώντας την περιζήτητη πρώτη θέση. Επίσης στο πλαίσιο του διαγωνισμού θα λειτουργήσει έκθεση με κρασιά από όλο τον κόσμο, αντιπροσωπευτικά του τόπου παραγωγής τους, με στόχο να εκπροσωπηθούν διάφορες σημαντικές περιοχές παραγωγής οίνου, αλλά και ελληνικά προϊόντα γαστρονομίας. Η τελική φάση του διαγωνισμού θα είναι ανοικτή στο κοινό (κόστος εισιτηρίου €20), όπως επίσης το επίσημο δείπνο (κόστος πρόσκλησης €180).

Περισσότερες πληροφορίες στην εταιρεία Ηλιότοπος Συνέδρια: Τηλ.: 2109730697, Http://www.asi-concours2007.com

Το νέο Rodos Palace

Wine trip στη Ρόδο - εικόνα 2

Πέρα από το οινικό ενδιαφέρον πάντως ένας ακόμη λόγος να βάλουμε τη Ρόδο στο προ-καλοκαιρινό μας ταξιδιωτικό πρόγραμμα είναι το ανακαινισμένο Rodos Palace, το ιστορικό ξενοδοχείο της Ιξιάς που δεν επαναπαύεται στις δάφνες του, αλλά ανακαινίζεται διαρκώς αποκτώντας ένα πιο σύγχρονο προφίλ. Το νέο του καμάρι είναι οι «New Luxury Garden Suites» που απλώνονται μέσα σε καταπράσινους κήπους και γύρω από river lagoon. Μπορείτε να επιλέξετε ανάμεσα σε σουίτες διαφορετικών τύπων, όπως π.χ. σουίτα με πριβέ πισίνα, οικογενειακή σουίτα-loft σε δύο επίπεδα, VIP σουίτες-μεζονέτες ή exclusive Imperial Garden VIP Suite με πριβέ πισίνα και spa. Το μοντέρνο design με ζεν αίσθηση και ο άψογος εξοπλισμός δημιουργούν αίσθηση χαλαρωτικής κομψότητας. Εντελώς αλλαγμένα βρήκαμε και τα εστιατόρια του Rodos Palace με νέο concept. Ξεχωρίζει το ατμοσφαιρικό «12nissia Gourmet Restaurant» με τραπέζια που στήνονται και στις νησίδες του lagoon, δημιουργώντας ιδιαίτερη αίσθηση. Απολαύσαμε coquilles St. Jacques με σάλτσα Chablis, νιόκι με γαρίδες και χτένια, φιλέτο σφυρίδας σε κρούστα από macademia και αστακοουρά με σάλτσα ουίσκι και τζίντζερ. Το «Castellania Restaurant», με μοντέρνο ντεκόρ, απευθύνεται αποκλειστικά στους ενοίκους των Luxury Suites, ενώ το κεντρικό εστιατόριο «Ambrosia», ριζικά ανασχεδιασμένο, αποτελεί μια αξιοπρεπή all-day πρόταση.

INFO

Λεωφόρος Ιαλυσού, Ιξιά, Ρόδος. Τηλ.: 22410/25222, 22410/26222, ISDN Line: 22410/97222, www.rodos-palace.gr.

Διαβάστε ακόμα

Τελευταία άρθρα Travel

Η Air France επεκτείνει το δίκτυό της και συνεχίζει την ανανέωση των καμπινών στις πτήσεις μεγάλων αποστάσεων

Το καλοκαίρι του 2024, η Air France θα μεταφέρει περισσότερους επιβάτες προς τη Β. Αμερική.

ΓΡΑΦΕΙ: ATHINORAMA TEAM
29/04/2024

"Pearl Island Chios Hotel & Spa": Η Χίος ετοιμάζεται να υποδεχτεί το πρώτο πεντάστερο ξενοδοχείο του νησιού

Το νέο ξενοδοχείο προσφέρει ένα χώρο χαλάρωσης, ενώ παράλληλα διαθέτει εσωτερικούς και εξωτερικούς χώρους για την διοργάνωση events, γαμήλιων δεξιώσεων και συνεδρίων.

Το "Amyth Super Paradise" υποδέχεται τους πρώτους του επισκέπτες για τη φετινή τουριστική σεζόν

Ο όμιλος Thanos Hotels and Resorts διευρύνει το αποτύπωμά του στην Ελλάδα με ένα δεύτερο "Amyth" στη Μύκονο, στη δημοφιλή τοποθεσία του Super Paradise.

Τουρισμός για όλους 2024: Έγινε η κλήρωση για τους δικαιούχους

Η ενημέρωση θα γίνει μέσω sms και ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, ενώ τα αποτελέσματα της κλήρωσης καθώς και ο προσωρινός και οριστικός πίνακας δικαιούχων είναι προσβάσιμοι και μέσω της πλατφόρμας του προγράμματος και του site του Υπουργείου.

Η Hilton ανοίγει δέκα νέα resorts σε δημοφιλείς ευρωπαϊκούς προορισμούς

Δέκα νέα θέρετρα αναμένεται να ανοίξουν αυτό το καλοκαίρι σε νησιωτικούς προορισμούς της Μεσογείου, ανεβάζοντας τον αριθμό των resorts που διαχειρίζεται ή κατασκευάζει η Hilton σε Ευρώπη, Μέση Ανατολή και Αφρική σε σχεδόν εκατό.

"Routes Europe 2024": Πρώτο και πάλι στην Ευρώπη το αεροδρόμιο της Αθήνας

Το αεροδρόμιο της Αθήνας κατέκτησε ξανά την πρώτη θέση για τη στρατηγική μάρκετινγκ και τις ενέργειές του για την ανάπτυξη της αγοράς της Αθήνας, στην κατηγορία άνω των 20 εκατομμυρίων επιβατών.

Ξενοδοχείο Μεγάλη Βρεταννία: Ξεχωριστές προτάσεις για Πάσχα στην Αθήνα

Το εμβληματικό αθηναϊκό ξενοδοχείο, για τις μέρες του φετινού Πάσχα προτείνει εντυπωσιακές ιδέες δώρων από το "GB Corner Gifts & Flavors" και στρώνει πασχαλινό τραπέζι στο πλήρως ανακαινισμένο "GB Roof Garden" με το κάδρο της Ακρόπολης σε πρώτο πλάνο.