Serge Trigano: «Δεν υπάρχει τυπικός πελάτης για τα Mama Shelter»

Με αφορμή το ολοκαίνουργιο «Mama Shelter» του Βελιγραδίου μιλάμε με τον ιδρυτή του καινοτόμου brand-φαινόμενο που πυροδότησε την τάση των budget design ξενοδοχείων.

Serge Trigano: «Δεν υπάρχει τυπικός πελάτης για τα Mama Shelter»

Ο ιδρυτής των Mama Shelter Hotels, ο οποίος ήρθε στην Ελλάδα στο πλαίσιο του συνεδρίου Tourism Megatrends, μας μίλησε για το καινοτόμο brand-φαινόμενο που πυροδότησε την τάση των budget design ξενοδοχείων.

Serge Trigano: «Δεν υπάρχει τυπικός πελάτης για τα Mama Shelter» - εικόνα 1

Το brand Mama Shelter Hotels είναι ένας από τους πρωτοπόρους της τάσης των budget design ξενοδοχείων. Ποια είναι η βασική του φιλοσοφία;

Η ιδέα όταν ξεκινήσαμε το brand ήταν να προσφέρουμε μια προσιτή και «σέξι» εναλλακτική σε ταξιδιώτες που θέλουν να επισκεφθούν πόλεις σε όλο τον κόσμο. Ταυτόχρονα θέλαμε να καλωσορίσουμε στο «Mama» και τους κατοίκους της εκάστοτε πόλης για φαγητό ή ποτό. Κάπως έτσι οι ταξιδιώτες συναντούν τους locals και το αντίστροφο, γεγονός που αποτελεί την πεμπτουσία του τουρισμού. Όπως αντιλαμβάνεστε, η φιλοσοφία μας είναι απλή: θέλουμε να προσφέρουμε στιγμές ευτυχίας στους πελάτες μας και γι’ αυτό προσπαθούμε να έχουμε τους πιο ευγενικούς κι ευχάριστους ανθρώπους να εργάζονται για μας.

Serge Trigano: «Δεν υπάρχει τυπικός πελάτης για τα Mama Shelter» - εικόνα 2

Από τη Γαλλία (Παρίσι, Μπορντό, Λιόν, Μασσαλία) στο Λος Άντζελες και το Ρίο ντε Τζανέιρο… Με ποιο κριτήριο επιλέγετε τις τοποθεσίες για κάθε «Mama»;

Επιλέγουμε πρώτα απ’ όλα πόλεις που αγαπάμε. Έπειτα βρίσκουμε τον ιδανικό τοπικό συνεργάτη, δηλαδή κάποιον με τον οποίο αισθανόμαστε σίγουροι ότι θα δημιουργήσουμε μια μακροχρόνια σχέση.

Ποιος είναι ο τυπικός πελάτης ενός ξενοδοχείου «Mama Shelter»;

Δεν υπάρχει τυπικός πελάτης για το «Mama». Καλωσορίζουμε νέους αλλά και ηλικιωμένους, ανθρώπους που έχουν τη δυνατότητα και τη διάθεση να ξοδέψουν αρκετά χρήματα για ένα καλό δείπνο συνοδεία ενός ακριβού κρασιού, ταυτόχρονα όμως και ανθρώπους που υπολογίζουν κάθε ευρώ που ξοδεύουν. Το μότο μας «Come to Mama» δεν είναι τυχαίο, απευθύνεται σε όλους και αντικατοπτρίζει τη φιλοσοφία μας.

Serge Trigano: «Δεν υπάρχει τυπικός πελάτης για τα Mama Shelter» - εικόνα 3

Πολλά ξενοδοχεία προσφέρουν διαμονή, φαγητό και ποτό, χώρο όπου μπορεί κάποιος να εργαστεί ή να διασκεδάσει. Τι είναι λοιπόν αυτό που κάνει το «Mama Shelter» μοναδικό;

Είναι μάλλον ο συνδυασμός όλων αυτών, διότι αξίζει να γνωρίζετε ότι ελάχιστα ξενοδοχεία στηρίζουν στο food & beverage κομμάτι τους πάνω από το 50% του τζίρου τους, όπως εμείς. Ένας ακόμη λόγος θα μπορούσε να είναι το γεγονός ότι επιλέγουμε κάποιους από τους καλύτερους σεφ στον κόσμο, όπως ο Guy Savoy, για να επιβλέπουν την κουζίνα μας ή ενδεχομένως επειδή οι άνθρωποί μας είναι φιλικοί και η ατμόσφαιρα ζεστή και χαρούμενη. Κάπως έτσι, αυτοί που θα αποκαλούσαμε «beautiful people» έρχονται στο «Mama» είτε για να μείνουν είτε για να φάνε και να διασκεδάσουν.

Serge Trigano: «Δεν υπάρχει τυπικός πελάτης για τα Mama Shelter» - εικόνα 4

Ένα ολοκαίνουργιο «Mama» άνοιξε στο Βελιγράδι, ακόμα ένα έρχεται στην Πράγα. Θα σκεφτόσασταν την Αθήνα ως τοποθεσία για ένα «Mama Shelter»;

Φυσικά είναι υποψήφια για τα «Mama Shelter», εξ ου και βρισκόμαστε σε φάση αναζήτησης για το ιδανικό location και για τον κατάλληλο συνεργάτη.

Διαβάστε ακόμα

Τελευταία άρθρα Travel

Γιατί αξίζει να επισκεφθείς το 4ο Φεστιβάλ Γρίφων Καστελλόριζου;

Οι διοργανωτές του επιτυχημένου επιστημονικού φεστιβάλ μιλούν στο "α" για το φετινό πρόγραμμα και τα highlights που μας δίνουν αφορμή να ταξιδέψουμε ως τη Μεγίστη.

ΓΡΑΦΕΙ: ΕΙΡΗΝΗ ΝΙΚΟΛΑΚΑΚΗ
07/10/2024

Οι βιβλιοθήκες της Ευρώπης που μοιάζουν να ξεπήδησαν από βιβλία φαντασίας

Οι παραμυθένιες βιβλιοθήκες της Ευρώπης κλείνουν μέσα τους τόνους ιστορίας, μαγείας και φαντασίας και μας παρασύρουν σ’ ένα ελκυστικό ταξίδι στο παρελθόν με το που πατήσουμε το πόδι μας στο εσωτερικό τους.

Δελφοί: Το Σαββατοκύριακο κάνουμε ένα ταξίδι στο παρελθόν

Οι Δελφοί συνδυάζουν ιστορικές ανακαλύψεις με φυσική ομορφιά, καθιστώντας τους έναν ιδανικό προορισμό για μια σύντομη αλλά γεμάτη εμπειρίες απόδραση.

Αύξηση 9,7% στην επιβατική κίνηση του αεροδρομίου της Αθήνας τον Σεπτέμβριο 2024

Η επιβατική κίνηση του Διεθνούς Αερολιμένα Αθηνών ανήλθε στα 3,30 εκατ. τον φετινό Σεπτέμβριο, καταγράφοντας αύξηση 9,7% σε σχέση με τον Σεπτέμβριο 2023, σύμφωνα με τα στοιχεία του αεροδρομίου.

3 προορισμοί στη Γορτυνία για την 28η Οκτωβρίου

Εκμεταλλεύσου αυτό το τριημέρο για να ανακαλύψεις τις ομορφιές της Αρκαδίας μέσα από τρία χωριά.

ΕΟΤ: Καλύτερος Οργανισμός Τουρισμού 2024 στα TTG Travel Industry Awards

Ο Ελληνικός Οργανισμός Τουρισμού αναδείχθηκε ως ο κορυφαίος Οργανισμός Τουρισμού για το 2024 στην βρετανική αγορά, κερδίζοντας το βραβείο "Tourist Board of the Year 2024" στο Λονδίνο.

Ταξίδι εξοικείωσης στην Πιερία: Η Ολυμπιακή Ριβιέρα αναδεικνύεται ως προορισμός κρουαζιέρας

Η Ολυμπιακή Ριβιέρα κάνει δυναμική είσοδο στον χάρτη των προορισμών κρουαζιέρας, μέσα από ένα ταξίδι εξοικείωσης που παρουσίασε σε στελέχη και εκπροσώπους του κλάδου τις φυσικές, πολιτιστικές και γαστρονομικές της ομορφιές.