Κάναμε μια χαλαρή φωτο-βόλτα στη Νέα Παραλία της Θεσσαλονίκης

Ο Γιώργος Μπελεγρής απολαμβάνει μια ξέγνοιαστη βόλτα δίπλα στη θάλασσα και μακαρίζει τους Θεσσαλονικείς, για τους οποίους οι βόλτες στη Νέα Παραλία είναι μέρος της καθημερινότητας τους.

Κάναμε μια χαλαρή φωτο-βόλτα στη Νέα Παραλία της Θεσσαλονίκης - εικόνα 1

Νεανική και φιλόξενη η Νέα Παραλία της Θεσσαλονίκης προσφέρει μια μοναδική βόλτα ακριβώς δίπλα στη θάλασσα, γιατί σε αντίθεση με άλλες ευρωπαϊκές παραλιακές πόλεις, η παραλία της Θεσσαλονίκης δεν κλείνεται από μαρίνες γεμάτες με ιστιοπλοϊκά, κότερα και γιότ, δίνοντας έτσι την ευκαιρία στο βλέμμα να απλωθεί απερίσπαστο στη θάλασσα μέχρι απέναντι στην κορυφή του Ολύμπου.

Κάναμε μια χαλαρή φωτο-βόλτα στη Νέα Παραλία της Θεσσαλονίκης - εικόνα 2

Το τόξο της Νέας Παραλίας μήκους τριών χιλιόμετρων ξεκινάει από το άγαλμα του Μεγάλου Αλεξάνδρου και τελειώνει στο Μέγαρο Μουσικής και περιλαμβάνει δώδεκα θεματικά πάρκα - κήπους που βρίσκονται διάσπαρτα κατά μήκος της διαδρομής.

Κάναμε μια χαλαρή φωτο-βόλτα στη Νέα Παραλία της Θεσσαλονίκης - εικόνα 3

Έντονα ανθρωποκεντρικά τα πάρκα αυτά, όπως και όλη η Νέα Παραλία άλλωστε, προσφέρουν τη δυνατότητα για παιχνίδι, εκπαίδευση, πολιτισμό και κυρίως ψυχαγωγία για όλες τις ηλικίες και γούστα.

Κάναμε μια χαλαρή φωτο-βόλτα στη Νέα Παραλία της Θεσσαλονίκης - εικόνα 4

Εμείς ξεκινήσαμε την βόλτα μας από το άγαλμα του Μεγάλου Αλεξάνδρου με κατεύθυνση το Μέγαρο Μουσικής και αποφασίσαμε να σταματήσουμε και να φωτογραφήσουμε ότι κι όποιον μας τραβήξει την προσοχή.

Κάναμε μια χαλαρή φωτο-βόλτα στη Νέα Παραλία της Θεσσαλονίκης - εικόνα 5

Αμέσως μετά τον Κήπο του Μεγάλου Αλεξάνδρου με το άγαλμα του Μεγάλου Αλεξάνδρου να δεσπόζει στην παλιά του θέση, βρεθήκαμε στον Κήπο του Απογευματινού Ήλιου μπροστά στις Ομπρέλες, το διάσημο γλυπτό του Ζογγολόπουλου.

Κάναμε μια χαλαρή φωτο-βόλτα στη Νέα Παραλία της Θεσσαλονίκης - εικόνα 6

Οι Ομπρέλες βρίσκονται πάνω σε μια ξύλινη εξέδρα που κατασκευάστηκε ειδικά για αυτές, δίνοντας την ελευθερία στους επισκέπτες να κινηθούν και να φωτογραφηθούν ανάμεσα τους.

Κάναμε μια χαλαρή φωτο-βόλτα στη Νέα Παραλία της Θεσσαλονίκης - εικόνα 7

Δεν είναι ανάγκη να είσαι έμπειρος ποδηλάτης ούτε καν να έχεις δικό σου ποδήλατο για να απολαύσεις την εμπειρία μιας βόλτας στην ειδικά οριοθετημένη διαδρομή κατά μήκος της Νέας Παραλίας.

Κάναμε μια χαλαρή φωτο-βόλτα στη Νέα Παραλία της Θεσσαλονίκης - εικόνα 8

Μπροστά στο πλήρως ανακαινισμένο πλέον και εμβληματικό ξενοδοχείο «Μακεδονία Παλλάς» μια εταιρεία ενοικιάσεως ποδηλάτων σου δίνει την ευκαιρία μιας εναλλακτικής βόλτας με το ποδήλατο που σου ταιριάζει.

Κάναμε μια χαλαρή φωτο-βόλτα στη Νέα Παραλία της Θεσσαλονίκης - εικόνα 9

Ποδήλατα για μικρούς και μεγάλους, ποδήλατα απλά ή τεσσάρων τροχών για παρέες και οικογένειες, υπόσχονται στους αναβάτες μια αξέχαστη ποδηλατάδα.

Κάναμε μια χαλαρή φωτο-βόλτα στη Νέα Παραλία της Θεσσαλονίκης - εικόνα 10

Συνεχίζοντας τη βόλτα μας περάσαμε από τον Κήπο της Άμμου και του Ίσκιου και συναντήσαμε εκεί τον πρώτο μεγάλο παιδότοπο της παραλίας. Ένα μικρό υπαίθριο θεατράκι και πλούσιο γρασίδι με διάσπαρτα μαρμάρινα καθίσματα είναι τα χαρακτηριστικά του Κήπου των Εποχών που βρίσκεται αμέσως μετά τον Κήπο του Ίσκιου.

Κάναμε μια χαλαρή φωτο-βόλτα στη Νέα Παραλία της Θεσσαλονίκης - εικόνα 11

Λίγο μετά τον Κήπο του Φωκά και πριν φτάσουμε στον Κήπο της Μεσογείου, είδαμε το κινητό μπαράκι της Σοφίας Τόσκα με τα υπέροχα δροσιστικά κοκτέϊλς που φτιάχνει η ίδια με απίστευτη δεξιοτεχνία και γρηγοράδα.

Κάναμε μια χαλαρή φωτο-βόλτα στη Νέα Παραλία της Θεσσαλονίκης - εικόνα 12

Το «Modbar street coffee bike», το τροχήλατο αυτό μπαράκι μόλις βραδιάσει έχει τη δίκη του μουσική από DJ και φυσικά έγινε αμέσως στέκι για τους φίλους του μυρωδάτου καφέ και των έντιμων κοκτέιλ!

Κάναμε μια χαλαρή φωτο-βόλτα στη Νέα Παραλία της Θεσσαλονίκης - εικόνα 13

Προσπερνώντας τον Κήπο της Μεσογείου φτάσαμε στον Κήπο των Γλυπτών που φιλοξενεί εντυπωσιακά υπαίθρια γλυπτά περιτριγυρισμένα από τα νερά μιας πισίνας.

Κάναμε μια χαλαρή φωτο-βόλτα στη Νέα Παραλία της Θεσσαλονίκης - εικόνα 14

Συνεχίζοντας φτάσαμε στον Κήπο του Ήχου, όπου ειδικές κατασκευές δίνουν τη δυνατότητα να παίξει κανείς με τον ήχο.

Κάναμε μια χαλαρή φωτο-βόλτα στη Νέα Παραλία της Θεσσαλονίκης - εικόνα 15

Προχωρώντας λίγο πιο κάτω φτάσαμε στον Κήπο των Ρόδων. Εδώ, περιτριγυρισμένη από μία μεγάλη ξύλινη πέργκολα, βρίσκεται μια παιδική χαρά, πνιγμένη κυριολεκτικά σε παρτέρια με υπέροχα τριαντάφυλλα.

Κάναμε μια χαλαρή φωτο-βόλτα στη Νέα Παραλία της Θεσσαλονίκης - εικόνα 16

Ακόμα και το αντλιοστάσιο της Εταιρείας Ύδρευσης, που συναντάμε αμέσως μετά, έχει αξιοποιηθεί σ’ ένα υπέροχο παρατηρητήριο για τους περιπατητές με θέα όλη την Παραλία μέχρι το λιμάνι στην άλλη πλευρά της πόλης.

Κάναμε μια χαλαρή φωτο-βόλτα στη Νέα Παραλία της Θεσσαλονίκης - εικόνα 17

Περνώντας από τον Κήπο της Μνήμης καθίσαμε για λίγο σε μια πεζούλα και πήραμε μια ανάσα από όλων των ειδών τα αρωματικά φυτά από τα παρτέρια τριγύρω.

Κάναμε μια χαλαρή φωτο-βόλτα στη Νέα Παραλία της Θεσσαλονίκης - εικόνα 18

Φτάνοντας προς το τέλος της βόλτας μας βρήκαμε τον Κήπο του Νερού. Ένας μαρμάρινος τοίχος που κυλάει επάνω του ασταμάτητα νερό, λιμνούλες γεμάτες χρυσόψαρα και ανθισμένα νούφαρα, δημιουργούν μια μικρή όαση ιδανική να φιλοξενήσει το δημοτικό αναψυκτήριο.

Κάναμε μια χαλαρή φωτο-βόλτα στη Νέα Παραλία της Θεσσαλονίκης - εικόνα 19

Ο ήχος του νερού και η θέα στη θάλασσα σε προσκαλούν να αράξεις εδώ και να απολαύσεις τον καφέ σου.

Κάναμε μια χαλαρή φωτο-βόλτα στη Νέα Παραλία της Θεσσαλονίκης - εικόνα 20

Εμείς όμως συνεχίσαμε τη βόλτα μας και κάναμε την επόμενη στάση μας στον ειδικά διαμορφωμένο χώρο που υπάρχει λίγο πριν το Μέγαρο Μουσικής για τους φανατικούς φίλους του bmx και του skateboard.

Κάναμε μια χαλαρή φωτο-βόλτα στη Νέα Παραλία της Θεσσαλονίκης - εικόνα 21

Εδώ παιδιά και νεαροί bmx riders κάνουν κόλπα που συχνά σου κόβουν την ανάσα.

Κάναμε μια χαλαρή φωτο-βόλτα στη Νέα Παραλία της Θεσσαλονίκης - εικόνα 22

Λίγο πριν φτάσουμε στο Μέγαρο Μουσικής με το δικό του κήπο, τον Κήπο της Μουσικής, συναντήσαμε τον Κωνσταντίνο Καρτάλογλου στο υπαίθριο λουκουματζίδικό του με τους παραδοσιακούς και τους σοκολατένιους λουκουμάδες του.

Κάναμε μια χαλαρή φωτο-βόλτα στη Νέα Παραλία της Θεσσαλονίκης - εικόνα 23

Μέχρι τα τέλη Οκτωβρίου, μαζί με τη βοηθό του προσφέρει στους περαστικούς ζεστούς χειροποίητους λουκουμάδες με επικάλυψη από πραλίνα φουντουκιού, πραλίνα βανίλιας, καραμέλα και φυσικά μέλι και κανέλα για τους παραδοσιακούς.

Κάναμε μια χαλαρή φωτο-βόλτα στη Νέα Παραλία της Θεσσαλονίκης - εικόνα 24

Φτάνοντας στο Μέγαρο Μουσικής συμπληρώσαμε χωρίς να το καταλάβουμε τρία χιλιόμετρα μιας αξέχαστης βόλτας δίπλα στο κύμα.

Κάναμε μια χαλαρή φωτο-βόλτα στη Νέα Παραλία της Θεσσαλονίκης - εικόνα 25

Το σίγουρο είναι ότι με τους δώδεκα κήπους της κατά μήκος της θάλασσας του Θερμαϊκού, η Νέα Παραλία της Θεσσαλονίκης δεν αποτελεί μόνο πόλο έλξης, αλλά και έναν δυνατό προορισμό.

Κείμενο & Φωτογραφίες: Γιώργος Μπελεγρής

Διαβάστε ακόμα

Τελευταία άρθρα Travel

Οι ιδρυτές του Vamvakou Revival στοχεύουν σε μικρές νίκες για τη συνολική αναζωογόνηση του τόπου

Η Ελένη Μάμου και ο Χάρης Βασιλάκος συζητούν για το πασχαλινό πρόγραμμα της Βαμβακούς, όσα έρχονται το καλοκαίρι αλλά και τους λόγους που αξίζει να επισκεφθούμε το μικρό χωριό της Λακωνίας.

ΓΡΑΦΕΙ: ΕΙΡΗΝΗ ΝΙΚΟΛΑΚΑΚΗ
03/05/2024

Γαλλικό Ινστιτούτο: Πρόσκληση συμμετοχής για καλλιτεχνική διαμονή στο Κατάλυμα της Γαλλίας στη Ρόδο

Πρόκειται για το ερευνητικό πρόγραμμα με τίτλο: "Καλλιτεχνική διαμονή έρευνας πάνω στη σύγχρονη κεραμική".

"Bahar Boutique Hotel": διαμονή με ιστορία στην καρδιά της Θεσσαλονίκης

Διατηρώντας στοιχεία που διηγούνται ιστορίες και εξασφαλίζοντας όλες τις σύγχρονες ανέσεις, προσφέρει μια ευχάριστη διαμονή για κάθε επισκέπτη.

MyCoast: Έτοιμη η ψηφιακή πλατφόρμα για καταγγελίες περί αυθαίρετης κατάληψης παραλιών και αιγιαλού

Η εφαρμογή "MyCoast" διατίθεται δωρεάν στους πολίτες, προκειμένου να υποβάλουν καταγγελίες για αυθαίρετη κατάληψη αιγιαλού ή για υπέρβαση της παραχώρησης.

Πού θα κάνουν φέτος Πάσχα οι Έλληνες;

Αυξημένη κατά 20% η τουριστική κίνηση το Πάσχα.

Η Air France επεκτείνει το δίκτυό της και συνεχίζει την ανανέωση των καμπινών στις πτήσεις μεγάλων αποστάσεων

Το καλοκαίρι του 2024, η Air France θα μεταφέρει περισσότερους επιβάτες προς τη Β. Αμερική.

"Pearl Island Chios Hotel & Spa": Η Χίος ετοιμάζεται να υποδεχτεί το πρώτο πεντάστερο ξενοδοχείο του νησιού

Το νέο ξενοδοχείο προσφέρει ένα χώρο χαλάρωσης, ενώ παράλληλα διαθέτει εσωτερικούς και εξωτερικούς χώρους για την διοργάνωση events, γαμήλιων δεξιώσεων και συνεδρίων.