Το τέλειο έγκλημα

3

Μια διαβολικά έξυπνη υπόθεση μυστηρίου, ουσιαστικά ένα ψυχο­λογικό θρίλερ δωματίου, βουτηγμένο στη σαγήνη του θεάτρου, με ωραίες ατμόσφαιρες και μια γοητευτική πρωταγωνίστρια.

Γιορτινοί εξοδούχοι, προσοχή!
Τα θέατρα τροποποιούν τα ωράρια και τις ημέρες των παραστάσεων κατά τη διάρκεια της εορταστικής περιόδου. Πριν την έξοδό σας επιβεβαιώσετε τις όποιες αλλαγές για να οργανώσετε καλύτερα τις θεατρικές σας εξορμήσεις.
Το τέλειο έγκλημα

Η Λίνα Σακκά λικνίζεται αισθησιακά και αφήνεται στην αγκαλιά του εραστή της (Νίκος Ιωαννίδης) με την αγωνία της παρανομίας ζωγραφισμένη στο πρόσωπό της. Είναι η όμορφη, πλούσια Μάργκο, η σύζυγος ενός διάσημου φωτορεπόρτερ (Διαμαντής Καραναστάσης), η οποία κατηγορείται για τη δολοφονία ενός άντρα (Δημήτρης Δεγαΐτης) στο σαλόνι του σπιτιού τους. Την υπόθεση ερευνά ο αστυνομικός επιθεωρητής (Δημήτρης Γεωργαλάς) και, καθώς η έρευνα ξεσκεπάζει τα κρυμμένα μυστικά, αποκαλύπτεται η μεγαλειώδης χιτσκοκική σκέψη, που επιβεβαιώνει πως τίποτα δεν είναι όπως φαίνεται.

Ο πενταμελής θίασος ενσαρκώνει τους ήρωες του κλασικού αστυνομικού έργου άλλοτε με ένταση και άλλοτε πιο ράθυμα, κάτι που κοστίζει, δυστυχώς, σε ρυθμό. Ένα αχνό φως τυλίγει τη σκηνή (ατμοσφαιρικοί οι φωτισμοί του Σάκης Μπιρμπίλη), τονίζοντας τις λεπτομέρειες του υπέροχου σκηνικού του Μανόλη Παντελιδάκη (εντυπωσιακή η σκάλα-γλυπτό του Στέλιου Γαβαλά) και των κοστου­μιών, που ακολουθούν τη δραματική αντίθεση του λευκού με το μαύρο (έξοχη η δουλειά του Νίκου Χαρλαύτη).

Το τέλειο έγκλημα - εικόνα 1

Οι υφολογικά σωστά τοποθετημένες ερμηνείες της Λίνας Σακκά και του Νίκου Ιωαννίδη, ο διάχυτος ερωτισμός ανάμεσά τους και κάποιες καλές στιγμές των υπόλοιπων ηθοποιών μάς διακτινίζουν στην Αγγλία του ’50. Μολονότι πιστεύω πως η παράσταση χρειαζόταν πιο πειστικές ερμηνείες και άντεχε ακόμη μεγαλύτερη πύκνωση, ώστε να ενταθεί το σασπένς, η εικαστική ματιά και η έξυπνη σκηνοθεσία της Φρόσως Λύτρα μαγνητίζουν τον θεατή και αποθεώνουν τη νουάρ αίσθηση και το ανεκτίμητο χιτσκοκικό μυστήριο.

ΚΙΒΩΤΟΣ Πειραιώς 115, Γκάζι, 2103427426. Διάρκεια: 80΄.

Περισσότερες πληροφορίες

Το τέλειο έγκλημα

  • Δράμα
  • Διάρκεια: 80 '

Το έργο που έγινε γνωστό από το φιλμ νουάρ του Άλφρεντ Χίτσκοκ «Τηλεφωνήσατε Ασφάλεια Άμεσου Δράσεως» πραγματεύεται το κατά πόσο μπορεί να διαπραχθεί το τέλειο έγκλημα.

Κιβωτός

Πειραιώς 115

Διαβάστε ακόμα

Τελευταία άρθρα Θέατρο

"Ας περιμένουν οι γυναίκες": Η ταινία του Σταύρου Τσιώλη πρώτη φορά στο θέατρο

Στο Θέατρο Ψυρρή θα δούμε την κλασική ταινία του Σταύρου Τσιώλη "Ας περιμένουν οι γυναίκες", η οποία μεταφέρεται για πρώτη φορά στη σκηνή. Μια κωμωδία για άνδρες που ταξιδεύουν, ονειρεύονται και γελούν με τη ζωή, γεμάτη χιούμορ, ειρωνεία και αλήθεια.

ΓΡΑΦΕΙ: ATHINORAMA TEAM
24/12/2025

Ο Λάκης Λαζόπουλος στο Βέμπο: Τελευταία ευκαιρία για τον "Ήρωα με παντούφλες"

Ο Λάκης Λαζόπουλος ξανασυστήνει τον "Ήρωα με παντούφλες", μια κωμωδία που παραμένει πεισματικά επίκαιρη. Προλαβαίνετε να την δείτε έως 4/1 στο Βέμπο.

Οι ακούραστοι του ελληνικού θεάτρου

Σημαντικοί δημιουργοί και ηθοποιοί, όπως ο Θανάσης Παπαγεωργίου, η Μαίρη Ραζή, ο Σωτήρης Τσόγκας, ο Αντώνης Αντωνίου και η Νατάσα Ασίκη, παραμένουν δραστήριοι, χαράζοντας δρόμους και αφηγούμενοι ανθρώπινες ιστορίες στη σκηνή.

Αι γυμνισταί

Σουρεαλιστικής υφής κωμωδία για το νόημα και τις απρόσμενες συναντήσεις της ζωής, παρουσιάζεται σε μια ευφρόσυνη παράσταση με ωραία αισθητική και χαρακτηριστικές ερμηνείες. | Powered by Uber

Απόψε κανείς δεν πεθαίνει

Η νέα δουλειά της ομάδας The Young Quill, "Απόψε κανείς δεν πεθαίνει" στο Θέατρο Μπέλλος, είναι από τις πιο ενδιαφέρουσες και ευχάριστες παραστάσεις της φετινής σεζόν. Είναι από αυτές που φεύγεις και σκέφτεσαι: "ναι, κάτι μου είπε". Και μάλιστα χωρίς διδακτισμό ή βαρύ φορτίο.| Powered by Uber

Αυτοί είναι οι νικητές των πρώτων βραβείων του D-Athens Διονύσια Greek 2025

Δείτε σε ποιους απονεμήθηκαν τα Βραβεία Κριτικής Επιτροπής, οι έπαινοι, αλλά και τα Βραβεία Κοινού, στην πρώτη διοργάνωση του νέου θεσμού.

Τι ανεβάζει ο Βασίλης Μπισμπίκης τη νέα χρονιά;

Μετά τα συνεχόμενα sold out του "Άνθρωποι και ποντίκια" και τις ανθρώπινες ιστορίες στα όρια, ο Βασίλης Μπισμπίκης ετοιμάζει νέα πρεμιέρα. Τον Ιανουάριο ανεβάζει στο Cartel τον "Σωσμένο" του Μποντ, ένα έργο που απαγορεύτηκε αρχικά από τις βρετανικές θεατρικές αρχές.