Ακρόαση για το "Βασίλειο του Χιονιού" που θα δούμε στο Christmas Factory 2025

Τα Χριστούγεννα του 2025 μπορεί να είναι μακριά ακόμα, ξέρουμε όμως ότι ανάμεσα στις χριστουγεννιάτικες παραστάσεις αυτής της σεζόν είναι κι ένα παραμύθι εμπνευσμένο από τον Χανς Κρίστιαν Άντερσεν.

ΔΕΗ Christmas Factory ΔΕΗ Christmas Factory


Ανάμεσα στις παιδικές θεατρικές παραστάσεις που περιμένουμε τη σεζόν 2025-26 και πιο συγκεκριμένα τις χριστουγεννιάτικες, έρχεται και "Το Βασίλειο του Χιονιού". Μια παράσταση θεάτρου για παιδιά εμπνευσμένη από το παραμύθι του Χανς Κρίστιαν 'Άντερσεν "Η βασίλισσα του χιονιού". Ο Κωνσταντίνος Τσουμπάρης υπογράφει τη διασκευή και τη σκηνοθεσία της παράστασης που θα παρουσιαστεί στο Αμφιθέατρο "Μιλτιάδης Έβερτ" της Τεχνόπολης στο πλαίσιο του Christmas Factory από 22 Νοεμβρίου 2025 έως 6 Ιανουαρίου 2026, για τις ανάγκες της οποίας πραγματοποιείται ακρόαση για ηθοποιούς. 

Αναζητούνται γυναίκες και άντρες επαγγελματίες ηθοποιοί σκηνικής ηλικίας 20-40 ετών με υψηλές δεξιότητες στο τραγούδι.
 

Christmas Factory


Οι ενδιαφερόμενοι παρακαλούνται να στείλουν βιογραφικό και φωτογραφίες έως τη Δευτέρα 25 Αυγούστου στο email: vasilioxioniou@gmail.com.

Οι ηθοποιοί που θα επιλεγούν να συμμετάσχουν στην ακρόαση θα ενημερωθούν έως τις 31 Αυγούστου.

Η υπόθεση του παραμυθιού

Ο μικρός Κάι πληγώνεται από θραύσματα ενός μαγεμένου καθρέφτη που μπαίνουν στην καρδιά και στα μάτια του, χάνοντας τις αναμνήσεις του και απομακρύνοντας τους αγαπημένους του, ειδικά τη φίλη του, Γκέρντα. Ακολουθεί τη Βασίλισσα του Χιονιού και καταλήγει αιχμάλωτός της στο παγωμένο παλάτι της, με μια καρδιά παγωμένη. Η Γκέρντα ξεκινά ένα μακρύ και δύσκολο ταξίδι μέχρι τα όρια του κόσμου για να τον βρει. Όταν τη συναντά, τα δάκρυά της λιώνουν τον πάγο στην καρδιά του και ο Κάι ξαναβρίσκει τη μνήμη και τα συναισθήματά του. Μαζί επιστρέφουν σπίτι, όπου φροντίζουν τα αγαπημένα τους τριαντάφυλλα. Η "Βασίλισσα του Χιονιού" είναι ένα από τα πιο γνωστά παραμύθια του Χανς Κρίστιαν Άντερσεν, που πρωτοδημοσιεύθηκε το 1844.
 

Διαβάστε Επίσης


 

Διαβάστε Επίσης


 

Διαβάστε Επίσης


 

Διαβάστε ακόμα

Τελευταία άρθρα Θέατρο

"Taniko"- κρασί στο χέρι, αγγλικοί υπέρτιτλοι στη σκηνή

Το "Taniko" δίνει τις τελευταίες παραστάσεις του με εκλεκτό κρασί και αγγλικούς υπέρτιτλους, προσκαλώντας το κοινό σε μια ιδιαίτερη πρόταση στο Studio Μαυρομιχάλη.

ΓΡΑΦΕΙ: ATHINORAMA TEAM
20/11/2025

Σε αυτό το τεύχος έχεις όλη τη θεατρική σεζόν στα χέρια σου

Πιστή στο ραντεβού της με το θεατρόφιλο κοινό, η αγαπημένη σας ετήσια έκδοση "Θέατρο" κυκλοφορεί σήμερα, Πέμπτη 20/11, δωρεάν μαζί με το "αθηνόραμα"!

"Φαέθων" του Δημητριάδη: Η οικογένεια ως πεδίο μάχης

Εμπνευσμένος από τον αρχαίο μύθο του Φαέθοντα, ο τίτλος του έργου του Δημήτρη Δημητριάδη παραπέμπει στην επικίνδυνη πορεία από το σκοτάδι προς την αναλαμπή. Το έργο που μετατρέπει την οικογενειακή βία σε κοσμική σύγκρουση ανάμεσα στο Φως και στο Σκοτάδι ανεβαίνει από τη Χρύσα Καψούλη.

Στην πρόβα του "Οιδίποδα" του Ρόμπερτ Άικ: Όταν η αλήθεια αρχίζει να γεμίζει το χώρο

Η πρόβα του "Οιδίποδα" του Ρόμπερτ Άικ στη Στέγη Ιδρύματος Ωνάση μάς έδειξε πώς μια ευφυής μεταγραφή μπορεί να ανανεώσει το αρχαίο δράμα και να το μεταφέρει στο σήμερα με οξυδέρκεια. Το έργο χτίζεται αθόρυβα, η αλήθεια κατακλύζει τη σκηνή σαν αναπόφευκτη αποκάλυψη, κι εσύ δεν μπορείς να μη σκέφτεσαι τα πρωτοσέλιδα των εφημερίδων.

"Interview": Η ομάδα Εμείς μοιράζεται αναμνήσεις από την πολυταξιδεμένη παράσταση

Οι ερμηνευτές και συντελεστές της μαύρης κωμωδίας "Interview" που καυτηριάζει την εργασιακή πραγματικότητα, αφηγούνται ιστορίες της πολυταξιδεμένης παράστασης, με αφορμή την επιστροφή της στο θέατρο Olvio.

Εχθρός του λαού

Η παράσταση του Γερμανού σκηνοθέτη ενεργοποιεί τον Ίψεν ως φορέα ζωντανού δημόσιου διαλόγου, με μια παράσταση-φόρουμ που εξετάζει τη σύγκρουση ηθικής και κέρδους στη σύγχρονη πραγματικότητα. | Powered by Uber

Στην εξοχή

Με μια φαινομενικά απλή υπόθεση, το έργο του Βρετανού συγγραφέα διατυπώνει υπαινικτικές αλήθειες για τη μοναξιά, τη βία και την εξουσία των σχέσεων, και η Αικατερίνη Παπαγεωργίου φέρνει στην επιφάνεια τη δυναμική του, παρά την αμφιλεγόμενη κινησιολογική επιλογή της σκηνοθεσίας. | Powered by Uber