Οι επαναλήψεις που αξίζει να δούμε: Η νέα σεζόν των Αθηναϊκών Θεάτρων ξεκινά με επιτυχίες

Τα Αθηναϊκά Θέατρα ανακοινώνουν τις επαναλήψεις για τη σεζόν 2025–2026, με παραγωγές που αγαπήθηκαν από το κοινό, βρήκαν τον παλμό της εποχής και επιστρέφουν για ακόμη έναν χειμώνα θεατρικής απόλαυσης.

Γιορτινοί εξοδούχοι, προσοχή!
Τα θέατρα τροποποιούν τα ωράρια και τις ημέρες των παραστάσεων κατά τη διάρκεια της εορταστικής περιόδου. Πριν την έξοδό σας επιβεβαιώσετε τις όποιες αλλαγές για να οργανώσετε καλύτερα τις θεατρικές σας εξορμήσεις.
Μπαμπάδες με ρούμι


"Μπαμπάδες με ρούμι"

Η νεοελληνική κωμωδία των Θανάση Παπαθανασίου + Μιχάλη Ρέππα που έχει γράψει τη δική της ιστορία στο ελληνικό θέατρο συνεχίζει για 4η χρονιά! Οι δημιουργοί της σύγχρονης θεατρικής κωμωδίας επιστρέφουν με το γνώριμο μείγμα παρεξηγήσεων, ρυθμού και απρόσμενων ανατροπών. Η παρουσία των λαμπερών πρωταγωνιστών της Βίκυς Σταυροπούλου, του Χρήστου Χατζηπαναγιώτη, του Θανάση Ευθυμιάδη, της Σοφίας Βογιατζάκη, της Αντιγόνης Νάκα και της Κωνσταντίνας Μιχαήλ απογειώνουν το ρυθμός της παράστασης είναι έντονος και διατηρεί αμείωτο το ενδιαφέρον μέχρι το τέλος.

Η ιστορία εκτυλίσσεται γύρω από μια αστική ελληνική οικογένεια, όταν ξαφνικά ο πατέρας (ή καλύτερα… οι πατέρες) αποκαλύπτουν απρόσμενα μυστικά. Συγκεκριμένα: Μια γυναίκα, μητέρα δύο ενήλικων παιδιών, έχει στο παρελθόν μια κρυφή ερωτική περιπέτεια. Χρόνια αργότερα, ένα γράμμα αποκαλύπτει πως δεν είναι σίγουρο ποιος από τους δύο παλιούς της συντρόφους είναι ο πραγματικός πατέρας του ενός παιδιού. Τα δύο "εν δυνάμει" πατρικά πρόσωπα επιστρέφουν, το ίδιο και το χάος – με γκάφες, παρεξηγήσεις, τρυφερές στιγμές, και… πολύ ρούμι! Η πλοκή εξελίσσεται με καταιγιστικούς ρυθμούς και έντονο χιούμορ, ενώ κάτω από την κωμική επιφάνεια αναδεικνύονται θέματα όπως η οικογένεια, οι ρόλοι των φύλων, οι προσωπικές ταυτότητες και οι δεύτερες ευκαιρίες. (Αλίκη, από 8/10)
 

Η δεξιά, η αριστερά και ο κυρ-Παντελής


"Η δεξιά, η αριστερά και ο κυρ-Παντελής"

Μια κωμωδία των Αλέκου Σακελλάριου – Χρήστου Γιαννακόπουλου που αποδεικνύει πως ο πολιτικός παραλογισμός μπορεί να είναι ξεκαρδιστικός – ειδικά όταν βρίσκεται στα χέρια του σκηνοθέτη και πρωταγωνιστή Σταμάτη Φασουλή. Παίζουν: Ελένη Καστάνη, Γιώργος Δεπάστας, Δέσποινα Πολυκανδρίτου, Γιώργος Βουρδαμής, Απόστολος Καμιτσάκης, Γιώργος Κορομπίλης, Μαρία Καραβά. Με φόντο την πολιτική σύγχυση και τις οικογενειακές συγκρούσεις, το έργο ισορροπεί ανάμεσα στο παλιό και το διαχρονικά επίκαιρο. Ποια είναι η υπόθεση; 

Διαβάστε Επίσης

Ο κυρ-Παντελής, ένας φιλήσυχος οικογενειάρχης, βρίσκεται ξαφνικά στο επίκεντρο ενός πολιτικού καβγά. Οι δύο γιοι του είναι φανατικοί υποστηρικτές αντίπαλων πολιτικών παρατάξεων — ο ένας δεξιός, ο άλλος αριστερός. Μέσα στο σπίτι ξεσπά καθημερινά "εμφύλιος" και ο κυρ-Παντελής προσπαθεί να κρατήσει ισορροπίες, χωρίς να ταυτίζεται με κανέναν. Οι πολιτικές αντιπαραθέσεις μετατρέπονται σε πηγή απίθανων παρεξηγήσεων, φαρσικών καταστάσεων και ξεκαρδιστικών διαλόγων. Όμως, πίσω από το γέλιο, το έργο αγγίζει βαθύτερα ζητήματα: τον φανατισμό, τη διχόνοια και την ανάγκη για συνεννόηση και ενότητα. (Μικρό Παλλάς, από 25/10)
 

Η ληστεία της συμφοράς


"Η ληστεία της συμφοράς" (The Comedy About a Bank Robbery)

Το έργο των Henry Lewis, Jonathan Sayer και Henry Shields είναι από τις πιο "φρενήρεις" κωμωδίες που έχουν παρουσιαστεί τα τελευταία χρόνια. Ένα θεατρικό "καρτούν" σε σκηνική μορφή, με υπέροχα σκηνικά, ζωντανή μουσική, slapstick χιούμορ και καταπληκτικό timing σε σκηνοθεσία του Νικορέστη Χανιωτάκη. Πρωταγωνιστούν: Ιωάννης Απέργης, Κατερίνα Γερονικολού, Παναγιώτης Γουρζουλίδης, Δημήτρης Κουρούμπαλης, Θάνος Μπίρκος, Αρετή Πασχάλη, Θάνος Σκόπας, Γιάννης Στεφόπουλος, Γιώργος Χρανιώτης.

Το έργο εκτυλίσσεται σε μια αμερικανική πόλη τη δεκαετία του ’50, όπου ένας διαβόητος κακοποιός δραπετεύει από τη φυλακή και καταστρώνει σχέδιο για να κλέψει ένα ανεκτίμητο διαμάντι που φυλάσσεται σε μια τράπεζα. Η μεγάλη ληστεία όμως… καταλήγει σε μια απίστευτη αλυσίδα από λάθη, παρεξηγήσεις και καταστροφές! Οι χαρακτήρες είναι απατεώνες, ερωτευμένοι, διπρόσωποι, άτυχοι — και όλοι μπλέκονται σε ένα χάος από φαρσικές καταστάσεις, σωματική κωμωδία και ανατροπές. Το ένα λάθος διαδέχεται το άλλο: ποιος κλέβει ποιον; Ποιος ερωτεύεται ποιον; Και, τελικά… ποιος θα φύγει με το διαμάντι; (Λαμπέτη, από 1/10)
 

Μ.Α.Ι.Ρ.Ο.Υ.Λ.Α. Μαρία Σολωμού
Ελένη Κατρακαλίδη©


"Μ.Α.Ι.Ρ.Ο.Υ.Λ.Α."

'Ένα έργο-κραυγή της Λένας Κιτσοπούλου, σε σκηνοθεσία Φρόσως Λύτρα. Ο ωμός, τολμηρός και συγκινητικός μονόλογος  επιστρέφει μετά από 10.000 θεατές στον πρώτο κύκλο, με τη Μαρία Σολωμού σε ερμηνεία ζωής. Η Μαιρούλα είναι μια γυναίκα μεσοαστικής καταγωγής, εγκλωβισμένη στην καθημερινότητα, στη μοναξιά, στο βάρος της ηλικίας και των ρόλων που της επέβαλε η κοινωνία — κόρη, σύζυγος, μητέρα, γυναίκα. Μιλά για τη ζωή της, ξεσπάει, εξομολογείται, ειρωνεύεται, τραγουδά, ουρλιάζει, αυτοσαρκάζεται. Πίσω από τη χιουμοριστική ή ακόμα και εξωφρενική της αφήγηση, ξεδιπλώνεται μια κραυγή υπαρξιακής αγωνίας, καταπίεσης, και ανάγκης για ελευθερία. Μιλά για τη σεξουαλική καταπίεση, τη μοναξιά, τη γυναικεία ταυτότητα, και τον πόνο που συχνά βρίσκεται κάτω από τον καθωσπρεπισμό και τη "φυσιολογική" ζωή. (Μικρό Χορν, από 6/10)
 

Προπώληση εισιτηρίων μέσω more.com για τις παραστάσεις: "Μπαμπάδες με ρούμι", "Η δεξιά, η αριστερά και ο κυρ-Παντελής", "Η ληστεία της συμφοράς" και "Μ.Α.Ι.Ρ.Ο.Υ.Λ.Α."
 

Διαβάστε Επίσης


 

Διαβάστε Επίσης


 

Περισσότερες πληροφορίες

Μπαμπάδες με ρούμι

  • Κωμωδία
  • Διάρκεια: 120 '

Στην αιχμηρή σάτιρα που διακωμωδεί την ελληνική κοινωνία, έξι πρόσωπα ετοιμάζουν για τρίτη χρονιά ένα «γλυκό» σχέδιο αλληλοεξόντωσης για μια κληρονομιά. Η Ρόη, η Βέσκα, ο Παναγιώτης, η Τζένη, ο Χρήστος και η κυρία Βάσω είναι οι πρωταγωνιστές της μαύρης κωμωδίας που παρουσιάστηκε για πρώτη φορά το 1996. Τα τέσσερα εκατομμύρια που είχε κερδίσει στο τζόκερ ο μπαμπάς -που πλέον έχει φύγει από τον μάταιο τούτο κόσμο- αναζητούν τον κληρονόμο τους. Δύο γιοί, δύο νύφες, μία γειτόνισσα φωτεινός παντογνώστης και μία εφιαλτική νοσοκόμα μιλάνε, μαλώνουν, δολοπλοκούν, καταστρώνοντας ένα σχέδιο για να κερδίσουν την κληρονομιά. Το μόνο που έχουν να κάνουν είναι να σερβίρουν «Μπαμπάδες με ρούμι» με λίγο δηλητήριο.

Η ληστεία της συμφοράς

  • Κωμωδία
  • Διάρκεια: 120 '

Τα πάντα μπορούν να συμβούν στην ελληνική εκδοχή της τρελής κωμωδίας για τη ληστεία ενός διαμαντιού αμύθητης αξίας από μία ομάδα ανίκανων διαρρηκτών που πάει τελείως στραβά, με φόντο την Αθήνα του 1958. Δύο κατάδικοι δραπετεύουν από τις φυλακές της Δραπετσώνας και σχεδιάζουν να κλέψουν ένα διαμάντι που φυλάσσεται στην Alexandras Bank, μια περιφερειακή ελληνική τράπεζα επί της Λεωφόρου Αλεξάνδρας. Όταν, όμως, μπλέκουν κι άλλοι στο κόλπο, τα πράγματα πάνε από το κακό στο χειρότερο. Θα καταφέρει ο δραπέτης Μάκης Ρέτζος και η συμμορία του, να κάνουν τη ληστεία της χρονιάς;

Η δεξιά, η αριστερά και ο κυρ-Παντελής

  • Κωμωδία
  • Διάρκεια: 90 '

Η πορεία μιας οικογένειας, που από την απελευθέρωση περνάει στα Δεκεμβριανά και τελειώνει μετά τη συνθήκη της Βάρκιζας, σε μια σπάνια πολιτική στιγμή του μεταπολεμικού θεάτρου. Όπως και εκτός, έτσι και εντός του σπιτιού, επικρατεί εμφύλιος, με τον ένα γιο της οικογένειας να είναι δεξιός και τον άλλον να είναι αριστερός. Ανάμεσα στα "πυρά" τους βρίσκεται ο πατέρας τους, ο πατριάρχης κυρ-Παντελής, η μητέρα τους, η Αθηνά, αλλά και η οικιακή βοηθός τους η Φρόσω.

Μ.Α.Ι.Ρ.Ο.Υ.Λ.Α.

  • Μονόλογος
  • Διάρκεια: 90 '

Η εξομολόγηση μιας 37χρονης, που, με καυστικό ύφος και ειρωνικό χιούμορ, σχολιάζει τα κλισέ της ζωής μας, τις ανυπόφορες συμβάσεις που υπονομεύουν την ελευθερία μας, τα «δήθεν» και τα «πρέπει». Η ηρωίδα ανοίγει την πόρτα του μπάνιου της στο κοινό και μοιράζεται μαζί του, μία απίστευτη εμπειρία ενσυναίσθησης και διαφυγής από την αμείλικτη καθημερινότητα. Όπως μας εκμυστηρεύεται: «Ο καφές μου αυτοκτονεί κάθε μέρα στο γκάζι. Πρήζεται και φουσκώνει σαν εξάνθημα μέσα στο μπρίκι μου και η κάθε του φουσκάλα σκάει σαν όνειρο. Και φοβάμαι μήπως χυθεί και δεν προλάβω να τον κατεβάσω από τη φωτιά. Και συντομεύω τα όνειρα μου για να προλάβω. Να μην χυθούν. Θα' ναι κρίμα να καώ από όνειρο…».

Αλίκη

Αμερικής 4

Λαμπέτη

Λεωφ. Αλεξάνδρας 106

Μικρό Παλλάς

Αμερικής 2 (City Link)

Μικρό Χορν

Αμερικής 10

Διαβάστε ακόμα

Τελευταία άρθρα Θέατρο

Η Φάνια Νταλιάνη για τον "Ματωμένο Γάμο" του Λόρκα

Μιλήσαμε με την ηθοποιό Φάνια Νταλιάνη για τον "Ματωμένο Γάμο" και τη διαχρονική δύναμη του λορκικού σύμπαντος, που εξακολουθεί να συγκινεί και να προβληματίζει το σύγχρονο κοινό.

ΓΡΑΦΕΙ: ΧΡΥΣΑ ΠΑΣΙΑΛΟΥΔΗ
19/12/2025

"Απόψε κανείς δεν πεθαίνει" – γελάμε με τα καλά και τα κακά μας και περνάμε όμορφα

Στις γιορτές, που όλοι αναζητούμε κάτι που να μας φέρει πιο κοντά –στους άλλους και στον εαυτό μας– το "Απόψε κανείς δεν πεθαίνει" στο θέατρο Μπέλλος είναι μια υπενθύμιση ότι, παρά τις δυσκολίες, υπάρχει ακόμα χώρος για γέλιο, ποίηση και ελπίδα.

Ιδέες για δώρα με θεατρική ψυχή από το πωλητήριο του Εθνικού Θεάτρου

Αν ψάχνεις δώρα με ιστορία, αισθητική και νόημα, μια βόλτα στο πωλητήριο του Εθνικού Θεάτρου αποκαλύπτει χειροποίητες δημιουργίες, σύγχρονο design και αντικείμενα που κουβαλούν τη μαγεία της σκηνής.

'Annie': Ένα θεαματικό μιούζικαλ στο Παλλάς γεμίζει την καρδιά μας με τη χαρά του "αύριο"

Επειδή στις γιορτές πάνε πολύ τα μιούζικαλ, αξίζει να επισκεφθείτε το Θέατρο Παλλάς, και να δείτε παράσταση την "Annie", σε σκηνοθεσία και απόδοση Θέμιδας Μαρσέλλου, με πρωταγωνιστές τους Γιάννη Στάνκογλου, Δανάη Παππά, Μαρία Κατσανδρή, Αργύρη Αγγέλου και 40 ακόμη ηθοποιούς, τραγουδιστές, χορευτές, ζωντανή ορχήστρα, μικρά παιδιά και έναν σκύλο-πρωταγωνιστή.

Στέγη Ιδρύματος Ωνάση: Η καλύτερη φάση για να κλείσεις εισιτήριο είναι τώρα

Όλα όσα θα δεις στη Στέγη Ιδρύματος Ωνάση μέχρι τον Ιούνιο: Εκθέσεις από Γιώργο Λάνθιμο και Τίλντα Σουίντον, η εκρηκτική Μαρλέν Μοντέιρο Φρέιτας, δύο νέες παραστάσεις του Τιάγκο Ροντρίγκες, το STEGI.RADIO Takeover 2026 και πολλά ακόμα.

Είδαμε την "Taverna Miresia": Μια βουβή παράσταση για την απουσία

Η μοναδική παράσταση-μοιρολόι του Mario Banushi επέστρεψε στο Φεστιβάλ Αθηνών Επιδαύρου.

Η "Ηλέκτρα εντός" του θεάτρου Πορεία

Ο Δημήτρης Τάρλοου συνεχίζει τη σκηνοθετική του εργασία πάνω στη σοφόκλεια τραγωδία, την οποία παρουσίασε το περασμένο καλοκαίρι, και την προσαρμόζει στις ανάγκες του κλειστού χώρου.