
Τι καλύτερο από το θέατρο για να γιορτάσουμε τον έρωτα; Από φλογερές ιστορίες πάθους μέχρι σύγχρονες σχέσεις που δοκιμάζουν τα όρια της αγάπης, η σκηνή ζωντανεύει ρομαντικές, δραματικές και ξεκαρδιστικές ιστορίες. Ρομαντισμός, ένταση, αλλά και χιούμορ συνθέτουν μια ξεχωριστή θεατρική εμπειρία, ιδανική για την πιο ερωτική μέρα του χρόνου.
Ζευγάρια της διπλανής πόρτας
Οι σχέσεις δεν είναι ποτέ απλές, όπως αποδεικνύουν και στο θέατρο ζευγάρια "της διπλανής πόρτας". Στο "Θέλω να σου κρατάω το χέρι" με τους Τάσο Ιορδανίδη-Θάλεια Ματίκα, η τρυφερότητα δοκιμάζεται στο πέρασμα του χρόνου (Άλφα). Οι "Σκηνές από ένα γάμο" με τους Μαρίνα Ασλάνογλου- Νίκο Ψαρρά αποκαλύπτουν τα ρήγματα της αγάπης (Χώρα). Το "Sexy Laundry" με τους Σπύρο Παπαδόπουλο-Ρένια Λουιζίδου (Κάππα) κοιτά με χιούμορ την προσπάθεια αναζωπύρωσης του πάθους, ενώ το "Forget Me Not" με τους Μυρτώ Γκόνη-Κωνσταντίνο Μπιμπή συγκινεί, φωτίζοντας τη μνήμη του έρωτα (Αλάμπρα).

Αληθινοί έρωτες στη σκηνή
Με πάθος και ένταση ζωντανεύουν οι αληθινοί έρωτες σε δύο θεατρικές παραστάσεις. Η "Πύλη της κόλασης" του Γιάννη Καλαβριανού αντλεί έμπνευση από τον έρωτα του Ογκίστ Ροντέν με την Καμίγ Κλοντέλ (19ος αιώνας) και του Πάολο με τη Φραντσέσκα (13ος αιώνας), δύο θυελλώδεις ερωτικές ιστορίες που χάνονται σε σκοτεινά μονοπάτια, δοκιμάζοντας τα όρια της ψυχής (Θέατρο του Νέου Κόσμου). Στην "αστΕΡΩΣκονη" της Χριστίνας Ματθαίου, η αγάπη μοιάζει με μαγεία, γεμάτη ελπίδα και όνειρα, σαν ένα ταξίδι σε άγνωστα σύμπαντα αλλά με γνώριμους πρωταγωνιστές (Θέατρο Σημείο). Δύο διαφορετικές όψεις του ίδιου συναισθήματος: ο έρωτας που καταστρέφει και ο έρωτας που σώζει.

Ο έρωτας στον 21ο αι.
Ο έρωτας στον 21ο αιώνα είναι ρευστός, τολμηρός, επαναπροσδιορισμένος και εφικτός ακόμα και μέσα από τα dating apps. Το "Match" της Δανάης Λιοδάκη εξερευνά τη σύγχρονη ερωτική ταυτότητα, φέρνοντας στη σκηνή τον τρόπο με τον οποίο η τεχνολογία επηρεάζει τις σχέσεις (ΠΛΥΦΑ). Η "Άννα Χ" του Τζόζεφ Σάρλτον σκιαγραφεί μια γυναίκα που επαναπροσδιορίζει τον έρωτα και τον εαυτό της, αμφισβητώντας κοινωνικές νόρμες (Άνεσις). Στο "Πήδημα" της Μάγκι Νέβιλ, οι σχέσεις απογυμνώνονται από ρομαντικά ιδανικά, αποκαλύπτοντας τη σύγχρονη ανάγκη για επαφή και ανεξαρτησία (Πόρτα) και στο "Sex Honestly" της Ρομίνας Κατσικιάν, η σεξουαλικότητα και η αγάπη προσεγγίζονται ανοιχτά, χωρίς ταμπού (Theatre of the No, στα αγγλικά). Όλα αυτά τα έργα συνθέτουν ένα παζλ του σύγχρονου έρωτα: άμεσος, απελευθερωμένος, γεμάτος ερωτήματα για την επιθυμία, τη συντροφικότητα και την αυτογνωσία στην ψηφιακή εποχή.

Κινηματογραφικοί και λογοτεχνικοί έρωτες
Έργα που αγαπήσαμε από τον κινηματογράφο και τη λογοτεχνία αποτυπώνουν, επί σκηνής, τον έρωτα σε όλες του τις μορφές. Στο "Brokeback Mountain" (Κνωσός), ο απαγορευμένος έρωτας δύο καουμπόι συγκρούεται με τις κοινωνικές επιταγές. Η "Κόρη του Λοχαγού" (Σύγχρονο Θέατρο) αφηγείται μια αγάπη γεμάτη δοκιμασίες στην τσαρική Ρωσία. Στα "Όνειρο στο Κύμα-Έρως Ήρως" (Αθηνών), ο Παπαδιαμάντης εξερευνά την αθωότητα, το πάθος και την τραγικότητα του έρωτα.

Έρωτας και χιούμορ στη σκηνή
Ο έρωτας ανθίζει στο θέατρο και μέσα από δύο απολαυστικές κωμωδίες αποδεικνύεται ότι η αγάπη, με όλη της την αμηχανία και το πάθος, είναι συχνά η καλύτερη πηγή γέλιου! Το έργο "Στο διπλανό δωμάτιο ή το έργο του δονητή" της Σάρα Ραούλ, σε σκηνοθεσία Κωνσταντίνου Μαρκουλάκη, με πρωταγωνιστή τον ίδιο και τη Γαλήνη Χατζηπασχάλη, μας μεταφέρει στη βικτωριανή εποχή, όπου ένας γιατρός ανακαλύπτει... ηλεκτρικές λύσεις για τη
"γυναικεία υστερία", προσφέροντας άφθονο γέλιο και ανατρεπτικό σχόλιο για την επικοινωνία και την επιθυμία (Βρετάνια). Το "Τριαντάφυλλο στο στήθος" του Τενεσί Ουίλιαμς, με τη σκηνοθετική ματιά του Γιωργή Τσουρή, ζωντανεύει έναν τρυφερό αλλά και σαρκαστικό έρωτα, γεμάτο επιθυμία και ψευδαισθήσεις. Με τους Μάκη Παπαδημητρίου και Μαρία Καβογιάννη στους πρωταγωνιστικούς ρόλους, το έργο φωτίζει τη λεπτή γραμμή μεταξύ ρομαντισμού και αυταπάτης, με τον Ουίλιαμς να υφαίνει ένα πορτρέτο ανθρώπων που αναζητούν παρηγοριά στον έρωτα, αλλά βρίσκουν τον εαυτό τους μπλεγμένο στα δίχτυα του (Πτι Παλαί). Υπάρχει ακόμα ένα έργο που μας δείχνει κάτι που όλοι ξέρουμε...

Ο έρωτας δεν είναι μόνο πάθος και ρομαντισμός—είναι και αφορμή για σάτιρα και αυτοσαρκασμό. Η παράσταση "ΛαΒ", σε σκηνοθεσία Ευδόκιμου Τσολακίδη, εξετάζει την αγάπη μέσα από έναν κωμικό και φιλοσοφικό φακό, κριτικάροντας τον κόσμο της διανόησης και τον εγωκεντρισμό της κουλτούρας μας. Με καυστικό χιούμορ και ανατρεπτική διάθεση, αγγίζει θέματα μοναξιάς, υπαρξιακής αγωνίας, αλλά και της ανάγκης μας για σύνδεση. Οι Γιώργος Πυρπασόπουλος, Ελισάβετ Μουτάφη και Ηλίας Βαλάσης πρωταγωνιστούν σε ένα έργο που σαρκάζει, αυτοσαρκάζεται και υπόσχεται άφθονο γέλιο (Μικρό Παλλάς).

Girl's Night Out... στο θέατρο
Τέσσερις φίλες, μια γιορτή γενεθλίων και μια έκπληξη που θα φέρει τα πάνω- κάτω! Στον "Ξέρξη" της Μαρίας Δριμή στο Θέατρο Αλκμήνη, η Μίνα κάνει δώρο στις φίλες της έναν υπερσύγχρονο… δονητή, τον Ξέρξη, και μαζί του καταφθάνει ο απολαυστικός αντιπρόσωπος Αλκιβιάδης. Το πάρτι ξεκινά με ενθουσιασμό, αλλά τίποτα δεν πηγαίνει όπως το φαντάστηκαν, σ’ αυτήν την Anti-Valentine’s θεατρική πρόταση, ιδανική για γυναικοπαρέα.
Προπώληση εισιτηρίων: more.com
Περισσότερες πληροφορίες
Sexy laundry
Ένα ζευγάρι, ο Λάρι και η Άλις, προσπαθούν να σώσουν τη σχέση τους ύστερα από 25 χρόνια γάμου και τρία παιδιά, αντιμετωπίζοντας τους φόβους και τις ανασφάλειές τους και αναζητώντας νέους τρόπους για να την κρατήσουν ζωντανή, στην πρωτόπαιχτη ξεκαρδιστική, τρυφερή και βαθιά ανθρώπινη ιστορία της Καναδής συγγραφέα που αγγίζει τους θεατές όλων των ηλικιών. Στο δωμάτιο ενός πολυτελούς ξενοδοχείου με ένα εγχειρίδιο του σεξ για αρχάριους ανά χείρας και με οδηγό το χιούμορ και την ειλικρίνεια, προσπαθούν να βρουν τη χαμένη ερωτική επιθυμία και το πάθος που τους ένωσε, αποδεικνύοντας πως η δύναμη της αγάπης μπορεί να νικήσει τα πάντα.
Σκηνές από ένα γάμο
Ο Γιόχαν και η Μάριαν, ένας ψυχολόγος και μια δικηγόρος, έρχονται αντιμέτωποι με τα στάδια της παρακμής της συζυγικής τους σχέσης -τη φθορά, την πλήξη, την απιστία, τη σύγκρουση και τέλος τον αποχαιρετισμό- στο έργο-σημείο αναφοράς που γράφτηκε πριν από 50 χρόνια, αρχικά ως τηλεοπτική σειρά και έπειτα ως διάσημη κινηματογραφική ταινία. Κρατώντας την δομή και τους υπέροχα ειρωνικούς τίτλους των «σκηνών», η Έλ. Καρακούλη σκηνοθετεί το δημοφιλές έργο σε μια παράσταση για το υπαρξιακό πεδίο συνάντησης, αλλά και σύγκρουσης με τον άλλον. «Χρειάστηκαν δυόμισι μήνες για να γράψω αυτές τις σκηνές. Μου πήρε μια ολόκληρη ενήλικη ζωή για να τις ζήσω» έχει πει ο Μπέργκμαν για το έργο.
ΛΑΒ (Luv)
Τρεις ήρωες αναζητούν την εσωτερική τους ταυτότητα και την απόλυτη αγάπη σε ένα έργο που σατιρίζει την κλίκα της διανόησης και τον εγωκεντρισμό μας, ενώ αγγίζει και πιο ευαίσθητα θέματα μοναξιάς και υπαρξιακής αγωνίας. Κινούνται με ευκολία από την απελπισία στον ενθουσιασμό και από την αυτοκτονία στον φόνο, αποκαλύπτοντας την κωμική πλευρά που κρύβεται στο προσωπικό δράμα του καθενός μας.
Όνειρο στο κύμα / Έρως ήρως
Με τα δύο αυτά έργα ο Αλέξανδρος Παπαδιαμάντης, αποδίδει δύο από τις όψεις του Έρωτα, με δικά του βιώματα, από το δέος, τη μέθεξη, το πάθος, τη συντριβή, έως το μεγαλείο και τον ηρωισμό της ψυχής του. Στο πρώτο, μας μεταφέρει στα χρόνια της εφηβείας του σ’ ένα παραδείσιο τοπίο εικόνων, χρωμάτων και ήχων. Μια νύχτα αντικρίζει με δέος την νεαρή συνομήλική του Μοσχούλα, καθώς κολυμπώντας γυμνή μες τη θάλασσα, κινδυνεύει. Η ευχαρίστηση ότι της σώζει τη ζωή αποκτά πολύ μεγαλύτερη αξία από την ερωτική επιθυμία. Στο δεύτερο, που θα μπορούσε να ήταν η φυσική εξέλιξη του προηγούμενου, ο Έρωτας του Γιώργη για την αγαπημένη του γίνεται πάθος, όταν κινδυνεύει να την χάσει από έναν πολύ μεγαλύτερό του και ευκατάστατο άνδρα. Είναι μάλλον πιο εύκολο να κατανοήσουμε μιαν αλήθεια μέσα από ένα καλλιτεχνικό έργο, παρά μέσα από μια ενδελεχή ανάλυση, κι ο Παπαδιαμάντης μάς πείθει, λέγοντας απλά και ταπεινά πως κανένας έρωτας δεν μπορεί να ευτυχήσει, εάν δεν υπάρχει σεβασμός προς τον εαυτό μας και προς τον άλλο, αφού η πραγματική απόλαυση ως αγαθό δεν εξαρτάται από την ικανοποίηση, αλλά από την ψυχική και την ηθική μας πληρότητα.
Anna-X
Η συναρπαστική αληθινή ιστορία της Άννας Σορόκιν, της διαβόητης δήθεν πλούσιας κληρονόμου που εξαπάτησε την ελίτ της Νέας Υόρκης, πείθοντας μερικούς από τους πλουσιότερους ανθρώπους του κόσμου να χρηματοδοτήσουν τα όνειρά της αλλά και τον πανάκριβο τρόπο ζωής της. Η υπόθεση που σκανδάλισε πριν λίγα χρόνια την Αμερική, η οποία έγινε ευρέως γνωστή μέσα από τη σειρά του Netflix «Inventing Anna», ανεβαίνει για πρώτη φορά στην Ελλάδα μετά το Γουέστ Εντ του Λονδίνου. Στο πρωτότυπο έργο που διακρίνεται για το βιτριολικό χιούμορ και τον φρενήρη, παιχνιδιάρικο ρυθμό του, η Άννα γνωρίζει σε ένα λαμπερό πάρτι τον Άριελ, τον 32χρονο ιδρυτή μιας νέας εφαρμογής γνωριμιών που απευθύνεται σε λίγους και εκλεκτούς. Σε μια πόλη που δεν επιτρέπει την αποτυχία και απεχθάνεται την μετριότητα, η Άννα και ο Άριελ, οχυρωμένοι πίσω από τις λαμπερές ταυτότητες που έχουν επινοήσει και κατασκευάσει μέσα από τα social media, ζουν μία συναρπαστική ερωτική ιστορία, που μεταφέρεται στην ελληνική σκηνή με φόντο ένα εντυπωσιακό οπτικοακουστικό περιβάλλον.
Τριαντάφυλλο στο στήθος
Μπορεί να είναι ένα από εκείνα τα έργα του που δεν βλέπουμε συχνά επί σκηνής, πρόκειται όμως για μια ιστορία του μεγάλου Αμερικανού δραματουργού που μιλάει για τον έρωτα και μας υπενθυμίζει ότι η ζωή προχωράει κι εμείς οφείλουμε να την ακολουθήσουμε. Στο μοναδικό έργο του συγγραφέα με αισιόδοξο τέλος, η Σεραφίνα τολμά να διεκδικήσει την απελευθέρωσή της από μια κοινωνία διαποτισμένη από την πατριαρχία σε κάθε επίπεδο, το τι είναι αποδεκτό ως σκέψη, ως πράξη, ακόμα και ως επιθυμία. Έτσι, περνά πέρα και πάνω από την εποχή της και απαντά σ’ ένα αίτημα για το εδώ και το τώρα της κάθε γυναίκας και του κάθε ανθρώπου. Η παράσταση παρακολουθεί αυτές τις συγκρουσιακές καταστάσεις με τρυφερότητα και χιούμορ μέχρι και την τελική ρήξη.
Brokeback mountain
Η πρωτόπαικτη θεατρική διασκευή του διηγήματος της Άνι Πρου, που έγινε ευρέως γνωστό από την ομώνυμη ταινία, για την απαγορευμένη αγάπη ανάμεσα σε δύο καουμπόηδες που κράτησε μια ζωή. Οι εικοσάχρονοι Ένις ντελ Μαρ και Τζακ Τουίστ γνωρίζονται μέσα σε ένα γραφείο εύρεσης εργασίας, όταν πιάνουν εποχική δουλειά ως βοσκοί στα άγρια βουνά του Γουαϊόμινγκ. Μέσα στην απομόνωση του τοπίου, στα βοσκοτόπια και τις κορυφές όπου το καλοκαίρι δεν φτάνει ποτέ, τα δυο αγόρια αναπτύσσουν μια βαθιά και απροσδόκητη σύνδεση. Η παράσταση συλλαμβάνει την ωμή και οικεία ουσία της πρωτότυπης ιστορίας, μεταφέροντας ατόφιο το βίωμα των δύο ηρώων μέσα από το πρίσμα των κοινωνικών περιορισμών.
Το πήδημα
Η πρωτόπαικτη αντι-κωμωδία φωτογραφίζει την εποχή μας ακριβώς όπως είναι, γυμνή, ευάλωτη και απεγνωσμένη -πηδώντας από τον ωμό κυνισμό στην τρωτή αφέλεια, από τη βιαιότητα της αποξένωσης στην ελπίδα για σύνδεση-, με όχημα το βρετανικό χιούμορ και τους καυστικά τρυφερούς στίχους που υπογράφουν οι Σκιαδαρέσες. Έξι άνθρωποι σε ένα μπαρ. Πενήντα λίρες χρέος. Μία τουαλέτα γυναικών. Ένας αιχμάλωτος που πρέπει να δικαιώσει τους υπόλοιπους. Και είναι παραμονή Πρωτοχρονιάς. Πέντε κορίτσια σε ντελίριο ξεσπούν, ξεπερνούν κάθε όριό τους, εκρήγνυνται βίαια και αφιλτράριστα, επιδίδονται σε πράξεις που ούτε φαντάστηκαν ποτέ ότι θα κάνουν. Βγαίνουν εκτός εαυτού; Ή βρίσκουν τον εαυτό τους για πρώτη φορά;
Η Πύλη της Κόλασης
Το έργο έχει ως αφετηρία δύο θυελλώδεις ερωτικές ιστορίες, αυτή των καλλιτεχνών Καμίγ Κλοντέλ και Ογκίστ Ροντέν που συντάραξε το Παρίσι του 19ου αιώνα και εκείνη ενός άλλου παράνομου ζευγαριού του 13ου αιώνα, του Πάολο και της Φραντσέσκα, που τον ενέπνευσε να δημιουργήσει μερικά από τα πιο εμβληματικά γλυπτά του. Τέσσερις ερμηνευτές δημιουργούν έναν κόσμο για την αφύπνιση του ανθρώπινου πνεύματος, την προσπάθειά του να νικήσει τον χρόνο και την ασταμάτητη φόρα του να αναζητά τον έρωτα, σε μια παράσταση με έντονη εικαστικότητα.
αστΕΡΩΣκονη
Εσύ, πότε ερωτεύτηκες τελευταία φορά; H μοναδική παράσταση της χρονιάς που συνδυάζει την επιστήμη του σύμπαντος με τον έρωτα. Μια παράλληλη αφήγηση: από τη μια η ιστορία του σύμπαντος, από την άλλη ο έρωτας στην Ελλάδα ανά τα χρόνια. Συνταρακτικές ιστορίες έρωτα και πάθους. Αναβίωση φωνών που χάθηκαν στο παρελθόν. Η δημιουργία ενός αστέρα. Η έκρηξη όταν ένα ανθρώπινο σώμα ερωτεύεται. Μία παράσταση - παιχνίδι με τον χρόνο και τον έρωτα… μέσα στ’ αστέρια. Μετά το πρωτότυπο έργο βάιζα, που ενθουσίασε κοινό και κριτικούς, σημειώνοντας απανωτά sold out για δύο σεζόν, η Χριστίνα Ματθαίου γράφει και σκηνοθετεί την αστΕΡΩΣκονη με γνώμονα το τρίπτυχο που μόνο εκείνη γνωρίζει: να μας συγκινεί, να συνδέει το παρόν με το παρελθόν και το συλλογικό ασυνείδητο και να μας ψιθυρίζει μια ευχή για το μέλλον.
Θέλω να σου κρατάω το χέρι
Το τραγούδι των Μπιτλς «I want to hold your hand» ενέπνευσε ένα έργο με πρωταγωνιστές του δύο «παράνομους» εραστές οι οποίοι αναζητούν διέξοδο στα προβλήματα των γάμων τους, που επιστρέφει για πέμπτη χρονιά για να μιλήσει για τις σχέσεις μέσα από ένα εκρηκτικό τετ α τετ. To σκηνικό, ένα δωμάτιο σε ένα ξενοδοχείο ημιδιαμονής. Τα μόνα πρόσωπα, εκείνοι. Απέναντι αλλά και δίπλα. Μαζί αλλά και χωριστά. Μία γυναίκα και ένας άντρας που εμπλέκονται μαζί σε ένα συναισθηματικό και ψυχολογικό bras de fer. Είναι και οι δύο γονείς. Έχουν και οι δύο τα δίκια τους. Έχουν κάνει και οι δύο λάθη. Αυτό που ψάχνουν, όμως, τελικά, μέσα από τις συναντήσεις τους, είναι κάτι απλό: λίγη ουσιαστική συντροφικότητα.
Στο διπλανό δωμάτιο ή το έργο του δονητή
Ο Δρ. Γκίβινγκς ανακαλύπτει -με αγνές προθέσεις- μια πρωτοπόρα συσκευή που προσφέρει ανακούφιση στην «υστερία» των γυναικών και ενίοτε και των αντρών ασθενών του, στη «σοβαρή κωμωδία για τη σεξουαλικότητα, την αγάπη και τον ηλεκτρισμό!» που διαδραματίζεται στη Βικτωριανή Νέα Υόρκη, όπου βασιλεύει η συντήρηση και ο πουριτανισμός. Ευαίσθητος στην επιστήμη του, αλλά αναίσθητος στο ανθρώπινο δράμα που τον περιβάλλει, ο γιατρός είναι σε θέση να διεγείρει τους ασθενείς του, αποτυγχάνει όμως να το κάνει για τη γυναίκα του. Στο σπίτι του, όπου στεγάζεται και το ιατρείο του, η νέα και πανέξυπνη σύζυγός του Κάθριν, απασχολημένη με θέματα που αφορούν τη νεογέννητη κόρη τους, προσπαθεί να καταλάβει τι ακριβώς συμβαίνει στο «διπλανό δωμάτιο». Η συγγραφέας παίρνει τα ιστορικά γεγονότα και τα πλέκει, με χιούμορ, ευφυΐα και τρυφερότητα, δημιουργώντας μια ιστορία αγάπης και κατανόησης.
Forget me not
Μια συγκινητική ιστορία ενός ζευγαριού που «παίζει» με το χρόνο, απ’ το πρώτο τους βλέμμα μέχρι την τελευταία τους ανάσα, αναδεικνύοντας την προσπάθειά τους να παραμείνουν ενωμένοι, μάς δίνει την ευκαιρία να γνωρίσουμε τον πολυβραβευμένο συγγραφέα. Σε κάθε ανάμνηση οι χαρακτήρες είναι κάπου αλλού, σε διαφορετικό χρόνο, και συχνά κάποιοι άλλοι. Σαν δυο ατρόμητοι εξερευνητές ταξιδεύουν σε νέους κόσμους. Στο μέλλον και το παρελθόν τους. Στη γνωριμία, στη γέννηση του παιδιού τους, στα βαθιά τους γεράματα, στη λήθη του έρωτα τους.
Match
Μετά το «Αυτές που δεν προλάβατε» η Δανάη Λιοδάκη παρουσιάζει μια σκληρή κωμωδία για το τέλος του έρωτα. Το έργο αποτελεί ένα πολιτικό σχόλιο για τις ρομαντικές σχέσεις και το πώς επιβιώνουν σε έναν κόσμο που χαρακτηρίζεται από ατομικισμό, καταναλωτισμό και αβεβαιότητα. Παρακολουθούμε την ιστορία της Ελ, που αναζητά ένα ταίρι με τη βοήθεια των dating apps αλλά απογοητεύεται. Έτσι με δύο στενούς της φίλους αποφασίζουν να φτιάξουν το δικό τους dating app και να προσπαθήσουν να διασώσουν το ρομαντισμό στη σύγχρονη εποχή. Οι τρεις φίλοι μας καλούν: «Αντιστάσου μαζί μας στην απομάγευση της ζωής! Αντιστάσου μαζί μας στο τέλος του έρωτα!».
Ξέρξης
Τέσσερις γυναίκες συναντιούνται για ένα πάρτι γενεθλίων. Η εορτάζουσα τους έχει ετοιμάσει μία έκπληξη που δεν είναι άλλη από την επίδειξη ενός «έξυπνου» υπερσύγχρονου μοντέλου ενός δονητή. Οι ηρωίδες: η εορτάζουσα Μίνα είναι δικηγόρος. Της αρέσουν οι νεότεροι άντρες και τα ακριβά αυτοκίνητα· η Κλειώ είναι καθηγήτρια αγγλικών, έχει ανάπηρο σύζυγο και γιο που κάνει bodybuilding. Στον ελεύθερο χρόνο της παρακολουθεί μαθήματα δημιουργικής γραφής και πιστεύει ότι προσεχώς θα γίνει μεγάλη συγγραφέας· η Φαίη είναι δερματολόγος με ιατρείο στο Κολωνάκι. Την τραβάνε οι πολύ σκληροί και συνήθως παραβατικοί άντρες. Είναι τρεις φορές χήρα· η Μαίρη είναι μοδίστρα. Ράβει στο δικό της εργαστήριο και έχει αρκετή πελατεία. Είναι διαζευγμένη και έχει δύο κόρες στην εφηβεία. Η επίδειξη της συσκευής που θα τους κάνει ο αντιπρόσωπος της εταιρείας Αλκιβιάδης Γεμιστός, θα αναστατώσει αναπάντεχα τις ζωές τους.