Early bird προσφορά για το "ΥΠΕΡΒΑΡΟ, ασήμαντο: ΑΣΧΗΜΑΤΙΣΤΟ" της Κατερίνας Γιαννοπούλου

Με μια γλώσσα ωμή, όπου βασιλεύει η παραφωνία, το "ΥΠΕΡΒΑΡΟ, ασήμαντο: ΑΣΧΗΜΑΤΙΣΤΟ" του Βέρνερ Σβαμπ, που σκηνοθετεί η Κατερίνα Γιαννοπούλου, φωτίζει τις πιο δυσάρεστες πλευρές της κοινωνίας. Η προπώληση ξεκίνησε με early bird προσφορά στα εισιτήρια.

ΥΠΕΡΒΑΡΟ, ασήμαντο: ΑΣΧΗΜΑΤΙΣΤΟ 2024-25 Γρηγόρης Λιακόπουλος

Στο θέατρο Θησείον, Ένα Θέατρο Για Τις Τέχνες, μια ωρολογιακή βόμβα κοινωνικής έντασης ετοιμάζεται να εκραγεί από τις 24 Φεβρουαρίου. Το έργο "ΥΠΕΡΒΑΡΟ, ασήμαντο: ΑΣΧΗΜΑΤΙΣΤΟ" του Βέρνερ Σβαμπ με υπότιτλο "ένα ευρωπαϊκό δείπνο”, ανεβαίνει για πρώτη φορά στην Ελλάδα, σε σκηνοθεσία της Κατερίνας Γιαννοπούλου, μεταφέροντας στη σκηνή μια άβολη, αλλά αναγκαία αλήθεια: η βία δεν είναι κάτι που συμβαίνει ξαφνικά, δεν έρχεται από το πουθενά.

ΥΠΕΡΒΑΡΟ, ασήμαντο: ΑΣΧΗΜΑΤΙΣΤΟ 2024-25
Γρηγόρης Λιακόπουλος

Ο Σβαμπ, ένας από τους πιο ριζοσπαστικούς θεατρικούς συγγραφείς της Αυστρίας, στήνει ένα "ευρωπαϊκό δείπνο" όπου η λεπτότητα της αστικής ευγένειας έρχεται σε σύγκρουση με το περιθώριο, τη φτώχεια, την εγκατάλειψη. Σε έναν κόσμο όπου η κοινωνική απομόνωση γίνεται εκρηκτικό καύσιμο, το έργο αναρωτιέται: τι συμβαίνει όταν το περιθώριο αποφασίζει να μιλήσει, όχι με λέξεις, αλλά με κραυγές;

ΥΠΕΡΒΑΡΟ, ασήμαντο: ΑΣΧΗΜΑΤΙΣΤΟ 2024-25
Γρηγόρης Λιακόπουλος

Σε ένα ξεπεσμένο μπαρ βρίσκουν καταφύγιο διάφορες περιθωριακές προσωπικότητες. Ζαλισμένοι από το αλκοόλ, οι ήρωες του Σβαμπ φιλοσοφούν, εξομολογούνται, ερωτεύονται και τσακώνονται. Την κανονικότητα διαρρηγνύει όμως η έλευση ενός απρόσμενου επισκέπτη και αυτό που ακολουθεί είναι μια βίαιη και αιματηρή σύγκρουση δύο κόσμων, ένα κανιβαλιστικό όργιο ωμής βίας.

ΥΠΕΡΒΑΡΟ, ασήμαντο: ΑΣΧΗΜΑΤΙΣΤΟ 2024-25
Γρηγόρης Λιακόπουλος

 

Με μια γλώσσα ωμή, που διαλύει κάθε ίχνος εξευγενισμού, και μια δομή που θυμίζει συμφωνία από παραφωνίες, το "ΥΠΕΡΒΑΡΟ, ασήμαντο: ΑΣΧΗΜΑΤΙΣΤΟ" δεν προσπαθεί να χαϊδέψει αυτιά. Αντίθετα, ταράζει, ενοχλεί, ξεσκεπάζει τη σκοτεινή πλευρά της κοινωνικής τάξης. Στην παράσταση-πρόκληση, που μας φέρνει αντιμέτωπους με το πιο άγριο, απρόβλεπτο και ασχημάτιστο κομμάτι της ανθρώπινης φύσης παίζουν οι Δάφνη Δρακοπούλου, Γιώργος Κισσανδράκης, Έκτορας Λυγίζος, Γωγώ Παπαϊωάννου, Μιχάλης Πητίδης, Βασίλης Σαφός. Η μετάφραση, δραματουργία και βίντεο είναι του Γρηγόρη Λιακόπουλου, τα σκηνικά και τα κοστούμια της Νίκης Ψυχογιού και ο σχεδιασμός φωτισμών της Χριστίνας Θανάσουλα. Η προπώληση έχει ξεκινήσει και υπάρχει early bird μέχρι 10 Φεβρουαρίου, όλα τα εισιτήρια € 12.

ΥΠΕΡΒΑΡΟ, ασήμαντο: ΑΣΧΗΜΑΤΙΣΤΟ 2024-25
Γρηγόρης Λιακόπουλος

 

Προπώληση εισιτηρίων: more.com

 

Διαβάστε Επίσης

 

Περισσότερες πληροφορίες

ΥΠΕΡΒΑΡΟ, ασήμαντο: ΑΣΧΗΜΑΤΙΣΤΟ

  • Δράμα
  • Διάρκεια: 110 '

Σε ένα ξεπεσμένο μπαρ βρίσκουν καταφύγιο διάφορες περιθωριακές προσωπικότητες που φιλοσοφούν, εξομολογούνται, ερωτεύονται και τσακώνονται. Την κανονικότητα διαρρηγνύει η έλευση ενός απρόσμενου επισκέπτη που οδηγεί στην αιματηρή σύγκρουση δύο κόσμων, στο έργο που μιλά για τους μηχανισμούς που πυροδοτούν τη βία. Ο πρόωρα χαμένος Αυστριακός συγγραφέας συνέθεσε μια συμφωνία βγαλμένη από τα υπόγεια της σύγχρονης κοινωνίας, πρωτοπόρα τόσο για τη μοναδική της γλώσσα όσο και για τη δομή της, η οποία παίζεται για πρώτη φορά στην ελληνική σκηνή.

Διαβάστε ακόμα

Τελευταία άρθρα Θέατρο

Backstage στη θεατρική "Τελευταία Έξοδο – Ρίτα Χέιγουορθ" του Στίβεν Κινγκ

Συναντήσαμε τους σκηνοθέτες Ορέστη και Δημήτρη Σταυρόπουλο και τους πρωταγωνιστές της πρώτης ελληνικής θεατρικής μεταφοράς του "The Shawshank Redemption", Νίκο Ψαρρά και Δημήτρη Παπανικολάου, στο θέατρο Άνεσις.

ΓΡΑΦΕΙ: ΧΡΥΣΑ ΠΑΣΙΑΛΟΥΔΗ
11/10/2025

Για την Άννα Μαρία Παπαχαραλάμπους το γήρας είναι θέμα απόφασης

Στο "Πριν ανοίξουμε φτερά", η ζωή, η απώλεια και οι οικογενειακοί δεσμοί ζωντανεύουν στη σκηνή. Η Άννα Μαρία Παπαχαραλάμπους μιλά για τα δικά της φτερά, τη συνεργασία με Δημήτρη Καταλειφό και Γιάννη Μπέζο, την τηλεοπτική της παρουσία και για το συναίσθημα που θα… μαγείρευε, αν μπορούσε.

Σε αυτή την "Κουζίνα" ετοιμάζεται μια από τις hot παραστάσεις της σεζόν

Όλα περνούν από το στομάχι- και η ζωή δεν διαφέρει. Στην "Κουζίνα" του Άρνολντ Γουέσκερ, ο Γιώργος Κουτλής με πρωταγωνιστή τον Μιχάλη Σαράντη στήνει ένα εκρηκτικό, μουσικό θέατρο για τον άνθρωπο που βράζει μέσα στον σύγχρονο κόσμο.

Η "Κόμισσα της φάμπρικας" με τη Ματσούκα και τον Πυρπασόπουλο – Νέες εντυπωσιακές φωτογραφίες από την παράσταση

Η "Κόμισσα της φάμπρικας" έρχεται να βάλει τάξη, αναστάτωση και… έρωτα στο Embassy Theater με πρωταγωνιστές τους Δήμητρα Ματσούκα, Γιώργο Πυρπασόπουλο, Σάρα Γανωτή, Αντιγόνη Δρακουλάκη και οχτώ ακόμα ηθοποιούς, σε σκηνοθεσία Σταμάτη Φασουλή.

Ο Άρης Λάσκος για τη "Χαμένη άνοιξη": "Ας αναλάβουμε δράση. Να μην χαθεί άλλη Άνοιξη"

Πρωταγωνιστεί μαζί με έναν εξαιρετικό θίασο και διασκευάζει πρώτη φορά για το θέατρο τη το πολιτικό και υπαρξιακό μυθιστόρημα του Στρατή Τσίρκα "Χαμένη Άνοιξη". Μια συζήτηση με τον Άρη Λάσκο για την παράσταση στο θέατρο Πορεία.

"Genica: ο πίδακας του αίματος μου"-Ο έρωτας του Αρτό που γεννά θέατρο

Η Ιόλη Ανδρεάδη και ο Άρης Ασπρούλης, μέσα από μια δεκαετία έρευνας πάνω στον Αντονέν Αρτό παρουσιάζουν το νέο τους έργο "Genica: ο πίδακας του αίματος μου" με πρωταγωνιστές τους Gene Gillette, Γεράσιμο Γεννατά και Βανέσα Αδαμοπούλου.

Murmuration στο Ηρώδειο: είδαμε τα σώματα να γίνονται ποίηση

Πενήντα σώματα, ένα συγχρονισμός, αέρας γεμάτος κίνηση. Το Murmuration ταξίδεψε χτες το βράδυ το Ηρώδειο σ' έναν ονειρικό κόσμο ακρίβειας, φωτός και μαγείας.