Οι Χάρης Εμμανουήλ, Δημήτρης Πετρόπουλος, Άννα Παντζέλη νιώθουν "Καπούτ" στο θέατρο Αλκμήνη

Το έργο “Καπούτ” του Άλντο Νικολάι, έρχεται στο Θέατρο Αλκμήνη, σε μια παράσταση που υπόσχεται γέλιο, συγκίνηση και βαθύτερες σκέψεις για τη ζωή με πρωταγωνιστές τους Χάρη Εμμανουήλ, Δημήτρη Πετρόπουλο, Άννα Πατζέλη.

Καπούτ 2024-25 Κώστας  Μούντριχας

Η λέξη "Καπούτ", γερμανικής προέλευσης, σημαίνει "τέλος" και λειτουργεί στο έργο ως μια έννοια-κλειδί με πολλαπλές ερμηνείες. Ο Άλντο Νικολάι, με την ξεχωριστή του ικανότητα να συνδυάζει το βάθος με το χιούμορ, την επιλέγει για να συμβολίσει την κατάρρευση μιας κατάστασης, μιας σχέσης ή ενός τρόπου ζωής. Το "καπούτ" δεν είναι απλώς μια λέξη, αλλά μια μεταφορά για την κρίσιμη στιγμή που οι ήρωες καλούνται να επαναπροσδιορίσουν τον εαυτό τους.

Με τον χαρακτηριστικό σαρκασμό του, ο Νικολάι προσεγγίζει την υπαρξιακή θεματολογία με καυστικό χιούμορ, αναδεικνύοντας τα προβλήματα της τρίτης ηλικίας. Παρότι αποτελούν αναπόσπαστο κομμάτι της σύγχρονης πραγματικότητας, τα ζητήματα αυτά σπάνια φωτίζονται στη δραματουργία. Με διεισδυτική ματιά και λεπτότητα, το έργο αποκαλύπτει τον κόσμο των ηλικιωμένων-έναν κόσμο γεμάτο μελαγχολία, βίαια πάθη, ανεκπλήρωτες προσδοκίες, απογοητεύσεις και βαθιές ανασφάλειες, που ωστόσο κρύβει και στιγμές ανθρωπιάς και χιούμορ.

Καπούτ 2024-25
Κώστας  Μούντριχας

 

Η απίθανη αυτή κωμωδία για τα γηρατειά κάνει πρεμιέρα στις 13 Ιανουαρίου, στο Θέατρο Αλκμήνη, σε σκηνοθεσία του Γιάννη Διαμαντόπουλου. Στους πρωταγωνιστικούς ρόλους, οι Χάρης Εμμανουήλ, Δημήτρης Πετρόπουλος και Άννα Πατζέλη με την εμπειρία και το ταλέντο τους, υπόσχονται να χαρίσουν στο κοινό ερμηνείες γεμάτες ζωντάνια, συναίσθημα και γέλιο.

Διαβάστε Επίσης

Διαβάστε Επίσης

Περισσότερες πληροφορίες

Καπούτ

  • Κωμωδία
  • Διάρκεια: 85 '

Μέσα από το χιούμορ και τη συγκίνηση το ιταλικό έργο που παρουσιάζεται για πρώτη φορά στη χώρα μας φωτίζει τον κόσμο των ηλικιωμένων ανθρώπων, έναν κόσμο φαινομενικά απλό και ανέμελο, που όμως είναι γεμάτος μελαγχολία, βίαια πάθη, αδύνατες προσδοκίες, βαθιές απογοητεύσεις, φόβους και ανασφάλειες, εγείροντας παράλληλα προβληματισμούς για τον τρόπο που αντιμετωπίζονται πολλές φορές από την κοινωνία.

Αλκμήνη

Αλκμήνης 12

Διαβάστε ακόμα

Τελευταία άρθρα Θέατρο

Οι έξι ήρωες του διαδραστικού "Σποτ" του Ζήση Ρούμπου μάς συστήνονται

Όλα όσα χρειάζεται να ξέρεις για το "Σποτ" του Ζήση Ρούμπου, τη διαδραστική κωμωδία που κάνει πρεμιέρα στο θέατρο Γκλόρια (από 27/10), σε σκηνοθεσία της Σοφίας Πάσχου.

ΓΡΑΦΕΙ: ΧΡΥΣΑ ΠΑΣΙΑΛΟΥΔΗ
25/10/2025

Ο σκηνοθέτης Παντελής Δεντάκης και δύο έργα που διερευνούν την ανθρώπινη ψυχή

Ο Παντελής Δεντάκης μας μιλά για δύο διαφορετικούς, αλλά βαθιά ανθρώπινους κόσμους: το "5ο Βήμα" του David Ireland, που ερευνά εθισμούς και σχέσεις εξάρτησης, και το "Intra Muros" του Alexis Misalik, που αναζητά την ελευθερία πίσω από τους τοίχους της φυλακής.

Η "Πετριχώρα" του Χάρη Θώμου: Όταν ο θρύλος γίνεται βίωμα

Ο Χάρης Θώμου, δημιουργός της "Πετριχώρας", μας καλεί να δούμε το θέατρο ως γέφυρα- εκεί όπου συναντιούνται οι εποχές, οι άνθρωποι και οι πιο μύχιες όψεις του εαυτού μας. Μια παράσταση που γίνεται τελετουργία μνήμης και κάθαρσης.

"IRЯINA": Η ηρωίδα του Τσέχοφ αλλιώς, στο Τέχνης

Το Υπόγειο θα φιλοξενήσει το πρωτότυπο έργο με τις τρεις εκδοχές της Ιρίνας από τις "Τρεις αδερφές", σε σύλληψη-σκηνοθεσία Γιώτας Αργυροπούλου.

Τι είδαμε τελικά στο "Παρελθόν" του Ζιλιέν Γκοσλέν;

Μια συναρπαστική σκηνική σύνθεση ή ένα φλύαρο εγχείρημα; Είδαμε την εναρκτήρια παράσταση της σεζόν στη Στέγη Ωνάση και μεταφέρουμε τις εντυπώσεις μας.

Ο "Άνθρωπος του Θεού" δοκίμασε την πίστη μας

Παρακολουθήσαμε την παράσταση "Άνθρωπος του Θεού" του Ανδρέα Κεντζού, σε σκηνοθεσία Δημήτρη Γεωργαλά, που επιστρέφει για 2η χρονιά στο Θέατρο 104 για περιορισμένες παραστάσεις, και φέρνει επί σκηνής τη σύγκρουση πίστης, αμφιβολίας, λύτρωσης και εκδίκησης.

"Cleansed": Δείτε νέες φωτογραφίες και τρέιλερ για την πολυαναμενόμενη παράσταση του Δημήτρη Καραντζά

Το έργο-σταθμός της Σάρα Κέιν έρχεται με ένα δυνατό καστ στο Ίδρυμα "Μιχάλης Κακογιάννης" κι εμείς ρίχνουμε νέα ματιά στον κόσμο του.