
"Ένα όπλο γίνεται η "Φαύστα” και επιτίθεται στο μικροαστισμό, την πατριδοκαπηλία, την ξενομανία, τη μεγαλομανία, την κομπορρημοσύνη, την υποκρισία. Μιλάει για τα κούφια ιδεώδη, την προσποιητή ευγένεια, τις οικογενειακές συμβάσεις. Και αποκαλύπτει την ουσία της ζωής, μέσα από ήρωες που φαινομενικά την αποκηρύσσουν. Και όλο αυτό συμβαίνει μέσα σε μια αυθεντική λαϊκότητα, η οποία κάνει σμπαράλια την επίπλαστη πραγματικότητα που έχουμε χτίσει μέσα σε μια προσποιητή ευμάρεια και επιτηδευμένο καθωσπρεπισμό στην τακτοποιημένη υποτίθεται ζωή μας" δήλωσε στο "α" ο Τάσος Πυργιέρης, ο οποίος ανεβάζει μία από τις πιο εμβληματικές και αγαπημένες σατιρικές κωμωδίες του νεοελληνικού θεάτρου στο Υποσκήνιο Β΄ του Μεγάρου Μουσικής.

Η "Φαύστα" του Μποστ χαρακτηρίζεται από τη χρήση μιας ιδιαίτερης γλώσσας, που συνδυάζει λόγια και λαϊκά στοιχεία με έντονη σατιρική διάθεση, και ο σκηνοθέτης αναδεικνύει αυτή την ιδιαιτερότητα, δίνοντας έμφαση στη θεατρικότητα της γλώσσας και στη ρυθμικότητα των διαλόγων. Τον επώνυμο ρόλο ερμηνεύει η Τζίνη Παπαδοπούλου. Μαζί της, οι ηθοποιοί Βασίλης Αθανασόπουλος, Θαλασσινή Βοσταντζόγλου, Βασιλική Δέλλιου, Γιάννης Σιάμπαλιας, Πέτρος Σκαρμέας, Χρήστος Σταθούσης (από 21/11).
Περισσότερες πληροφορίες
Φαύστα
Διαχρονική σάτιρα που αποδομεί τις συμβάσεις της ελληνικής τραγωδίας, ενώ ταυτόχρονα σχολιάζει με έξυπνο τρόπο τις παθογένειες της σύγχρονης πραγματικότητας. Η Φαύστα και ο Γιάννης χάνουν το τετραετές κοριτσάκι τους, το Ριτσάκι, στη θάλασσα. Όμως, η αναζήτησή τους είναι μάταιη, αφού το έχει καταπιεί ένα «θαλάσσιον κήτος - ένα θαλάσσιον τέρας». Χρόνια μετά, το Ριτσάκι θα βρεθεί στην κοιλιά ενός ψαριού… που θα ψαρέψει ο πατέρας της! Μόνο που η χαρά της επιστροφής της «απωλεσθείς κόρης» δεν θα κρατήσει πολύ. Θα τη φάνε… οι γάτοι, επειδή μυρίζει ψαρίλα! Έτσι, το «πρωτοποριακό» queer ζεύγος Ιατρού, το οποίο ζητά το Ριτσάκι σε γάμο ‒με συνοικέσιο‒ για λογαριασμό του ομοιοπαθούς υιού τους, αναχωρεί άπραγο από την οικία της Φαύστας.