"Άλλες εποχές": Το αινιγματικό έργο του Πίντερ ανεβάζει το Θέατρο της Οδού Κυκλάδων

Στο Θέατρο της Οδού Κυκλάδων "Λευτέρης Βογιατζής" ανεβαίνει σε σκηνοθεσία Άρη Τρουπάκη το έργο του Χάρολντ Πίντερ (που είναι περισσότερο γνωστό ως "Παλιοί καιροί").

Άλλες εποχές © Kiki Papadopoulou

Το έργο "Άλλες εποχές" του Χάρολντ Πίντερ ("Old times", ευρύτερα γνωστό ως "Παλιοί καιροί" ) παρουσιάζεται από τις 10 Μαΐου στο Θέατρο της Οδού Κυκλάδων "Λευτέρης Βογιατζής" σε σκηνοθεσία Άρη Τρουπάκη. Η ιστορία του εντοπίζεται σε ένα απομονωμένο σπίτι δίπλα στη θάλασσα, όπου η Κέιτ (Ερατώ Πίσση) και Ντίλι (Δημήτρης Αλεξανδρής) έχουν επιλέξει να μένουν μακριά από την πραγματικότητα. Η εμφάνιση της Άννας (Δέσποινα Κούρτη), παλιάς φίλης της Κέιτ, μοιάζει εκ πρώτης σαν μια τυπική επίσκεψη.

Άλλες εποχές
© Kiki Papadopoulou

Όμως, σταδιακά η Άννα λειτουργεί ως καταλύτης στη σχέση του ζευγαριού, αποκαλύπτοντας πως και οι δύο αποκρύπτουν πράγματα για το παρελθόν τους, και κυρίως το ότι θυμούνται και αντιλαμβάνονται τις κοινές τους εμπειρίες εντελώς διαφορετικά. Ποια είναι η Άννα και ποιος ο ρόλος στη ζωή της Κέιτ; Ποια είναι η πραγματικότητα για το παρελθόν της Κέιτ και του Ντίλι;

Ο Χάρολντ Πίντερ, σε αυτό το δημοφιλές στη χώρα μας έργο του που ανεβαίνει τώρα σε μετάφραση Έλσας Ανδριανού, μιλάει για τη διαχείριση της μνήμης, για τους άλυτους λογαριασμούς μεταξύ των ζευγαριών και για το παρελθόν που μοιάζει όλο και πιο μακρινό, όσο ο άνθρωπος μεγαλώνει. Η επικαιρότητά του αποκαλύπτεται μέσα από τη μυστηριώδη του ατμόσφαιρα, αλλά και το χιούμορ. Όπως και σε όλα τα έργα του Πίντερ, βασικό στοιχείο δεν είναι η πλοκή. Αντιθέτως, οι "Άλλες εποχές" προσκαλούν τον θεατή να επικεντρώσει τη ματιά του στη σχέση μεταξύ ανθρώπων που αγαπιούνται και να τους παρατηρήσει.

Άλλες εποχές
© Kiki Papadopoulou

Όπως λέει ο σκηνοθέτης, Άρης Τρουπάκης: "Το έργο μιλάει για το μεταίχμιο των γενεών. Γι’ αυτή την αίσθηση ότι όλα σε προσπερνούν με ραγδαία ταχύτητα. Παρ’ όλα αυτά, δεν είναι μια ιστορία για το παρελθόν, αλλά για το απόλυτο παρόν, όπου ο Πίντερ αφήνει τον θεατή ελεύθερο να σκεφτεί, χωρίς να τον ταΐζει διαρκώς με πληροφορίες για την υπόθεση". 

Τα σκηνικά και τα κοστούμια της παράστασης σχεδιάστηκαν από τον Θοδωρή Χρυσικό και οι φωτισμοί από τον Δημήτρη Λογοθέτη.

Προπώληση μέσω more.com.

Διαβάστε Επίσης

Διαβάστε Επίσης

Διαβάστε ακόμα

Τελευταία άρθρα Θέατρο

Ο Μάνος Θηραίος για τις "Λέξεις των άλλων" που μπορεί να είναι παρηγοριά ή όπλο θανάσιμο

Μια συζήτηση με αφορμή το θεατρικό μπρα ντε φερ που παίζεται στο Άβατον για δεύτερη χρονιά και μάς φέρνει αντιμέτωπους με ερωτήματα που δεν έχουν εύκολες απαντήσεις καθώς οι ήρωες του αποζητούν λύτρωση.

ΓΡΑΦΕΙ: ΧΡΥΣΑ ΠΑΣΙΑΛΟΥΔΗ
05/09/2025

Η παράσταση των συνεχόμενων sold out επιστρέφει για 10η χρονιά στο Studio Μαυρομιχάλη

Μια ασφυκτικά καφκική ανάκριση λαμβάνει χώρα από τις 10 Οκτωβρίου 2025.

Επέτειος για τον Γιάννη Καλαβριανό με δύο παραστάσεις στο ιστορικό Αμφι-θέατρο

"Γιοι και κόρες, μια παράσταση για την αναζήτηση της ευτυχίας" και "Η Πύλη της Κόλασης": Με δύο θεατρικές παραστάσεις κάτω από την ίδια στέγη γιορτάζει ο πολυγραφότατος δημιουργός και σκηνοθέτης τη νέα σεζόν 2025-26 τα 20 χρόνια της Εταιρείας Θεάτρου Sforaris.

Πρώτο trailer για το "Άρωμα γυναίκας" με τον Άκη Σακελλαρίου

Το διάσημο οσκαρικό έργο "Scent of a woman", που έγινε ευρέως γνωστό από τον κινηματογράφο, σκηνοθετεί φέτος για πρώτη φορά στην ελληνική σκηνή ο Κωνσταντίνος Ασπιώτης.

Η Μελία Κράιλινγκ από το "Emily in Paris" στους "Ερωτευμένους" του Bios

Η σκηνοθέτις και συγγραφέας Έλενα Πέγκα σκηνοθετεί μια παράσταση που αποκαλύπτει με σκληρότητα, αλλά και ποιητική ένταση την κόλαση του έρωτα και τη βαριά κληρονομιά μίας οικογένειας.

Εξτρά μέρα για το "Τέλος του παιχνιδιού" με τους Μάκη Παπαδημητρίου-Γιώργο Χρυσοστόμου

Λόγω ζήτησης, προστέθηκε επιπλέον ημέρα παραστάσεων για το έργο του Μπέκετ που έρχεται στο θέατρο Ιλίσια.

Οιδίποδας Τύραννος

Η Σοφία Αντωνίου σκηνοθετεί τη γνωστή τραγωδία του Σοφοκλή, αναθέτοντας την ερμηνεία της στον -εξαιρετικό- Χάρη Χαραλάμπους-Καζέπη και καταλήγει σε ένα πυκνό, επιδραστικό θέαμα που επαναπροσδιορίζει τη σχέση του θεατή με το παραστασιακό γεγονός. | Powered by Uber