Παράταση για τον "Αίαντα" με τον Μιχάλη Σαράντη

Ο μονόλογος σε σκηνοθεσία του Γιώργου Νανούρη που μεταφέρει την ομώνυμη τραγωδία του Σοφοκλή σε κλειστό χώρο, επενδεδυμένη με το ζωγραφικό σύμπαν του Απόστολου Χαντζαρά, συνεχίζεται με επιτυχία στο Αλκυονίς.

Αίας

Το κοινό έχει αγκαλιάσει τον "Αίαντα” σε σκηνοθεσία του Γιώργου Νανούρη, που μεταφέρει την ομώνυμη τραγωδία του Σοφοκλή σε κλειστό χώρο με τον Μιχάλη Σαράντη να ερμηνεύει εξαιρετικά τους εννιά ρόλους του έργου στη σκηνή του θεάτρου Αλκυονίς. Ο ηθοποιός -ένας από τους ικανότερους της σύγχρονης γενιάς- συνομιλεί με το ζωγραφικό σύμπαν του Απόστολου Χαντζαρά, καθώς υποδύεται πρωτίστως τον μεγαλύτερο πολεμιστή του στρατοπέδου των Ελλήνων, ο οποίος δικαιούται τα όπλα του Αχιλλέα μετά το θάνατο του. Όταν αυτά καταλήγουν με δολοπλοκία στα χέρια του Οδυσσέα, αποφασίζει να εκδικηθεί. Γίνεται, όμως, έρμαιο της θεάς Αθηνάς και περίγελος του στρατεύματος των Αργείων και αυτό τον οδηγεί στην απόγνωση και την αυτοκτονία. 

Αίας

Τη μετάφραση έχει κάνει ο ποιητής Νίκος A. Παναγιωτόπουλος. Ο Γιώργος Νανούρης υπογράφει επίσης την επιμέλεια του σκηνικού και τους φωτισμούς, ενώ έχει διασκευάσει και προσαρμόσει το πρωτότυπο κείμενο του Σοφοκλή από κοινού με τον Μιχάλη Σαράντη. 

"Αν ο στόχος του Γιώργου Νανούρη ήταν να καταλάβει σε ένα πρώτο επίπεδο ο θεατής την ιστορία του προδομένου Αίαντα από τους Αχαιούς συμπολεμιστές του, και ταυτόχρονα να αναδειχθεί η ψυχική ένταση του σπουδαίου αυτού μαχητή, το κατάφερε με εξαιρετικό τρόπο", διαβάζουμε στην κριτική του "α” για την παράσταση παρακάτω.

Διαβάστε Επίσης

Προπώληση μέσω viva.gr

Διαβάστε Επίσης

Περισσότερες πληροφορίες

Αίας

  • Μονόλογος
  • Διάρκεια: 80 '

Ο Μιχάλης Σαράντης ερμηνεύει και τους εννιά ρόλους της τραγωδίας που έγραψε ο Σοφοκλής, συνομιλώντας την ίδια στιγμή με το ζωγραφικό σύμπαν του Απόστολου Χαντζαρά σε μια πρωτότυπη παράσταση, μια εξωστρεφή σκηνική συνάντηση λόγου, κινήσεων και αισθήσεων. Κεντρικό πρόσωπο του έργο είναι ο Αίας, ο μεγαλύτερος πολεμιστής στο στρατόπεδο των Ελλήνων, ο οποίος δικαιούται τα όπλα του Αχιλλέα μετά τον θάνατό του. Όταν αυτά, όμως, με δολοπλοκία καταλήγουν στον Οδυσσέα, αποφασίζει να πάρει εκδίκηση. Ωστόσο, τελικά καταλήγει έρμαιο της θεάς Αθηνάς και όντας πια περίγελος του στρατεύματος των Αργείων, νιώθοντας πλήρως ατιμασμένος και απεγνωσμένος, δίνει τέλος στη ζωή του.

Αλκυονίς

Ιουλιανού 42-46

Διαβάστε ακόμα

Τελευταία άρθρα Θέατρο

"Το μπουφάν της Χάρλεϊ ή πάλι καλά": Last call για την παράσταση με τη Μαριάννα Τουμασάτου

Το έργο του Βασίλη Κατσικονούρη σε σκηνοθεσία Αλέξανδρου Σταύρου, που έχει ως ηρωίδα μια μάνα που μιλά στον εύζωνα γιο της, μετρά τις τελευταίες του παραστάσεις στο Coronet.

ΓΡΑΦΕΙ: ATHINORAMA TEAM
16/04/2024

"Μήδειας μπούρκα": Το Θεσσαλικό Θέατρο στην Αθήνα με τη βραβευμένη παράσταση για την ηρωίδα - σύμβολο

Η θεατρική παράσταση που ταξίδεψε μέχρι τη Νέα Υόρκη και βραβεύτηκε, σε κείμενο του Ανδρέα Φλουράκη, σκηνοθεσία της Κυριακής Σπανού και τη Μαρσέλα Λένα στον επώνυμο ρόλο, έρχεται το Μάιο για λίγες παραστάσεις στο Θέατρο Εν Αθήναις.

"#Free Prometheus": Όταν ο Αισχύλος συνάντησε τους Fem tettix

Μία κωμωδία παραλόγου που δανείζεται στοιχεία από τον "Προμηθέα Δεσμώτη" είναι το τρίτο πρωτότυπο έργο της ανατρεπτικής ομάδας το οποίο παρουσιάζεται στο studio Μαυρομιχάλη.

Έξι θεατρικές παραστάσεις του Εθνικού Θεάτρου κατεβάζουν αυλαία

Ο πρώτος θεατρικός οργανισμός της χώρας αποχαιρετά το "Goodbye, Lindita" και πέντε ακόμη παραγωγές του που φτάνουν στο τέλος του φετινού τους κύκλου.

"Ιnk": Η παράσταση του Δημήτρη Παπαϊωάννου επιστρέφει!

Ύστερα από ένα χρόνο παγκόσμιας περιοδείας, η τελευταία δουλειά του Δημήτρη Παπαϊωάννου ξανά στο Μέγαρο Μουσικής.

"Τι θα πει η μάνα σου όταν δει το πτώμα σου": Το νέο έργο της σχολής του Πορεία είναι εδώ

Στο πλαίσιο του Φεστιβάλ "Νέο αίμα" παρουσιάζεται για λίγες παραστάσεις το έργο της Αργυρώς Βώβου το οποίο προέκυψε από τη Σχολή Πυροδότησης Θεατρικής Γραφής του Πορεία.

Η Πανελλήνια Ένωση Θεάτρου καταγγέλλει τη διοίκηση του ΣΕΗ για παραπλάνηση των Ελλήνων ηθοποιών

Με επιστολή της η ΠΕΘ κάνει λόγο για παραπλάνηση των εργαζομένων ηθοποιών σχετικά με το μέλλον του εργασιακού τους καθεστώτος.