Έντεκα κωμωδίες που αντέχουν στο χρόνο

Γλυκές, πικρές ή γλυκόπικρες...Οι κωμωδίες είναι πάντα ένας δρόμος προς την ψυχαγωγία. Αυτές είναι οι ελληνικές και ξένες κωμωδίες που παίζονται αυτή τη στιγμή, αντέχουν στο χρόνο και υπόσχονται να σας ανταμείψουν με λίγες ώρες γέλιου.

Άντρες με τα όλα τους

"Άντρες με τα όλα τους"

Η ιστορία που εμπνεύστηκαν οι Stephen Sinclair και Anthony McCarten και την αποτύπωσαν στο "Lady’s Night", το 1987, παραμένει διαχρονική γιατί απλούστατα τα προβλήματα ανεργίας και η οικονομική κρίση συνεχίζουν να μας βασανίζουν. Η έμπειρη και ταλαντούχα Θέμιδα Μαρσέλλου μετάφερε στη δράση στο σήμερα κι έτσι οι Αντώνης Λουδάρος, Σωτήρης Καλυβάτσης, Γιώργος Γαλίτης, Ησαΐας Ματιάμπα, Θανάσης Πατριαρχέας και Ντάνιελ Νούρκα ενσαρκώνουν στη σκηνή μια ομάδα ανδρών που  αντιμετωπίζει τα οικονομικά αδιέξοδα κάνοντας... στριπτίζ. Με τα χρήματα που θα κερδίσουν γεννιέται η ελπίδα να σώσουν την προσωπική αξιοπρέπεια και την οικογενειακή ζωή τους. Στην παράσταση παίζουν και γυναίκες ηθοποιοί οι: Ελένη Καρακάση, Παρθένα Χοροζίδου, Ιζαμπέλλα Φούλοπ, Κατερίνα Στικούδη, ενώ σε διπλή διανομή εμφανίζονται οι μικρές Ζώη Πετράκη και Ζέτα Μαστροδούκα (Βέμπο).

Ο κουρέας της Σεβίλλης

"Ο κουρέας της Σεβίλλης"

Σε μια παράσταση με άρωμα εποχής παρουσιάζεται η γαλλική κωμωδία του Πιερ-Ωγκυστέν Καρόν ντε Μπωμαρσαί, που αντέχει στο χρόνο από το 1775. Η δαιμόνια κωμωδία σατιρίζει τα ήθη, τις συμπεριφορές, τις ερωτικές περιπέτειες της αριστοκρατικής και αστικής τάξης του 18ου αιώνα μέσα από την ιστορία ενός υπηρέτη, του Φίγκαρο, ο οποίος βοηθά με τεχνάσματα το νεαρό γοητευτικό κόμη Αλμαβίβα να κατακτήσει την ποθητή του Ροζίνα, την οποία διεκδικεί ωστόσο και ο "κηδεμόνας" της, ο Μπάρτολο. Με τους Βασίλη Χαραλαμπόπουλο και Θέμη Μουρατίδη σε πρωταγωνιστικούς ρόλους η παράσταση που σκηνοθέτησε η Σοφία Σπυράτου δυναμιτίζεται από τη μουσική. H μουσική της παράστασης, από τα θέματα του Ροσίνι έως τις πρωτότυπες μελωδίες του Μιλτιάδη Παπαστάμου τονίζουν το μουσικό χαρακτήρα του έργου. Παίζουν ακόμα οι: Δημήτρης Ντάσκας, Ρένος Ρώτας, Νεφέλη Κουλούρη, Μάριος Πετκίδης, Γιάννης Ζαράγκαλης (Ακροπόλ).

Ο μισάνθρωπος
Πάτροκλος Σκαφιδάς

"Μισάνθρωπος"

 Η πικρή αλήθεια που διατύπωσε, το 1666, ο Μολιέρος στο έργο του δυστυχώς ισχύει και σήμερα: η ειλικρίνεια, η απλότητα και η ανιδιοτέλεια φαντάζουν κωμικές και αξιοκαταφρόνητες σ' έναν κόσμο που ενθαρρύνει την υποκρισία και το εύκολο κέρδος. Υπάρχει μια φράση στο έργο που μοιάζει να είναι το απόλυτο αίτημα στις μέρες μας: "Αχ Κυρία μου σήμερα τον καθ ένα επαινούν. Και η εποχή μας τους πάντες και τα πάντα μπερδεύει. Όλοι μοιάζουν να αξίζουν το ίδιο. Πρωτοσέλιδο γίνεται το πιο άθλιο γουρούνι". Δυο διαφορετικοί θίασοι παίζουν αυτήν την περίοδο την κλασική γλυκόπικρη κωμωδία. Με τους Οδυσσέα Παπασπηλιόπουλο, Ευγενία Σαμαρά, Στέλιο Ιακωβίδη, Αθηνά Μουστάκα, Θάνο Μπίρκο, Φωτεινή Αθερίδου και Αυγουστίνο Κούμουλο χτίσει ο Γιάννης Κακλέας την μολιερική πινακοθήκη χαρακτήρων (Εμπορικόν) και η σκηνοθέτρια Μαρία Μαγκανάρη κάνε το ίδιο με πρωταγωνιστές τους Βαγγέλη Αμπατζή, Μαρία Γεωργιάδου, Πάολα Καλλιγά, Σύρμω Κεκέ, Γιάννη Κλίνη, Κώστα Κορωναίο, Κώστα Κουτσολέλο (Θησείον).

Ο μπακαλόγατος ή της κακομοίρας
Γιώργος Καλφαμανώλης©

"Ο μπακαλόγατος ή της κακομοίρας"

Όταν ο Ντίνος Κατσουρίδης κινηματογραφούσε το 1963 το "Της Κακομοίρας", βασισμένος στο θεατρικό έργο των αδελφών Γιαννακόπουλου, με πρωταγωνιστές τον Κώστα Χατζηχρήστο, τον Νίκο Ρίζο, τη Μαρίκα Νέζερ και τον Κώστα Δούκα, δεν φανταζόταν ότι 59 χρόνια μετά οι ατάκες της ταινίας του θα αποτελούσαν –ακόμη– σημείο αναφοράς. Ο Γιάννης Ζουγανέλης τα δίνει όλα στην θεατρική εκδοχή του έργου ερμηνεύοντας το ρόλο του μπερμπάντη και παμπόνηρου Ζήκου. Η σκηνοθεσία είναι του Γιώργου Βάλαρη και τους υπόλοιπους ρόλους ερμηνεύουν οι Θανάσης Βισκαδουράκης, Ευτυχία Φαναριώτη, Κατερίνα Τσάβαλου, Ασπασία Κοκόση, Αιμίλιος Ράφτης, ο Σταμάτης Τζελέπης και ο Πέτρος Ξεκούκης. Στο ρόλο του Παντελή ο Γιώργος Αρμένης (Πειραιώς 131).
 

Μπαμπάδες με ρούμι
Γιώργος Καλφαμανώλης

"Μπαμπάδες με ρούμι"

Έχουν μεσολαβήσει πολλά από το 1996, αλλά η αιχμηρή σάτιρα των Θανάση Παπαθανασίου-Μιχάλη Ρέππα που διακωμωδεί την ελληνική κοινωνία μας αφορά ακόμα. Μία κοινωνία που ακόμη και σήμερα συνεχίζει να είναι δυστυχώς "πιο μικρή" στη συμπεριφορά της, άπληστη, ρατσιστική, προσβλητική σε όλες τις εκδηλώσεις της. Μικροαστοί, ρατσιστές με τους μετανάστες, οι δυο νύφες του γέρου και ένας από τους δυο γιους του, σχεδιάζουν να δηλητηριάσουν με "μπαμπάδες" την Βουλγάρα μετανάστρια που περιποιείται τον πατέρα τους, όταν ανακαλύπτουν ότι την παντρεύτηκε και αυτή θα κληρονομήσει το μισό σπίτι και λεφτά από το ΛΟΤΤΟ. Η πλεκτάνη τους θα γίνει τιμωρός τους... Το έργο φαρσικής δομής παίζεται με πρωταγωνιστές τους Βίκυ Σταυροπούλου, Χρήστο Χατζηπαναγιώτη, Κώστα Κόκλα,  Μαρία Λεκάκη, Σοφία Βογιατζάκη και Τζόυς Ευείδη σε σκηνοθεσία των συγγραφέων (Αλίκη).



Ντον Ζουάν
Σταύρος Χαμπάκης©

 

"Ντον Ζουάν"

Το έργο του Μολιέρου διατρέχει την ευρωπαϊκή δραματουργία από τον 17ο αιώνα έως τις μέρες μας και ο ήρωας του έγινε γρήγορα μύθος με την απίστευτη γοητεία και την ικανότητα του ξελογιάσματος. Ο σκηνοθέτης και εικαστικός Αλέξανδρος Διαμαντής, στην παράσταση που επαναλαμβάνει, έβαλε τον κλασικό ήρωα να αναμετρηθεί με την εποχή μας, τον "διάβασε" ως την ενσάρκωση του ερωτήματος "ποιος είμαι;". Αξιοποιώντας την ιστορική μετάφραση του Παντελή Πρεβελάκη και με πρωταγωνιστές τρεις ηθοποιούς γεμάτους ενέργεια, τη Μάνια Παπαδημητρίου (Σγκαναρέλ, Πιερρό, Ματουρίν, Ντον Αλόνσο), τον Όμηρο Πουλάκη (Ντον Ζουάν) και τη Δανάη Παπουτσή (Ντόνια Ελβίρα, Γκουσμάνος, Σαρλότ, Λαραμέ, Ζητιάνος, Ντον Κάρλος, Ντιμάνς, Φάντασμα), που εκτελούν έναν μικρό άθλο, αφού μοιράζονται όλους τους ρόλους του έργου, έστησε επεισόδια κωμικά, δραματικά, γήινα και μεταφυσικά, τα οποία φέρνουν τον Ντον Ζουάν αντιμέτωπο με όλες τις όψεις της ζωής (Σημείο). 

Όλο σπίτι, κρεβάτι κι εκκλησία
Χριστίνα Φυλακτοπούλου©

"Όλο σπίτι, κρεβάτι κι εκκλησία"

Το έργο των Φράνκα Ράμε και Ντάριο Φο ανέβηκε για πρώτη φορά το φθινόπωρο του 1977 και πραγματεύεται την κατάσταση της γυναίκας και τη θέση της, όχι μόνο στις σύγχρονες αλλά και στις μελλοντικές κοινωνίες, θίγοντας ζητήματα κοινωνικής, πολιτικής και οικογενειακής καταπίεσης και απόγνωσης. Όπως σημειώνει ο Εμμανουήλ Γ. Μαύρος που ανεβάζει την πικρή κωμωδία για τρίτη χρονιά είναι "ένα έργο που αποδεικνύεται προφητικό και παραμένει τραγικά επίκαιρο 46 χρόνια μετά το πρώτο του ανέβασμα. Κάθε μέρα γινόμαστε μάρτυρες μιας παγκόσμιας πανδημίας που χάνεται στα βάθη της ιστορίας και δεν αντιμετωπίστηκε ποτέ παρά το ότι άφησε και εξακολουθεί να αφήνει στο πέρασμά της χιλιάδες θύματα. Γυναικοκτονίες, βιασμοί, σεξουαλική παρενόχληση στον εργασιακό χώρο, ψυχολογική και σωματική βία". Παίζουν: Ήρα Δαμίγου, Δάφνη Μαρκάκη, Στυλιανή Κλείδωνα (Θέατρο Δρόμος)

Σεσουάρ για δολοφόνους
Γιώργος Καλφαμανώλης©

"Σεσουάρ για δολοφόνους"

Στην αστυνομική κωμωδία των Μέριλιν Αμπραμς και Μπρους Τζόρνταν σ' ένα κομμωτήριο συναντώνται ετερόκλητα πρόσωπα, όλοι τους ύποπτοι για φόνο. Ποιος είναι όμως ο αληθινός δολοφόνος; Η πανέξυπνη κωμωδία που έκανε πρεμιέρα -για πρώτη φορά στην Ελλάδα- τον περασμένο αιώνα (1999!) και συνέχισε για 13 συνεχόμενα χρόνια μέχρι το 2012, συνεχίζει ακάθεκτο την παράδοση σε σκηνοθεσία είναι του Νικορέστη Χανιωτάκη και σε διασκευή του Θοδωρή Πετρόπουλος. Όπως και πέρσι, έτσι και φέτος η παράσταση είναι φουλ "διαδραστική" και μοιράζει το "παιχνίδι" σε όλους! Μιλάει πολύ με το κοινό της, ανταλλάσσει κουβέντες, ερωτήσεις και απορίες για τους υπόπτους. Παίζουν: Ιωάννης Απέργης, Δημήτρης Μακαλιάς, Κωνσταντίνα Μιχαήλ, Αρετή Πασχάλη, Ζήσης Ρούμπος, Χάρης Χιώτης (Λαμπέτη).



Σπασμένη στάμνα
Ελίνα Γιουνανλή©

"Σπασμένη στάμνα"

Το έργο του 1806 συν σκηνοθετούν ο Ακύλλας Καραζήσης και ο Νίκος Χατζόπουλος.  Είναι μία από τις κλασικότερες κωμωδίες του παγκόσμιου ρεπερτορίου του Χάινριχ Φον Κλάιστ και η ιστορία του έργου περιστρέφεται γύρω από τον Αδάμ, έναν δικαστή που καλείται να διαλευκάνει ποιος έσπασε μια ιστορική στάμνα στο υπνοδωμάτιο της Εύας, ενώ ο ίδιος είναι ο βασικός ύποπτος. Η μητέρα της Εύας μηνύει τον αρραβωνιαστικό της και η υπόθεση περιπλέκεται ακόμα περισσότερο, καθώς η δίκη λαμβάνει χώρα παρουσία του συμβούλου δικαιοσύνης Βάλτερ, ο οποίος έχει έρθει για να επιθεωρήσει τις δικαστικές αρχές. Παίζουν: Νίκος Χατζόπουλος, Γιώργος Συμεωνίδης,  Αλεξάνδρα Όσπιτση, Μαριαλένα Ηλία, Μελίνα Πολυζώνη, Ακύλλας Καραζήσης, Μάρθα Φριντζήλα, Γιώργος Γιαννακάκος, Θάνος Τοκάκης, Κίττυ Παϊταζόγλου, Παναγιώτης Παναγόπουλος (Εθνικό Θέατρο).

Τι είδε ο μπάτλερ

"Τι είδε ο μπάτλερ"

Γέννημα θρέμμα της δεκαετίας του '60 είναι η κωμωδία του Τζο Όρτον. Ο Βρετανός συγγραφέας κατέγραψε τις δονήσεις της εποχής του, στιγματίζοντας καίρια την αστική τάξη και την αχαλίνωτη ελευθεριότητά της μέσα από μια απλούστατη φαρσική πλοκή που διαθέτει. Στην παράσταση " ο πανικός είναι διάχυτος, καθώς η λονδρέζικη κοινωνία αποσυντίθεται μαζί με τους υποκριτικούς αναλυτές της με πρωταγωνιστές τους Κώστα Αποστολάκη, Γιώργο Πούλη, Μαρία Φιλίππου, Αντώνη Καλομοιράκη, Μελίνα Σπετσιέρη και Σπύρο Κυριάκο. Την σκηνοθεσία υπογράφει ο Αντώνης Λουδάρος (Άλμα).

Ο τυχαίος θάνατος ενός αναρχικού

"Ο τυχαίος θάνατος ενός αναρχικού"

Ο αιρετικός συγγραφέας, ηθοποιός και σκηνοθέτης Ντάριο Φο σφράγισε το ιταλικό θέατρο από τη δεκαετία του 1960 και δεν σταμάτησε να τα βάζει με το σύστημα, φτιάχνοντας κόσμους γεμάτους απρόοπτα, ήρωες που αγγίζουν τα όρια του παραλόγου και βάζουν φωτιά στη σκηνή σαν θεατρικός δυναμίτης. Η καταγγελτική σάτιρα του "Ο τυχαίος θάνατος ενός αναρχικού" μιλά για την αυθαιρεσία της εξουσίας το 1970 και ο Γιάννης Κακλέας, σκηνοθέτης με αίσθηση του χιούμορ και του σκηνικού ρυθμού απογείωσε το έργο στην παράσταση που το κοινό του Αθηνοράματος επέλεξε ως καλύτερη στα Θεατρικά Βραβεία Κοινού 2022 από το Αθηνόραμα, ενώ ο ίδιος έλαβε το 1ο βραβείο σκηνοθεσία και ο πρωταγωνιστής Πάνος Βλάχος έλαβε το 2ο βραβείο ανδρικής ερμηνείας. Στην παράσταση παίζουν ακόμα οι Φοίβος Ριμένας, Ιφιγένεια Αστεριάδη, Κωνσταντίνος Μαγκλάρας, Στέλιος Πέτσος, Παναγιώτης Κατσώλης (Γκλόρια).

Περισσότερες πληροφορίες

Ο κουρέας της Σεβίλλης

  • Κωμωδία
  • Διάρκεια: 120 '

Η Σ. Σπυράτου στήνει μία παράσταση κωμική που περιγράφει την προσπάθεια του κόμη Αλμαβίβα να κερδίσει με τη βοήθεια του Φίγκαρο τη νεαρή Ροζίνα από τα νύχια του γερο-Μπαρτόλο.

Ο τυχαίος θάνατος ενός αναρχικού

  • Κωμωδία
  • Διάρκεια: 100 '

Η πολιτική φάρσα του ’70 που καταγγέλλει την ανοησία και την αυθαιρεσία της εξουσίας έρχεται στο σήμερα μέσα από τη μορφή ενός αρχετυπικού γελωτοποιού, σε μια φρενήρη παράσταση με ζωντανή μουσική και τραγούδι.

Ντον Ζουάν

  • Κωμωδία
  • Διάρκεια: 100 '

Ο Ντον Ζουάν χωρίς ίχνος μεταμέλειας προκαλεί τον έρωτα των γυναικών, την οργή των αντρών, ενώ παράλληλα σκανδαλίζει με τις απόψεις του περί θείου και κοσμικής νομοτέλειας.

Μπαμπάδες με ρούμι

  • Κωμωδία
  • Διάρκεια: 120 '

Στην αιχμηρή σάτιρα που διακωμωδεί την ελληνική κοινωνία, πέντε πρόσωπα ετοιμάζουν ένα «γλυκό» σχέδιο αλληλοεξόντωσης για μια κληρονομιά.

Ο μισάνθρωπος

  • Κωμωδία
  • Διάρκεια: 90 '

Η σκληρή σάτιρα του συγγραφέα για την υποκρισία μέσα από μια παράσταση που αναδεικνύει τα διαχρονικά στοιχεία του έργου, με ένα σχολιαστή που δυναμιτίζει κάθε προσπάθεια σοβαροφάνειας των ηρώων.

Ο μισάνθρωπος

  • Κωμωδία
  • Διάρκεια: 90 '

Ο Αλσέστ ασφυκτιά μέσα στην υποκρισία, τον ανταγωνισμό, την κεκαλυμμένη εχθρότητα και την επιτήδευση που επικρατούν στην εποχή του σε μια παράσταση που τοποθετείται χρονικά στις δεκαετίες του '80 και του '90.

Τι είδε ο μπάτλερ

  • Κωμωδία
  • Διάρκεια: 100 '

Βρετανική κωμωδία και σάτιρα της υποκρισίας της αστικής τάξης συνάμα με φόντο μια ψυχιατρική κλινική και πρωταγωνιστή τον ιδιοκτήτη της.

Η σπασμένη στάμνα

  • Κωμωδία

Αστυνομική κωμωδία που αντιστρέφει το μύθο του Οιδίποδα και το προπατορικό αμάρτημα, σατιρίζοντας τις κοινωνικές συμβάσεις σε μια παράσταση στην οποία η δράση μεταφέρεται σε απροσδόκητους χώρους της θεατρικής αίθουσας.

Σεσουάρ για δολοφόνους

  • Κωμωδία
  • Διάρκεια: 120 '

Το διάσημο έργο με φόντο ένα κομμωτήριο όπου οι εργαζόμενοι και οι πελάτες είναι ύποπτοι για φόνο μετατρέπεται σε μια διαδραστική παράσταση με διαφορετικό φινάλε κάθε βράδυ.

Όλο σπίτι, κρεβάτι κι εκκλησία

  • Κωμωδία
  • Διάρκεια: 90 '

Τρία από τα εννέα κείμενα που περιλαμβάνονται στο ομώνυμο έργο-καταγγελία για τη θέση της γυναίκας παρουσιάζονται σε μία παράσταση: «Μια γυναίκα μόνη», «Μονόλογος της πουτάνας στο φρενοκομείο», «Εγώ, η Ουλρίκε Μάινχοφ, καταγγέλω».

Ο μπακαλόγατος ή της κακομοίρας

  • Κωμωδία
  • Διάρκεια: 120 '

Για πρώτη φορά παρουσιάζεται με ζωντανή μουσική η θρυλική κωμωδία με πρωταγωνιστή τον δαιμόνιο Ζήκο που δουλεύει ως υπάλληλος στο μπακάλικο του Παντελή.

Άντρες με τα όλα τους

  • Κωμωδία
  • Διάρκεια: 120 '

Έξι άνεργοι άνδρες αποφασίζουν να κάνουν ένα σόου στριπτίζ για να βοηθήσουν την κατάσταση στη μεταφορά του έργου των Στίβεν Σινκλέρ και Άντονι ΜακΚάρτεν στη σύγχρονη ελληνική πραγματικότητα.

Πειραιώς 131

Πειραιώς 131

Ακροπόλ

Ιπποκράτους 9-11

Αλίκη

Αμερικής 4

Βέμπο

Καρόλου 18

Γκλόρια

Ιπποκράτους 7

Λαμπέτη

Λεωφ. Αλεξάνδρας 106

Σημείο

Χ. Τρικούπη 10

Εμπορικόν

Σαρρή 11

Άλμα

Ακομινάτου 15-17 & Αγ. Κωνσταντίνου

Δρόμος

Αγ. Μελετίου 25

Διαβάστε ακόμα

Τελευταία άρθρα Θέατρο

Ο Ανδρέας Πασπάτης είναι "Σόλο" στην τοποθεσία Άβατον

Αφού μας εξήγησε πώς είναι να μένεις μόνος στο "Διαβάστηκε", ο τίτλος "Σόλο" ήταν ουσιαστικά αναμενόμενος για νέα του παράσταση.

ΓΡΑΦΕΙ: ATHINORAMA TEAM
04/02/2023

Δύο θιασαρχίνες σε νέες παραστάσεις

Η Μαίρη Ραζή στο θέατρο Πρόβα και η Μαίρη Ιγγλέση στο θέατρο "Ελεύθερη έκφραση"

Ρεπορτάζ: Γόνιμο ή άγονο το περιβάλλον που διαμορφώνεται γύρω από το Προεδρικό Διάταγμα 85 για τους απόφοιτους δραματικών σπουδών;

Την ώρα που οι κινητοποιήσεις των καλλιτεχνών είναι σε εξέλιξη, η κυβέρνηση κάνει τους δικούς της χειρισμούς για να λύσει ή να εξομαλύνει την κατάσταση γύρω από το Προεδρικό Διατάγμα 85/2022, το οποίο αναγνωρίζει στους αποφοίτους δραματικών σχολών προσόντα δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης. Είναι εύκολο να υπάρξει λύση και μάλιστα οριστική;

"Ποιος κρατάει το φανάρι": Πρωτότυπη θεατρική ξενάγηση στο Βιομηχανικό Μουσείο Φωταερίου

Ανακαλύπτουμε ένα σπάνιο βιομηχανικό μνημείο και την ιστορία του με διαδραστικό και διασκεδαστικό τρόπο.

"Axis Mundi - Το τελευταίο δέντρο": Το πρώτο οικολογικό μήνυμα στην ιστορία της ανθρωπότητας

Μία περφόρμανς για τις ολέθριες συνέπειες της ανθρώπινης αλαζονείας και της από-ιεροποίησης της φύσης.

O Γιάννης Χουβαρδάς λύνει την "Παρεξήγηση"

Την "Παρεξήγηση" σκηνοθετεί ο Γιάννης Χουβαρδάς στη σκηνή του Θεάτρου Τέχνης και, υπό τους ήχους της μουσικής που ερμηνεύει ζωντανά επί σκηνής ο Blaine L. Reininger, δίνει στην απίθανη ιστορία του Αλμπέρ Καμί μια μυστηριώδη, σχεδόν μεταφυσική χροιά. Η Μαριάννα Κάλμπαρη μετέφρασε το έργο και πρωταγωνιστεί πλαισιωμένη από ένα πολλά υποσχόμενο καστ.

"O Υπέροχος Γκάτσμπι" συνεχίζεται μέχρι τον Μάρτιο

Η θεατρική διασκευή του μυθιστορήματος-σταθμού για την αμερικανική λογοτεχνία παίρνει παράταση στη σκηνή του Αγγέλων Βήμα.