Παίρνοντας το "Ρίσκο" στο Θέατρο Olvio

Μια αντισυστημική μαύρη κωμωδία στην πλατεία Εξαρχείων.

Ρίσκο Γιώργος Καλφαμανώλης©

Ο Άλεξ (Γιώργος Καφετζόπουλος) και η Μάνια (Νάντια Καφφετζή). Διαφορετικοί κόσμοι, αλλά γνώριμοι. Δυο γνωστοί άγνωστοι τύποι. Ο Άλεξ, ένας νέος με οργή κι ανάγκη να επικοινωνήσει ουσιαστικά, συναντά την Μάνια, μια συμβιβασμένη, απλή, έγκυο γυναίκα. Η γνωριμία τους γίνεται σε ένα παγκάκι ανάμεσα στις λαμαρίνες και τα γκράφιτι. "Πάνω στα άψυχα γράφονται αλήθειες. Γιατί τα άψυχα αντέχουν." μουρμουρίζει ο Άλεξ και χωρίς πολλά πολλά συνεννοούνται πως θα περάσουν αυτό το μεσημέρι παρέα.

Ρίσκο
Γιώργος Καλφαμανώλης©

Εγκλωβισμένοι στα πολλά "πρέπει" και στα αμέτρητα "δεν πρέπει", ξεμπροστιάζονται ο ένας στα μάτια του άλλου με πόνο και μάλλον μια ανακούφιση. Ένα έργο με όσα όλοι θέλουμε να πούμε αλλά κάποιος ή κάτι μας κλείνει το στόμα, ή απλά δεν βρίσκουμε κανέναν ακροατή. Οι δρόμοι που διαλέγει ο καθένας προς την ελευθερία μπορεί να είναι κι εντελώς διαφορετικοί. Ποσό όμως έτοιμοι είμαστε να δεχτούμε το διαφορετικό του καθενός; Ένα παγκάκι, δυο τυχαίοι άνθρωποι, ένα μεσημέρι στα Εξάρχεια. Πολλά μπορούν να πάνε λάθος και πολλά μπορεί να είναι σωστά. Τελικά, όλα είναι επιλογές.

Ρίσκο
Γιώργος Καλφαμανώλης©

Το "Ρίσκο" κάνει πρεμιέρα την Τετάρτη 7 Δεκεμβρίου στο Olvio σε σκηνοθεσία Τάσου Σωτηράκη και κείμενο Δήμητρας Παπαδήμα, ενώ τα κοστούμια επιμελείται η Αλεξάνδρα Στεφανίδου.

Ρίσκο
Γιώργος Καλφαμανώλης©

Σημείωμα του σκηνοθέτη Τάσου Σωτηράκη

Μια πλατεία κάπου στην Αθήνα, ή μπορεί και όχι. Δύο ανθρώποι, νέοι άνθρωποι, ο Άλεξ και η Μάνια, όπως νέοι είναι και ο Γιώργος με τη Νάντια. Μια συνήθεια, ή και πολλές, από αυτές που φοβόμαστε να αφήσουμε πίσω, για να μείνουμε τελικά πίσω εμείς, να κοιτάμε τις στιγμές που περνάνε, χωρίς να τις βλέπουμε. Σαν να κοιτάζουμε μια οθόνη, αποχαυνωμένοι. Δεν ξεβολευόμαστε εύκολα. Όμως κάπου πάνω από αυτή την πόλη και την πλατεία, που κάποιοι δεν θέλουν να είναι πια πλατεία, κάπου πάνω ή δίπλα μας υπάρχει ένα ρίσκο, που μας παρατηρεί και μας προκαλεί. Να ξεβολευτούμε.

Διαβάστε Επίσης

Περισσότερες πληροφορίες

Ρίσκο

  • Κοινωνικό
  • Διάρκεια: 75 '

Δύο νέοι άνθρωποι από διαφορετικούς κόσμους συναντιούνται τυχαία στη μαύρη κωμωδία για την πίεση που ασκεί η κοινωνία, με φόντο την πλατεία Εξαρχείων.

Olvio

Ιερά Οδός 67 & Φαλαισίας 7

Διαβάστε ακόμα

Τελευταία άρθρα Θέατρο

Η λέξη πρόοδος στο στόμα της μητέρας μου ηχούσε πολύ φάλτσα

Το σπαρακτικό έργο του Ρουμάνου συγγραφέα, που χωράει μέσα του την αιματοβαμμένη ιστορία των Βαλκανίων, συναντάει μια εμπνευσμένη σκηνοθεσία σε αυτή την επιδραστική παράσταση με την ξεχωριστή ταυτότητα.

ΓΡΑΦΕΙ: ΤΩΝΙΑ ΚΑΡΑΟΓΛΟΥ
30/11/2023

Οι έφηβοι γνωρίζουν τα στοιχεία του λαϊκού μας πολιτισμού και της λογοτεχνίας στο Δημοτικό Θέατρο Πειραιά

Τα παιδιά, στο πλαίσιο του προγράμματος "Ο ελληνικός λαϊκός πολιτισμός στη σκηνή του ψηφιακού μας κόσμου", συνεργάζονται δημιουργικά σε τέσσερις υποομάδες: ομάδα Υποκριτικής, ομάδα Σκηνογραφίας - Ενδυματολογίας, ομάδα Ήχου και μουσικής και ομάδα Σκηνοθεσίας - βίντεο.

"Nέκυια": Η καθηλωτική ραψωδία του ομηρικού έπους με τον Γιάννη Αγγελάκα στη Στέγη

Μια μοναδική εμπειρία θέασης και ακρόασης με τον κορυφαίο δημιουργό της ελληνικής ροκ σκηνής στη μουσική, τον ίδιο και την Όλια Λαζαρίδου στην αφήγηση από σκηνής και τον ανερχόμενο πανευρωπαϊκά χορογράφο Χρήστο Παπαδόπουλο, στη σκηνοθεσία.

"Δωμάτιο του παιδιού": Ένα έργο που μιλά για την τραγικότητα της ύπαρξής μας στο Θέατρο του Νέου Κόσμου

Τελευταίες παραστάσεις για το έργο του Ζουζέπ Μαρία Μπενέτ ι Ζουρνέτ με τον Γιώργο Χριστοδούλου και τη Βαλέρια Δημητριάδου στους πρωταγωνιστικούς ρόλους.

Ο "Βυσσινόκηπος" του Άντον Τσέχοφ έρχεται στο θέατρο Θησείον

Το έργο, σε σκηνοθεσία Δέσποινας Ντορίνα Ρεμεδιάκη και μετάφραση Χρύσας Προκοπάκη, παρουσιάστηκε για πρώτη φορά στο πλαίσιο του προγράμματος 2023 του θεσμού "Όλη η Ελλάδα ένας Πολιτισμός" του Υπουργείου Πολιτισμού.

Πρώτα καρέ από τη "Μαντάμ Μποβαρί" με την Πέγκυ Τρικαλιώτη

Δυναμικά συνεχίζεται η παράσταση που έφερε το μυθιστόρημα του Φλομπέρ στο Αποθήκη και εμείς βλέπουμε χαρακτηριστικά φωτογραφικά στιγμιότυπα.

ΧΟΡΟΣ: We are prepared for tragedy / Η Σοφία Μαυραγάνη, ευτυχώς για μας, δεν μπορεί να κατανοήσει ένα κείμενο αν δεν το δει

Η χορογράφος που παρουσιάζει τη νέα της παράσταση στην Πειραματική Σκηνή Νέων Δημιουργών του Εθνικού Θεάτρου μίλα για ένα έργο στα όρια της διάλεξης, του χορού, της συναυλίας και θεάτρου για τις τραγωδίες που αξίζει να ζούμε και εκείνες που δεν αξίζει να ζούμε.