Τρεις ανήσυχες σκηνοθέτιδες στην Πειραιώς 260

Η θεατρική πρόταση με την οποία κατεβαίνουν στο Φεστιβάλ Αθηνών, η τόλμη και η θέρμη που διακρίνει τις δουλειές τους, μας κάνουν να προσέξουμε τις σκηνοθέτιδες Σοφία Μαραθάκη, Κατερίνα Γιαννοπούλου και Μαρίνα Βρόντη.

Τρεις ανήσυχες σκηνοθέτιδες στην Πειραιώς 260

Η θεατρική πρόταση με την οποία κατεβαίνουν στο Φεστιβάλ Αθηνών, η τόλμη και η θέρμη που διακρίνει τις δουλειές τους, μας κάνουν να προσέξουμε τις σκηνοθέτιδες Σοφία Μαραθάκη, Κατερίνα Γιαννοπούλου και Μαρίνα Βρόντη. Τι θα παρουσιάσουν στις σκηνές της Πειραιώς 260;

Τρεις ανήσυχες σκηνοθέτιδες στην Πειραιώς 260 - εικόνα 1

Για τη Σοφία Μαραθάκη και την ομάδα της Ατονάλ το θέατρο είναι μια συλλογικότητα με πολιτικό έρεισμα κι αυτό φαίνεται στις παραστάσεις τους. Έχει ανεβάσει από Μαριβό και Ιονέσκο μέχρι παραστάσεις βασισμένες στον Σολωμό και τον Ουγκό. Για τις ανάγκες του φετινού Φεστιβάλ Αθηνών, δημιούργησε «Το δάσος» παράσταση- σχόλιο με πολιτικές προεκτάσεις προσεγγίζει το θέμα της ασύλληπτης καταστροφή του περιβάλλοντος. Αφετηρία για τη δημιουργία της αποτελεί το μυθιστόρημα «Άνθρωποι του δάσους» της γνωστής, από το «Brokeback Mountain» της Annie Proulx (11-12/7).

Τρεις ανήσυχες σκηνοθέτιδες στην Πειραιώς 260 - εικόνα 2

Το όνομα της Κατερίνας Γιαννοπούλου βρίσκεται πίσω από πειραματικές προτάσεις ενώ παράλληλα διατηρεί τακτική επαφή με το θέατρο της Γερμανίας. Τώρα πραγματοποιεί ένα μεγάλο βήμα, παρουσιάζοντας τη θεατρική εκδοχή της ταινίας του Ρ. Β. Φασμπίντερ, «Η χρονιά με τα 13 φεγγάρια», με ηρωίδα τη διεμφυλική Ελβίρα, την πιο προσωπική, σκληρή ταινία του Φασμπίντερ, που διερευνά το δικαίωμα στην αγάπη και την ύπαρξη, σε μια εποχή εξαιρετικά κρίσιμη για τα ανθρώπινα δικαιώματα και τα ζητήματα φύλου (14-16/7).

Τρεις ανήσυχες σκηνοθέτιδες στην Πειραιώς 260 - εικόνα 3

Η Κύπρια Μαρίνα Βρόντη με το που αποφοίτησε από την Ανώτερη Δραματική Σχολή Θεοδοσιάδη, το 2004, δε σταμάτησε να παίζει, να γράφει και να σκηνοθετεί διαθέτοντας μια ερευνητική ματιά. Έρχεται με τον Θεατρικό Οργανισμό Κύπρου και παρουσιάζει μια σύγχρονη ανάγνωση της «Εσμέ» του Σπύρου Περεσιάδη, ένα ξεχασμένο δραματικό ειδύλλιο, που εκτυλίσσεται τις παραμονές της Ελληνικής Επανάστασης (23-24/7).

Περισσότερες πληροφορίες

Πειραιώς 260

Πειραιώς 260
  • Συναυλίες

Πειραιώς 260

Πειραιώς 260

Διαβάστε ακόμα

Τελευταία άρθρα Θέατρο

"Dramodé": Που συναντά η ελληνική μόδα τον πολιτισμό

Η Ελληνική Ένωση Σχεδιαστών Μόδας διοργανώνει ένα μοναδικό φεστιβάλ με παραστάσεις, συζητήσεις και ανατρεπτικά fashion shows.

ΓΡΑΦΕΙ: ATHINORAMA TEAM
11/09/2025

Σεμινάριο Αρχαίου Δράματος με την Άννα Βαγενά: Εκάβη και η δύναμη της εκδίκησης

Η Άννα Βαγενά συνεχίζει για τρίτη χρονιά τα σεμινάρια στο Μεταξουργείο, εστιάζοντας στο αρχαίο δράμα. Φέτος, μελετούμε την Εκάβη του Ευριπίδη, διερευνώντας την εκδίκηση ως ιερό χρέος και σύγχρονο μήνυμα.

Ο Τόλης Παπαδημητρίου ξαναχτυπά με την "Οικογένεια Τσεκμέ"

Πρώτες φωτογραφίες από τη νέα κωμωδία με την υπογραφή του ηθοποιού, συγγραφέα και σκηνοθέτη, που επιστρέφει δριμύτερος μετά την πολύχρονη επιτυχία της "Μαύρης σαμπούκας" στο θέατρο Πόλη.

Φεστιβάλ Φιλίππων: Έρχεται στο Λιμάνι του Πειραιά και το Παρασκήνιο της Λυρικής

Το Φεστιβάλ Φιλίππων ταξιδεύει στην Εθνική Λυρική Σκηνή και… στη θάλασσα, με τέσσερις πρωτότυπες παραστάσεις, μεταξύ των οποίων μία εν πλω, στη διαδρομή Πειραιάς–Αίγινα.

Θέατρο Επί Κολωνώ: Ραντεβού για μεγάλους αλλά και μικρούς τη νέα σεζόν 2025-26

"Linda" της Ελένης Σκότη, ο Αντώνης Καφετζόπουλος με δική του παράσταση, εγκαινιάζεται Παιδική Σκηνή, το Off Off Athens επιστρέφει και όλα όσα θα δούμε στο στέκι της ομάδας Νάμα.

"Άνθρωπος χωρίς όνομα": 2η χρονιά στο θέατρο Αποθήκη με προσφορά εισιτηρίων

Μετά την περσινή επιτυχία, ο "Άνθρωπος χωρίς όνομα" επιστρέφει στο Θέατρο Αποθήκη με ανανεωμένο καστ. Απολαύστε την ιστορία του Σαμπέρ με έκπτωση στα εισιτήρια έως 22 Σεπτεμβρίου.

Η παράσταση που καθήλωσε το κοινό της Νέας Υόρκης επιστρέφει στην Αθήνα

Το "Κόκκαλο", η παράσταση που μας καθήλωσε από το 2022, επιστρέφει στην Αθήνα. Μια λυτρωτική ροκ τελετουργία για τον Αντονέν Αρτώ, γεμάτη ένταση, μουσική και ακραία δημιουργικότητα.