Παράσταση με θέμα τη Μεταπολίτευση από το Μιχαήλ Μαρμαρινό

«Κομμώτριες/ΜΕΤΑΠΟΛΙΤΕΥΣΗ» είναι ο τίτλος της νέας παράστασης που θα σκηνοθετήσει ο Μιχαήλ Μαρμαρινός στο «Θησείον, Ένα Θέατρο Για Τις Τέχνες» τον Ιανουάριο.

Γιορτινοί εξοδούχοι, προσοχή!
Τα θέατρα τροποποιούν τα ωράρια και τις ημέρες των παραστάσεων κατά τη διάρκεια της εορταστικής περιόδου. Πριν την έξοδό σας επιβεβαιώσετε τις όποιες αλλαγές για να οργανώσετε καλύτερα τις θεατρικές σας εξορμήσεις.
Παράσταση με θέμα τη Μεταπολίτευση από το Μιχαήλ Μαρμαρινό

Με ιδέες και τόλμη συνεχίζει να περπατά ο Μιχαήλ Μαρμαρινός στα δύσκολα μονοπάτια του σύγχρονου θεατρικού γίγνεσθαι. Ο γνωστός σκηνοθέτης, από τους πρώτους που εισήγαγε την έννοια του μεταμοντέρνου και που οι παραστάσεις του έπαιξαν καθοριστικό ρόλο στη σύγχρονη μορφή του θεάτρου στη χώρας μας, επιστρέφει μετά από καιρό στο καλλιτεχνικό του σπίτι, το Θησείον Ένα Θέατρο Για Τις Τέχνες στις 30 Ιανουαρίου. «Κομμώτριες/ΜΕΤΑΠΟΛΙΤΥΕΥΣΗ» είναι ο τίτλος της νέας του παράστασης, ένα χρονικό μιας εποχής, της Μεταπολίτευσης. Με πρωταγωνιστές τους Μάιρα Γραβάνη, Ηλέκτρα Νικολούζου, Άρη Νινίκα, Ανδρομάχη Φουντουλίδου, Χάρη Φραγκούλη και Άντριαν Φρίλινγκ τέμνει το θέατρο με την πολιτική και μετατρέπει τη σκηνή σε μια πλατφόρμα διαλόγου για να πυροδοτήσει τη σκέψη του θεατή. Πιστεύουμε πως όπως συμβαίνει σε όλες τις παραστάσεις του, έτσι κι εδώ, τα πρόσωπα θα φέρουν μια ταυτότητα και θα λειτουργούν ως φορείς πολιτικής και κοινωνικής μνήμης.

Μιλώντας για τη μνήμη, στο υλικό που στάλθηκε για την ανακοίνωση της πρεμιέρας τον Ιανουάριο του 2020 ο Μιχαήλ Μαρμαρινός υπογραμμίζει-όχι τυχαία- μια φράση του Γερμανού μαρξιστή και κριτικού της λογοτεχνίας, δοκιμιογράφου, μεταφραστή, και φιλόσοφου Βάλτερ Μπένγιαμιν: «Τίποτα απ’ αυτά που συμβαίνουν δεν πρέπει να θεωρείται χαμένο για την Ιστορία. Αν και σίγουρα μόνο στη λυτρωμένη ανθρωπότητα ανήκει εξ´ ολοκλήρου η ιστορία της. Δηλαδή μόνο γι’ αυτήν το παρελθόν γίνεται παρόν κάθε στιγμή».

Περισσότερες πληροφορίες

Κομμώτριες / ΜΕΤΑΠΟΛΙΤΕΥΣΗ

  • Σκηνική Σύνθεση
  • Διάρκεια: 150 '

Μια παράσταση-χρονικό της Μεταπολίτευσης, που συνδέει το θέατρο με την πολιτική και την κοινωνική μνήμη, μετατρέποντας τη σκηνή σε μια πλατφόρμα διαλόγου με στόχο να πυροδοτήσει τη σκέψη.

Διαβάστε ακόμα

Τελευταία άρθρα Θέατρο

"Ας περιμένουν οι γυναίκες": Η ταινία του Σταύρου Τσιώλη πρώτη φορά στο θέατρο

Στο Θέατρο Ψυρρή θα δούμε την κλασική ταινία του Σταύρου Τσιώλη "Ας περιμένουν οι γυναίκες", η οποία μεταφέρεται για πρώτη φορά στη σκηνή. Μια κωμωδία για άνδρες που ταξιδεύουν, ονειρεύονται και γελούν με τη ζωή, γεμάτη χιούμορ, ειρωνεία και αλήθεια.

ΓΡΑΦΕΙ: ATHINORAMA TEAM
24/12/2025

Ο Λάκης Λαζόπουλος στο Βέμπο: Τελευταία ευκαιρία για τον "Ήρωα με παντούφλες"

Ο Λάκης Λαζόπουλος ξανασυστήνει τον "Ήρωα με παντούφλες", μια κωμωδία που παραμένει πεισματικά επίκαιρη. Προλαβαίνετε να την δείτε έως 4/1 στο Βέμπο.

Οι ακούραστοι του ελληνικού θεάτρου

Σημαντικοί δημιουργοί και ηθοποιοί, όπως ο Θανάσης Παπαγεωργίου, η Μαίρη Ραζή, ο Σωτήρης Τσόγκας, ο Αντώνης Αντωνίου και η Νατάσα Ασίκη, παραμένουν δραστήριοι, χαράζοντας δρόμους και αφηγούμενοι ανθρώπινες ιστορίες στη σκηνή.

Αι γυμνισταί

Σουρεαλιστικής υφής κωμωδία για το νόημα και τις απρόσμενες συναντήσεις της ζωής, παρουσιάζεται σε μια ευφρόσυνη παράσταση με ωραία αισθητική και χαρακτηριστικές ερμηνείες. | Powered by Uber

Απόψε κανείς δεν πεθαίνει

Η νέα δουλειά της ομάδας The Young Quill, "Απόψε κανείς δεν πεθαίνει" στο Θέατρο Μπέλλος, είναι από τις πιο ενδιαφέρουσες και ευχάριστες παραστάσεις της φετινής σεζόν. Είναι από αυτές που φεύγεις και σκέφτεσαι: "ναι, κάτι μου είπε". Και μάλιστα χωρίς διδακτισμό ή βαρύ φορτίο.| Powered by Uber

Αυτοί είναι οι νικητές των πρώτων βραβείων του D-Athens Διονύσια Greek 2025

Δείτε σε ποιους απονεμήθηκαν τα Βραβεία Κριτικής Επιτροπής, οι έπαινοι, αλλά και τα Βραβεία Κοινού, στην πρώτη διοργάνωση του νέου θεσμού.

Τι ανεβάζει ο Βασίλης Μπισμπίκης τη νέα χρονιά;

Μετά τα συνεχόμενα sold out του "Άνθρωποι και ποντίκια" και τις ανθρώπινες ιστορίες στα όρια, ο Βασίλης Μπισμπίκης ετοιμάζει νέα πρεμιέρα. Τον Ιανουάριο ανεβάζει στο Cartel τον "Σωσμένο" του Μποντ, ένα έργο που απαγορεύτηκε αρχικά από τις βρετανικές θεατρικές αρχές.