Που θα δούμε τον Ιεροκλή Μιχαηλίδη το 2020;

Στη νέα παράσταση του σημαντικού Σέρβου σκηνοθέτη Νικίτα Μιλιβόγιεβιτς πρωταγωνιστεί ο αγαπημένος ηθοποιός από τα μέσα Ιανουαρίου στη σκηνή του Μικρού Άνεσις.

Γιορτινοί εξοδούχοι, προσοχή!
Τα θέατρα τροποποιούν τα ωράρια και τις ημέρες των παραστάσεων κατά τη διάρκεια της εορταστικής περιόδου. Πριν την έξοδό σας επιβεβαιώσετε τις όποιες αλλαγές για να οργανώσετε καλύτερα τις θεατρικές σας εξορμήσεις.
Που θα δούμε τον Ιεροκλή Μιχαηλίδη το 2020;

Μετά το «Τάβλι» του Δημήτρη Κεχαΐδη, ο Ιεροκλής Μιχαηλίδης συνεχίζει την πορεία του στο θέατρο Μικρό Άνεσις, όπου συμπρωταγωνιστεί από 17 Ιανουαρίου με τους Αστέρη Πελτέκη, Γιάννη Οικονομίδη και Θάνο Κοντογιώργη στο μονόπρακτο του Πολωνού Σλάβομιρ Μρόζεκ «Ένα λιοντάρι μεσοπέλαγα». Τη σκηνοθεσία υπογράφει ο Νικίτα Μιλιβόγιεβιτς, σχεδόν δύο χρόνια μετά την τελευταία σκηνοθετική του δουλειά πάνω στον «Πλούτο» του Αριστοφάνη, σηματοδοτώντας παράλληλα και την πρώτη επίσημα παραγωγή του Μικρού ‘Ανεσις που άνοιξε φέτος τις πόρτες του ανανεωμένο.

Που θα δούμε τον Ιεροκλή Μιχαηλίδη το 2020; - εικόνα 1

Ο Ιεροκλής Μιχαηλίδης συναντά τον σπουδαίο Σέρβο σκηνοθέτη για δεύτερη φορά, μετά την εξαιρετικά επιτυχημένη και βραβευμένη από τα Βραβεία Κοινού του «α» συνεργασία τους στους «’Ηρωες» του Ζεράλντ Σιμπλεράς. Το «Ένα λιοντάρι Μεσοπέλαγα» είναι μια σουρεαλιστική κωμωδία, όπου μέσα από τη χαρακτηριστική σάτιρα και το γκροτέσκο ύφος του, ο συγγραφέας -ο οποίος αναγνωρίστηκε ως ένας από τους μεγαλύτερους Ευρωπαίους μεταπολεμικούς συγγραφείς του θεάτρου του παραλόγου- παραθέτει ένα αιχμηρό σχόλιο πάνω στο πολιτικό σύστημα. Ένα σύστημα υποκρισίας και διπροσωπίας που 60 χρόνια μετά τη συγγραφή του έργου (1961), αποδεικνύει την διαχρονική του αξία, μιλώντας στο τότε για μια κοινωνικοπολιτική πραγματικότητα που εξακολουθεί να υπάρχει. Πρωταγωνιστές της ιστορίας τρεις ναυαγοί που βρίσκονται μεσοπέλαγα χωρίς τρόφιμα και στην προσπάθειά τους να επιβιώσουν, φλερτάρουν με την ιδέα να φάνε ο ένας τον άλλον. Ξεκινούν, έτσι, μια τραγελαφική στιχομυθία λογικών επιχειρημάτων που καταλήγει στο ποιος θα είναι ο «εθελοντής».

i«Ένα λιοντάρι μεσοπέλαγα» | Μικρό ‘Ανεσις | Από Παρασκευή 17 Ιανουαρίου

Διαβάστε ακόμα

Τελευταία άρθρα Θέατρο

"Ας περιμένουν οι γυναίκες": Η ταινία του Σταύρου Τσιώλη πρώτη φορά στο θέατρο

Στο Θέατρο Ψυρρή θα δούμε την κλασική ταινία του Σταύρου Τσιώλη "Ας περιμένουν οι γυναίκες", η οποία μεταφέρεται για πρώτη φορά στη σκηνή. Μια κωμωδία για άνδρες που ταξιδεύουν, ονειρεύονται και γελούν με τη ζωή, γεμάτη χιούμορ, ειρωνεία και αλήθεια.

ΓΡΑΦΕΙ: ATHINORAMA TEAM
24/12/2025

Ο Λάκης Λαζόπουλος στο Βέμπο: Τελευταία ευκαιρία για τον "Ήρωα με παντούφλες"

Ο Λάκης Λαζόπουλος ξανασυστήνει τον "Ήρωα με παντούφλες", μια κωμωδία που παραμένει πεισματικά επίκαιρη. Προλαβαίνετε να την δείτε έως 4/1 στο Βέμπο.

Οι ακούραστοι του ελληνικού θεάτρου

Σημαντικοί δημιουργοί και ηθοποιοί, όπως ο Θανάσης Παπαγεωργίου, η Μαίρη Ραζή, ο Σωτήρης Τσόγκας, ο Αντώνης Αντωνίου και η Νατάσα Ασίκη, παραμένουν δραστήριοι, χαράζοντας δρόμους και αφηγούμενοι ανθρώπινες ιστορίες στη σκηνή.

Αι γυμνισταί

Σουρεαλιστικής υφής κωμωδία για το νόημα και τις απρόσμενες συναντήσεις της ζωής, παρουσιάζεται σε μια ευφρόσυνη παράσταση με ωραία αισθητική και χαρακτηριστικές ερμηνείες. | Powered by Uber

Απόψε κανείς δεν πεθαίνει

Η νέα δουλειά της ομάδας The Young Quill, "Απόψε κανείς δεν πεθαίνει" στο Θέατρο Μπέλλος, είναι από τις πιο ενδιαφέρουσες και ευχάριστες παραστάσεις της φετινής σεζόν. Είναι από αυτές που φεύγεις και σκέφτεσαι: "ναι, κάτι μου είπε". Και μάλιστα χωρίς διδακτισμό ή βαρύ φορτίο.| Powered by Uber

Αυτοί είναι οι νικητές των πρώτων βραβείων του D-Athens Διονύσια Greek 2025

Δείτε σε ποιους απονεμήθηκαν τα Βραβεία Κριτικής Επιτροπής, οι έπαινοι, αλλά και τα Βραβεία Κοινού, στην πρώτη διοργάνωση του νέου θεσμού.

Τι ανεβάζει ο Βασίλης Μπισμπίκης τη νέα χρονιά;

Μετά τα συνεχόμενα sold out του "Άνθρωποι και ποντίκια" και τις ανθρώπινες ιστορίες στα όρια, ο Βασίλης Μπισμπίκης ετοιμάζει νέα πρεμιέρα. Τον Ιανουάριο ανεβάζει στο Cartel τον "Σωσμένο" του Μποντ, ένα έργο που απαγορεύτηκε αρχικά από τις βρετανικές θεατρικές αρχές.