
Έγινε διάσημος στο ευρύ κοινό από τις μεγάλες τηλεοπτικές επιτυχίες του –τη διασκευή σε σίριαλ του μυθιστορήματός του «Βαμμένα κόκκινα μαλλιά» και, παλιότερα, τη σατιρική σειρά «Εκείνος και …Εκείνος». Πρώτα όμως απ’ όλα και ίσως πάνω απ’ όλα, υπήρξε ένας από τους σημαντικότερους συγγραφείς του νεοελληνικού θεάτρου, αφήνοντας το δικό του χνάρι στη μεταπολεμική γενιά και μπήγοντας την πένα του στα μετεμφυλιακά δεδομένα, με έργα όπως το «Ενυδρείο», το «Μαχαίρι στο κόκαλο» και το «Ω, τι κόσμος μπαμπά» και έναν κύκλο αντι-ηρώων, βαθιά «ελληνικών» και βαθιά τραυματισμένων –πολιτικά και ερωτικά, κοινωνικά και ιδεολογικά.
Διαβάστε εδώ το βιογραφικό του:
Ο Κώστας Μουρσελάς γεννήθηκε στον Πειραιά το 1932. Για χρόνια σπούδαζε βιολί, που το διέκοψε όταν άρχισε να τον γοητεύει το θέατρο. Σπούδασε νομικά, αλλά λίγο πριν πάρει την άδεια δικηγόρου εγκατέλειψε τη δικηγορία και διορίστηκε ως δημόσιος υπάλληλος μέχρι το 1969, οπότε τον απέλυσε η Χούντα. Έκτοτε αφοσιώθηκε ολοκληρωτικά -και επαγγελματικά πια- στο γράψιμο: θέατρο, τηλεόραση, σενάριο, δημοσιογραφία, δοκίμιο και πεζογραφία. Μερικοί τίτλοι: «Ενυδρείο», «Μαχαίρι στο κόκαλο», «Φίλοι», «Αυτί του Αλέξανδρου», «Ω! Τι κόσμος μπαμπά»', «Η κυρία δεν πενθεί» και άλλα. Στο πλατύ κοινό έγινε γνωστός από τηλεοπτικές παρουσιάσεις έργων του και κυρίως από τη σατιρική σειρά του «Εκείνος και... Εκείνος». Το μυθιστόρημά του «Βαμμένα κόκκινα μαλλιά» (εκδ. Κέδρος και Ελληνικά Γράμματα) έχει μεταφραστεί στα αγγλικά, γαλλικά, γερμανικά, εβραϊκά, τουρκικά. Έργα του παίχτηκαν από θιάσους του Ελεύθερου Θεάτρου, από το Εθνικό Θέατρο, το Κρατικό Θέατρο Βορείου Ελλάδος, από το Θέατρο Τέχνης, από Δημοτικά Θέατρα, καθώς και από θιάσους του εξωτερικού (Γαλλία, Γερμανία, Κύπρος).