Με τη Ferryscanner το ταξίδι...είναι μόλις ένα scan μακριά

«Μη σκας, σκάναρε!»: Η Ferryscanner φέρνει το καλοκαίρι στα χέρια σου με τη νέα της καμπάνια.

ακτοπολοϊκά © shutterstock

Η Ferryscanner, η κορυφαία ψηφιακή πλατφόρμα για κράτηση ακτοπλοϊκών εισιτηρίων στην Ελλάδα και το εξωτερικό, επενδύει σε μια δυναμική και απολύτως καλοκαιρινή καμπάνια με στόχο να ενισχύσει την αναγνωρισιμότητα του brand και να υπενθυμίσει στο κοινό πως το ταξίδι… είναι μόλις ένα scan μακριά.

Με σύνθημα "Μη σκας, σκάναρε!", η Ferryscanner δίνει τον ρυθμό του φετινού καλοκαιριού με μια έξυπνη και σύγχρονη καμπάνια που μας θυμίζει ότι η απόδραση είναι κυριολεκτικά στα χέρια μας. Η καμπάνια, που ξεκίνησε στις 7 Ιουλίου, εστιάζει σε γνώριμες, καθημερινές στιγμές που γεννούν την ανάγκη για ξεκούραση και αλλαγή σκηνικού — πίεση στο γραφείο, κίνηση στους δρόμους, ζέστη στην πόλη και stories φίλων από παραλίες. Και προσφέρει μία άμεση λύση: το νέο, ανανεωμένο mobile app της Ferryscanner.

Η πλατφόρμα που εμπιστεύονται χιλιάδες ταξιδιώτες παρουσιάζει ένα app που απλοποιεί πλήρως τη διαδικασία κράτησης — από την αναζήτηση δρομολογίων έως την αγορά εισιτηρίων. Με λίγα taps, βρίσκεις το ιδανικό δρομολόγιο και ξεκινάς για τον επόμενο νησιωτικό προορισμό. Μέσα από ένα καθαρό, λειτουργικό και φιλικό προς τον χρήστη περιβάλλον, μπορείς να συγκρίνεις εταιρείες, να ανακαλύψεις συνδέσεις μεταξύ νησιών και να οργανώσεις τη διαδρομή σου με ευκολία και διαφάνεια. Είτε πρόκειται για απλό δρομολόγιο είτε για island hopping, η Ferryscanner σε πάει σε περισσότερους από 500 νησιωτικούς προορισμούς — εύκολα, γρήγορα και ξένοιαστα. Το φιλικό και λειτουργικό περιβάλλον της εφαρμογής επιτρέπει τη σύγκριση μεταξύ εταιρειών, την ανακάλυψη συνδέσεων μεταξύ νησιών και τη διαχείριση της διαδρομής με διαφάνεια, προσφέροντας μία ολοκληρωμένη ταξιδιωτική εμπειρία χωρίς άγχος.

Η καμπάνια της Ferryscanner έχει πολυεπίπεδη παρουσία σε ραδιόφωνο, YouTube και outdoor μέσα, όπως διαφημίσεις σε λεωφορεία, στάσεις και τουριστικά διώροφα, εξασφαλίζοντας ότι το μήνυμα φτάνει σε κάθε γωνιά της χώρας. Ιδιαίτερη έμφαση δίνεται στα τρία ραδιοφωνικά σποτ της καμπάνιας, που με χιουμοριστικό και φιλικό ύφος συνδυάζουν ήχους καλοκαιριού — κύματα, γλάρους, πλοία — και δημιουργούν άμεση σύνδεση με το κοινό.

Με αυτή τη φρέσκια και δημιουργική προσέγγιση, η Ferryscanner ενισχύει την αναγνωρισιμότητά της και ενδυναμώνει τη σχέση της με το ταξιδιωτικό κοινό, προσφέροντας μια ολοκληρωμένη εμπειρία από την πρώτη αναζήτηση δρομολογίων μέχρι την επιβίβαση στο πλοίο.

Τελευταία άρθρα Travel

Ιαπωνία ή Νότια Κορέα; Τελικός προορισμός οι ανθισμένες κερασιές

Ταξίδι στην Ανατολή: "Κρας τεστ" ανάμεσα σε Ιαπωνία και Νότια Κορέα - Εκεί που την άνοιξη ανθίζουν οι κερασιές και ο ρομαντισμός της φύσης καθηλώνει.

ΓΡΑΦΕΙ: ATHINORAMA TEAM
27/11/2025

Το πρώτο 5άστερο ξενοδοχείο της Ζακύνθου μας δείχνει το νέο του πρόσωπο

Η νέα εποχή του εμβληματικού ξενοδοχείου της Ζακύνθου Lesante Classic ξεκίνησε με μια ανανέωση υψηλών προτύπων.

Η easyJet ενώνει απευθείας Ήπειρο και Αγγλία

Η αεροπορική εταιρεία εγκαινιάζει μια νέα απευθείας σύνδεση από το ερχόμενο καλοκαίρι.

"Albergo Botti": Μια βενετσιάνικη ιστορία φιλοξενίας

Αναβιώνοντας την αίγλη του παρελθόντος σε ένα εξαιρετικά προσεγμένο setting, το "Albergo Botti", που λειτούργησε ως boutique hotel από το καλοκαίρι του 2025, επαναπροσδιορίζει την έννοια της αστικής φιλοξενίας.

Τι ετοιμάζει η easyJet για τη Black Friday;

Η αεροπορική προσφέρει έκπτωση με την αφορμή της ημέρας για ταξίδια από 5 Δεκεμβρίου 2025 έως και 22 Μαρτίου 2026.

Τα ξενοδοχεία του χειμώνα: Πού θα μείνεις στις φετινές χειμερινές σου εξορμήσεις

Αν ετοιμάζεστε για χειμερινές και Χριστουγεννιάτικες διακοπές στην Ελλάδα αυτά είναι τα ξενοδοχεία που πρέπει να τσεκάρετε!

Malathro - Olympus Guest Ηouse: Χειμερινές διακοπές στη σκιά του Ολύμπου

Ιδανικό για όσους θέλουν να απολαύσουν τις διακοπές τους, ξυπνώντας κάθε μέρα στη θέα του μαγευτικού βουνού των αρχαίων θεών, στο Δίον της Πιερίας, το "Malathro - Olympus Guest Ηouse" δεν είναι μια πρόταση σαν τις άλλες.