
Καθώς οι ταξιδιώτες κάνουν σχέδια για το καλοκαίρι του 2025, οι Delta Air Lines δημοσίευσαν τη λίστα τους με τους διεθνής προορισμούς με τις περισσότερες αναζητήσεις. Η αεροπορική εταιρεία χρησιμοποίησε δεδομένα από την εφαρμογή Fly Delta App και Delta.com. Οι Ευρωπαϊκές πόλεις βρίσκονται στη κορυφή της λίστας, με μια Ιαπωνική πόλη να παρουσιάζει αυξημένο τουρισμό συγκριτικά με πέρυσι.
Οι πιο δημοφιλείς καλοκαιρινοί προορισμοί της Delta
Στην κορυφή βρίσκονται το Λονδίνο, το Παρίσι και η Ρώμη, με τις αναζητήσεις για το Παρίσι να αυξάνονται κατα 16% συγκριτικά με πέρυσι. Υπάρχει αυξημένο ενδιαφέρον για το Τόκιο στην Ιαπωνία με 54% αύξηση στις αναζητήσεις, ανεβάζοντας την πόλη από την 7η στην 6η θέση στη κατάταξη. Η Λισαβόνα στη Πορτογαλία έκανε το ντεμπούτο της στη λίστα, καθώς είχε αύξηση 6,5% στις αναζητήσεις, αντικαθιστώντας το Βανκούβερ.
Top 10 διεθνείς προορισμοί σύμφωνα με τη Delta
- Λονδίνο, Αγγλία
- Παρίσι, Γαλλία
- Ρώμη, Ιταλία
- Κανκούν, Μεξικό
- Αθήνα, Ελλάδα
- Τόκιο, Ιαπωνία
- Άμστερνταμ, Ολλανδία
- Δουβλίνο, Ιρλανδία
- Βαρκελώνη, Ισπανία
- Λισαβόνα, Πορτογαλία
Η Delta επίσης καταμέτρησε αποτελέσματα αναζήτησης για προορισμούς στην Αμερική, με την Ανατολική Ακτή να βρίσκεται στη κορυφή.
Top 10 αμερικάνικοι προορισμοί σύμφωνα με τη Delta
- Νέα Υόρκη
- Ατλαντα
- Ορλαντο
- Λας Βέγκας
- Σιάτλ
- Λος Άντζελες
- Βοστώνη
- Μινεάπολη
- Ντιτρόιτ
- Χονολουλού
Η Delta βρίσκεται σε εξέλιξη φέτος, ανακοινώνοντας σημαντικά σχέδια στη CES2025, τα οποία περιλαμβάνουν καινοτομίες όπως το "Delta Concierge" με τεχνητή νοημοσύνη που παρέχει προσωπικές πληροφορίες και εμπειρίες, βοηθώντας τους πελάτες να βελτιώσουν την εμπειρία του ταξιδιού τους. Η αεροπορική εταιρεία, συνεργάζεται επίσης και με την Uber, επιτρέποντας στα μέλη του SkyMiles και της Uber να συνδέουν τους λογαριασμούς τους και να κερδίζουν μίλια.
Η Delta λανσάρει επίσης μια νέα εμπειρία εν πτήσει, με ένα σύστημα ψυχαγωγίας που βασίζεται στο cloud. Η πλατφόρμα είναι εμπνευσμένη από την εμπειρία Delta Sync, η οποία ξεκίνησε το 2023 για τα μέλη του SkyMiles, προσφέροντας πρόσβαση σε αγαπημένες μάρκες περιεχόμενο, όπως το YouTube.