
Ο Ανδρέας Γκίνης, απόφοιτος του τμήματος Marketing και Επικοινωνίας του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών, είναι ένας από τους τρεις συνιδρυτές και υπεύθυνος Marketing της Vivestia, μιας καινοτόμας πλατφόρμας εκμίσθωσης πολυτελών καταλυμάτων που αξιοποιεί αποκλειστικά την τεχνολογία των VR Tours. Η Vivestia δεν είναι μόνο μια επιχείρηση, αλλά μια πραγματική επανάσταση στον τομέα του τουρισμού, καθώς επαναπροσδιορίζει τη διαδικασία επιλογής καταλύματος, προσφέροντας στους ταξιδιώτες την εμπειρία ενός πλήρως επικυρωμένου VR περιεχομένου.
Η ιστορία της Vivestia ξεκινά από ένα πρόβλημα που αντιμετώπισαν οι συνιδρυτές της κατά τη διάρκεια ενός ταξιδιού. Αφού κλείσανε ένα κατάλυμα online που φαινόταν εξαιρετικό στις φωτογραφίες, ανακάλυψαν στην πραγματικότητα ότι ήταν πολύ διαφορετικό και υποδεέστερο. Αυτή η απογοητευτική εμπειρία τους ώθησε να δημιουργήσουν μια πλατφόρμα που θα επιτρέπει στους χρήστες να "επισκεφτούν" το κατάλυμα μέσω VR Tours, εξαλείφοντας την αβεβαιότητα και τον κίνδυνο που μπορεί να προκύψει από ψευδείς ή παραπλανητικές φωτογραφίες.
Με το όραμα της δημιουργίας ενός αποκλειστικού καναλιού για την προβολή και το διαμοιρασμό 100% επικυρωμένου VR περιεχομένου σε όλη την Ευρώπη, η Vivestia έχει σημειώσει σημαντική πρόοδο και αναγνώριση. Η εταιρεία έχει κερδίσει πολλά βραβεία, όπως το "Best Idea 2021" και το "Best Start-up in Tourism 2022" από το Capsule T Accelerator του Ξενοδοχειακού Επιμελητηρίου Ελλάδος (ΞΕΕ), ενώ απέσπασε επίσης δύο Silver και δύο Gold Awards στα "Tourism Awards 2024". Επιπλέον, συμμετέχει σε σημαντικά accelerators, όπως τα Capsule T, THEA, Elevate Greece και EnvolveXL, και πρόσφατα κέρδισε το 3ο βραβείο στον διαγωνισμό NBG Seeds, λαμβάνοντας χρηματοδότηση ύψους 12.500 ευρώ από το EnvolveXL για το 1% του μετοχικού της κεφαλαίου.
Η Vivestia δραστηριοποιείται σήμερα στην Ελλάδα και την Κροατία, προβάλλοντας πάνω από 2.500 δωμάτια και συνεργάζεται με κορυφαία brands και διεθνείς ομίλους ξενοδοχείων, καλύπτοντας τις ανάγκες των ταξιδιωτών για ποιοτικά και αξιόπιστα καταλύματα. Ο Ανδρέας Γκίνης, μαζί με τους συνεργάτες του Γιώργο Κονταξή και Χρήστο Βαρσαμή, έχει καταφέρει να δημιουργήσει μια δυναμική εταιρεία που συνεχώς αναπτύσσεται και επεκτείνεται σε νέες αγορές.
Με πολλές διακρίσεις στο ενεργητικό της, η Vivestia είναι πλέον μια από τις πιο υποσχόμενες startups στον τουριστικό τομέα. Η εξαιρετική δουλειά της ομάδας, σε συνδυασμό με την καινοτόμο τεχνολογία που χρησιμοποιεί, έχει φέρει την Vivestia στο προσκήνιο της τουριστικής βιομηχανίας. Σημαντικό ρόλο στην επιτυχία της έχει παίξει και η συμμετοχή του Ανδρέα Γκίνη σε κορυφαία διεθνή events όπως το Web Summit, το ITB και το Collision, όπου η Vivestia απέσπασε θετικά σχόλια και προσοχή από μεγάλες εταιρείες του κλάδου.
Αναλογιζόμενος την πορεία του, ο Ανδρέας Γκίνης θεωρεί τη μεγαλύτερη του επιτυχία την προσωπική του εξέλιξη, καθώς και την εξέλιξη της ομάδας του. Η Vivestia, μέσω της καινοτομίας και του επαγγελματισμού της, έχει καταφέρει να προσελκύσει την προσοχή μεγάλων εταιρειών και να δημιουργήσει ευκαιρίες για τους συνεργάτες της, αποδεικνύοντας ότι το μέλλον του τουρισμού είναι συνδεδεμένο με την τεχνολογία.
Μεθοδολογία
Από τις πάνω από 100 υποψηφιότητες που συγκέντρωσε το "Forbes" –είτε µέσω αιτήσεων των ίδιων των ενδιαφεροµένων είτε µέσω προτάσεων από ιδρύµατα και αρµόδιους φορείς–, η συντακτική οµάδα έκανε µια πρώτη διαλογή και κατέληξε σε 92. Η κριτική επιτροπή, η οποία αποτελούνταν από τους κ.κ. Σπύρο Θεοδωρόπουλο (Πρόεδρο του ΣΕΒ και Πρόεδρο & Διευθύνοντα Σύµβουλο της Bespoke SGA Holdings), Μιχάλη Μπλέτσα (Διευθυντή Πληροφορικής στο Media Lab του MIT), Απόστολο Ταµβακάκη (Πρόεδρο & Διευθύνοντα Σύµβουλο της EOS Capital Partners) και Θεοχάρη Φιλιππόπουλο (Πρόεδρο του Capital.gr και Πρόεδρο των Αττικών Εκδόσεων), αξιολόγησε τις υποψηφιότητες µε βαθµολογίες από το 1 (χαµηλότερο) έως το 5 (υψηλότερο), βάσει των οποίων διαµορφώθηκε η οριστική κατάταξη. Η σειρά δηµοσίευσης έχει οριστεί σύµφωνα µε τη βαθµολογία των µελών (από την υψηλότερη στη χαµηλότερη) και, εν συνεχεία, αλφαβητικά.