Η Περιφέρεια Αττικής κορυφαίος χριστουγεννιάτικος προορισμός, με την ψήφο εμπιστοσύνης Βρετανών, Γερμανών και Σουηδών

Η Περιφέρεια Αττικής εγκαινιάζει μια δυναμική τουριστική καμπάνια για την προώθηση της χριστουγεννιάτικης Αθήνας ως κορυφαίου ευρωπαϊκού προορισμού, στοχεύοντας στη βρετανική, γερμανική και σουηδική αγορά.

Ακρόπολη

"Επανασυστήνουμε την Αττική στις πιο δυναμικές τουριστικές αγορές της Ευρώπης", δηλώνει ο περιφερειάρχης Αττικής Νίκος Χαρδαλιάς, με αφορμή την δυναμική τουριστική καμπάνια ενόψει των εορτών, που "λανσάρει" η Περιφέρεια στη βρετανική, τη γερμανική και τη σουηδική αγορά, απευθύνοντας ανοιχτό κάλεσμα στους πολίτες τους να γνωρίσουν τη χριστουγεννιάτικη Αθήνα, ως έναν από τους ομορφότερους χριστουγεννιάτικους προορισμούς της Ευρώπης.

Η καμπάνια ξεκίνησε σήμερα (25 Νοεμβρίου) και θα διαρκέσει έως και τις 31 Δεκεμβρίου. Περιλαμβάνει σειρά διαφημιστικών σποτ στη βρετανική, τη γερμανική και τη σουηδική τηλεόραση, στο διαδίκτυο, αλλά και σε διάφορους δημόσιους χώρους στις πρωτεύουσες και τις μεγάλες πόλεις στις τρεις αυτές χώρες, όπως στο μετρό, σε μεγάλα εμπορικά κέντρα και σε ειδικά διαμορφωμένα σημεία, τα οποία θα προβάλλουν γιορτινές σκηνές και πλούσιες εικόνες της χριστουγεννιάτικης Αθήνας, ζωντανεύοντας τη μαγεία των Χριστουγέννων για όλους όσοι επισκέπτονται την Περιφέρεια Αττικής αυτή τη γιορτινή περίοδο.

Όπως δήλωσε ο περιφερειάρχης Αττικής Νίκος Χαρδαλιάς: "Συνεχίζουμε τις στοχευμένες κινήσεις εξωστρέφειας, στέλνοντας παντού το μήνυμα ότι η Αττική είναι ένας ιδανικός προορισμός για κάθε εποχή του έτους και τους δώδεκα μήνες του χρόνου. Βασικός μας στόχος παραμένει η περαιτέρω αύξηση της επισκεψιμότητας, στο πλαίσιο πάντα ενός βιώσιμου και αειφόρου τουριστικού μοντέλου. Και αυτό γιατί, η περαιτέρω αύξηση της διάρκειας διαμονής των επισκεπτών μας -και η συνακόλουθη αύξηση της τουριστικής δαπάνης- αποτελεί μία διαρκή στήριξη στις ελληνικές επιχειρήσεις και στο ΑΕΠ της χώρας μας".

Η κεντρική φιλοσοφία της καμπάνιας στηρίζεται στο γεγονός ότι μαγικά Χριστούγεννα ζουν και τα νότια της Ευρώπης, με την Αθήνα -με τον σαφώς πιο ήπιο χειμώνα σε σχέση με τον ευρωπαϊκό βορά, τη "ζώσα" ιστορία της, τις πλούσιες πολιτιστικές εκδηλώσεις και τις αναρίθμητες εορταστικές εκδηλώσεις σε κάθε γωνιά της- να προσφέρει μία μοναδική εμπειρία στους επισκέπτες της που θα τους μείνει πραγματικά αξέχαστη.

Σημειώνεται πως η καμπάνια δεν "στοχεύει" τυχαία στα βόρεια της Ευρώπης. Και αυτό γιατί -σύμφωνα με τα τελευταία στοιχεία του Ινστιτούτου του Συνδέσμου Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΙΝΣΕΤΕ)- το Ηνωμένο Βασίλειο, η Γερμανία και η Σουηδία "ψηφίζουν" Ελλάδα ολοένα και περισσότερο, πέραν από την κλασική καλοκαιρινή περίοδο. Το γεγονός αυτό μάλιστα, επιβεβαιώνεται τόσο από τις αφίξεις στα αεροδρόμια της χώρας, όσο και τις προκρατήσεις που έχουν "πάρει την ανιούσα".

Συγκεκριμένα, η Γερμανία συνεχίζει να αποτελεί για την Ελλάδα κορυφαία τουριστική αγορά με πάνω από 4,7 εκατομμύρια τουρίστες. Ακολουθεί το Ηνωμένο Βασίλειο με σχεδόν 4,6 εκατομμύρια τουρίστες, ενώ η Σουηδία κατατάχθηκε δεύτερη κορυφαία τουριστική αγορά, για το 2023, εντός Ευρωπαϊκής Ένωσης -και εκτός Ευρωζώνης- με βάση τη μέση δαπάνη των Σουηδών επισκεπτών στη χώρα μας.

Πηγή: capital.gr

Διαβάστε ακόμα

Τελευταία άρθρα Travel

Τα Φεστιβάλ της Ηπείρου και της Δυτικής Μακεδονίας ανανεώνουν την παράδοση

Από την Κόνιτσα μέχρι τη Βωβούσα και το Μέτσοβο, η Ήπειρος και η Δυτική Μακεδονία γίνονται φέτος το επίκεντρο πρωτότυπων φεστιβαλικών διοργανώσεων που γεφυρώνουν το παλιό με το νέο και φέρνουν τη μουσική παράδοση στο προσκήνιο.

ΓΡΑΦΕΙ: ΒΙΚΤΩΡΙΑ ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΥς
24/06/2025

Πώς η ελληνική γαστροταβέρνα έγινε εξαγώγιμο είδος

Και πώς η επιτυχία της ελληνικής γεύσης στο εξωτερικό λειτουργεί ως μια καλή υπενθύμιση για τα καλοκαιρινά μας ταξίδια εντός συνόρων.

Πού τρώμε στην Πάρο και την Αντίπαρο τώρα

Από μοδάτα beach restaurants μέχρι κλασικές αξίες πλάι στο κύμα, κι από μοντέρνες ταβέρνες μέχρι fine dining εστιατόρια σε πολυτελή ξενοδοχεία, αυτή εδώ είναι η μόνη λίστα που θα χρειαστείς, για να φας καλά στο πιο δυναμικά ανερχόμενο νησί των Κυκλάδων.

"Δημήτρης Πικιώνης. Σχήμα και Μορφή": Μια νέα έκθεση ανοίγει το αρχείο του ιστορικού αρχιτέκτονα

Το Μουσείο Μπενάκη, σε συνεργασία με τον Πολιτιστικό Σύλλογο "Η Σκιάθος", διοργανώνει την έκθεση που παρουσιάζει την προσωπικότητα του αρχιτέκτονα και δημιουργού μέσα από το αρχείο του.

Ανακαλύπτοντας το Ζεν στο Μουσείο Ασιατικής Τέχνης Κέρκυρας

Το μουσείο φιλοξενεί την έκθεση "Ο Ήχος της Σιωπής: Ζεν Ζωγραφική" και παρουσιάζει για πρώτη φορά σπάνιους ιαπωνικούς ζωγραφικούς κυλίνδρους και άλλα ενδιαφέροντα εκθέματα από τον τον 15ο έως τον 19ο αι.

AEGEAN: 14 χρόνια στην κορυφή

Η AEGEAN επιβεβαιώνει για ακόμα μία χρονιά την ηγετική της θέση στον ευρωπαϊκό και παγκόσμιο αεροπορικό χάρτη.

Η Πιερία ενισχύει την προσβασιμότητα στις παραλίες της

Ένα καλοκαίρι χωρίς φραγμούς θα ζήσουν οι παραθεριστές της Πιερίας χάρη στις σύγχρονες νέες υποδομές, όπως η πλατφόρμα πρόσβασης στη θάλασσα Seatrac.