Η Θεσσαλονίκη αλλιώς σε μια καμπάνια για την ύπαιθρο της

Το ισχυρό ατού της μαγευτικής της υπαίθρου ανέδειξε η πόλη με το Rural Stories of Thessaloniki την παγκόσμια ημέρα τουρισμού.

Η Θεσσαλονίκη αλλιώς σε μια καμπάνια για την ύπαιθρο της

Την ομορφιά και την μαγεία της υπαίθρου της Θεσσαλονίκης βίωσαν για λίγο 100.000 θεατές σε περισσότερες από 20 χώρες μέσα από την οθόνη του υπολογιστή τους. Ο Οργανισμός Τουρισμού Θεσσαλονίκης(ΟΤΘ) σχεδίασε και υλοποιεί με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Τουρισμού στις 27 Σεπτεμβρίου μια καμπάνια για την ανάδειξη των δήμων της Μητροπολιτικής Ενότητας Θεσσαλονίκης, που το κοινό υποδέχθηκε με ενθουσιώδη σχόλια και δεκάδες χιλιάδες προβολών. Άλλωστε, θεματική της Παγκόσμιας Ημέρας Τουρισμού για το 2020 ήταν «Τουρισμός και ανάπτυξη της υπαίθρου», σε μια χρονιά που ο τουρισμός παγκοσμίως ήρθε αντιμέτωπος με προκλήσεις και πρωτόγνωρες συνθήκες.

Η Θεσσαλονίκη αλλιώς σε μια καμπάνια για την ύπαιθρο της - εικόνα 1

Ο σημαντικός ρόλος που διαδραματίζει ο τουρισμός ως βασικός πυλώνας της οικονομικής ανάπτυξης της υπαίθρου, παρέχοντας ευκαιρίες έξω από τις μεγάλες πόλεις, αλλά και συμβάλλοντας στην διατήρηση της φυσικής και πολιτιστικής κληρονομιάς ήταν ζητήματα τα οποία θέλησε μέσα από την καμπάνια να αναδείξει ο ΟΤΘ. Μέσα από την καμπάνια Rural Stories of Thessaloniki αναγνωρίζεται πως η επόμενη μέρα του τουρισμού θα βασιστεί στον βιώσιμο τουρισμό που σέβεται το περιβάλλον και την τοπική κουλτούρα και αναδεικνύεται πως η ύπαιθρος του νομού Θεσσαλονίκης μπορεί να αποτελέσει (συμπληρωματικά της πόλης που αποτελεί αγαπημένο διεθνή τουριστικό προορισμό), έναν προορισμό με έντονες συγκινήσεις για τους λάτρεις της εξοχής και του αυθεντικού τρόπου ζωής και αναψυχής.

Η Θεσσαλονίκη αλλιώς σε μια καμπάνια για την ύπαιθρο της - εικόνα 2


Ένα συνεργείο 7 διακεκριμένων κινηματογραφιστών σε συνεργασία με δεκάδες ντόπιους στους δήμους Βόλβης, Δέλτα, Θερμαϊκού και Θέρμης δούλεψαν μεθοδικά και με μεράκι για να παρουσιαστεί στο εγχώριο και διεθνές κοινό το «Rural Stories of Thessaloniki», μία καμπάνια που -κατά τον ΟΤΘ- διασχίζει τις Θάλασσες των δεδομένων και γεφυρώνει την τεχνολογική ευφυΐα με την επικοινωνιακή υπέρβαση, προσφέροντας λύσεις σε μία περίοδο που τα εμπόδια δείχνουν να είναι ανυπέρβλητα.

Η στρατηγική της ενδυνάμωσης και υπενθύμισης -στην μετά-Covid εποχή- του brand της υπαίθρου της Θεσσαλονίκης στην παγκόσμια τουριστική αγορά έγινε ανιχνεύοντας και αναλύοντας τουριστικά δεδομένα της περιοχής της Θεσσαλονίκης, της προηγούμενης και της τρέχουσας περιόδου. Ενδεικτική είναι η περίπτωση του Ισραήλ που πριν την πανδημία είχε περίπου 130.000 διανυκτερεύσεις και σήμερα λιγότερες από 7.000, που αποτελεί και έναν από τους «κύριους» στόχους υπενθύμισης του προορισμού. Στόχος και οι Γάλλοι Τουρίστες, οι οποίοι στη μετά lockdown περίοδο δείχνουν προτίμηση στη Θεσσαλονίκη, αλλά και οι Γερμανοί που αγαπούν ιδιαίτερα τις εναλλακτικές μορφές τουρισμού εκτός των μεγάλων πόλεων.

Η Θεσσαλονίκη αλλιώς σε μια καμπάνια για την ύπαιθρο της - εικόνα 3

Κάπως έτσι άνθρωποι σε όλα τα μήκη και τα πλάτη του πλανήτη επισκέφτηκαν νοερά τους γαλαζοπράσινους νερόδρομους του Δέλτα Αξιού, το παραμυθένια δάση στο Καλοχώρι και τα Μακεδονικά Τέμπη, τη θέα από το κάστρο της Ρεντίνας, την οργιαστική βλάστηση του χωριού της Νυμφόπετρας, της Λίμνης Βόλβης και του Φράγματος της Θέρμης, τα παραθαλάσσια χωριά Αγγελοχώρι και Επανομή και έβαλαν στη λίστα τους ως τον επόμενο προορισμό τους την ύπαιθρο της Θεσσαλονίκης.

Διαβάστε ακόμα

Τελευταία άρθρα Αφιερώματα

Τα ξενοδοχεία του χειμώνα: Πού θα μείνεις στις φετινές χειμερινές σου εξορμήσεις

Αν ετοιμάζεστε για χειμερινές και Χριστουγεννιάτικες διακοπές στην Ελλάδα αυτά είναι τα ξενοδοχεία που πρέπει να τσεκάρετε!

ΓΡΑΦΕΙ: ATHINORAMA TEAM
11/12/2025

Eliamos Villas Hotel & Spa: Το boutique καταφύγιο στην Κεφαλονιά με θέα που κόβει την ανάσα

Ένα wellness retreat όπου η πολυτέλεια συναντά τη φύση και την αυθεντικότητα του Ιονίου.

Amirandes: Η ψυχή της Κρήτης γίνεται εμπειρία όπως μόνο η Grecotel ξέρει

Όσοι έχουν έρθει στo "Amirandes" το γνωρίζουν. Δεν είναι απλώς ένα από τα κορυφαία resorts στην Ελλάδα, αλλά η επιτομή του πώς η Grecotel ξέρει να κάνει την ψυχή ενός τόπου αξέχαστη ταξιδιωτική εμπειρία. Αυτόν το χειμώνα ζούμε την Κρήτη αλλιώς.

Η Αθηναϊκή φινέτσα του "The Dolli"

Στο σημείο όπου η ελληνική πρωτεύουσα ενώνει το παρελθόν με το παρόν και το μέλλον της, ο επισκέπτης συναντά τον αληθινό εαυτό της, μέσα από μια αυθεντική εμπειρία φιλοξενίας, ανόθευτης κομψότητας και ταξιδιωτικής έμπνευσης.

Το χειμερινό περιοδικό "Taste & Travel" κυκλοφορεί την Πέμπτη 4 Δεκεμβρίου μαζί με το "αθηνόραμα"

Πλούσιο και χορταστικό, σας στρώνει το χάρτη για τα πιο νόστιμα ταξίδια του χειμώνα!