Plastic Free Santorini: H Lidl Hellas επενδύει στο περιβάλλον

Μπορεί η Σαντορίνη, να είναι φιλόξενη και να προσελκύει κάθε χρόνο το ενδιαφέρον χιλιάδων τουριστών, ωστόσο υπάρχει κάποιος που δεν θα αισθανθεί άνετα στο νησί.

Plastic Free Santorini: H Lidl Hellas επενδύει στο περιβάλλον

Μπορεί η Σαντορίνη, να είναι φιλόξενη και να προσελκύει κάθε χρόνο το ενδιαφέρον χιλιάδων τουριστών, ωστόσο υπάρχει κάποιος που δεν θα αισθανθεί άνετα στο νησί. Δεν είναι άλλος από το πλαστικό, με την Lidl Ελλάς, στην πρώτη της μεγάλη σύμπραξη με φορείς του ελληνικού δημοσίου, να το απομακρύνει απ' τη Σαντορίνη, επενδύοντας μάλιστα για το σκοπό αυτό, 500.000 ευρώ. Η καμπάνια, ακούει στο όνομα «Plastic Free Santorini», και η παρουσίασή της έγινε την περασμένη Κυριακή 14 Ιουνίου στην κοινή συνέντευξη τύπου με τον υπουργό τουρισμού Χάρη Θεοχάρη, το δήμαρχο Σαντορίνης Αντώνη Σιγάλα που έλαβε χώρα στη Σαντορίνη.

Από την πλευρά της Lidl Hellas, ο πρόεδρος της διοίκησης Ιάκωβος Ανδρεανίδης, σημείωσε: «Για τη Lidl Ελλάς η βιώσιμη επιχειρηματικότητα, είναι ένας από τους πνεύμονες της υπεύθυνης επιχειρηματικότητας. Το μήνυμά μας "Plastic Free Santorini", είναι καθαρό και δυνατό: Να προστατέψουμε το περιβάλλον. Αλλά και να στηρίξουμε τον Ελληνικό τουρισμό, το Ελληνικό Καλοκαίρι 2020, σε μια πραγματικά κρίσιμη συγκυρία. Πρόθεσή μας είναι να μειώσουμε την αλόγιστη χρήση του πλαστικού και τη χρήση των πλαστικών ειδών μιας χρήσης. Να ανακυκλώνουμε. Να σκεφτόμαστε με όρους κυκλικής οικονομίας. Να προστατεύουμε τις ακτές και τις θάλασσές μας».

Plastic Free Santorini: H Lidl Hellas επενδύει στο περιβάλλον - εικόνα 1
Ιάκωβος Ανδρεανίδης, Πρόεδρος Διοίκησης της Lidl Ελλάς

Πρωτότυπη εναλλακτική καμπάνια

Η καμπάνια «Plastic Free Santorini», είναι μια κοινή πρωτοβουλία του Υπουργείου Τουρισμού, του Δήμου Σαντορίνης και της Lidl Ελλάς, που έχει ως στόχο την ανακήρυξη της Σαντορίνης, ως ενός νησιού με ιδιαίτερες περιβαλλοντικές ευαισθησίες, αλλά και διαχρονικό συμβολισμό και ξεδιπλώνεται ως μια πρωτότυπη, εναλλακτική τουριστική καμπάνια που είναι ταυτόχρονα παγκόσμιο μήνυμα βιώσιμης ανάπτυξης για το ίδιο το νησί αλλά και τη χώρα μας.

Επικοινωνία και εκπαιδευτικά προγράμματα

Σε πρώτη φάση, η καμπάνια περιλαμβάνει ειδικά διαμορφωμένη επικοινωνία σε σημεία υψηλής τουριστικής κίνησης, όπως αεροδρόμια, λιμάνια, επιβατικά πλοία κ.λπ. καθώς και στο διαδίκτυο, ενώ σε δεύτερη φάση θα περάσει στην προώθηση εκπαιδευτικών προγραμμάτων στο νησί, καθώς και άμεσες παρεμβάσεις στις παραλίες, σε συνεργασία με το Ίδρυμα Λασκαρίδη, το οποίο έχει αναπτύξει συστηματική και εκτενή δράση για την προστασία ακτών σε όλη την Ελλάδα. Η Lidl Ελλάς στέκεται δίπλα στις πρωτοβουλίες της Ελληνικής Κυβέρνησης που δυναμώνουν την προοπτική του τόπου μας για ένα καλύτερο αύριο.

Διαβάστε ακόμα

Τελευταία άρθρα Αφιερώματα

Τα ξενοδοχεία του χειμώνα: Πού θα μείνεις στις φετινές χειμερινές σου εξορμήσεις

Αν ετοιμάζεστε για χειμερινές και Χριστουγεννιάτικες διακοπές στην Ελλάδα αυτά είναι τα ξενοδοχεία που πρέπει να τσεκάρετε!

ΓΡΑΦΕΙ: ATHINORAMA TEAM
11/12/2025

Eliamos Villas Hotel & Spa: Το boutique καταφύγιο στην Κεφαλονιά με θέα που κόβει την ανάσα

Ένα wellness retreat όπου η πολυτέλεια συναντά τη φύση και την αυθεντικότητα του Ιονίου.

Amirandes: Η ψυχή της Κρήτης γίνεται εμπειρία όπως μόνο η Grecotel ξέρει

Όσοι έχουν έρθει στo "Amirandes" το γνωρίζουν. Δεν είναι απλώς ένα από τα κορυφαία resorts στην Ελλάδα, αλλά η επιτομή του πώς η Grecotel ξέρει να κάνει την ψυχή ενός τόπου αξέχαστη ταξιδιωτική εμπειρία. Αυτόν το χειμώνα ζούμε την Κρήτη αλλιώς.

Η Αθηναϊκή φινέτσα του "The Dolli"

Στο σημείο όπου η ελληνική πρωτεύουσα ενώνει το παρελθόν με το παρόν και το μέλλον της, ο επισκέπτης συναντά τον αληθινό εαυτό της, μέσα από μια αυθεντική εμπειρία φιλοξενίας, ανόθευτης κομψότητας και ταξιδιωτικής έμπνευσης.

Το χειμερινό περιοδικό "Taste & Travel" κυκλοφορεί την Πέμπτη 4 Δεκεμβρίου μαζί με το "αθηνόραμα"

Πλούσιο και χορταστικό, σας στρώνει το χάρτη για τα πιο νόστιμα ταξίδια του χειμώνα!