Το ξενοδοχείο στην εποχή του covid-19

Μία νέα ημέρα ξημερώνει για τον τουρισμό, καθώς οι φορείς όσο και οι επιχειρήσεις διερευνούν τις επιλογές ώστε να ανταπεξέλθουν μπροστά στις σαρωτικές συνέπειες που προκύπτουν από την επέλαση του covid – 19.

Το ξενοδοχείο στην εποχή του covid-19

Μία νέα ημέρα ξημερώνει για τον τουρισμό, καθώς μπροστά στις σαρωτικές συνέπειες που προκύπτουν από την επέλαση του covid – 19 σε διεθνές επίπεδο, τόσο οι φορείς όσο και οι επιχειρήσεις διερευνούν τις επιλογές ώστε να ανταπεξέλθουν της κατάστασης. Σε αυτό το πλαίσιο ο διεθνής ξενοδοχειακός κολοσσός Marriott, δημοσίευσε οδηγίες που θέτουν υψηλά πρότυπα καθαριότητας και λειτουργίας των ξενοδοχείων, ενώ ταυτόχρονα περιλαμβάνονται και θέματα εκπαίδευσης του προσωπικού ώστε να μπορεί να ανταπεξέλθει στη νέα κανονικότητα.

Ψεκασμοί και αποστάσεις

Ειδικότερα, η Marriott, το επόμενο διάστημα θα αναπτύξει βελτιωμένες τεχνολογίες, συμπεριλαμβανομένων ηλεκτροστατικών ψεκαστήρων με απολυμαντικό νοσοκομειακού επιπέδου για την απολύμανση επιφανειών σε όλο το ξενοδοχείο. Παράλληλα, με τη χρήση υπεριώδους ακτινοβολίας, εξετάζεται η απολύμανση των κλειδιών, αλλά και άλλων αντικειμένων που διαμοιράζονται στο ξενοδοχείο, είτε ανάμεσα στους συνεργάτες είτε στους πελάτες. Επίσης, η καθαριότητα θα γίνεται με αυξημένη συχνότητα, ενώ όλες οι επιφάνειες των δωματίων, θα καθαρίζονται με νοσοκομειακά απολυμαντικά ενώ στα δωμάτια θα βρίσκονται τοποθετημένα για χρήση από τους πελάτες, απολυμαντικά μαντηλάκια. Παράλληλα, θα υπάρχουν σε όλους τους χώρους των ξενοδοχείων και πρωτίστως στο lobby, πινακίδες που θα παρακινούν και θα υπενθυμίζουν στους επισκέπτες να διατηρούν την κοινωνική απόσταση και να μην πλησιάζουν τα τοποθετημένα έπιπλα στους κοινόχρηστους χώρους.

Διαχωριστικά στη reception και check in από το τηλέφωνο

Στη reception, θα είναι τοποθετημένα ειδικά διαχωριστικά ώστε η επαφή ανάμεσα στον επισκέπτη και τον εργαζόμενο να γίνεται με μεγαλύτερη ασφάλεια και για τους δύο. Επίσης, θα δίνεται η δυνατότητα στους επισκέπτες να πραγματοποιήσουν check in μέσα από το smartphone ενώ παράλληλα μέσα από το τηλέφωνο θα μπορούν να παραγγείλουν room service.

Το φαγητό σε συσκευασίες

Το φαγητό θα παραδίδεται στην πόρτα χωρίς προσωπική επαφή και συσκευασμένο. Ειδικές μάλιστα οδηγίες δίνονται και για τις κουζίνες και τον τρόπο λειτουργίας τους, με στόχο την παραγωγή ασφαλών γευμάτων, αλλά και στα τμήματα τροφοδοσίας. Αλλαγές επίσης προβλέπονται και στον τρόπο λειτουργίας του μπουφέ, όσο αφορά στην προσέγγιση αλλά και στο σερβίρισμα.

Ολόκληρη τη μελέτη, μπορείτε να την βρείτε εδω.

Διαβάστε ακόμα

Τελευταία άρθρα Αφιερώματα

Τα ξενοδοχεία του χειμώνα: Πού θα μείνεις στις φετινές χειμερινές σου εξορμήσεις

Αν ετοιμάζεστε για χειμερινές και Χριστουγεννιάτικες διακοπές στην Ελλάδα αυτά είναι τα ξενοδοχεία που πρέπει να τσεκάρετε!

ΓΡΑΦΕΙ: ATHINORAMA TEAM
11/12/2025

Eliamos Villas Hotel & Spa: Το boutique καταφύγιο στην Κεφαλονιά με θέα που κόβει την ανάσα

Ένα wellness retreat όπου η πολυτέλεια συναντά τη φύση και την αυθεντικότητα του Ιονίου.

Amirandes: Η ψυχή της Κρήτης γίνεται εμπειρία όπως μόνο η Grecotel ξέρει

Όσοι έχουν έρθει στo "Amirandes" το γνωρίζουν. Δεν είναι απλώς ένα από τα κορυφαία resorts στην Ελλάδα, αλλά η επιτομή του πώς η Grecotel ξέρει να κάνει την ψυχή ενός τόπου αξέχαστη ταξιδιωτική εμπειρία. Αυτόν το χειμώνα ζούμε την Κρήτη αλλιώς.

Η Αθηναϊκή φινέτσα του "The Dolli"

Στο σημείο όπου η ελληνική πρωτεύουσα ενώνει το παρελθόν με το παρόν και το μέλλον της, ο επισκέπτης συναντά τον αληθινό εαυτό της, μέσα από μια αυθεντική εμπειρία φιλοξενίας, ανόθευτης κομψότητας και ταξιδιωτικής έμπνευσης.

Το χειμερινό περιοδικό "Taste & Travel" κυκλοφορεί την Πέμπτη 4 Δεκεμβρίου μαζί με το "αθηνόραμα"

Πλούσιο και χορταστικό, σας στρώνει το χάρτη για τα πιο νόστιμα ταξίδια του χειμώνα!