Όταν η παραλιακή ζώνη της Θεσσαλονίκης γεμίσει ξανά κόσμο, όταν η πλατεία Αριστοτέλους σφύζει ξανά από ζωή, η πόλη θα έχει βρει για τα καλά τους ρυθμούς της και η ζωή θα συνεχίζεται ομαλά. Σήμερα όμως η πόλη όπως και όλος ο πλανήτης είναι σαν να έχει πατήσει το pause περιμένοντας καλά νέα από το μέτωπο της αντιμετώπισης της υγειονομικής κρίσης. Από την άλλη όμως, αυτή η μετάβαση σε αυτό που τα τελευταία χρόνια έχουμε συνηθίσει να ονομάζουμε «μετάβαση στην κανονικότητα» απαιτεί ένα σοκ την κατάλληλη χρονική στιγμή και σίγουρα απαιτεί προεργασία. Σε αυτό το πεδίο, ο Οργανισμός Τουρισμού Θεσσαλονίκης σχεδίασε ήδη το πρώτο βήμα της επόμενης μέρας, στοχεύοντας στην επανεκκίνηση του ενδιαφέροντος των τουριστών σ όλο τον κόσμο.
Μέσα από ένα όμορφο και προσεγμένο βίντεο, προσκαλεί τους θεατές να περιηγηθούν σε ιστορικά σημεία της πόλης μέσω εφαρμογών εικονικής πραγματικότητας (VR apps), προβάλλοντας τα ελκυστικότερα στοιχεία για κάθε δυνητικό επισκέπτη. Το βίντεο αυτό, έχει ως στόχο να χτίσει την τουριστική βιωσιμότητα και ανταγωνιστικότητα της πόλης, διοχετεύοντας το σε όλα τα γραφείο του ΕΟΤ εξωτερικού αλλά και σε δημοσιογράφους απ’ όλο τον κόσμο που έχουν ήδη φιλοξενηθεί στην πόλη. Σύμφωνα με τον σχεδιασμό θα ακολουθήσουν και άλλες τέτοιες ενέργειες προκειμένου η θεσσαλονίκη να «κεφαλαιοποιήσει» το θετικό brand που έχει δημιουργήσει αυτή τη στιγμή η χώρα, εξαιτίας της επιτυχημένης διαχείρισης της πανδημίας.
Μπορείτε να παρακολουθήσετε το βίντεο εδώ.