Ένα διαφορετικό ταξίδι αισθήσεων στο «Μουσείο Αρωμάτων» της Φλωρεντίας

Το νέο «Μουσείο Αρωμάτων» φέρει την υπογραφή του γνωστού αρωματοποιού Lorenzo Villoresi.

Ένα διαφορετικό ταξίδι αισθήσεων στο «Μουσείο Αρωμάτων» της Φλωρεντίας

Τα αρώματα ξυπνούν αισθήσεις και μνήμες και έχουν μια ιδιαίτερη θέση στη ζωή μας. Με ιστορία από τα προϊστορικά χρόνια, τα αρώματα έγιναν ιδιαιτέρως γνωστά στη Γαλλία, λόγω της Αικατερίνης των Μεδίκων, που πηγαίνοντας στο Παρίσι από τη Φλωρεντία πήρε μαζί της τον προσωπικό αρωματοποιό της, Renato Bianco. Έτσι, δεν κάνει καμία εντύπωση που η Φλωρεντία είναι γνωστή ως η πόλη των αρωμάτων, με έναν από τους πιο γνωστούς αρωματοποιούς τον Lorenzo Villoresi, να ανοίγει ένα μουσείο αποκλειστικά αφιερωμένο σε αυτά.

Ο Villoresi, γνωστός για τα τριάντα χρόνια παρουσίας του στον χώρο, τις σημαντικές συνεργασίες του -όπως με τον οίκο Fendi- και το διεθνές βραβείο αρωματοποιίας το 2006, Prix Coty, άνοιξε στη Φλωρεντία ένα «Μουσείο Αρωμάτων» εκπληρώνοντας το όνειρό του. Σε συνεργασία με τη σύζυγό του δημιούργησε έναν χώρο προσβάσιμο σε όλους, ακόμη και σε αρχάριους για να αναπτύξουν το πάθος τους για τα αρώματα και να ταξιδέψουν μέσα από τις αναμνήσεις και τα συναισθήματά τους. Επηρεασμένος από το «wunderkammer» έχει φτιάξει το δικό του «δωμάτιο των θαυμάτων» με στόχο οι επισκέπτες να βρουν τη δική τους εσωτερική ηρεμία μέσω των αισθήσεων.

Ένα διαφορετικό ταξίδι αισθήσεων στο «Μουσείο Αρωμάτων» της Φλωρεντίας - εικόνα 1
© Museo Villoresi

Το «Μουσείο Αρωμάτων», αλλά και η ακαδημία Αρωματοποιίας, έτσι απευθύνονται σε όλες τις ηλικίες με ξεναγήσεις κατόπιν κράτησης, μαθήματα, εκδηλώσεις και σεμινάρια στα οποία αποκαλύπτονται τα αρχαιότερα μυστικά, οι μύθοι και οι θρύλοι της αρωματοποιίας. Το Museo Villoresi, είναι χωρισμένο σε τρεις ορόφους και βρίσκεται στο παλάτι της οικογένειας του αρωματοποιού σε έναν από τους αρχαιότερους δρόμους της πρωτεύουσας της Αναγέννησης.

Ένα διαφορετικό ταξίδι αισθήσεων στο «Μουσείο Αρωμάτων» της Φλωρεντίας - εικόνα 2
© Museo Villoresi

Διαθέτει αρωματικούς κήπους με βότανα, μονοπάτια, έναν εσωτερικό κήπο 200 τ.μ. και την ταράτσα που είναι γεμάτη με πάνω από 80 διαφορετικά είδη φυτών, όπως τα αγαπημένα εσπεριδοειδή περγαμόντο, λεμόνι και μανταρίνι. Η καρδιά του μουσείου βρίσκεται στο δωμάτιο Osmorama, στη βιβλιοθήκη αποσταγμάτων και αρωματικών υλικών, από όπου οι επισκέπτες μπορούν να εξερευνήσουν πάνω από 1000 μυρωδιές μέσω οσφρητικών θαλάμων, έναν διαδραστικό χάρτη και πρωτότυπες ταινίες για να κατανοήσουν την πολυπλοκότητα της παραγωγής αρωμάτων.

Museo Villoresi | Φλωρεντία, Via de’ Bardi 12 | Δευτέρα - Σάββατο | 2 μ.μ. - 4:30 μ.μ. με κράτηση στο info@museovilloresi.it

Διαβάστε ακόμα

Τελευταία άρθρα Travel

"Miglari": Η νέα ήσυχη πολυτέλεια της Αρκαδίας

Γιατί το ολοκαίνουργιο boutique hotel "Miglari" είναι το κρυφό διαμάντι της Αρκαδίας.

ΓΡΑΦΕΙ: ATHINORAMA TEAM
13/11/2025

Πώς το Ολυμπιακό Πάρκο του Λονδίνου έγινε νέος πολιτιστικός προορισμός

Με αφετηρία το νέο V&A East Storehouse, βολτάρουμε μεταξύ Hackney Wick και East Bank σημειώνοντας τα στέκια που δίνουν ζωή στο Ολυμπιακό Πάρκο του Λονδίνου.

YeeOn Living: Χαλάρωση και ευεξία σε boutique διάσταση

Τις παγωμένες μέρες του χειμώνα, το ειδυλλιακό Γύθειο –με το ιστορικό του λιμάνι, τις παραδοσιακές ψαρόβαρκες, τα αρχοντικά και τα φροντισμένα σοκάκια– ντύνεται με μια ατμόσφαιρα γαλήνης που μαγεύει κάθε επισκέπτη.

Hermea Grand Mountain Villa & Spa: Πολυτέλεια και Φύση στην Κορυφή της Κορινθίας

Με τη διεθνή διάκριση στα Elite Awards 2025, η Hermea Grand Mountain Villa & Spa στο οροπέδιο του Φενεού προσκαλεί τους επισκέπτες να ζήσουν την απόλυτη ορεινή εμπειρία.

Divani Meteora Hotel: Πολυτέλεια στη σκιά των βράχων

Στους πρόποδες των Μετεώρων, που έχουν χαρακτηριστεί μνημεία παγκόσμιας κληρονομιάς από την UNESCO, το ξενοδοχείο – ορόσημο της περιοχής, στη σκιά των θεόρατων, επιβλητικών βράχων, είναι σημείο συνάντησης της παράδοσης με την πολυτέλεια.

Ανταπόκριση απ' τη World Travel Market 2025 του Λονδίνου - Ταξιδιωτικές τάσεις και προορισμοί

Το ταξίδι αποτελεί κορυφαία προτεραιότητα για καταναλωτές που αναζητούν όλο και πιο αυθεντικές, εξατομικευμένες εμπειρίες - παρά τις οικονομικές προκλήσεις.