Ανοίγει τις πύλες της η έκθεση Xenia 2018

Με κεντρικό μήνυμα το «Hospitality Experience», η premium και 100% στοχευμένη στον ξενοδοχειακό κλάδο έκθεση ξεκινάει στο Metropolitan Expo.

Ανοίγει τις πύλες της η έκθεση Xenia 2018

Απροσπέραστο ξενοδοχειακό γεγονός και κομβικό φόρουμ επενδυτικών επιλογών της τουριστικής βιομηχανίας της χώρας, μετά την επιτυχημένη της περσινή επανεκκίνηση η έκθεση Xenia επανέρχεται φέτος από 24 εως και 26 Νοεμβρίου στο Metropolitan Expo. Ένα σημαντικό σημείο εμπειριών, τάσεων, καινοτομιών και έμπνευσης, θα αποτελέσει σημείο συνάντησης για εκατοντάδες επαγγελματίες της φιλοξενίας με τις μεγαλύτερες και σημαντικότερες προμηθευτικές εταιρείες του κλάδου της τουριστικής βιομηχανίας, ενώ με ένα πλήθος ανανεωμένων, παράλληλων εκδηλώσεων, ημερίδων και καινοτόμων projects αποκλειστικά στοχευμένων στον ξενοδόχο θα αποκαλύψει τα trends που θα καθορίσουν το πρόσωπο της φιλοξενίας του μέλλοντος.

Το Διεθνές Φόρουμ Φιλοξενίας του ΞΕΕ (στις 24 Νοεμβρίου) θα είναι ένα από τα σημαντικότερα στοχευμένα events που θα φιλοξενήσει η φετινή Xenia, με τις τέσσερις θεματικές του ενότητες («Data is the New Oil» για τη σημασία των δεδομένων ως εργαλεία βελτιστοποίησης της εμπειρίας των επισκεπτών, «Getting Digital» για τα ψηφιακά κανάλια προώθησης του ξενοδοχειακού προϊόντος, «Επενδύσεις στον Ξενοδοχειακό Κλάδο» για τις τάσεις και τα εμπόδια του κλάδου, αλλά και «Οικονομία Διαμοιρασμού» για τα μαθήματα που μπορεί να αντλήσει ο κλάδος από τον ανταγωνισμό), να γίνονται η μαγιά των εμπεριστατωμένων συζητήσεων με κορυφαίους διεθνείς και Έλληνες παράγοντες του Τουρισμού, οι οποίοι θα παρουσιάσουν τις τελευταίες εξελίξεις και τάσεις της παγκόσμιας ξενοδοχειακής αγοράς.

Ανοίγει τις πύλες της η έκθεση Xenia 2018 - εικόνα 1

Η παράλληλη εκδήλωση «Digi Hotel» που θα τρέχει όλες τις μέρες της έκθεσης σε ειδικά διαμορφωμένο χώρο, θα παρουσιάσει το status του ψηφιακού κόσμου της ξενοδοχίας σήμερα, με κυλιώμενο πρόγραμμα ομιλιών και παρουσιάσεων από 40 και πλέον ηγέτες του χώρου. Η παρουσία του ξενοδοχείου στην ψηφιακή εποχή, το ψηφιακό μάρκετινγκ, η προώθηση και η διαφήμιση στο νέο πλαίσιο προστασίας προσωπικών δεδομένων, τα online κανάλια πωλήσεων και κρατήσεων, οι τελευταίες εξελίξεις στα social media, οι βέλτιστες πρακτικές για ποιοτικό περιεχόμενο φωτογραφίας, κειμενογραφίας, αλλά και οι δυνατότητες Virtual Reality στην ψηφιακή παρουσία του ξενοδοχείου, καθώς και τα πιο ενδιαφέροντα και καινοτόμα start ups του ξενοδοχειακού κλάδου, θα αποτελέσουν τους άξονες μιας σειράς από συζητήσεις, που θα καλύψουν όλο το φάσμα των εξελίξεων στις τεχνολογίες αιχμής που σήμερα αποτελούν τον κύριο μοχλό λειτουργίας της ξενοδοχειακής βιομηχανίας.

Τέλος, στο καινοτόμο project «Hotel Megatrends» θα παρουσιαστούν όλες οι τελευταίες τάσεις της τεχνολογίας, της εσωτερικής διακόσμησης, της αρχιτεκτονικής, της δόμησης και της αειφορίας. Σε μια πλήρως δομημένη εγκατάσταση 445 τ.μ., μια εξειδικευμένη ομάδα αρχιτεκτόνων, σχεδιαστών, συμβούλων τεχνολογίας, φωτισμού, αλλά και ευεξίας, θα παρουσιάσουν ζητήματα που θα πρέπει να αφορούν σήμερα κάθε ξενοδόχο, ιδιοκτήτη τουριστικού καταλύματος, αρχιτέκτονα ή διακοσμητή σε τέσσερις βασικούς άξονες (Tech, Design, Green και Local) θέλοντας να δημιουργήσουν ένα σημείο εκπαίδευσης και έμπνευσης για τους επισκέπτες της έκθεσης.

Διαβάστε ακόμα

Τελευταία άρθρα Αφιερώματα

Τα ξενοδοχεία του χειμώνα: Πού θα μείνεις στις φετινές χειμερινές σου εξορμήσεις

Αν ετοιμάζεστε για χειμερινές και Χριστουγεννιάτικες διακοπές στην Ελλάδα αυτά είναι τα ξενοδοχεία που πρέπει να τσεκάρετε!

ΓΡΑΦΕΙ: ATHINORAMA TEAM
11/12/2025

Eliamos Villas Hotel & Spa: Το boutique καταφύγιο στην Κεφαλονιά με θέα που κόβει την ανάσα

Ένα wellness retreat όπου η πολυτέλεια συναντά τη φύση και την αυθεντικότητα του Ιονίου.

Amirandes: Η ψυχή της Κρήτης γίνεται εμπειρία όπως μόνο η Grecotel ξέρει

Όσοι έχουν έρθει στo "Amirandes" το γνωρίζουν. Δεν είναι απλώς ένα από τα κορυφαία resorts στην Ελλάδα, αλλά η επιτομή του πώς η Grecotel ξέρει να κάνει την ψυχή ενός τόπου αξέχαστη ταξιδιωτική εμπειρία. Αυτόν το χειμώνα ζούμε την Κρήτη αλλιώς.

Η Αθηναϊκή φινέτσα του "The Dolli"

Στο σημείο όπου η ελληνική πρωτεύουσα ενώνει το παρελθόν με το παρόν και το μέλλον της, ο επισκέπτης συναντά τον αληθινό εαυτό της, μέσα από μια αυθεντική εμπειρία φιλοξενίας, ανόθευτης κομψότητας και ταξιδιωτικής έμπνευσης.

Το χειμερινό περιοδικό "Taste & Travel" κυκλοφορεί την Πέμπτη 4 Δεκεμβρίου μαζί με το "αθηνόραμα"

Πλούσιο και χορταστικό, σας στρώνει το χάρτη για τα πιο νόστιμα ταξίδια του χειμώνα!