Μια μεγαλοπρεπής σύνθεση ιπτάμενων, υποβρύχιων και timelapse πλάνων που συλαμβάνοουν την πολυσύνθετη εικόνα της Ελλάδας και των ειδυλλιακών προορισμών της στις τέσσερις εποχές του χρόνου, το διαφημιστικό spot του ΕΟΤ για την καμπάνια προώθησης της χώρας ως προορισμό 365 ημερών αναδείχθηκε το αγαπημένο το κοινού για τη σεζόν 2017-2018, αποσπώντας το People’s Choice Award της Διεθνούς Επιτροπής Φεστιβάλ Τουριστικών Ταινιών (CIFFT).
H CIFFT, που ιδρύθηκε το 1989 ως συντονιστικό όργανο των φεστιβάλ τουριστικών ταινιών παγκοσμίως, παρακολουθεί 18 φεστιβάλ τουριστικών ταινιών σε όλο τον κόσμο και διοργανώνει το Φεστιβάλ των Φεστιβάλ κάθε Νοέμβριο στην Βιέννη, στοχεύοντας στην προώθηση της αριστείας ανάμεσα στις καλύτερες ταινίες που παράγονται για την προώθηση ενός προορισμού ή ενός τουριστικού προϊόντος.
Έχοντας βραβευθεί σε άλλα έξι φεστιβάλ τουριστικών ταινιών ανά το κόσμο (Βέλικο Τάρνοβο, Βερολίνο, Ρίγα, Καλιφόρνια, Ζάγκρεμπ, Αμοργός) αλλά και αποσπάσει την κορυφαία διάκριση του Παγκόσμιου Οργανισμού Τουρισμού των Ηνωμένων Εθνών, το spot «Greece: A 365-Day Destination», που σκηνοθέτησε ο Αντώνης Θεοχάρης Κιούκας, αναδείχθηκε η καλύτερη ανάμεσα σε 29 υποψηφιότητες, καταλαμβάνοντας την 1η θέση στις προτιμήσεις του κοινού σε 136 χώρες, με σχεδόν διπλάσιους ψήφους από την αμέσως επόμενη υποψηφιότητα.
Το βραβείο παρέλαβαν εκ μέρους του Υπουργείου Τουρισμού και του ΕΟΤ ο δημιουργός του σποτ κ. Αντώνης Θεοχάρης Κιούκας και η προϊσταμένη Υπηρεσίας ΕΟΤ Αυστρίας κα Ελένη Μελιτά , σε ειδική τελετή απονομής στη Βιέννη. Ο κ. Κιούκας μετέφερε τις ευχαριστίες της Υπουργού Τουρισμού κας Έλενας Κουντουρά και του Γενικού Γραμματέα του ΕΟΤ κ. Κωνσταντίνου Τσέγα, για τη μεγάλη διάκριση της CIFFT και κάλεσε τους παρευρισκόμενους από όλο τον κόσμο να επισκεφτούν και να γνωρίσουν τους πανέμορφους προορισμούς της Ελλάδας 365 ημέρες τον χρόνο.
Το βράδυ της 14η Νοεμβρίου, που απονεμήθηκε το βραβείο, η Πρεσβεία της Ελλάδας στην Βιέννη παρέθεσε δεξίωση προς τιμή της βραβευθείσας ταινίας, παρουσία του εκτελούντος χρέη Πρέσβη κ. Νικολάου Σαπουντζή. Στην δεξίωση παραβρέθηκαν βραβευθέντες σκηνοθέτες από όλο τον κόσμο, διευθυντές φεστιβάλ τουριστικών ταινιών, εκπρόσωποι οργανισμών τουρισμού άλλων χωρών και δημοσιογράφοι.
Σημειώνεται ότι από τον ΕΟΤ έχει σχεδιαστεί σειρά δράσεων για την προώθηση και προβολή του βίντεο «Greece A 365 – Day Destination», μεταξύ των οποίων η μετάφρασή του σε 7 γλώσσες (Αραβικά Κινέζικα, Ρωσικά, Γερμανικά, Ιταλικά Ισπανικά και Σέρβικα), όπως και η μίνι εκδοχή του βίντεο για χρήση σε διεθνή κανάλια και προβολή του σε μακρινές (long-haul) πτήσεις αεροπορικών εταιρειών.