Geoff Ballotti

Με το «Wyndham Grand» της Αθήνας να κλέβει τις εντυπώσεις και τα «Wyndham Loutraki Poseidon Resort» και «Ramada Loutraki Poseidon Resort» να έχουν μόλις ανοίξει, ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Wyndham Group Hotel μας μιλάει για την «απόβαση» του μεγαλύτερου ξενοδοχειακού ομίλου παγκοσμίως στην Ελλάδα και τη στρατηγική συνεργασία του με τη Zeus International.

Geoff Ballotti

Με το «Wyndham Grand» της Αθήνας να κλέβει τις εντυπώσεις και τα «Wyndham Loutraki Poseidon Resort» και «Ramada Loutraki Poseidon Resort» να έχουν μόλις ανοίξει, ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Wyndham Group Hotel μας μιλάει για την «απόβαση» του μεγαλύτερου ξενοδοχειακού ομίλου παγκοσμίως στην Ελλάδα και τη στρατηγική συνεργασία του με τη Zeus International.

Geoff Ballotti - εικόνα 1
To «Wyndham Loutraki Poseidon Resort» μόλις άνοιξε στο Λουτράκι.

«Με πάνω από 8.000 ξενοδοχεία σε 77 χώρες, είμαστε ο μεγαλύτερος ξενοδοχειακός όμιλος σε παγκόσμιο επίπεδο. Κοινός παρονομαστής των ξενοδοχείων μας είναι το πλουσιότερο και καλύτερο loyalty club στον κλάδο, τo Wyndham Rewards, που αριθμεί περισσότερα από 50 εκατ. μέλη. Το Wyndham Hotel Group είναι ένα εκ των τριών τμημάτων της ομπρέλας του Wyndham Worldwide Corporation, που αποτελεί μία από τις μεγαλύτερες εταιρείες φιλοξενίας στον κόσμο και παρέχει από ξενοδοχεία και θέρετρα μέχρι διαχείριση παραθεριστικών κατοικιών και πολυτελών βιλών αλλά και διακοπές με το σύστημα timeshare.

Η αποστολή μας είναι απλή: να εξυψώσουμε την εμπειρία του καθημερινού ταξιδιώτη, όπου κι αν πηγαίνει, όσο κι αν μείνει σε εμάς. Αυτήν την προσέγγιση ονομάζουμε “εκδημοκρατισμό του ταξιδιού” και, για να φτάσουμε μέχρις εκεί, επανεφευρίσκουμε συνεχώς κάθε τμήμα του ομίλου μας με σκοπό να εξυπηρετήσουμε με τον καλύτερο δυνατό τρόπο μια διογκούμενη μεσαία τάξη που αναζητά νέες ταξιδιωτικές εμπειρίες. Εξάλλου, πιστεύουμε ότι οι ταξιδιώτες αξίζουν την ευκαιρία να ζήσουν μοναδικές ταξιδιωτικές εμπειρίες αξιοποιώντας στο έπακρον το διαθέσιμο budget τους. Ακριβώς αυτό είναι που προσφέρει η βεντάλια των brands μας, καθώς καλύπτει από προσιτά μέχρι πολυτελή ξενοδοχεία».

Geoff Ballotti - εικόνα 2
Ο Geoff Ballotti.

«Είμαστε πολύ αισιόδοξοι για το μέλλον της Ελλάδας γενικότερα. Δεν θα μπορούσαμε να βλέπουμε διαφορετικά μια χώρα που υποδέχεται κάθε χρόνο 25 εκατ. επισκέπτες, δηλαδή διπλάσιους ταξιδιώτες από τον πληθυσμό της, και τα νούμερα δείχνουν μια συνεχή αυξητική τάση. Όποτε στοχεύουμε στην επέκτασή μας σε νέες αγορές ή τη δημιουργία νέων ξενοδοχείων, είναι εξαιρετικά σημαντικό για εμάς να κατανοήσουμε βαθιά τόσο τις ανάγκες των ταξιδιωτών όσο και τον εκάστοτε προορισμό. Ένας τρόπος για να πετύχουμε αυτό το απόλυτο σημείο επαφής είναι να δημιουργούμε στενές σχέσεις με τοπικούς business partners παρόμοιας κουλτούρας. Για παράδειγμα, έχουμε βρει έναν εξαίρετο κι έμπιστο συνεργάτη στο πρόσωπο της Zeus International, με την οποία έχουμε ανακοινώσει ότι θα συνεργαστούμε στη δημιουργία 20 νέων ξενοδοχείων μέσα στα επόμενα δέκα χρόνια».

Geoff Ballotti - εικόνα 3
Εκπληκτική θέα στη νυχτερινή Αθήνα από το rooftop του «Wyndham Grand Athens».

«Λειτουργούμε σε ένα περιβάλλον όπου η απειλή της τρομοκρατίας είναι πλέον οικουμενική, ενώ πολιτικές και οικονομικές εντάσεις και ανακατατάξεις δημιουργούν μεγάλες προκλήσεις στην αγορά. Εμείς πιστεύουμε ότι, για να διαχειριστούμε και να αντιμετωπίσουμε με επιτυχία αυτές τις προκλήσεις, πρέπει να μείνουμε συγκεντρωμένοι σε ό,τι μπορούμε να ελέγξουμε. Δηλαδή στην παροχή μοναδικών εμπειριών στους επισκέπτες μας, φέρνοντάς τους ένα βήμα πιο κοντά στις διακοπές των ονείρων τους. Η βιομηχανία του τουρισμού έχει κυκλική δομή, πράγμα που σημαίνει ότι πάντα θα υπάρχουν επιθυμία και ανάγκη των ανθρώπων για ταξίδια κι εμείς θέλουμε να μπορούμε να τους παρέχουμε τις υπηρεσίες μας όπου κι αν αποφασίσουν να ταξιδέψουν».

Διαβάστε ακόμα

Τελευταία άρθρα Travel

Ένα θαλάσσιο οδοιπορικό στα νότια Χανιά, έναν από τους πιο αυθεντικούς προορισμούς της Κρήτης

Εξερευνώντας κρυφούς όρμους, αρχαία ιερά και σπηλιές σ’ έναν τόπο που έχει να πει πολλά.

ΓΡΑΦΕΙ: ΠΩΛΙΝΑ ΠΑΡΑΣΚΕΥΟΠΟΥΛΟΥ
13/07/2025

Σε αυτά τα ξενοδοχεία το design μοιάζει αξεπέραστο

Εντυπωσιακά και luxury καταλύματα εντός και εκτός Ευρώπης, όπου το design και η αισθητική κάνουν πολύ ισχυρές δηλώσεις.

Χανιά: Στα καφενεία του Αποκόρωνα

Μια εκδρομή στην ενδοχώρα των Χανίων, όχι πολύ μακριά από την πόλη, μάς φέρνει σε όμορφα παραδοσιακά χωριά στις ρίζες των Λευκών Ορέων, σε μια καταπράσινη πλούσια γη με πολλούς κατοίκους, ζωηρό κλίμα γενικώς και ανάμεσα σε άλλα πολύ ενδιαφέροντα παλιά και καινούργια καφενεία. Εκεί που σμίγουν οι άνθρωποι, μοιράζονται το ποτό, το φαγητό και τα νέα τους. Καμιά φορά γλεντάνε κιόλας!

"To ομορφότερο ξενοδοχείο στον κόσμο" βρίσκεται στην Αθήνα

Ένα αθηναϊκό 'καμάρι' απέσπασε τη διεθνή αρχιτεκτονική διάκριση "Worlds’ Most Beautiful Hotel Exterior", που του απονεμήθηκε μάλιστα στην έδρα της Unesco, στο Παρίσι.

Λουτράκι: 5+ 1 εμπειρίες με το νοσταλγικό αέρα της παλιάς λουτρόπολης

Όλα όσα προσφέρει το Λουτράκι με χαλαρωτικό βιορυθμό και ανεπιτήδευτους old school όρους.

Το Netflix προβάλλει την Ελλάδα σε νέο βίντεο

Τοπία από την Αθήνα ως τους Παξούς (και όχι μόνο) συνδυάζονται με σειρές της πλατφόρμας όπως το "Maestro in Blue" σε ένα κλιπ-καρπό της συνεργασίας ΕΟΤ και Netflix.

Electro Vibes: Στο W Costa Navarino, την καρδιά (και) της ηλεκτρονικής μουσικής

Μια σειρά από καλοκαιρινές βραδιές ηλεκτρονικής μουσικής με την επιμέλεια του Γιάννη Γεροντάκη, στο πιο ατμοσφαιρικό σκηνικό της Μεσσηνίας, σε περιμένει από 19 Ιουλίου έως και 6 Σεπτεμβρίου.