Mamma mia!

3,5

Άκρως καλοκαιρινή και ανεβασμένη διάθεση σε μια feelgood ελληνική εκδοχή του πολυαγαπημένου μιούζικαλ με τα τραγούδια και τη μουσική των ΑΒΒΑ. Στα πλεονεκτήματα, το δόσιμο του παθιασμένου θιάσου.

Mamma mia Γιώργος Καλφαμανώλης©

Δείχνει ότι αντέχει στην τριβή του χρόνου το δημοφιλές μιούζικαλ που έκανε πρεμιέρα στο West End του Λονδίνου το 1999, και γνώρισε παγκόσμια απήχηση  χάρη στην ομώνυμη ταινία του 2008 - πόσω μάλλον στην Ελλάδα, καθώς η δράση του τοποθετείται εδώ. Η Θέμις Μαρσέλλου το ανέβασε πριν από μερικά χρόνια, υπογράφοντας εκτός της σκηνοθεσίας, την ελληνική απόδοση του κειμένου και των στίχων, και τώρα επιστρέφει με νέα παράσταση και νέα διανομή. Δύσκολα θα μπορούσε να πάει κάτι λάθος, όταν τόσοι παράγοντες συνηγορούν για το καλό αποτέλεσμα, πρωτίστως η μοναδική μουσική και τα τραγούδια των ABBA –την ορχήστρα διευθύνει ο Νικόλας Γουάστωρ–, αλλά και η γλυκιά ιστορία, που διαθέτει χιούμορ, συγκίνηση και σασπένς, όπως και το ανθρώπινο δυναμικό της παράστασης. Μιας παράστασης που δεν επιφυλάσσει εκπλήξεις, αφού κι η ιστορία είναι μάλλον γνωστή: Η Σόφι, μια νεαρή κοπέλα που ζει με τη μητέρα της, Ντόνα, σε ένα ελληνικό νησί, αποφασίζει να αναζητήσει τον άγνωστο πατέρα της, κι έτσι ενόψει του γάμου της, στέλνει τρία προσκλητήρια στους ισάριθμους πιθανούς μπαμπάδες της. Οι τρεις άνδρες θα καταφτάσουν στο νησί εν αγνοία της Ντόνα, κάτι που θα περιπλέξει τα πράγματα, ενώ το πολυπόθητο happy end θα έρθει, όχι όμως με τον πλέον αναμενόμενο τρόπο. Ικανοποιεί όμως και λόγω αυτού: Επειδή λειτουργεί ως μια σίγουρη διέξοδος ψυχαγωγίας, ως ένα ξέγνοιαστο και σε σημεία ξεσηκωτικό καταφύγιο δυόμιση ωρών.

Mamma mia

Αναμενόμενα ίσως λόγω του είδους, η σκηνοθεσία αρκείται στη διαχείριση του ρυθμού και στην έμφαση στα κωμικά και συγκινητικά στοιχεία της ιστορίας. Η καθοδήγηση των ηθοποιών είναι τέτοια ώστε να αναδείξει ο καθένας τον χαρακτήρα του, χωρίς να αποφεύγεται μια δόση σχηματικής απεικόνισης, που δικαιολογείται πάντως κι αυτή. Εξάλλου, οι ηθοποιοί είναι απολαυστικοί: η Νάντια Κοντογεώργη ξεχωρίζει στο ρόλο της Ντόνα με το μπρίο της, επιδεικνύει αξιοσημείωτη ευχέρεια στις σκηνικές απαιτήσεις (ακόμη και παίζοντας με τα ίδια της τα σαρδάμ!) και επιβάλλεται με τη φωνή της στην εκτέλεση των τραγουδιών. Αλλά και οι συμπρωταγωνίστριές της είναι καθόλα άξιες: η Ντορέττα Παπαδημητρίου και η Πηνελόπη Αναστασοπούλου σχηματίζουν με ένταση τους ρόλους της Τάνιας και της Ρόζι, απολαυστικοί και οι τρεις υποψήφιοι πατεράδες, Αλέξανδρος Μπουρδούμης (Σαμ), Ιβάν Σβιτάιλο (Χάρι) και Γιώργος Χρανιώτης (Μπίλι). Σε σημεία η παράσταση κάνει κοιλιές, ενώ δεν έχουν την ίδια σκηνική ή φωνητική εμπειρία όλοι οι ηθοποιοί, όμως το αποτέλεσμα δεν ζημιώνεται ανεπανόρθωτα, καθώς η ενέργεια του θιάσου είνα σαρωτική: η Αφροδίτη Λιάντου ερμηνεύει τη Σόφι, ο Νίκος Κύρτσος τον Σκάι, η Θέμις Μαρσέλλου έχει προσθέσει έναν ρόλο-έκπληξη που ερμηνεύει η ίδια, ενώ τον θίασο συμπληρώνει ομάδα δεκατριών παθιασμένων ερμηνευτών/ριών και χορευτών/ριών (χορογραφίες: Άννα Αθανασιάδη).

Mamma mia

Περισσότερες πληροφορίες

Mamma mia!

  • Μιούζικαλ
  • Διάρκεια: 150 '

Η Σόφι καλεί τρεις πιθανούς μπαμπάδες στο γάμο της, αναζητώντας την άγνωστη ταυτότητα του πατέρα της στο πολυβραβευμένο μιούζικαλ με τα εμβληματικά τραγούδια των ΑΒΒΑ.

Διαβάστε ακόμα

Τελευταία άρθρα Θέατρο

5 λόγοι της Ειρήνης Δερμιτζάκη για να δεις τη "Ruby Moon"

Αν αναζητάς μια παράσταση που συνδυάζει μυστήριο, φαντασία και βαθιά ανθρώπινα συναισθήματα, η "Ruby Moon" είναι ό,τι πρέπει. Η σκηνοθέτιδα Ειρήνη Δερμιτζάκη μάς δίνει πέντε λόγους να τη δούμε φέτος στο Αγγέλων Βήμα.

ΓΡΑΦΕΙ: ΜΑΡΙΑ ΚΡΥΟΥ
23/10/2025

Θέλεις να δεις από κοντά τα Θεατρικά Βραβεία Κοινού 2025;

Κερδίστε 100 διπλές προσκλήσεις για να παρακολουθήσετε ζωντανά τη βραδιά απονομής των 27ων Θεατρικών Βραβείων Κοινού, την Τρίτη 4 Νοεμβρίου, στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών.

Η καρδιά του θεάτρου χτυπάει στη Δημοτική Αγορά Κυψέλης

Η Δημοτική Αγορά Κυψέλης μεταμορφώνεται σε έναν ανοιχτό χώρο πολιτισμού, συνύπαρξης και δημιουργίας για μικρούς και μεγάλους, με επίκεντρο την τέχνη του θεάτρου.

#Cancel

Η πολιτική ορθότητα και η κουλτούρα της ακύρωσης απασχολεί τον Βορειοϊρλανδό συγγραφέα Ντέιβιντ Άιρλαντ, ο οποίος μεταχειρίζεται τη φόρμα μιας "ενδοθεατρικής" κωμωδίας. Ανεβαίνει σε μια παράσταση δυναμικής ενέργειας και πολύ καλών ερμηνειών.

Butoh με τις Αλίκη Γερμανού και Νικολέτα Ξεναρίου

Δύο εμβληματικές γυναικείες μορφές του Παρισιού των "Τρελών Χρόνων" ζωντανεύουν μέσα από τη σωματικότητα του Butoh, σε μια χοροθεατρική τριλογία της Αλίκης Γερμανού και της Νικολέτας Ξεναρίου, όπου ο χρόνος γίνεται σώμα, μνήμη και ποίηση στο Θέατρο Ροές.

Θέατρο Εκστάν: Συνεπές στην τέχνη και την ανθρώπινη ευαισθησία

Το Θέατρο Εκστάν ανεβάζει για δεύτερη χρονιά δύο συγκινητικά γαλλικά έργα, τις "Μέρες ολόκληρες στα δένδρα" της Μαργκερίτ Ντυράς και "Η ιστορία της Μαρί" του Ζωρζ Μπρασσάι, παραμένοντας συνεπές, ποιητικό και βαθιά ανθρώπινο.

O 'Ερρίκος Ε’' και οι πρώτες φωτογραφίες από τις πρόβες του

Οι πρώτες φωτογραφίες και το trailer από τις πρόβες του "Ερρίκου Ε’" μας φέρνουν κοντά στην πολυαναμενόμενη παράσταση του Σαίξπηρ, σε νέα μετάφραση και σκηνοθεσία Αλέξανδρου Διαμαντή, που ανεβαίνει για πρώτη φορά στην Ελλάδα μετά από 85 χρόνια.