Έξυπνα, μικρά ψέματα

3

Μια γλυκόπικρη ιστορία στην παράδοση της ρομαντικής κομεντί παρουσιάζεται σε μια εύρυθμη σκηνική εκδοχή, που μεταδίδει την ευαισθησία και την αμεσότητά της, αναδεικνύει όμως και τις αδυναμίες της, χωρίς να απογειώνεται.

Έξυπνα, μικρά ψέματα

Μια γλυκόπικρη ιστορία στην παράδοση της ρομαντικής κομεντί παρουσιάζεται σε μια εύρυθμη σκηνική εκδοχή, που μεταδίδει την ευαισθησία και την αμεσότητά της, αναδεικνύει όμως και τις αδυναμίες της, χωρίς να απογειώνεται.

Έξυπνα, μικρά ψέματα - εικόνα 1

Όταν ο γάμος ενός νεαρού ζευγαριού­ απειλείται από την εξωσυζυγική σχέση του άντρα, οι γονείς του αναλαμβάνουν να τον νουθετήσουν, με τη μητέρα του να προβαίνει την κρίσιμη στιγμή σε ένα ανατρεπτικό φλας μπακ στο δικό της παρελθόν. Η αναγκαιότητα ή μη «ακίνδυνων» ψεμάτων προς όφελος της ευτυχίας και άλλες μικρές και μεγάλες αλήθειες για τις σχέσεις απασχολούν αυτό το έργο, όπου το δράμα ισορροπεί με το χιούμορ, τιμώντας την παράδοση της δραματικής κομεντί στην οποία κινείται. Ενώ όμως διακρίνεται για την ευαισθησία, την αμεσότητα και μια δραματουργική ανατροπή, δεν ανοίγει νέους δρόμους (παρότι έχει γραφτεί μόλις το 2013), δεν διαθέτει ιδιαίτερα πνευματώδες χιούμορ, ενώ –έστω και αδιόρατα– δεν αποφεύγει το διδακτισμό.

Πάντως, αποτελεί ωραία επιλογή η απόφαση του Πέτρου Φιλιππίδη να μας συστήσει έργο και συγγραφέα, αν και η σκηνοθεσία μοιάζει να περιορίζεται σε μια εύρυθμη σκηνική τακτοποίηση και οι ηθοποιοί φαίνεται να έχουν αφεθεί μόνοι. Η Κάτια Δανδουλάκη, ύστερα από μια πρώτη αμήχανη σκηνή, κατακτά τα ηνία του ρόλου της και τον καθοδηγεί ικανοποιητικά, συγκρατημένα όμως παρά το αβαντάζ του, ειδικά στις δραματικές στιγμές. Ο Γιώργος Παρτσαλάκης είναι άνετος, αλλά δεν δοκιμάζεται έξω από τα κωμικά σχήματα τα οποία κατέχει. Το νεαρό ζευγάρι (Αλμπέρτο Φάις - Δανάη Σκιάδη) επιδίδεται σε καλές ερμηνείες, ειδικά η δεύτερη, και η μεταξύ τους χημεία είναι μεγάλο πλεονέκτημα για όλη την παράσταση. Σκηνικά και κοστούμια είναι αντάξια μιας προσεγμένης παραγωγής, ενώ συνολικά η παράσταση μεταδίδει τις βασικές θερμοκρασίες του κειμένου με το χιούμορ και την ευαισθησία της.

ΘΕΑΤΡΟ «ΚΑΤΙΑ ΔΑΝΔΟΥΛΑΚΗ» Αγ. Μελετίου 61Α, Κυψέλη, 2108640414. Διάρκεια: 120΄.

Περισσότερες πληροφορίες

Έξυπνα, μικρά ψέματα

  • Κωμωδία
  • Διάρκεια: 120 '

Μια τρυφερή κωμωδία με θέμα την οικογένεια και τις διαπροσωπικές σχέσεις νεότερων και μεγαλύτερων ζευγαριών

Διαβάστε ακόμα

Τελευταία άρθρα Θέατρο

"Η δεξιά, η αριστερά και ο κυρ-Παντελής" – Η κωμωδία που ενώνει το γέλιο με την ιστορία επιστρέφει

Η θρυλική κωμωδία των Σακελλάριου–Γιαννακόπουλου επιστρέφει στο Μικρό Παλλάς για δεύτερη χρονιά, με τον Σταμάτη Φασουλή να σκηνοθετεί και να πρωταγωνιστεί.

ΓΡΑΦΕΙ: ATHINORAMA TEAM
20/10/2025

Συνέντευξη με τον Θέμη Καραμουρατίδη | Στα δωμάτια του "Hotel Amour" η μουσική γεννιέται από την αγάπη

Ο Θέμης Καραμουρατίδης μάς υποδέχεται στο "Hotel Amour" και μας μιλά για τη μουσική που γεννιέται από την αγάπη, τη χημεία του με τον Γεράσιμο Ευαγγελάτο και την απόλαυση της δημιουργίας. Μια συζήτηση γεμάτη ρυθμό, έμπνευση και… έρωτα, για το πιο hot μιούζικαλ της σεζόν στο Θέατρο Ακροπόλ.

4 σημαντικές παραστάσεις κάνουν πρεμιέρα σήμερα

Νινιός, Παπουτσάκη, Παπαγεωργίου, Κρόμπας, Καλυβάτσης και άλλοι πρωταγωνιστές μας υπόσχονται βραδιές γέλιου, συγκίνησης και πάθους, με παραστάσεις που εξερευνούν τον έρωτα, τη μοναξιά, την ανθρώπινη αδυναμία, την ανάγκη για επαφή και κάνουν πρεμιέρα σήμερα.

Ο Γιαν Φαμπρ παρουσιάζει το βιβλίο του στο Θέατρο Τέχνης Καρόλου Κουν

Ο Γιαν Φαμπρ, που έχει επισκεφθεί πολλές φορές την Ελλάδα, επιστρέφει αυτή τη φορά για να συναντήσει από κοντά το ελληνικό κοινό και να παρουσιάσει το έργο και τη φιλοσοφία του, σε μια βραδιά αφιερωμένη στη θεατρική πράξη, με αφορμή την παρουσίαση του βιβλίου του "Από την πράξη στην θεατρική πράξη".

3 νέες θεατρικές σκηνές στην πόλη

Ποιοι είναι οι τρεις νέοι θεατρικοί χώροι της Αθήνας που αξίζει να επισκεφτείς;

Το 'Μικρό Ταρανδάκι' κάνει πρεμιέρα στο Θέατρο Ιλίσια-Βολανάκης

Μία από τις μεγαλύτερες, πρόσφατες θεατρικές και τηλεοπτικές επιτυχίες, ανεβαίνει για πρώτη φορά στην Ελλάδα.

Ροκ, Μάμετ στο Σημείο: Γιάννης Μπέζος και Σταύρος Τσουμάνης μιλούν για τον 'Αμερικάνικο Βούβαλο'

Στον "Αμερικάνικο Βούβαλο" του Ντέιβιντ Μάμετ, ο Γιάννης Μπέζος σκηνοθετεί με ρυθμό ροκ του ’70 και φιλοσοφία coach, ενώ ο νεότερος της παρέας, Σταύρος Τσουμάνης, μαθαίνει δίπλα στους έμπειρους Νινιό και Κρόμπα.