Ο γλάρος... αυτό ήθελα να πω

2,5

Ωραίος πειραματισμός πάνω στο «Γλάρο» του Τσέχοφ από τέσσερις ηθοποιούς που βαδίζουν πάνω στα χνάρια του έρωτα και με τη δυναμική τους υποσκελίζουν τις όποιες ατέλειες.

Ο γλάρος... αυτό ήθελα να πω

Ένας πειραματισμός με αφετηρία τον «Γλάρο» του Άντον Τσέχοφ που σε βυθίζει στον έρωτα και σε γεμίζει­ γλύκα βασιλεύει στο αυτοσχέδιο­ θεατράκι του HashArt theater group στα Εξάρχεια. Για τη Νίνα­, τον Κώστια, την Αρκάντινα, τον Τριγκόριν και τη Μάσα ο έρωτας­ είναι ένας λαβύρινθος κι εκείνοι είναι καταδικασμένοι να μαθαίνουν ο ένας τη γλώσσα του άλλου, αναζητώντας τα κλειδιά που θα ανοίξουν την πόρτα της συνύπαρξης. Για τα πάθη του έρωτα και της δημιουργίας μιλάει ο Τσέχοφ στο έργο που επηρέασε όσο λίγα το σύγχρονο­ θέατρο. γι’ αυτά γράφουν και οι άλλοι συγγραφείς (Άκης Δήμου, Γ. Χειμωνάς, Ντε Μποτόν, Σ. Κέιν) που τα κείμενά τους χρησιμοποιήθηκαν από τον σκηνοθέτη Κώστα Μπάρα και την ομάδα. Ενέργεια, απελπισία, χαρά και αγάπη που κρύβει πόνο και μαζί λύτρωση εκλύονται από την παράσταση.

Η φόρα και ο ενθουσιασμός των νέων ηθοποιών εκφράζονται με αδάμαστη ένταση και απαγγελτικό στόμφο. Όμως το εγχείρημα δεν παύει να γοητεύει­ τόσο λόγω της επιλογής του υλικού του όσο και από την αίσθηση ζωής που ξεπηδάει από τη σκηνική δράση, τις προβολές και τις μουσικές (που περιλαμβάνουν από Duke Elington μέχρι το «Πόσο λυπάμαι» του Κώστα Γιαννίδη).

ΠΑΠΑΓΑΛΟΣ Νοταρά 15, 6940718106. Διάρκεια: 100΄.

Περισσότερες πληροφορίες

Ο Γλάρος... αυτό ήθελα να πω

  • Σκηνική Σύνθεση
  • Διάρκεια: 100 '

Μια παράσταση για τα πάθη του έρωτα και της δημιουργίας βασισμένη στον «Γλάρο» του Τσέχοφ και σε κείμενα των Άκη Δήμου, Γ. Χειμωνά, Σ. Κέιν κ.ά.

Διαβάστε ακόμα

Τελευταία άρθρα Θέατρο

"Απόρρητο": Η Ταμίλα Κουλίεβα, η Μαριάννα Κιμούλη και ο Χρήστος Στέργιογλου επιστρέφουν σε ένα ηθικό πείραμα

Το ΑΙ απλώς ρωτά, οι άνθρωποι απαντούν και, χωρίς να το καταλάβουν, αποκαλύπτουν τα πάντα. Το "Απόρρητο" σε σκηνοθεσία Ταμίλας Κουλίεβα επιστρέφει στο Διάνα για να σπάσει τη σιωπή της εποχής μας και θυμίσει πως ο άνθρωπος γεννιέται, πάνω απ’ όλα, ελεύθερος.

ΓΡΑΦΕΙ: ATHINORAMA TEAM
16/10/2025

"Dalida. Τραγουδώντας μέχρι το τέλος" με την Εύα Κοτανίδη

Η Εύα Κοτανίδη ξανασυναντά τη Dalida στην παράσταση "Τραγουδώντας μέχρι το τέλος" στο Μέγαρο Μουσικής. Μια γυναίκα, ένα φως και ένα σκοτάδι που συνυπάρχουν στη σκηνή, σε μια εξομολόγηση για τη φθορά, τη μοναξιά και τη δύναμη της αλήθειας.

Για τον Ζιλιέν Γκοσλέν, το θέατρο δεν υπάρχει για να μας παρηγορεί αλλά για να μας εκθέτει

Στην ανοιχτή συζήτηση με τον Ζιλιέν Γκοσλέν γοητευτήκαμε από τη σκέψη και τον λόγο του- αιχμηρό, στοχαστικό, ανθρώπινο. Μεταφέρουμε τα λεγόμενά του και τις εντυπώσεις μας, για να φωτίσουμε γιατί αξίζει να τον γνωρίσουμε και να παρακολουθήσουμε την παράσταση "Το παρελθόν" (Le Passé), που βλέπει το θέατρο ως χώρο έντασης, αναμέτρησης και ανακάλυψης του ανθρώπινου και του άγνωστου. Η παράσταση θα παρουσιαστεί στη Στέγη του Ιδρύματος Ωνάση (16–19/10).

Νεκρές ψυχές

Η Σοφία Καραγιάννη φέρνει στο φως το άγνωστο μυθιστόρημα του Νικολάι Γκόγκολ, με μία παράσταση που στηρίζεται στη θεατρικότητα, το ομαδικό πνεύμα, το λεπτό χιούμορ και το ευδιάκριτο κοινωνικό σχόλιο.

Η Ρόζαμουντ Πάικ στο νέο έργο της δημιουργού του 'Prima Facie'

Το νέο έργο της Σούζι Μίλερ, μετά το 'Prima Facie', απευθείας από το Lyttelton Theatre του Λονδίνου, με ελληνικούς υπότιτλους, στο National Theatre Live του Μεγάρου Μουσικής Αθηνών.

Νέγκα, Λεγάκη, Καρρά τραγουδούν "Μαρίκα με είπανε - Μαρίκα με βγάλανε"

Ένα ταξίδι στον κόσμο της Μαρίκας Νίνου και της Μαρίκας Παπαγκίκα από το Κρατικό Θέατρο Βορείου Ελλάδος, σε σκηνοθεσία Αστέριου Πελτέκη.

Η "Αλεξάνδρεια" ζωντανεύει: ένα μουσικοθεατρικό ταξίδι που δεν πρέπει να χάσετε

Όσοι αγαπάτε το θέατρο που συνδυάζει δράμα και πάθος, ιστορία και φαντασία, και θέλετε να βυθιστείτε σε μια πολιτισμική περιπέτεια σε μια πόλη-σταυροδρόμι πολιτισμών όπου τίποτα δεν είναι όπως φαίνεται, κλείστε θέση για την "Αλεξάνδρεια". Η μεγάλη μουσικοθεατρική παραγωγή του Παλλάς φέρει την υπογραφή του Φωκά Ευαγγελινού και υπόσχεται ένα ταξίδι που θα σας μείνει αξέχαστο.