Οι τρειςευτυχισμένοι

3,5

Ο Δημήτρης Τάρλοου και η Άλκηστις Πουλοπούλου εκπλήσσουν σε ρόλους κόντρα στο προφίλ τους και αποδεικνύουν πως έχουν υποκριτικά κότσια (και) στην κωμωδία. Όσο για το έργο του 1870, ξορκίζει θαυμάσια το τραγικό με το γέλιο.

Οι τρειςευτυχισμένοι

Ο Δημήτρης Τάρλοου και η Άλκηστις Πουλοπούλου εκπλήσσουν σε ρόλους κόντρα στο προφίλ τους και αποδεικνύουν πως έχουν υποκριτικά κότσια (και) στην κωμωδία. Όσο για το έργο του 1870, ξορκίζει θαυμάσια το τραγικό με το γέλιο.

Οι τρειςευτυχισμένοι - εικόνα 1

Τα άσβεστα ερωτικά πάθη και οι απιστίες πάνε κι έρχονται στα όρια της παράκρουσης. Αστείοι διάλογοι, εκρηκτικές σχέσεις, καυστική και γελοιογραφική η ματιά του Ευγένιου Λαμπίς για την αστική τάξη και τη μοιχεία, στο κλασικό όσο και διαχρονικά καθαρόαιμο βοντβίλ του 19ου αιώνα «Le plus heureux des trois» ή (σε μετάφραση του Στρατή Πασχάλη) «Οι Τρειςευτυχισμένοι», που με τον καταιγιστικό ρυθμό του δεν αφήνει στους ήρωες χρόνο ούτε να αναπνεύσουν. Σαν μαριονέτες που τις κινεί ένα ακατανίκητο ρεύμα, τα επτά πρόσωπα του έργου απλοϊκά, φυσικά, σε κάνουν να γελάς ακόμα και με την πιο τραγική αλήθεια.

Μέσα στο σπίτι του ευυπόληπτου κυρίου Μαρζαβέλ (Δημήτρης Τάρλοου), η σύζυγός του Ερμάνς (Άλκηστις Πουλοπούλου) ερωτοτροπεί με τον έμπιστο τους Ερνέστ (Χρήστος Λούλης), ενώ την ίδια στιγμή ο φίλος τους Ζομπλέν (Άγγελος Παπαδημητρίου), η ανιψιά του Μπέρτα (Ιωάννα Κολλιοπούλου) και το υπηρετικό ζεύγος Αλσατών, ο Κράμπαχ (Λαέρτης Μαλκότσης) και η Λίσμπετ (Λένα Παπαληγούρα) μπλέκονται σε ένα γαϊτανάκι σχέσεων που τους συνδέουν μοιχείες –παρελθούσες, παρούσες και μελλοντικές– οι οποίες κινδυνεύουν να αποκαλυφθούν εξαιτίας ενός οδηγού ταξί και διαφόρων αντικειμένων-φετίχ: ενός ρολογιού-κούκου, μιας ελαφοκεφαλής με κέρατα, μιας γυάλας με χρυσόψαρα κ.ά., αφήνοντας εμβρόντητους τους θεατές.

Οι τρειςευτυχισμένοι - εικόνα 2

Η ακρίβεια αποδεικνύεται και σ’ αυτή την παράσταση ένα από τα μεγάλα προτερήματα του Γιάννη Χουβαρδά. Αν εξαιρέσουμε ορισμένες δυσλειτουργικές κατευθύνσεις της σκηνικής δράσης των ηθοποιών (ιδιαίτερα στην τελευταία σκηνή με τα πεσμένα στο πάτωμα ξύλα του κήπου), το τελικό αποτέλεσμα είναι εξαιρετικά ενδιαφέρον και το μεταβαλλόμενο, σκηνικό της Εύας Μανιδάκη λειτουργικό. Ηθοποιός άλλου προφίλ και ταμπεραμέντου ο Δημήτρης Τάρλοου μέσα στο καλοφτιαγμένο κοστούμι της Ιωάννα Τσάμη είναι αγνώριστος και πέρα για πέρα απολαυστικός στο ρόλο του όχι και τόσο αφελούς συζύγου. Μαζί με τη θεατρική σύντροφο του, Άλκηστη Πουλοπούλου, Κλέβουν την παράσταση πλάθοντας κωμικούς και ταυτόχρονα τόσο «ανοιχτούς» και άμεσους προς το κοινό ρόλους που δίνουν το κατάλληλο τέμπο στη δράση.

Ο Χρήστος Λούλης για μια ακόμα φορά είναι απόλυτα έγκυρος, απόλυτα θεατρικός και απόλυτα ανθρώπινος, ερμηνεύοντας με ηδυπάθεια τον εραστή. Ο χαρισματικός Άγγελος Παπαδημητρίου μεταφέρει έναν αλαφροΐσκιωτο ρομαντισμό, κατάλληλο να πυροδοτήσει το παράλογο, ενώ αδιαμφισβήτητος είναι ο δυναμισμός και η χημεία του Λαέρτη Μαλκότση και της Λένας Παπαληγούρα, που έρχονται να υπογραμμίσουν με τους ρόλους τους πως ο άνθρωπος είναι έρμαιο στα γρανάζια της τύχης. Η Ιωάννα Κολιοπούλου στο ρόλο της αφελούς και γλυκανάλατης πλουσίας δημιούργησε μια καρικατούρα που μας θυμίζει πως το χιούμορ μπορεί να είναι ένας τρόπος να αντικρίσουμε τη ζωή και τις ιδιοτροπίες της.

ΠΟΡΕΙΑ AT VICTORIA Τρικόρφων 3-5 & 3ης Σεπτεμβρίου 69, 2108210991. Διάρκεια 135΄.

Περισσότερες πληροφορίες

Οι τρεις ευτυχισμένοι

  • Κωμωδία
  • Διάρκεια: 135 '

Μετρ στο είδος του, ο Λαμπίς στήνει μια αδυσώπητη φάρσα στους ήρωές του για να αποδείξει ότι η μοιχεία μπορεί να προκαλέσει γέλιο.

Διαβάστε ακόμα

Τελευταία άρθρα Θέατρο

"Κέικ": ένα comfort food για την ανθρώπινη συμπεριφορά

Ως guest editor, ο συγγραφέας Βαγγέλης Χατζηγιαννίδης παρομοιάζει το έργο του "Κέικ", που παίζεται στο Εμπορικόν με το απόλυτο comfort food: οικείο, τρυφερό και αληθινό. Όπως ένα γλύκισμα που ξυπνά μνήμες, έτσι και το έργο του αποκαλύπτει ανθρώπινες αδυναμίες, συγκρούσεις και τη γλύκα της συμφιλίωσης.

ΓΡΑΦΕΙ: ΜΑΡΙΑ ΚΡΥΟΥ
18/11/2025

Ο Louis C.K. επιστρέφει στην Αθήνα

Ένα από τα πιο πολυαναμενόμενα comedy events της χρονιάς και σίγουρα μια ευκαιρία να δεις έναν από τους μεγαλύτερους του είδους σε στιγμή απόλυτης δημιουργικής φόρμας.

Ο σπουδαίος Τιμ Κράουτς στην Αθήνα για την "Ολική Άμεση Συλλογική Επικείμενη Επίγεια Σωτηρία"

Ο Τιμ Κράουτς επιστρέφει στην Αθήνα για την παράσταση "Ολική Άμεση Συλλογική Επικείμενη Επιγεια Σωτηρία", σε σκηνοθεσία Αλέξανδρου Ραπτοτάσιου. Μετά την παράσταση, οι θεατές θα συμμετάσχουν σε Q&A, συζητώντας με τον δημιουργό, τον σκηνοθέτη και τους ηθοποιούς.

"Η πρόοδος είναι η ελευθερία επιλογών" – Η Αικατερίνη Παπαγεωργίου μιλά για θέατρο και ζωή

Η Αικατερίνη Παπαγεωργίου, ιδρύτρια και ψυχή της ομάδας The Young Quill, μιλά για τη δημιουργία, τον πειραματισμό και τη συνεκτικότητα της ομάδας, αλλά και για την προσωπική της πορεία στο θέατρο και τις παραστάσεις που σκηνοθετεί φέτος.

"Η Πριγκίπισσα των Αγίων Σαράντα!": Η νέα κωμωδία του Χάρη Ρώμα

Πολύ περισσότερο από μια κωμωδία παρεξηγήσεων, το νέο έργο του Χάρη Ρώμα είναι ένας καθρέφτης της σημερινής κοινωνίας, που μέσα από το χιούμορ φωτίζει την αγάπη, τα ψέματα και την ανάγκη του κάθε ανθρώπου να νιώσει σημαντικός.

4 λόγοι για να δεις το "Όνειρο ενός Γελοίου" των Έφης Μπίρμπα & Άρη Σερβετάλη

Το "Όνειρο ενός Γελοίου", που πρωτοπαρουσιάστηκε το 2022 γνωρίζοντας sold-out παραστάσεις και έντονη ανταπόκριση κοινού και κριτικών, επιστρέφει στο Κιβωτός (από 18/11) ως μια ανανεωμένη, μυσταγωγική σκηνική πρόταση, όπου η Έφη Μπίρμπα και ο Άρης Σερβετάλης μετατρέπουν τον ντοστογιεφσκικό στοχασμό σε τελετουργία· μια πράξη όπου το όνειρο γίνεται σώμα και η γελοιότητα υπαρξιακή αποκάλυψη, φωτίζοντας τα βαθύτερα όρια της ανθρώπινης ψυχής.

Αυτές οι παραστάσεις κάνουν πρεμιέρα Δευτέρα και Τρίτη, 17 & 18/11

Οι νέες πρεμιέρες καλύπτουν όλο το φάσμα της σκηνικής δημιουργίας. Από το κλασικό θέατρο μέχρι το μουσικό πείραμα και τη φιλοσοφική κατάδυση, αυτές οι επτά παραστάσεις μας προσκαλούν να απολαύσουμε διαφορετικές μορφές αφήγησης,